Golf II 4x4

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Golf II 4x4

Příspěvek od fakie vw »

Ahoj mám možnost koupit golfa II 4x4 a chci se zeptat jaké máte zkušenosti s koupi nových dílu a jestli se vůbec na tohle auto vyrábí díly co se týčou toho 4x4 pohonu. Dík za odpovědi. :D
VW golf II GT 1.8Turbo

Mirek999
Moderátor
Příspěvky: 2331
Registrován: 28 pro 2004 17:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

neni to ten country?Tech neni moc ale jednoho vydam na Vaclavaku jak jezdej tramvaje

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

golf

Příspěvek od fakie vw »

To nevím jak přesně se jmenuje je to trochu zmrzacené auto,ale po motorové stránce to funguje superně. :lol:
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
F.l.a.n.e.l.
Příspěvky: 14358
Registrován: 05 lis 2004 19:03
Bydliště: Split, Croatia

Re: Golf II 4x4

Příspěvek od F.l.a.n.e.l. »

Jestli je to GII 1,8 4x4 tak to jede jako hovado... můžu doporučit... měl jsem čest v tom jet a je to super....
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:

Uživatelský avatar
Laconi
Příspěvky: 5529
Registrován: 05 úno 2004 20:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laconi »

G2 se dělal normálně jako syncro 4x4 a ten country byl taky 4x4 ale měl i zvýšenou světlou výšku, vepředu měl rám, na třetích dveřích měl rezervu atd. Ten syncro vypadal normálně :?:
Naposledy upravil(a) Laconi dne 12 úno 2006 21:40, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

golf

Příspěvek od fakie vw »

Je to 4x4 synchro :) Já vím,že to jede jak hovado,proto to chci. Ale pokud do toho nejsou díly tak to je na nic. Jak s tím budu vyvádět tak tam něco časem odejde tak to potřebuju vědět. :)
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Taszi
Příspěvky: 336
Registrován: 02 úno 2005 17:42
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od Taszi »

Country:
Obrázek
a norm.Golf:
Obrázek
:lol:


OT? Je mozne vymenit ten 1,8 motor napr. za Gti 16V :?

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

golf

Příspěvek od fakie vw »

Mám na mysli toho normálního. Ten motor by měl jít vyměnit za 16V. Podle Elsy je převodovka stejná jen má přídavný výstup na zadní náhon :D Jen mě zajímají ty díly :rocker:
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Laconi
Příspěvky: 5529
Registrován: 05 úno 2004 20:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laconi »

Nikde sem neviděl prodávat díly přímo na ten 4x4 pohon a že sem to docela sledoval :(

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

golf

Příspěvek od fakie vw »

No tak to vypadá zle :( Jsem se taky ptal a většinou mi řekli co to po nich chcu,že to u nás ani nejezdi. Idioti :alien: A na šrotáku už vůbec ne. :mad: Hodně o tom uvažuju,ale vidím,že to asi moc nemá cenu :(
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Laconi
Příspěvky: 5529
Registrován: 05 úno 2004 20:29
Kontaktovat uživatele:

Re: golf

Příspěvek od Laconi »

fakie vw píše:No tak to vypadá zle :( Jsem se taky ptal a většinou mi řekli co to po nich chcu,že to u nás ani nejezdi. Idioti :alien: A na šrotáku už vůbec ne. :mad: Hodně o tom uvažuju,ale vidím,že to asi moc nemá cenu :(
Kup spíš GTI 16v s tim užiješ víc srandy a seženeš na to běžný věci v pohodě, u toho syncra by to asi byl vážně problém, navíc to se dělalo jen jako 66kW takže výkon zas tak velkej nebyl :(

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Re: Golf II 4x4

Příspěvek od Tommy-cupra »

g60 se taky delala syncro ve verzi rally ne
SEAT LEON CUPRA

Uživatelský avatar
Shr3k
Příspěvky: 591
Registrován: 09 bře 2004 20:01
Bydliště: bažina ;)
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf II 4x4

Příspěvek od Shr3k »

Obrázek
Gr33N MoNsT3R

Uživatelský avatar
sub13
Příspěvky: 72
Registrován: 15 čer 2004 16:04

Příspěvek od sub13 »

sem měl přesně to, co chceš. Jelo to celkem slušně, ale GTI je GTI :D ... Při plnym rejdu se kola trochu "hádala", ale s tim musíš asi počítat, když to je 4x4 a jak to dopadlo? Po roce ježdění se vys**l kardan, na vrakáči v CZ nesehnatelný, cena novýho cca 25k (myslim, už si to nepamatuju), tak sem ho nakonec prodal jako klasickýho GII jen s přednim náhonem :?

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

golf

Příspěvek od fakie vw »

No tak to je škoda :cry: Jestli to je takový problém něco na to sehnat tak asi kašlu. To radší subaru,na to seženu cokoli,sice je to drahá záležitost,ale jde to sehnat lépe. Gti je pecka,ale 4x4 je lepší a navíc bych tam dal motor GTI. Jak si to myslel,že se ty kola hadály???? myslíš to, že při plném rejdu do hůř zatáčelo a mělo tendenci jet rovně?
VW golf II GT 1.8Turbo

Mirek999
Moderátor
Příspěvky: 2331
Registrován: 28 pro 2004 17:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

no to mame u nase subarka taky protoze jak si pripojujem 4x4 sami tak to nema meznapravovej diferak takze se to lame jakmile s tim zatocis no kdyz s tim zatocis tak tomu musis dat vic nazrat aby se to rozjelo jo a do jiny ctyrkolky nez do subara bych nesel protoze to je kvalita na hiovno jo a s nasi 4x4 kdyz ji dame tak nesmis jet vic jak 80 protoze to ten diferak nestiha a mohl by se rozletet :wink: Ale treba uz imprezka to ma do ty bych sel fakt parada ale ne do GTčka protoze na to jsou dily strasne drahy sel bych do normalniho 2,0 bez turba vykon 115 koni coz na normalni spotrebu a jezdeni staci :)

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf II 4x4

Příspěvek od PJ »

Mirek999: to bych si přišel divně imprezu bez výkonu :( takovyhle auta snad jenom v nejsilnejsi verzy. Jinak to je jak Ferrari s HTP :lol:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Mirek999
Moderátor
Příspěvky: 2331
Registrován: 28 pro 2004 17:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

no ale jako ty dily to je katastrofa a ta spotrebano proste hruza ja vim ze to neni vono bez vykonu ale kdyz se na tom neco posere tak je to pruser

Uživatelský avatar
Taszi
Příspěvky: 336
Registrován: 02 úno 2005 17:42
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od Taszi »

Mirek999 píše:no to mame u nase subarka taky protoze jak si pripojujem 4x4 sami tak to nema meznapravovej diferak takze se to lame jakmile s tim zatocis no kdyz s tim zatocis tak tomu musis dat vic nazrat aby se to rozjelo jo a do jiny ctyrkolky nez do subara bych nesel protoze to je kvalita na hiovno jo a s nasi 4x4 kdyz ji dame tak nesmis jet vic jak 80 protoze to ten diferak nestiha a mohl by se rozletet :wink: Ale treba uz imprezka to ma do ty bych sel fakt parada ale ne do GTčka protoze na to jsou dily strasne drahy sel bych do normalniho 2,0 bez turba vykon 115 koni coz na normalni spotrebu a jezdeni staci :)
to by som nehovoril ze ost.4x4 su na hovno...co napr.Quatrro atd.... :D

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fazeey »

Mirek999 píše:no to mame u nase subarka taky protoze jak si pripojujem 4x4 sami tak to nema meznapravovej diferak takze se to lame jakmile s tim zatocis no kdyz s tim zatocis tak tomu musis dat vic nazrat aby se to rozjelo jo a do jiny ctyrkolky nez do subara bych nesel protoze to je kvalita na hiovno jo a s nasi 4x4 kdyz ji dame tak nesmis jet vic jak 80 protoze to ten diferak nestiha a mohl by se rozletet :wink: Ale treba uz imprezka to ma do ty bych sel fakt parada ale ne do GTčka protoze na to jsou dily strasne drahy sel bych do normalniho 2,0 bez turba vykon 115 koni coz na normalni spotrebu a jezdeni staci :)
tohle sem si přečet asi 3x a nejak sem to nerozluštil, hlavně třeba "do jiny 4x4 než je do subara bych nešel protože je to kvalita na hovno" :?

jinak u GII 4x4 se zadek připojuje automaticky, kola se hádaj mezi přední a zadní nápravou
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Uživatelský avatar
Laconi
Příspěvky: 5529
Registrován: 05 úno 2004 20:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf II 4x4

Příspěvek od Laconi »

Tommy-cupra píše:g60 se taky delala syncro ve verzi rally ne
Jasně, ale ofiko "Golf Syncro" byl jen 66kW aspoň teda co vim :wink:

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf II 4x4

Příspěvek od Rajdlos »

obcas se neco objevi v Annonci, jinak neni problem z D, na Ebay je toho celkem dost
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf II 4x4

Příspěvek od Lukaash »

nema Country samostatnej ram na podvozku, oproti kasickymu syncru?

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Fazeey píše:
Mirek999 píše:no to mame u nase subarka taky protoze jak si pripojujem 4x4 sami tak to nema meznapravovej diferak takze se to lame jakmile s tim zatocis no kdyz s tim zatocis tak tomu musis dat vic nazrat aby se to rozjelo jo a do jiny ctyrkolky nez do subara bych nesel protoze to je kvalita na hiovno jo a s nasi 4x4 kdyz ji dame tak nesmis jet vic jak 80 protoze to ten diferak nestiha a mohl by se rozletet :wink: Ale treba uz imprezka to ma do ty bych sel fakt parada ale ne do GTčka protoze na to jsou dily strasne drahy sel bych do normalniho 2,0 bez turba vykon 115 koni coz na normalni spotrebu a jezdeni staci :)
tohle sem si přečet asi 3x a nejak sem to nerozluštil, hlavně třeba "do jiny 4x4 než je do subara bych nešel protože je to kvalita na hovno" :?

jinak u GII 4x4 se zadek připojuje automaticky, kola se hádaj mezi přední a zadní nápravou
To nejsi sám, kvalita příspěvků od Mirečka je na úrovni příspěvků od Alessia a nejvíc hustý to je v technické sekci :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Mirek999
Moderátor
Příspěvky: 2331
Registrován: 28 pro 2004 17:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

jako kazdy rika proste ze 4x4 od subaru je nejlepsi na svete a gto mi nevyvratis ze od jinejch znacek to je jenom takova nahrazka ksichte :alien:

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fazeey »

Mirek999 píše:jako kazdy rika proste ze 4x4 od subaru je nejlepsi na svete a gto mi nevyvratis ze od jinejch znacek to je jenom takova nahrazka ksichte :alien:
jj pepa vod nás z prasečáku řikal že je elvis a nemam duvod mu to vyvracet :roll:
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Mirek999
Moderátor
Příspěvky: 2331
Registrován: 28 pro 2004 17:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

to jses ty ne ...nevychované projevy upraveny adminem...

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf II 4x4

Příspěvek od Fazeey »

ale to víš že jo
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf II 4x4

Příspěvek od honza 2.0 16v »

hehe svině rejou:))))

a co taková lancia delta integrale v ruznejch evolucich (tusim ze audiny to meli podobny..)..s torsenem to není světový.. myslím si že to funguje výtečně až na poněkud na dnešní nároky slabej motor v základu...(od 170-215PS - to není na 4 kolu zrovna moc..)

a jestli je system 4*4 v tom golfu II stejnej jako v G III syncro tak to zrovna moc dobre nefunguje , co sem mel moznost se svyzt ve VR6 tak se s tim o hodne hur zatacelo - vlastne clovek musel jet furt smykem

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaash »

btw ... jedna kompletni zadni naprava (Passat B2 Syncro) je za par supu na prodej (kdybys jeste chtel dily)...
Naposledy upravil(a) Lukaash dne 10 dub 2007 11:45, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“