Peugeot 205 GTi externí chladič oleje

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Peugeot 205 GTi externí chladič oleje

Příspěvek od MarauderZ28 »

netušíte proč některý verze maj externí chladič oleje ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Třeba pro oblasti kde je větší teplo :twisted:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

je z Anglie
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

No tam je spis vetsi zima, nebo alespon to vypada ze tam pomalu furt prsi. Nebo moc cumim na televizy.
A nema ta verze lehce vetsi vykon? Nekdy se delali pro ruzny zeme, verze s trochu jinym vykonem. Treba u japoncu.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
martin
Příspěvky: 727
Registrován: 20 lis 2004 14:16

Příspěvek od martin »

Přesně to neřeknu, asi nějaká track day verze? Něco jako clio cup nebo 306 rallye.

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

No treba to je jako mame mi na Traficach(dodavka od Renaultu)....Tam je chlazeni oleje i prevodovky...dovoz je to z Francie ale puvodni misto urceni je JAR...takze mozna je to tak....
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maco »

No zajtra si idem aj ja pre P 205GTi a pozriem to,ci to bude mat,inac je to 1.9/94kW

JEHLIK
Příspěvky: 265
Registrován: 19 bře 2004 20:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JEHLIK »

Maco píše:No zajtra si idem aj ja pre P 205GTi a pozriem to,ci to bude mat,inac je to 1.9/94kW
parada!Doufejme že na něm zapracuješ jako na SAXU.

A neuvažuješ zastavbu motoru XU9J4 1,9MI16 110kw?
Jako mam ja v 205gti,at pak mohu okoukat nějake ty upravy. :oops:
Přílohy
mi16  in  205gti        110kw.jpg
mi16 in 205gti 110kw.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 946 x

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

chceš nás tu nasrat viď
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maco »

JEHLIK píše:
Maco píše:No zajtra si idem aj ja pre P 205GTi a pozriem to,ci to bude mat,inac je to 1.9/94kW
parada!Doufejme že na něm zapracuješ jako na SAXU.

A neuvažuješ zastavbu motoru XU9J4 1,9MI16 110kw?
Jako mam ja v 205gti,at pak mohu okoukat nějake ty upravy. :oops:
Ide tam iny motor,ale nie Peugeot,ten tam sadne ako rit na serbel,seria bude 150PS,ale uz su pripravene kovane piesty+ojnice,ide sa robit hlava+zvody+stred+koncak,no a samozrejme plne programovatelna riadiaca jednotka Challenger
Podla vypoctov by to malo mat cca 210-215PS a vahu niekde okolo 790kg

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

hmm teda jestli se Ti podaří odlehčit GTi o 60 kg .. tam už není co ubírat ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

JEHLIK
Příspěvky: 265
Registrován: 19 bře 2004 20:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JEHLIK »

Maco píše:
JEHLIK píše:
Maco píše:No zajtra si idem aj ja pre P 205GTi a pozriem to,ci to bude mat,inac je to 1.9/94kW
parada!Doufejme že na něm zapracuješ jako na SAXU.

A neuvažuješ zastavbu motoru XU9J4 1,9MI16 110kw?
Jako mam ja v 205gti,at pak mohu okoukat nějake ty upravy. :oops:
Ide tam iny motor,ale nie Peugeot,ten tam sadne ako rit na serbel,seria bude 150PS,ale uz su pripravene kovane piesty+ojnice,ide sa robit hlava+zvody+stred+koncak,no a samozrejme plne programovatelna riadiaca jednotka Challenger
Podla vypoctov by to malo mat cca 210-215PS a vahu niekde okolo 790kg

joj,mužeš prosim prozradit co to bude za motor a aspon zhruba naznačit na kolik kč vyjde takto vyladit 205 gti?
diky

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maco »

Cca baj ocko 180.000CZk

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maco »

MarauderZ28 píše:hmm teda jestli se Ti podaří odlehčit GTi o 60 kg .. tam už není co ubírat ...
No chcem vybrat zadne sedaky,zadne plato,rezervu a dalsie prkotiny a uvidim,ked to postavim na vahu,kolko to ma
Saxo som odlahcil o cca 100kg,a to som nevyrezaval nic z vystuzi,ako som videl v Mimoni,alebo tak isto som tam nechal palubku,koberec a pod
No v kazdom pripade uvidime,co povie vaha,najskor ale musim ist do Prague pre motor

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maco »

Taaak,a 205 ka uz stoji v garazi,a zajtra ide motor out

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Maco: doufam ze bude nejaka fotodokumentace, motor out i motor in :wink: a hlavne pak motor gou :lol:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maco »

No uvidime,ale hadam nieco pofotim,inac ten motor povodny je na predaj
V pondelok idem do Prague po motor,ktory ide do Peugeota,takze to uz nebude 1.9GTi,ale 2.0/16V

JEHLIK
Příspěvky: 265
Registrován: 19 bře 2004 20:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JEHLIK »

PJ píše:Maco: doufam ze bude nejaka fotodokumentace, motor out i motor in :wink: a hlavne pak motor gou :lol:

TAKY SE MOC PŘIMLOUVAM ZA DOKUMENTACI TETO STAVBY.
PROSIM ,PROSIM ... :oops:

...a furt mi vrta v hlavě co to muže bejt za motor žeby z Pug 306 s16 2,0 16v a nebo nějakej Citroen ??? :?

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maco »

Bude to Citron,lebo tam sadne presne ako rit na serbel,ziadne prerabky,ako keby som tam daval Peugeot MI16
Foto dodam,akonahle sa na tom zacne robit,ratam tak do tyzdna-dvoch
Zajtra sa vybera motor,a ide sa robit aj prevodovka+podvozok+vacsie brzdy-do predu

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Maco: žeby 2l z WRC :lol: u tebe bych se snad ani nedivil
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maco »

Nie nebude to WRC,ale bude pekne poladeny

JEHLIK
Příspěvky: 265
Registrován: 19 bře 2004 20:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JEHLIK »

Maco píše:Bude to Citron,lebo tam sadne presne ako rit na serbel,ziadne prerabky,ako keby som tam daval Peugeot MI16
Foto dodam,akonahle sa na tom zacne robit,ratam tak do tyzdna-dvoch
Zajtra sa vybera motor,a ide sa robit aj prevodovka+podvozok+vacsie brzdy-do predu

1,9 mi16 ma stejne uchyty jako gti motor ,převodovka pasuje taktež mi16kova i 1,9kova i 1,6kova z phase2.

jedine co se musi udělat je spodni silentblok motoru ale to je prkotina na 15 minut prostě se navaři vydlička a hotovo.

ten motor ta pasuje naprosto idealně a taktež se běžně ladi na 220koni.
a jsou připady


http://www.205gti.com/story16vUK.htm

http://www.205gti.com/storyhilgert_16vUK.htm


http://www.205gti.com/storyturboUK.htm


http://www.205gti.com/storybrams16vUK.htm


http://www.205gti.com/storykoens_16v.htm


http://www.student.kun.nl/p.oonincx/205gtie.html


http://www.205gti.com/story_thomas16v_UK.htm


http://www.205gti.com/storybrams_t16_UK.htm


http://www.205gti.com/storysanders_vts.htm


-----)))) http://www.mi16.nl/main.htm ((((------

-----)))) http://freetuning.free.fr/preparationmoteur.htm (((((-----




http://pug205gti.tripod.com/id2.html


http://www.205gtidrivers.com/carsforsal ... r205ctit16



http://www.205gtidrivers.com/


http://www.pugspares.co.uk/PugDetails.asp?PugID=1712


http://www.205gtidrivers.com/articles/e1-carbs1.html




to jen tak pro zajmavost

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maco »

Zaujimave stranky,len ja uz mam da sa povedat projekt pripraveny a auto s takymto motorom uz chodi a spolahlivo,otazka je ci to bude jedno klapa,alebo stvorklapka

Šubi
Příspěvky: 327
Registrován: 28 bře 2005 12:18
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Šubi »

tak to sem zvědavej......jestli se to povede jak říkáš bude to asi hodně "hravý" vozítko

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Cau potreboval bych poradit ,koupil jsem si kola 15. a me se tam nevejdou peugot ma blbi napravi a hlavne kratky ,kdo mi poradi jak to upravit na Peugota205 Diky

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

:drivers:

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

spíš bych řekl, že sis koupil kola s blbým ET, tak jedině snad podložky ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maco »

Tak ako Ti odporuca Marauder,podlozky,alebo vymenit za ine ET cko

JEHLIK
Příspěvky: 265
Registrován: 19 bře 2004 20:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JEHLIK »

vzadu by se to dalo řešit i vyměnou napravy z P309 ta je širši a ma stejne uchyty,a do předu podložky.

Ale rozumnějši bude vyměnit ty kola,nebo dat podložky.

SkejT
Příspěvky: 1823
Registrován: 11 bře 2005 06:36

Příspěvek od SkejT »

4 Maco: tak jak jsi na tom? motor uz je doma?

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“