Oprava zavitu ve trmenu
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Oprava zavitu ve trmenu
Zdravim....Mam na dvou hlinikovych Z32 trmenech strzenej zavit. (jeden je asi moje prace, druhej byl). Jak to opravit? jako posledni moznost si nechavam 12ku mosaznej sroub a do nej zavit pro original hadici. Ale slysel sem ze se prodavaji i nejake opravne sady na tohle. Nemuzu to na netu ale nikde najit. Diky za pomoc.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Ty vložky se závitem se lisují a zalepují do převrtané díry po původním závitu. Lepidla jsou sice na trhu velmi kvalitní a já třeba používám Loctite, kterej má Bosch pro vysokotlaký části palivových čerpadel na naftu a drží to lepidlo opravdu pekelně, ale brzdy jsou brzdy - na to zalepený futro bude působit přímá síla brzdové kapaliny - spíš bych ten závit převrtal a opatrně vyřízl novej a o něco větší, třeba G3/8, na kterej pak napojíš jakoukoliv redukci, nebo vysokotlakou přípojku s průtokovým šroubem.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.