
Golf II 4x4
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Golf II 4x4
Ahoj mám možnost koupit golfa II 4x4 a chci se zeptat jaké máte zkušenosti s koupi nových dílu a jestli se vůbec na tohle auto vyrábí díly co se týčou toho 4x4 pohonu. Dík za odpovědi. 

VW golf II GT 1.8Turbo
golf
To nevím jak přesně se jmenuje je to trochu zmrzacené auto,ale po motorové stránce to funguje superně. 

VW golf II GT 1.8Turbo
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Golf II 4x4
Jestli je to GII 1,8 4x4 tak to jede jako hovado... můžu doporučit... měl jsem čest v tom jet a je to super....
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše

G2 se dělal normálně jako syncro 4x4 a ten country byl taky 4x4 ale měl i zvýšenou světlou výšku, vepředu měl rám, na třetích dveřích měl rezervu atd. Ten syncro vypadal normálně 

Naposledy upravil(a) Laconi dne 12 úno 2006 21:40, celkem upraveno 1 x.
golf
Je to 4x4 synchro
Já vím,že to jede jak hovado,proto to chci. Ale pokud do toho nejsou díly tak to je na nic. Jak s tím budu vyvádět tak tam něco časem odejde tak to potřebuju vědět. 


VW golf II GT 1.8Turbo
golf
Mám na mysli toho normálního. Ten motor by měl jít vyměnit za 16V. Podle Elsy je převodovka stejná jen má přídavný výstup na zadní náhon
Jen mě zajímají ty díly 


VW golf II GT 1.8Turbo
golf
No tak to vypadá zle
Jsem se taky ptal a většinou mi řekli co to po nich chcu,že to u nás ani nejezdi. Idioti
A na šrotáku už vůbec ne.
Hodně o tom uvažuju,ale vidím,že to asi moc nemá cenu 




VW golf II GT 1.8Turbo
Re: golf
Kup spíš GTI 16v s tim užiješ víc srandy a seženeš na to běžný věci v pohodě, u toho syncra by to asi byl vážně problém, navíc to se dělalo jen jako 66kW takže výkon zas tak velkej nebylfakie vw píše:No tak to vypadá zleJsem se taky ptal a většinou mi řekli co to po nich chcu,že to u nás ani nejezdi. Idioti
A na šrotáku už vůbec ne.
Hodně o tom uvažuju,ale vidím,že to asi moc nemá cenu

- Tommy-cupra
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 25 lis 2004 22:44
- Bydliště: praha
sem měl přesně to, co chceš. Jelo to celkem slušně, ale GTI je GTI
... Při plnym rejdu se kola trochu "hádala", ale s tim musíš asi počítat, když to je 4x4 a jak to dopadlo? Po roce ježdění se vys**l kardan, na vrakáči v CZ nesehnatelný, cena novýho cca 25k (myslim, už si to nepamatuju), tak sem ho nakonec prodal jako klasickýho GII jen s přednim náhonem 


golf
No tak to je škoda
Jestli to je takový problém něco na to sehnat tak asi kašlu. To radší subaru,na to seženu cokoli,sice je to drahá záležitost,ale jde to sehnat lépe. Gti je pecka,ale 4x4 je lepší a navíc bych tam dal motor GTI. Jak si to myslel,že se ty kola hadály???? myslíš to, že při plném rejdu do hůř zatáčelo a mělo tendenci jet rovně?

VW golf II GT 1.8Turbo
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2331
- Registrován: 28 pro 2004 17:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no to mame u nase subarka taky protoze jak si pripojujem 4x4 sami tak to nema meznapravovej diferak takze se to lame jakmile s tim zatocis no kdyz s tim zatocis tak tomu musis dat vic nazrat aby se to rozjelo jo a do jiny ctyrkolky nez do subara bych nesel protoze to je kvalita na hiovno jo a s nasi 4x4 kdyz ji dame tak nesmis jet vic jak 80 protoze to ten diferak nestiha a mohl by se rozletet
Ale treba uz imprezka to ma do ty bych sel fakt parada ale ne do GTčka protoze na to jsou dily strasne drahy sel bych do normalniho 2,0 bez turba vykon 115 koni coz na normalni spotrebu a jezdeni staci 


- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf II 4x4
Mirek999: to bych si přišel divně imprezu bez výkonu
takovyhle auta snad jenom v nejsilnejsi verzy. Jinak to je jak Ferrari s HTP 


No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
to by som nehovoril ze ost.4x4 su na hovno...co napr.Quatrro atd....Mirek999 píše:no to mame u nase subarka taky protoze jak si pripojujem 4x4 sami tak to nema meznapravovej diferak takze se to lame jakmile s tim zatocis no kdyz s tim zatocis tak tomu musis dat vic nazrat aby se to rozjelo jo a do jiny ctyrkolky nez do subara bych nesel protoze to je kvalita na hiovno jo a s nasi 4x4 kdyz ji dame tak nesmis jet vic jak 80 protoze to ten diferak nestiha a mohl by se rozletetAle treba uz imprezka to ma do ty bych sel fakt parada ale ne do GTčka protoze na to jsou dily strasne drahy sel bych do normalniho 2,0 bez turba vykon 115 koni coz na normalni spotrebu a jezdeni staci

- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
tohle sem si přečet asi 3x a nejak sem to nerozluštil, hlavně třeba "do jiny 4x4 než je do subara bych nešel protože je to kvalita na hovno"Mirek999 píše:no to mame u nase subarka taky protoze jak si pripojujem 4x4 sami tak to nema meznapravovej diferak takze se to lame jakmile s tim zatocis no kdyz s tim zatocis tak tomu musis dat vic nazrat aby se to rozjelo jo a do jiny ctyrkolky nez do subara bych nesel protoze to je kvalita na hiovno jo a s nasi 4x4 kdyz ji dame tak nesmis jet vic jak 80 protoze to ten diferak nestiha a mohl by se rozletetAle treba uz imprezka to ma do ty bych sel fakt parada ale ne do GTčka protoze na to jsou dily strasne drahy sel bych do normalniho 2,0 bez turba vykon 115 koni coz na normalni spotrebu a jezdeni staci

jinak u GII 4x4 se zadek připojuje automaticky, kola se hádaj mezi přední a zadní nápravou
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
Re: Golf II 4x4
Jasně, ale ofiko "Golf Syncro" byl jen 66kW aspoň teda co vimTommy-cupra píše:g60 se taky delala syncro ve verzi rally ne

Re: Golf II 4x4
obcas se neco objevi v Annonci, jinak neni problem z D, na Ebay je toho celkem dost
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
Re: Golf II 4x4
nema Country samostatnej ram na podvozku, oproti kasickymu syncru?
wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
To nejsi sám, kvalita příspěvků od Mirečka je na úrovni příspěvků od Alessia a nejvíc hustý to je v technické sekciFazeey píše:tohle sem si přečet asi 3x a nejak sem to nerozluštil, hlavně třeba "do jiny 4x4 než je do subara bych nešel protože je to kvalita na hovno"Mirek999 píše:no to mame u nase subarka taky protoze jak si pripojujem 4x4 sami tak to nema meznapravovej diferak takze se to lame jakmile s tim zatocis no kdyz s tim zatocis tak tomu musis dat vic nazrat aby se to rozjelo jo a do jiny ctyrkolky nez do subara bych nesel protoze to je kvalita na hiovno jo a s nasi 4x4 kdyz ji dame tak nesmis jet vic jak 80 protoze to ten diferak nestiha a mohl by se rozletetAle treba uz imprezka to ma do ty bych sel fakt parada ale ne do GTčka protoze na to jsou dily strasne drahy sel bych do normalniho 2,0 bez turba vykon 115 koni coz na normalni spotrebu a jezdeni staci
![]()
jinak u GII 4x4 se zadek připojuje automaticky, kola se hádaj mezi přední a zadní nápravou

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf II 4x4
hehe svině rejou:))))
a co taková lancia delta integrale v ruznejch evolucich (tusim ze audiny to meli podobny..)..s torsenem to není světový.. myslím si že to funguje výtečně až na poněkud na dnešní nároky slabej motor v základu...(od 170-215PS - to není na 4 kolu zrovna moc..)
a jestli je system 4*4 v tom golfu II stejnej jako v G III syncro tak to zrovna moc dobre nefunguje , co sem mel moznost se svyzt ve VR6 tak se s tim o hodne hur zatacelo - vlastne clovek musel jet furt smykem
a co taková lancia delta integrale v ruznejch evolucich (tusim ze audiny to meli podobny..)..s torsenem to není světový.. myslím si že to funguje výtečně až na poněkud na dnešní nároky slabej motor v základu...(od 170-215PS - to není na 4 kolu zrovna moc..)
a jestli je system 4*4 v tom golfu II stejnej jako v G III syncro tak to zrovna moc dobre nefunguje , co sem mel moznost se svyzt ve VR6 tak se s tim o hodne hur zatacelo - vlastne clovek musel jet furt smykem
btw ... jedna kompletni zadni naprava (Passat B2 Syncro) je za par supu na prodej (kdybys jeste chtel dily)...
Naposledy upravil(a) Lukaash dne 10 dub 2007 11:45, celkem upraveno 1 x.