MR2 V8 + turbo :o)

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

MR2 V8 + turbo :o)

Příspěvek od MarauderZ28 »

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Dan Mag
Příspěvky: 166
Registrován: 17 říj 2005 11:03
Bydliště: mezi Kladnem a Prahou

Re: MR2 V8 + turbo :o)

Příspěvek od Dan Mag »

Nádhera, a navíc takhle detailně zdokumentovaný (to má dílů jak nekonečný seriál). potlesk

Naprosto mi nejde na rozum technické řešení. Chápu, když se mění motor ze stejného modelu. Jak např. přesně definovat umístění a uložení motoru v kastli, jak definovat těžiště :? - přece nelze metodou pokus omyl.
Cougar od potomků Henryho Forda s sto sedmdesáti lučními kobylkami - doufám, že nějaký nechcípli
Gathering a car-toy information...

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MR2 V8 + turbo :o)

Příspěvek od MarauderZ28 »

no asi ho pak v těžišti prostě nemá ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Dan Mag
Příspěvky: 166
Registrován: 17 říj 2005 11:03
Bydliště: mezi Kladnem a Prahou

Re: MR2 V8 + turbo :o)

Příspěvek od Dan Mag »

MarauderZ28 píše:no asi ho pak v těžišti prostě nemá ...
a dá se s tím potom vůbec jezdit?
Cougar od potomků Henryho Forda s sto sedmdesáti lučními kobylkami - doufám, že nějaký nechcípli
Gathering a car-toy information...

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MR2 V8 + turbo :o)

Příspěvek od MarauderZ28 »

a ty myslíš že každý auto je přesně vyvážený ? :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
bob ash
Příspěvky: 431
Registrován: 07 úno 2005 01:39
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: MR2 V8 + turbo :o)

Příspěvek od bob ash »

Dan Mag píše:Nádhera, a navíc takhle detailně zdokumentovaný (to má dílů jak nekonečný seriál). potlesk

Naprosto mi nejde na rozum technické řešení. Chápu, když se mění motor ze stejného modelu. Jak např. přesně definovat umístění a uložení motoru v kastli, jak definovat těžiště :? - přece nelze metodou pokus omyl.
Proč by nešlo? Asi nebude sranda potom naladit podvozek, ale nevidím důvod proč by to nešlo. Jen to třeba nebude mít rozložení hmotnosti 50:50 (což má máloco) a bude to těžký na čumák nebo na prdel. Asi nebude sranda potom naladit podvozek, aby to bylo dobrý i na okruhu, ale jezdit to bude určitě.

Ostatně když auto pořádně naložíš, tak taky výrazně změníš rozložení jeho hmotnosti a přesto se s tím dá jezdit...

Dan Mag
Příspěvky: 166
Registrován: 17 říj 2005 11:03
Bydliště: mezi Kladnem a Prahou

Re: MR2 V8 + turbo :o)

Příspěvek od Dan Mag »

Ne tak jsem to nemyslel. Každopádně obdivuju do jaké fáze projekt došel, protože nápadů takového ražení je spousta - ale realizace je jiný oříšek.

Je mi jasný, že málo které auto má vyvážení 50:50. Mě šlo spíš o trochu jiný problém, ale možná je to mylná doměnka:
představuju si, že by motor s převodovkou měl mít těžiště na podélné ose vozu??
Cougar od potomků Henryho Forda s sto sedmdesáti lučními kobylkami - doufám, že nějaký nechcípli
Gathering a car-toy information...

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: MR2 V8 + turbo :o)

Příspěvek od semysak »

no pokud si se nekdy kouknul pod kapotu auta co ma nahon na predek a pricne ulozenej motor tak Ti asi je jasny ze vyvazeni nebude v podelne ose vozidla, proto existuji rekamni slogany typu symetricke awd a podobne

Dan Mag
Příspěvky: 166
Registrován: 17 říj 2005 11:03
Bydliště: mezi Kladnem a Prahou

Re: MR2 V8 + turbo :o)

Příspěvek od Dan Mag »

semysak píše:no pokud si se nekdy kouknul pod kapotu auta co ma nahon na predek a pricne ulozenej motor tak Ti asi je jasny ze vyvazeni nebude v podelne ose vozidla, proto existuji rekamni slogany typu symetricke awd a podobne
OK beru. Ovšem na základě jakých parametrů lze určit polohu motoru?
Přece se neuchytí podle toho jak se vejde :? :?
Cougar od potomků Henryho Forda s sto sedmdesáti lučními kobylkami - doufám, že nějaký nechcípli
Gathering a car-toy information...

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“