honda civic 5g LSi
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- braino.swk
- Příspěvky: 34
- Registrován: 27 srp 2005 19:57
- Bydliště: Ruzomberok
- Kontaktovat uživatele:
honda civic 5g LSi
prosim vas chcel by som sa spytat ako navysit vykon ne tejto hondicke asi tak 10-15 HP.
seriova ma 66kW. CHcel by som vediet co s tym urobit v plane mam:
Priame sanie, Sport. vyfuk, zvody.. kolko HP by to asi prineislo ?
a mohli by ste mi poradit ako zvysit ten vykon o spominanych 10-15 HP aj s pribliznimi cenami ? THX a lot...
seriova ma 66kW. CHcel by som vediet co s tym urobit v plane mam:
Priame sanie, Sport. vyfuk, zvody.. kolko HP by to asi prineislo ?
a mohli by ste mi poradit ako zvysit ten vykon o spominanych 10-15 HP aj s pribliznimi cenami ? THX a lot...
Re: honda civic 5g LSi
Doporucil by jsem celou vyfukovou soustavy, pokud mozno od stejneho vyrobce. Svody u takoveho motoru pridaji imho max. 5hp. Co se koncovky a kitu sani tyce, tam je narust vykonu vsugerovany spise narustem hluku.
Live4Ride Syndicate
Re: honda civic 5g LSi
sání + vstřiky z 1.6 nebo toho co mám já čili D15B7
jednoho takovýho 4g civica znám.... byla tam 1.6.... šla ven a dovnitř D15B2 (66kW) z 1.6 zbyla řídící jednotka a celý sání se vtřikama
upaluje si to mooc hezky
jednoho takovýho 4g civica znám.... byla tam 1.6.... šla ven a dovnitř D15B2 (66kW) z 1.6 zbyla řídící jednotka a celý sání se vtřikama
upaluje si to mooc hezky
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT
Re: honda civic 5g LSi
Samotnymi vstriky nic nevyresis. Bude to chtit pravdepodobne vetsi cerpadlo a upravit ridici jednotku, pripadne dodelat regulator tlaku paliva.xenon04 píše:sání + vstřiky z 1.6 nebo toho co mám já čili D15B7
jednoho takovýho 4g civica znám.... byla tam 1.6.... šla ven a dovnitř D15B2 (66kW) z 1.6 zbyla řídící jednotka a celý sání se vtřikama
upaluje si to mooc hezky
Live4Ride Syndicate
Re: honda civic 5g LSi
Tim nevyresis nic taky...Sly píše: Samotnymi vstriky nic nevyresis. Bude to chtit pravdepodobne vetsi cerpadlo a upravit ridici jednotku, pripadne dodelat regulator tlaku paliva.

IQ stylingem nenahradis.
- Alfoun
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 12 říj 2005 11:53
- Bydliště: now Smethwick,B-ham
- Kontaktovat uživatele:
zalezi kolik do toho chces vrazit. Urcite bych tam dal jeste rezonator, odstraneni katu popr.sportovni kat(nevyhnutelnost)....Vylestit kanaly(u nekoho kdo je na to vybavenej),dal bych tam jeste nastavitelny rozvodovy kola.S nima se ti zvysi vykon i kroutak,ale nastavit by to chtelo na brzde...Do vstrikovani a ridici jednotky bych se moc nepoustel. Samozrejme jeste ostrejsi vacky,ale s tim bys musel dat jeste tvrdsi ventilovy pruziny.
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
Nastavitelný rozvodový kola nic nepřidají, kanály i rezonátor jsou jen jakýsi doladění nebo připravení motoru na skutečnou úpravu. Ty vačky by to chtělo, je potřeba dostat do motoru víc směsi. Možná by nebyla špatná investice APEXi S-AFC II pro doladění. Těch požadovaných 10 až 15 koní by se vyždímat dalo.Alfoun píše:zalezi kolik do toho chces vrazit. Urcite bych tam dal jeste rezonator, odstraneni katu popr.sportovni kat(nevyhnutelnost)....Vylestit kanaly(u nekoho kdo je na to vybavenej),dal bych tam jeste nastavitelny rozvodovy kola.S nima se ti zvysi vykon i kroutak,ale nastavit by to chtelo na brzde...Do vstrikovani a ridici jednotky bych se moc nepoustel. Samozrejme jeste ostrejsi vacky,ale s tim bys musel dat jeste tvrdsi ventilovy pruziny.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: honda civic 5g LSi
tak to zkusim ještě jednou
aby to nevypadalo, že sem si to celý vycucal z prstů
kamarád koupil civica 4g, byla v něm 1.6 81kW, ale v papírech 1.5 66kW... jelikož byl motor stejně v troubě, pořídil si tam ten papírovej D15B2, mechanik mu potvrdil, že už několik takovejch civiců postavil, tak do toho šel
čili ven šel celej blok a dal se tam ten 1.5tkovej nasadily se na něj díly z tý 1.6 - sání, klapka, vstřiky, rozdělovač, ECU i převodovka, protože ta 1.5 byla z automatu...
výsledek je takovej, že mu to teď jede ještě líp - podle majitele
měl jsem za to, že mu tam nechal i hlavu z 1.6, ale prej ne
víc do toho nevidim, jestli někdo ví víc... nechť mě prosim doplní - co Zemi?
jinak vidim přínos v tom, že ta 1.5 má 2-bod (nebo dokonce 1-bod) vstřikování, kdežto ta 1.6 má vstřikování 4-bodový

kamarád koupil civica 4g, byla v něm 1.6 81kW, ale v papírech 1.5 66kW... jelikož byl motor stejně v troubě, pořídil si tam ten papírovej D15B2, mechanik mu potvrdil, že už několik takovejch civiců postavil, tak do toho šel
čili ven šel celej blok a dal se tam ten 1.5tkovej nasadily se na něj díly z tý 1.6 - sání, klapka, vstřiky, rozdělovač, ECU i převodovka, protože ta 1.5 byla z automatu...
výsledek je takovej, že mu to teď jede ještě líp - podle majitele
měl jsem za to, že mu tam nechal i hlavu z 1.6, ale prej ne
víc do toho nevidim, jestli někdo ví víc... nechť mě prosim doplní - co Zemi?
jinak vidim přínos v tom, že ta 1.5 má 2-bod (nebo dokonce 1-bod) vstřikování, kdežto ta 1.6 má vstřikování 4-bodový
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT
- fantomx
- Příspěvky: 64
- Registrován: 07 zář 2005 15:30
- Bydliště: Moravské Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: honda civic 5g LSi
V domácích podmínkách toho moc nevyřešíš.Pokud máš finance tak ostrou vačku,snížit hlavu a přeprogramovat ECU.Jsou firmy který to dělají komplet za cca 20000kč podle výkonového nárustu.Nebo jinej motůrek třeba 1.6Vti:)
***Honda Civic 1.5 16V ***
---sedánek---občas ležánek---:)
********NA PRODEJ***Už pouze na náhradní díly***
---sedánek---občas ležánek---:)
********NA PRODEJ***Už pouze na náhradní díly***