Microtech,Haltech,Megasquirt..

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maco »

MarAt píše:
Maco píše:Toto vsetko je vyriesene,len potrebujem odladit zakladnu mapu na brzde
Auto sa nepouziva 12 mesiacov v roku,vozi sa len na zrazy na voziku.
Maco totiž používá sprintový speciál,se kterým po ulici normálně vůbec nejezdí :D ,ale jinak řekl spoustu pravdivých faktů...
Každopádně jste došli sporem tam,kam mířila původní otázka..která ŘJ je nejlepší? Totiž právě algoritmem korekce různých na brzdě nedoladěných faktorů se liší logika jednotlivých jednotek.Jinými slovy ne každá jednotka umí na nenaladěnou hodnotu(např. příliš teplá směs s nízkooktanovým benzínem aj) na vstupu(čidlo/senzor) adekvátně reagovat na výstupu(tryska/svíčka).Je jasné,že pravda je mezi oběma tvrzeními,základem je jistě kvalitní dyno(mimochodem v ČR je samozřejmě možnost nad 1000hp),ale doladění během provozu je téměř stejně důležitým aspektem.Proto se opravdový kvalitní ladič s vámi taky celý den projíždí a objede s vámi i několik závodů(ne-li celou sezonu-možná nebude to německo dobrej nápad :oops: ).
Bohužel osobní zkušenost se všemi výše zmíněnými jednotkami mi chybí,ale už jsem díky špatnému dynu pár pístů propálil,takže doporučuju když už ne na na jednotce, tak na tom ladění nešetřit...
Brzdit,alebo ladit na brzde by sa dalo aj v CZ,ale kto ma brzdu,tak je ochotny ladit len RJ zavodnu,ktoru on vie naladit resp ktoru on ponuka/v CZ najvaic EFI a Magneti Marelli/,ked je v aute ina,tak mam smolu.
A preco ladim v D,lebo brzda kde chodim ladit resp chlap co to doladuje na brzde,tak za prve to odladi na brzde jeden den,druhy den sa to ladi na ceste.A nemusite tomu verit,ale jeden den ladenia v D ma vyjde lacnejsie ako v CZ,ale do toho neratam ostatne vydavky.

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

Ing.Brázdil,o kterém je zde řeč nám naladil i EMS a Hondatu a když mu pošleš dopředu soft k tvé jednotce,taky si s ní poradí,ale je pravda,že cenově se asi to Německo vyplatí,ale zas málokdo má na kontě tolik mistrů republiky ve všech různých automobilových soutěžích,nehledě na dodávkách managmentu pro kitcar a wrc zesnulého motorsportu jako právě on...je to prostě cena za umění,které ovládá :potlesk:
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maco »

MarAt
Ja som Brazdila nespomenul,a ani som nanho nemyslel,to ze si zapyta za ladenie je uplne normalna vec,dnes nikto nerobi zadara.
Ja mam s Nemcom korektny vztah uz dost dlho a taktiez postavil niekolko zavodnych aut,ktore boli v Europe prve na pretekoch,takze zatial nemam dovod na zamenu

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

Maco
Já ti to taky nerozmlouvám,máš štěstí,že někoho takovýho máš,snažím se jen rozšířit pohled na problematiku o svou zkušenost..:wink:
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maco »

MarAt
Do pohody,mne by bolo lepsie ist za Brazdilom cca 250km ako 900km do D,a este k tomu zo Saxom na voziku :D

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“