honda civic 5g LSi

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
braino.swk
Příspěvky: 34
Registrován: 27 srp 2005 19:57
Bydliště: Ruzomberok
Kontaktovat uživatele:

honda civic 5g LSi

Příspěvek od braino.swk »

prosim vas chcel by som sa spytat ako navysit vykon ne tejto hondicke asi tak 10-15 HP.
seriova ma 66kW. CHcel by som vediet co s tym urobit v plane mam:
Priame sanie, Sport. vyfuk, zvody.. kolko HP by to asi prineislo ?
a mohli by ste mi poradit ako zvysit ten vykon o spominanych 10-15 HP aj s pribliznimi cenami ? THX a lot...

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: honda civic 5g LSi

Příspěvek od Sly »

Doporucil by jsem celou vyfukovou soustavy, pokud mozno od stejneho vyrobce. Svody u takoveho motoru pridaji imho max. 5hp. Co se koncovky a kitu sani tyce, tam je narust vykonu vsugerovany spise narustem hluku.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
xenon04
Příspěvky: 610
Registrován: 28 led 2005 15:28
Bydliště: Teplice, CZE
Kontaktovat uživatele:

Re: honda civic 5g LSi

Příspěvek od xenon04 »

sání + vstřiky z 1.6 nebo toho co mám já čili D15B7
jednoho takovýho 4g civica znám.... byla tam 1.6.... šla ven a dovnitř D15B2 (66kW) z 1.6 zbyla řídící jednotka a celý sání se vtřikama
upaluje si to mooc hezky
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: honda civic 5g LSi

Příspěvek od Sly »

xenon04 píše:sání + vstřiky z 1.6 nebo toho co mám já čili D15B7
jednoho takovýho 4g civica znám.... byla tam 1.6.... šla ven a dovnitř D15B2 (66kW) z 1.6 zbyla řídící jednotka a celý sání se vtřikama
upaluje si to mooc hezky
Samotnymi vstriky nic nevyresis. Bude to chtit pravdepodobne vetsi cerpadlo a upravit ridici jednotku, pripadne dodelat regulator tlaku paliva.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: honda civic 5g LSi

Příspěvek od Taboo »

Sly píše: Samotnymi vstriky nic nevyresis. Bude to chtit pravdepodobne vetsi cerpadlo a upravit ridici jednotku, pripadne dodelat regulator tlaku paliva.
Tim nevyresis nic taky...
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Alfoun
Příspěvky: 1071
Registrován: 12 říj 2005 11:53
Bydliště: now Smethwick,B-ham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfoun »

zalezi kolik do toho chces vrazit. Urcite bych tam dal jeste rezonator, odstraneni katu popr.sportovni kat(nevyhnutelnost)....Vylestit kanaly(u nekoho kdo je na to vybavenej),dal bych tam jeste nastavitelny rozvodovy kola.S nima se ti zvysi vykon i kroutak,ale nastavit by to chtelo na brzde...Do vstrikovani a ridici jednotky bych se moc nepoustel. Samozrejme jeste ostrejsi vacky,ale s tim bys musel dat jeste tvrdsi ventilovy pruziny.
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Alfoun píše:zalezi kolik do toho chces vrazit. Urcite bych tam dal jeste rezonator, odstraneni katu popr.sportovni kat(nevyhnutelnost)....Vylestit kanaly(u nekoho kdo je na to vybavenej),dal bych tam jeste nastavitelny rozvodovy kola.S nima se ti zvysi vykon i kroutak,ale nastavit by to chtelo na brzde...Do vstrikovani a ridici jednotky bych se moc nepoustel. Samozrejme jeste ostrejsi vacky,ale s tim bys musel dat jeste tvrdsi ventilovy pruziny.
Nastavitelný rozvodový kola nic nepřidají, kanály i rezonátor jsou jen jakýsi doladění nebo připravení motoru na skutečnou úpravu. Ty vačky by to chtělo, je potřeba dostat do motoru víc směsi. Možná by nebyla špatná investice APEXi S-AFC II pro doladění. Těch požadovaných 10 až 15 koní by se vyždímat dalo.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
xenon04
Příspěvky: 610
Registrován: 28 led 2005 15:28
Bydliště: Teplice, CZE
Kontaktovat uživatele:

Re: honda civic 5g LSi

Příspěvek od xenon04 »

tak to zkusim ještě jednou :D aby to nevypadalo, že sem si to celý vycucal z prstů
kamarád koupil civica 4g, byla v něm 1.6 81kW, ale v papírech 1.5 66kW... jelikož byl motor stejně v troubě, pořídil si tam ten papírovej D15B2, mechanik mu potvrdil, že už několik takovejch civiců postavil, tak do toho šel
čili ven šel celej blok a dal se tam ten 1.5tkovej nasadily se na něj díly z tý 1.6 - sání, klapka, vstřiky, rozdělovač, ECU i převodovka, protože ta 1.5 byla z automatu...
výsledek je takovej, že mu to teď jede ještě líp - podle majitele
měl jsem za to, že mu tam nechal i hlavu z 1.6, ale prej ne
víc do toho nevidim, jestli někdo ví víc... nechť mě prosim doplní - co Zemi?
jinak vidim přínos v tom, že ta 1.5 má 2-bod (nebo dokonce 1-bod) vstřikování, kdežto ta 1.6 má vstřikování 4-bodový
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT

Uživatelský avatar
fantomx
Příspěvky: 64
Registrován: 07 zář 2005 15:30
Bydliště: Moravské Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: honda civic 5g LSi

Příspěvek od fantomx »

V domácích podmínkách toho moc nevyřešíš.Pokud máš finance tak ostrou vačku,snížit hlavu a přeprogramovat ECU.Jsou firmy který to dělají komplet za cca 20000kč podle výkonového nárustu.Nebo jinej motůrek třeba 1.6Vti:)
***Honda Civic 1.5 16V ***
---sedánek---občas ležánek---:)
********NA PRODEJ***Už pouze na náhradní díly***

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“