Mazda 6 MPS tuning

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
BlackHole
Příspěvky: 198
Registrován: 08 zář 2004 18:05
Bydliště: 49°50'45"N, 16°17'14"E

Mazda 6 MPS tuning

Příspěvek od BlackHole »

Někomu to může přijít zvláštní přemýšlet o tuningu auta, které ještě nesjelo z výrobní linky, ale musím si nějak ukrátit čas než mi ho konečně parníkem přivezou (až v listopadu :cry: :cry: ).
Takže by mě zajímaly:

STAGE 1: Open Loop Blow Off Valve (bidrin?)
Turbo Boost Gauge (HKS, Blitz - do Japonskýho auta patří Japonskej budík :alien: nebo Greddy, nejlépe v barech nebo hPa) - street.racer & Mr. fajfka?


STAGE 2: Manual Boost Controller (Blitz, HKS? opět pánové street.racer a fajfka?)

Nějaké orientační ceny (nákup, dovoz z Jap.) prosím buď sem nebo SZ.
Díky všem.
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Procpak zrovna manual boost controller? Videl jsem ho jen od GReddy, ale minuly tyden mi dorazil aktualni katalog od nej a jiz tam neni nabizen. V Japonsku jsem se zatim setkal pouze s jednim pripadem pouziti MBC a to bylo z duvodu nedostatku financi...

Elektronicky merak tlaku od GReddy cca 7-8tis.
Mechanicky merak tlaku od GReddy cca 4tis.
Cena je pouze orientacni a muze se zmenit kvuli dle pohybu kurzu CZK/JPY

Uživatelský avatar
BlackHole
Příspěvky: 198
Registrován: 08 zář 2004 18:05
Bydliště: 49°50'45"N, 16°17'14"E

Příspěvek od BlackHole »

street.racer píše:Procpak zrovna manual boost controller? Videl jsem ho jen od GReddy, ale minuly tyden mi dorazil aktualni katalog od nej a jiz tam neni nabizen. V Japonsku jsem se zatim setkal pouze s jednim pripadem pouziti MBC a to bylo z duvodu nedostatku financi...

Elektronicky merak tlaku od GReddy cca 7-8tis.
Mechanicky merak tlaku od GReddy cca 4tis.
Cena je pouze orientacni a muze se zmenit kvuli dle pohybu kurzu CZK/JPY
OK, tak co teď letí?
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

Koukam ze nejsem sam kdo na tohle auti ceka a uz schani upravy :D

Jinak MBC se da poridit kolem 1500kc
BOV- zalezi na typu ale slusny od 4t nahoru...

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

MBC prodam , 600,- :D ale myslim si,ze to neni to pravy co bych rval do MPS, mozna tak jeste do SAABu rv 80 :D

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

BlackHole píše:
street.racer píše:Procpak zrovna manual boost controller? Videl jsem ho jen od GReddy, ale minuly tyden mi dorazil aktualni katalog od nej a jiz tam neni nabizen. V Japonsku jsem se zatim setkal pouze s jednim pripadem pouziti MBC a to bylo z duvodu nedostatku financi...

Elektronicky merak tlaku od GReddy cca 7-8tis.
Mechanicky merak tlaku od GReddy cca 4tis.
Cena je pouze orientacni a muze se zmenit kvuli dle pohybu kurzu CZK/JPY
OK, tak co teď letí?
Napr. tento boost controler je zatim novinka na trhu.... ;)
http://www.blitz.co.jp/products/electon ... iColor.htm
Obrázek

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

street.racer píše:Napr. tento boost controler je zatim novinka na trhu.... ;)
http://www.blitz.co.jp/products/electon ... iColor.htm
Obrázek

Tyy vole, to je narez, kolik ze to kostuje?

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Lobo: 92.400,- JPY

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

street.racer píše:Lobo: 92.400,- JPY
Heh, cena asi odpovida kvalite :D

Uživatelský avatar
Shr3k
Příspěvky: 591
Registrován: 09 bře 2004 20:01
Bydliště: bažina ;)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazda 6 MPS tuning

Příspěvek od Shr3k »

BlackHole píše:Někomu to může přijít zvláštní přemýšlet o tuningu auta, které ještě nesjelo z výrobní linky, ale musím si nějak ukrátit čas než mi ho konečně parníkem přivezou (až v listopadu :cry: :cry: ).
Takže by mě zajímaly:

STAGE 1: Open Loop Blow Off Valve (bidrin?)
Turbo Boost Gauge (HKS, Blitz - do Japonskýho auta patří Japonskej budík :alien: nebo Greddy, nejlépe v barech nebo hPa) - street.racer & Mr. fajfka?


STAGE 2: Manual Boost Controller (Blitz, HKS? opět pánové street.racer a fajfka?)

Nějaké orientační ceny (nákup, dovoz z Jap.) prosím buď sem nebo SZ.
Díky všem.
Stage 1 myslím v pohodě. 8)

Pak uvidíš, co ti na Stage 2 řekne ten DISI commonrail a ten kompresní poměr. ;)
Gr33N MoNsT3R

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazda 6 MPS tuning

Příspěvek od Lobo »

Shr3k píše: Stage 1 myslím v pohodě. 8)

Pak uvidíš, co ti na Stage 2 řekne ten DISI commonrail a ten kompresní poměr. ;)

pokud se to neprezene s plnenim,ale zvedne jen o trochu(0,2-0,4), tak bych rekl no problem :wink:

Uživatelský avatar
BlackHole
Příspěvky: 198
Registrován: 08 zář 2004 18:05
Bydliště: 49°50'45"N, 16°17'14"E

Příspěvek od BlackHole »

Lobo píše:
Shr3k píše: Stage 1 myslím v pohodě. 8)

Pak uvidíš, co ti na Stage 2 řekne ten DISI commonrail a ten kompresní poměr. ;)

pokud se to neprezene s plnenim,ale zvedne jen o trochu(0,2-0,4), tak bych rekl no problem :wink:
Jj, já jsem to osobně konzultoval s mazďákama a v +0,2bar neviděli žádný problém. Teda je to trochu odvážný tvrzení na to, že to auto ještě ani neviděli, ale budu jim věřit :wink:
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.

Uživatelský avatar
Maya_Man
Příspěvky: 351
Registrován: 22 bře 2005 00:47
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maya_Man »

Radeji bych to zvysoval postupne neco s tim najel a zase o tu jednu desetinku zvysil (-:

Uživatelský avatar
BlackHole
Příspěvky: 198
Registrován: 08 zář 2004 18:05
Bydliště: 49°50'45"N, 16°17'14"E

Příspěvek od BlackHole »

Maya_Man píše:Radeji bych to zvysoval postupne neco s tim najel a zase o tu jednu desetinku zvysil (-:
Tak se to snad dělá, ne? Já nevím, já ještě nikdy turbomtor neměl, ale snad nemůžu jen tak přijít, tak dneska je hezky, dneska budu tlačit 1,7 baru, ono to vydrží :lol: To bude laborování jako sfiňa a ve finále na brzdu.
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

BlackHole píše:
Maya_Man píše:Radeji bych to zvysoval postupne neco s tim najel a zase o tu jednu desetinku zvysil (-:
Tak se to snad dělá, ne? Já nevím, já ještě nikdy turbomtor neměl, ale snad nemůžu jen tak přijít, tak dneska je hezky, dneska budu tlačit 1,7 baru, ono to vydrží :lol: To bude laborování jako sfiňa a ve finále na brzdu.
achjo, a ja se tesil ze hned nastavim o 2bary vic :cry: :smich: :smich2:

Uživatelský avatar
hIGGI
Příspěvky: 340
Registrován: 11 srp 2004 23:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hIGGI »

a) kdybych chtel kupovat novy auto tak bych si tak 2 roky pockal na to az vychytaj vsechny chyby ktery to novy bude mit

b) nestoural bych se v tom dokud je to v zaruce

c) za ty prachy co bude novy stat bych si stejne radsi koupil neco vyzkousenyho, uz bez zaruky a zbylo by mi dost penez na modifikace (dlouhodobe vyzkousene a overene :))
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
BlackHole
Příspěvky: 198
Registrován: 08 zář 2004 18:05
Bydliště: 49°50'45"N, 16°17'14"E

Příspěvek od BlackHole »

hIGGI píše:a) kdybych chtel kupovat novy auto tak bych si tak 2 roky pockal na to az vychytaj vsechny chyby ktery to novy bude mit

b) nestoural bych se v tom dokud je to v zaruce

c) za ty prachy co bude novy stat bych si stejne radsi koupil neco vyzkousenyho, uz bez zaruky a zbylo by mi dost penez na modifikace (dlouhodobe vyzkousene a overene :))
ad a) IMHO ten 2.3i motor se už nějaký pátek používá a o žádných mouchách nevím. Uvidíme, jak kvalitní je to oturbení, ale já Mazdám věřím. Navíc znám kluka, který dost brutálně upravuje RX-8 (ty to oceníš... No Rotor = No Motor rulezz :lol: :lol: , taky jsem měl RX-7u), což ještě rozhodně není vyzkoušené a ověřené.

ad b) Já jsem u Mazdy pracoval, mám tam pořád dost známých, takže na nějakou záruku nezáruku se nehraje.

ad c) Moje prachy or tvoje prachy? Ne, :respect: , dík za názor.
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.

Uživatelský avatar
BlackHole
Příspěvky: 198
Registrován: 08 zář 2004 18:05
Bydliště: 49°50'45"N, 16°17'14"E

Příspěvek od BlackHole »

Tak jsem zase něco sestudoval (kamarádi mě nasměrovali) a proto z vás zase budu tahat rozumy: Jak se stavíte k chlazení intercooleru? Je nutné až u 500PS+ vozů, nebo pomůže i u cca 300PS? Vyplatí se to? Všude píší o chlazení pomocí N2O, ale stejný účel splní i CO2, který se dá lépe sehnat. Navíc jeden známý vyrábí tlakové rozvody, takže celkové náklady (bez bomby) by nebyly tak vysoké (do 4000,- :) )
Díky všem.
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

BlackHole: Chlazen intercooleru neni nutne ani pri 500PS+. Pouze to bude lepe chladit. A to je stejne u 300PS i u 700PS. Myslim si, ze CO2 je dostacujici, kamarad ma bombu CO2 v Porsche turbo a ten rozdil je tam vicemene znat.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“