Mazda 6 MPS tuning
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Mazda 6 MPS tuning
Někomu to může přijít zvláštní přemýšlet o tuningu auta, které ještě nesjelo z výrobní linky, ale musím si nějak ukrátit čas než mi ho konečně parníkem přivezou (až v listopadu ).
Takže by mě zajímaly:
STAGE 1: Open Loop Blow Off Valve (bidrin?)
Turbo Boost Gauge (HKS, Blitz - do Japonskýho auta patří Japonskej budík nebo Greddy, nejlépe v barech nebo hPa) - street.racer & Mr. fajfka?
STAGE 2: Manual Boost Controller (Blitz, HKS? opět pánové street.racer a fajfka?)
Nějaké orientační ceny (nákup, dovoz z Jap.) prosím buď sem nebo SZ.
Díky všem.
Takže by mě zajímaly:
STAGE 1: Open Loop Blow Off Valve (bidrin?)
Turbo Boost Gauge (HKS, Blitz - do Japonskýho auta patří Japonskej budík nebo Greddy, nejlépe v barech nebo hPa) - street.racer & Mr. fajfka?
STAGE 2: Manual Boost Controller (Blitz, HKS? opět pánové street.racer a fajfka?)
Nějaké orientační ceny (nákup, dovoz z Jap.) prosím buď sem nebo SZ.
Díky všem.
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Procpak zrovna manual boost controller? Videl jsem ho jen od GReddy, ale minuly tyden mi dorazil aktualni katalog od nej a jiz tam neni nabizen. V Japonsku jsem se zatim setkal pouze s jednim pripadem pouziti MBC a to bylo z duvodu nedostatku financi...
Elektronicky merak tlaku od GReddy cca 7-8tis.
Mechanicky merak tlaku od GReddy cca 4tis.
Cena je pouze orientacni a muze se zmenit kvuli dle pohybu kurzu CZK/JPY
Elektronicky merak tlaku od GReddy cca 7-8tis.
Mechanicky merak tlaku od GReddy cca 4tis.
Cena je pouze orientacni a muze se zmenit kvuli dle pohybu kurzu CZK/JPY
OK, tak co teď letí?street.racer píše:Procpak zrovna manual boost controller? Videl jsem ho jen od GReddy, ale minuly tyden mi dorazil aktualni katalog od nej a jiz tam neni nabizen. V Japonsku jsem se zatim setkal pouze s jednim pripadem pouziti MBC a to bylo z duvodu nedostatku financi...
Elektronicky merak tlaku od GReddy cca 7-8tis.
Mechanicky merak tlaku od GReddy cca 4tis.
Cena je pouze orientacni a muze se zmenit kvuli dle pohybu kurzu CZK/JPY
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Napr. tento boost controler je zatim novinka na trhu....BlackHole píše:OK, tak co teď letí?street.racer píše:Procpak zrovna manual boost controller? Videl jsem ho jen od GReddy, ale minuly tyden mi dorazil aktualni katalog od nej a jiz tam neni nabizen. V Japonsku jsem se zatim setkal pouze s jednim pripadem pouziti MBC a to bylo z duvodu nedostatku financi...
Elektronicky merak tlaku od GReddy cca 7-8tis.
Mechanicky merak tlaku od GReddy cca 4tis.
Cena je pouze orientacni a muze se zmenit kvuli dle pohybu kurzu CZK/JPY
http://www.blitz.co.jp/products/electon ... iColor.htm
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
street.racer píše:Napr. tento boost controler je zatim novinka na trhu....
http://www.blitz.co.jp/products/electon ... iColor.htm
Tyy vole, to je narez, kolik ze to kostuje?
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda 6 MPS tuning
Stage 1 myslím v pohodě.BlackHole píše:Někomu to může přijít zvláštní přemýšlet o tuningu auta, které ještě nesjelo z výrobní linky, ale musím si nějak ukrátit čas než mi ho konečně parníkem přivezou (až v listopadu ).
Takže by mě zajímaly:
STAGE 1: Open Loop Blow Off Valve (bidrin?)
Turbo Boost Gauge (HKS, Blitz - do Japonskýho auta patří Japonskej budík nebo Greddy, nejlépe v barech nebo hPa) - street.racer & Mr. fajfka?
STAGE 2: Manual Boost Controller (Blitz, HKS? opět pánové street.racer a fajfka?)
Nějaké orientační ceny (nákup, dovoz z Jap.) prosím buď sem nebo SZ.
Díky všem.
Pak uvidíš, co ti na Stage 2 řekne ten DISI commonrail a ten kompresní poměr.
Gr33N MoNsT3R
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda 6 MPS tuning
Shr3k píše: Stage 1 myslím v pohodě.
Pak uvidíš, co ti na Stage 2 řekne ten DISI commonrail a ten kompresní poměr.
pokud se to neprezene s plnenim,ale zvedne jen o trochu(0,2-0,4), tak bych rekl no problem
Jj, já jsem to osobně konzultoval s mazďákama a v +0,2bar neviděli žádný problém. Teda je to trochu odvážný tvrzení na to, že to auto ještě ani neviděli, ale budu jim věřitLobo píše:Shr3k píše: Stage 1 myslím v pohodě.
Pak uvidíš, co ti na Stage 2 řekne ten DISI commonrail a ten kompresní poměr.
pokud se to neprezene s plnenim,ale zvedne jen o trochu(0,2-0,4), tak bych rekl no problem
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.
Tak se to snad dělá, ne? Já nevím, já ještě nikdy turbomtor neměl, ale snad nemůžu jen tak přijít, tak dneska je hezky, dneska budu tlačit 1,7 baru, ono to vydrží To bude laborování jako sfiňa a ve finále na brzdu.Maya_Man píše:Radeji bych to zvysoval postupne neco s tim najel a zase o tu jednu desetinku zvysil (-:
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
achjo, a ja se tesil ze hned nastavim o 2bary vicBlackHole píše:Tak se to snad dělá, ne? Já nevím, já ještě nikdy turbomtor neměl, ale snad nemůžu jen tak přijít, tak dneska je hezky, dneska budu tlačit 1,7 baru, ono to vydrží To bude laborování jako sfiňa a ve finále na brzdu.Maya_Man píše:Radeji bych to zvysoval postupne neco s tim najel a zase o tu jednu desetinku zvysil (-:
a) kdybych chtel kupovat novy auto tak bych si tak 2 roky pockal na to az vychytaj vsechny chyby ktery to novy bude mit
b) nestoural bych se v tom dokud je to v zaruce
c) za ty prachy co bude novy stat bych si stejne radsi koupil neco vyzkousenyho, uz bez zaruky a zbylo by mi dost penez na modifikace (dlouhodobe vyzkousene a overene )
b) nestoural bych se v tom dokud je to v zaruce
c) za ty prachy co bude novy stat bych si stejne radsi koupil neco vyzkousenyho, uz bez zaruky a zbylo by mi dost penez na modifikace (dlouhodobe vyzkousene a overene )
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
ad a) IMHO ten 2.3i motor se už nějaký pátek používá a o žádných mouchách nevím. Uvidíme, jak kvalitní je to oturbení, ale já Mazdám věřím. Navíc znám kluka, který dost brutálně upravuje RX-8 (ty to oceníš... No Rotor = No Motor rulezz , taky jsem měl RX-7u), což ještě rozhodně není vyzkoušené a ověřené.hIGGI píše:a) kdybych chtel kupovat novy auto tak bych si tak 2 roky pockal na to az vychytaj vsechny chyby ktery to novy bude mit
b) nestoural bych se v tom dokud je to v zaruce
c) za ty prachy co bude novy stat bych si stejne radsi koupil neco vyzkousenyho, uz bez zaruky a zbylo by mi dost penez na modifikace (dlouhodobe vyzkousene a overene )
ad b) Já jsem u Mazdy pracoval, mám tam pořád dost známých, takže na nějakou záruku nezáruku se nehraje.
ad c) Moje prachy or tvoje prachy? Ne, , dík za názor.
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.
Tak jsem zase něco sestudoval (kamarádi mě nasměrovali) a proto z vás zase budu tahat rozumy: Jak se stavíte k chlazení intercooleru? Je nutné až u 500PS+ vozů, nebo pomůže i u cca 300PS? Vyplatí se to? Všude píší o chlazení pomocí N2O, ale stejný účel splní i CO2, který se dá lépe sehnat. Navíc jeden známý vyrábí tlakové rozvody, takže celkové náklady (bez bomby) by nebyly tak vysoké (do 4000,- )
Díky všem.
Díky všem.
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: