Brzdit,alebo ladit na brzde by sa dalo aj v CZ,ale kto ma brzdu,tak je ochotny ladit len RJ zavodnu,ktoru on vie naladit resp ktoru on ponuka/v CZ najvaic EFI a Magneti Marelli/,ked je v aute ina,tak mam smolu.MarAt píše:Maco totiž používá sprintový speciál,se kterým po ulici normálně vůbec nejezdíMaco píše:Toto vsetko je vyriesene,len potrebujem odladit zakladnu mapu na brzde
Auto sa nepouziva 12 mesiacov v roku,vozi sa len na zrazy na voziku.,ale jinak řekl spoustu pravdivých faktů...
Každopádně jste došli sporem tam,kam mířila původní otázka..která ŘJ je nejlepší? Totiž právě algoritmem korekce různých na brzdě nedoladěných faktorů se liší logika jednotlivých jednotek.Jinými slovy ne každá jednotka umí na nenaladěnou hodnotu(např. příliš teplá směs s nízkooktanovým benzínem aj) na vstupu(čidlo/senzor) adekvátně reagovat na výstupu(tryska/svíčka).Je jasné,že pravda je mezi oběma tvrzeními,základem je jistě kvalitní dyno(mimochodem v ČR je samozřejmě možnost nad 1000hp),ale doladění během provozu je téměř stejně důležitým aspektem.Proto se opravdový kvalitní ladič s vámi taky celý den projíždí a objede s vámi i několik závodů(ne-li celou sezonu-možná nebude to německo dobrej nápad).
Bohužel osobní zkušenost se všemi výše zmíněnými jednotkami mi chybí,ale už jsem díky špatnému dynu pár pístů propálil,takže doporučuju když už ne na na jednotce, tak na tom ladění nešetřit...
A preco ladim v D,lebo brzda kde chodim ladit resp chlap co to doladuje na brzde,tak za prve to odladi na brzde jeden den,druhy den sa to ladi na ceste.A nemusite tomu verit,ale jeden den ladenia v D ma vyjde lacnejsie ako v CZ,ale do toho neratam ostatne vydavky.