IAT senzor - jak to teda je
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
IAT senzor - jak to teda je
Když se dá ten rezistor (odpor) mezi iat senzor a ecu změní se něco?
A jakou hodnotu ma mít ten odpor?
A jakou hodnotu ma mít ten odpor?
- Mazda MX3 1.8 V6 24v 134HP
- Mazda 323F BG 1.8 16v 103HP - kdysi
- Mazda 323F BG 1.8 16v 103HP - kdysi
Zmeni se pomer paliva a vzduchu ve smesi, coz v pripade bohatsi smesi ma pomerne fatalni dusledky na zivotnost motoru.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: IAT senzor - jak to teda je
no spise chuda smes ohrozuje motor... 
kazdopadne zadne odpory nikde nedavejte

kazdopadne zadne odpory nikde nedavejte

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: IAT senzor - jak to teda je
vždy záleží na množství a uhlu pohledu - chudá smes = vyšší teplota, neuměrně bohatá směs = smývání olejového filmu z válceDave0401 píše:no spise chuda smes ohrozuje motor...
kazdopadne zadne odpory nikde nedavejte
v obou případech je to pro motor fatální..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: IAT senzor - jak to teda je
Bohatá směs je taky nebezpečná.. obojí může mít špatné následky
Re: IAT senzor - jak to teda je
ano ale vetsinou se motor odrovna tou chudsi smesi... bohatou navic vetsinou clovek odhali rychleji nez chudou...
tot muj osobni nazor a nikomu ho nevnucuji
tot muj osobni nazor a nikomu ho nevnucuji

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: IAT senzor - jak to teda je
záleží od případu.. každopádně je důležité držet AFR v rozumných mezích, ne v mezích typu pokusDave0401 píše:ano ale vetsinou se motor odrovna tou chudsi smesi... bohatou navic vetsinou clovek odhali rychleji nez chudou...
tot muj osobni nazor a nikomu ho nevnucuji
Re: IAT senzor - jak to teda je
s tim plne souhlasim, proto pokud nekdo dela jakoukoli upravu na motoru nebo ladi mapy v ECU by melo byt neco na mereni AFR a EGT po ruce 

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: IAT senzor - jak to teda je
Naopak. Chudou zkurvis motor hned, bohatou postupne. Osobni nazory prosim vymen za informace a neprezentuj je jako faktDave0401 píše:ano ale vetsinou se motor odrovna tou chudsi smesi... bohatou navic vetsinou clovek odhali rychleji nez chudou...
tot muj osobni nazor a nikomu ho nevnucuji

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"