Funkční křídlo na škoda 125L
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Eiffel
- Moderátor
- Příspěvky: 5541
- Registrován: 13 říj 2004 10:14
- Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
- Kontaktovat uživatele:
Funkční křídlo na škoda 125L
Potřebuju křídlo na víko motoru, který mi bude zlepšovat odvětrávání motorovýho prostoru - to znamená, že se pod ním bude vyvíjet podtlak kterej teplo vytáhne ven a pustí ho za auto.
Dokáže to někdo spočítat a udělat mi návrh?
Nejde mi o přítlak zadku, ale jen o tuto funkci, křídlo bych chtěl umístit místo originálního odvětrávání nad ty díry.
Dokáže to někdo spočítat a udělat mi návrh?
Nejde mi o přítlak zadku, ale jen o tuto funkci, křídlo bych chtěl umístit místo originálního odvětrávání nad ty díry.
Cadillac seville V8 4.6
zatím ještě žiju...
zatím ještě žiju...
Díry v kapotě na způsob otočenýho nádechu by měly fungovat tak jak potřebuješ. S tím křídlem by to pak mohlo generovat vztlak a uletíš pryč
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Eiffel
- Moderátor
- Příspěvky: 5541
- Registrován: 13 říj 2004 10:14
- Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
- Kontaktovat uživatele:
ten přítlak a vztlak ale nebude zas tak velkej. Takovou rychlost nevyvinuBeaver píše:Díry v kapotě na způsob otočenýho nádechu by měly fungovat tak jak potřebuješ. S tím křídlem by to pak mohlo generovat vztlak a uletíš pryč
Tak jen vymyslet nějaký ty díry tak, aby to nevypadalo špatně, i když to křídlo mě dost láká - ten původní spoiler, co tam je je tam hlavně kvůli ofuku zadních světel, aby se nepřehřívaly.
Zadní světla budu řešit jinak, takže bych nějak chtěl udělat to odvětrání motoru aby to nerušilo dojem auta, ale zároveň aby to bylo funční
Cadillac seville V8 4.6
zatím ještě žiju...
zatím ještě žiju...
LR vanu... nebo vyriznout nejaky diry docela:)
wrceho mazlicek a dvojcatko a http://www.tuningxcars.com/
Já bych to viděl na menší verzi tohohle:Eiffel píše:ten přítlak a vztlak ale nebude zas tak velkej. Takovou rychlost nevyvinuBeaver píše:Díry v kapotě na způsob otočenýho nádechu by měly fungovat tak jak potřebuješ. S tím křídlem by to pak mohlo generovat vztlak a uletíš pryč
Tak jen vymyslet nějaký ty díry tak, aby to nevypadalo špatně, i když to křídlo mě dost láká - ten původní spoiler, co tam je je tam hlavně kvůli ofuku zadních světel, aby se nepřehřívaly.
Zadní světla budu řešit jinak, takže bych nějak chtěl udělat to odvětrání motoru aby to nerušilo dojem auta, ale zároveň aby to bylo funční
Samozřejmě to otočit naopak, pokud si někdy viděl zadní dekl u Lamborghini Countach QV, tak tam je to taky trochu podobný a vybrat si můžeš hnedka z několika variant . Za povšimnutí stojí hlavně to, že ten zadní odtah vzduchu na deklu motoru není v rovině, ale vystupuje nad ni a do cesty proudícímu vzduchu staví odtrhovou hranu, díky které to pak nad odtahem vytváří ten žádoucí podtlak. U těch výdechů na blatnících je to to samý, Lambo to navíc je vylepšilo tím, že chladiče jsou za vstupníma otvorama a vzduch na ně ještě k tomu ženou větráky. Vzhledem k tomu, že Škodovka nemá vidlicový dvanáctiválec, tak by mohla stačit ta malá verze z toho deklu
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Autokrosová skůdka na PLYN kámo, jela jak ďábel, když se ještě před 10ti rokama jezdila plochá dráha v Čakovicích tak jsem se tam byl jednou podívat a tahle okřídlená škodovka zrovna vyhrála.
http://vk.program.cz/zajimavosti.htm
http://vk.program.cz/zajimavosti.htm
Re: Funkční křídlo na škoda 125L
ty máš šáde se vzduchovým chlazením?Eiffel píše:Potřebuju křídlo na víko motoru, který mi bude zlepšovat odvětrávání motorovýho prostoru - to znamená, že se pod ním bude vyvíjet podtlak kterej teplo vytáhne ven a pustí ho za auto.
proč bys to dělal, pokud máš vše v pořádku tak se to musí uchladit
kdybys měl malucha tak ani nepípnu
jo takhle? já myslel, že se ti to přehřejváEiffel píše:Motorový prostor se dost ohřívá výfukem a tak by bylo celkem prima, kdyby tam ta teplota nedosahovala takovýho maxima. Kde jsem četl, tak doporučují spíš do sání chladnější vzduch - vyjímka je start.
Už víš, kam tím mířím?
tak to bych volil lepší možnost, udělat náporák do boku, podobně jako tp má eMBéčko jen trochu modernějc
- Komár 1981
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 02 bře 2004 15:35
- Bydliště: Praha - Čakovice
- Kontaktovat uživatele:
Protahnout vrapovany trubky interierem zpredu dozadu do motoru, prisun studeneho vzduchu (naporoveho) dozajista udela pekny virt v motorovem prostoru. Zaroven bych vyrezal pruduchy do zadniho cela (vylisek pod svetly a misto pro spz). To by snad mohlo stacit.
:: STSC :: Styling & Tuning Scene Czakowitze ::
::Stránky Komára 1981 o Škodě GarPid ZDE!::
- Komár 1981
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 02 bře 2004 15:35
- Bydliště: Praha - Čakovice
- Kontaktovat uživatele:
Vyhodou je, ze to neni videt! Nevyhodou - narocnejsi instalace, ktera ale myslim, ze stoji za to.
:: STSC :: Styling & Tuning Scene Czakowitze ::
::Stránky Komára 1981 o Škodě GarPid ZDE!::
- Eiffel
- Moderátor
- Příspěvky: 5541
- Registrován: 13 říj 2004 10:14
- Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
- Kontaktovat uživatele:
a společně s tím vyházet interiér, dát skořepiny a rám... Do toho jduKomár 1981 píše:Vyhodou je, ze to neni videt! Nevyhodou - narocnejsi instalace, ktera ale myslim, ze stoji za to.
No ty malý průduchy asi udělám a přemýšlím o nasávačích z peugeotu 206 dát je ve směru jízdy, aby to dovnitř tahalo vzduch
Cadillac seville V8 4.6
zatím ještě žiju...
zatím ještě žiju...
Podle mě tohle rozhodně neni optimílní řešení, ten vzduch za jízdy to víko motoru beztak přeskočí a tim pádem to žádnej luft brát nebude....ideální by asi byl nějakej nasávací difusor pod autem, kterej by nabíral vzduch do motorováho prostoru a nějaký otvory na kapotě, kterejma by to zase luftovalo ven....prostě takovej průvan....Eiffel píše:a společně s tím vyházet interiér, dát skořepiny a rám... Do toho jduKomár 1981 píše:Vyhodou je, ze to neni videt! Nevyhodou - narocnejsi instalace, ktera ale myslim, ze stoji za to.
No ty malý průduchy asi udělám a přemýšlím o nasávačích z peugeotu 206 dát je ve směru jízdy, aby to dovnitř tahalo vzduch
VW Vento 1.9 TD
VW Passat 1.9 TDi
VW Passat 1.9 TDi
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 12 úno 2004 21:09
- Bydliště: Mindžapůr
- Kontaktovat uživatele:
nebo nejideálnější jezdit na laně to se ti nezahřeje vubec
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel
A proč to nevyřešit tak jak to měla 130L/A a 130LR - spoiler účinně zvyšující vztlak a mřížku do zadní kapoty? Je to elegantní, účinné a osvědčené
Pokud takhle ne, cesta nejmenšího odporu je sundat spodní kryty motoru a/nebo opravdu zkusit udělat nějaký výdech do zadního čela (pokud tam je místo). Kdysi jsem si pohrával s myšlenkou udělat celé zadní čelo z tahokovu (hustá oka), tak jak to měl prototyp závodní 110R s motorem Tatra 613 (Flat-8 16V 3.5L 142k, pro neznalé )
Pokud takhle ne, cesta nejmenšího odporu je sundat spodní kryty motoru a/nebo opravdu zkusit udělat nějaký výdech do zadního čela (pokud tam je místo). Kdysi jsem si pohrával s myšlenkou udělat celé zadní čelo z tahokovu (hustá oka), tak jak to měl prototyp závodní 110R s motorem Tatra 613 (Flat-8 16V 3.5L 142k, pro neznalé )
Škoda 110R coupé - Sportovní vůz pro náročné
- Brutus
- Moderátor
- Příspěvky: 1419
- Registrován: 23 pro 2004 22:47
- Bydliště: Crash bar
- Kontaktovat uživatele:
To je ona LR vana o které se tu celou dobu debatuje...Fiesta píše:co todle?
E30 kundokábrolap
www.mrdna.cz
www.mrdna.cz