Mam tu hned nekolik problematik, na jejichz reseni jsem neprisel, takze rad bych slysel nazor napr. Taboo nebo nekoho kdo se vyzna.
Budu mluvit o kompletni prestave palivoveho systemu.
Zajimalo by me, jak to chodi pri pouziti collector tank - ciste teoreticky, nejaka pumpa tam musi dodat palivo, a nejaka zase ho vysat a poslat ke vstrikum.Privod paliva do collector tanku bych teoreticky dal zezhora, odvod k injectorum zdola. Je to spravne? Pak jeste nahoru dat jednu hadici, ktera popr. povede zbytecne palivo zpet do fuel tank. Jaky ma byt pomer cerpajich sil paliv. cerpadel co vedou palivo do collector tanku a odcerpavaji zase z collector tanku ke vstrikum? Jako dalsi vec, konkretni umisteni fuel press. reguletor a jak zridit odtok nepouziteho paliva zpet do collecotor nebo fuel tank. Lze to udelat teoreticky jako s manualnim boost controlerem? Da se jeste pred fuel rails, bude to vlastne Tcko, jeden vstup, jeden vystup ke vstrikum a jeden vystup ktere bude uposutet palivo..? Ale ted mi zase vznika zadrhel... vzdyt fuel rails je ale pruchozi... A nepouzite palivo jde zpet do nadrze, takze jak se tam muze udrzet tlak?
A jako posledni problematika, je nejaky rozdil cerpadel inner a outer type? (inner= pouziti jako klasicka pumpa, vevnitr palivove nadrze, outer= umisteni mimo palivovou nadrz.)
Prosim bez OT, jen veci k tematu
