Poradte s turbem

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Poradte s turbem

Příspěvek od Idaho »

T70 turbo with garett internals, ball bearings, shaft and wheel trim 64,5mm , compressor wheel "super" T70 60,5mm , Compresor housina A/R ratio .70 , Oil cooled, V-Band Flange

1) co znamená V-Band Flange a T-Flange ?
2) dá se z vypsaných parametru určit výkon jaký je tohle turbo schopno zásobovat?
3) je to kit s 40mm WG, ma cenu jít do větší WG ?

předem díky za odbornej názor ( prosím ne OT )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Poradte s turbem

Příspěvek od semysak »

podle me to T a V flange je typ prirub/spojeni pulek turba - takovy ty ''pasky'' co drzi dohromady ten stredovej uzel + misto priruby se pouzivaji taky (sem videl na internetu, niko ve svojem aute, tam je vsecko sesroubovany jak v kotelne)

Uživatelský avatar
hIGGI
Příspěvky: 340
Registrován: 11 srp 2004 23:32
Kontaktovat uživatele:

Re: Poradte s turbem

Příspěvek od hIGGI »

1) vband flange jsou 2 priruby udelany aby k sobe pasovaly a stazeny paskem, ja to pouzivam na wastegate, nedava se mezi to zadny tesneni a celkove se s tim pracuje dobre, ale musis mit vsechny dily (ja ten dil kterej je na turbu, tak ten co navaris na downpipe a ten 'naramek kterej to drzi u sebe

To co rika semysak to neni. V tomto pripade se jedna o prirubu na hotside smerem ven k downpipe a ne to jak jsou smontovany jednotlivy casti turba (compressor, CHRA, turbine) k sobe.

2) z popisu turba ti nereknu co je to zac, idealni by bylo mit compressorovou mapu a samozrejme te zajima nejen compressor a/r, ale taky turbine a/r ktery tam uvedeny neni (a celkem je mi podezrela kombinace T70 s garret ballbearing - na ballbearing CHRA malokdo pouziva stary T style kompressory)

3) 40mm WG je ve vetsine pripadu dostacujici, obzvlaste pokud by turbo melo byt to 'spravne na tvuj motor' - vetsi wastegate bys potreboval kdyby tvuj motor mel prilis velkou energii vyfukovych plynu a turbo bylo prilis male a dochazelo k overboostu - ale tech 40 je fakt dost, seriovy wastegate byvaji kolikrat ani ne 20mm
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Příspěvek od raddy »

pokial to je turbo z ssautochrome alebo xpower, tak je nad tym zbytocne patrat....vsimni si, ze turbo nie je GARRETT, ale T70 (co samo o sebe nie je oznacenie garrett) s pouzitimi dielmy GARRETT.

Presne toto turbo je velky shit, samozrejme ak je to to z horeuvedenych zdrojov. Velmi nekvalitne prevedenie, vyrobene v Cine ako kopia...

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Poradte s turbem

Příspěvek od Idaho »

jj prodejce je xpower, na ssautochorme jsem byl už varovanej..

zatím jsme ale nemluvil snikým kdo by to skutečně měl a neslyšel skutečné reálné výhrady - v čem jsou šptaná? praská housing? nevydrží ?, v čem??
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Re: Poradte s turbem

Příspěvek od Bidrin »

Idaho píše:jj prodejce je xpower, na ssautochorme jsem byl už varovanej..

zatím jsme ale nemluvil snikým kdo by to skutečně měl a neslyšel skutečné reálné výhrady - v čem jsou šptaná? praská housing? nevydrží ?, v čem??
S čínským turbem zkušenost nemám, ale v zaměstnání nakupujeme obrovské množství sortimentu z Číny, které se týká regulace a ovládání plynů pro všechny možné účely a tlaky. Tyto díly pak upravujeme, obrábíme a zkoušíme.
Realita je taková, že ceny jsou sice extrémě nízké, ale kvalita je taková, že se někdy i 30% dodávky vyhodí - i tak se to ale vyplatí.

Kdy bych osobně hledal problém - číňani umí odlít tvar, ale nebude mít stejné mechnaické vlastnosti, protože použijí jiný materiál. Obecně se snaží hrnout oběmy výroby a kvalita je nezajímá - co odjede lodí a co dostanou zaplaceno, je už uzavřená věc a reklamace znamená vyrobit novou dávku a taky ji zaplatit. Díly na které technologicky nemaji si kupujou od někoho jiného atd...

Po technologické stránce je sice vybavuje západní svět, ale minimum číňanů jsou technici a když udělá dobrý technik chybu, tak se s ním nikdo nebaví a druhý den už nemáte kontaktní osobu, na kteriu jste byly zvyklí, takže začínáte znova. Teď tam rozjíždíme vlastní fabriku a já jen doufám, že neodse.u 1/2 roku pobytu v Číně... - nějak mě to tam neláká...
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

Uživatelský avatar
Bajza
Příspěvky: 117
Registrován: 08 říj 2004 08:19
Bydliště: (megacity)Lelov, Teplice, Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajza »

Já s nima nemám zkušenosti ale ptal jsem se pár lidí a fakt mi ss hodně nedoporučujou
Bajza :alkoholic:
DOJEB TUNING AUTOMOTORSPORT

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

XSP a SSA je v podstatě jedna firma,o osudech turba xs jsem tu již psal.Dokonce i pružina v jejich WG byla z něčeho divného a praskla :D
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Poradte s turbem

Příspěvek od MarAt »

Jen připomínám,že např. kompresorová část nebyla odlitek v celku,ale byla slepená!! ze dvou půlek,kdybych nebyl lenoch tak vám je vyfotím,nechal jsem si to na odstrašování nezkušených tunerů hned vedle zničených bloků ;)
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
hIGGI
Příspěvky: 340
Registrován: 11 srp 2004 23:32
Kontaktovat uživatele:

Re: Poradte s turbem

Příspěvek od hIGGI »

Urcite uz jsme to jednou Idahovi psali, ale klidne zopakuji. Na turbu nikdy neusetris. Realne ceny jsi videl v shopech ktere jsme ti poslali v nejakem predchozim threadu a takova je realita. Cokoliv najdes za polovinu ceny bude mit nejaky hacek, ve valne vetsine kvalita.
Muzes koupit levnejsi kola, jety gumy a kdovi co jeste, ale jsou komponenty na kterych se ti setrit nevyplati. Pokud stavis neco jen tak pro legraci a kdyz to bouchne/shori nebo se utopi tak te to zamrzi, ale druhej den si na to nevzpomenes, tak proc ne. Taky obcas delame experimenty s dilama ktery nas nemrzej kdyz je pri experimentu znicime. Ale pokud jde o neco za co mas dat nejaky penize a nechces aby to byly vyhozeny prachy, tak si kup neco co je overeny a kvalitni, i kdyby to melo stat 2x tolik nez 'podobny z ebaye'.
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

8) Přesně tak. Následky se sice nemusí jevit tak katastroficky jako třeba u ojnic nebo ecu,ale prostě na turbu se šetření pozná..
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Poradte s turbem

Příspěvek od Idaho »

Thanx, SSA se vyhýbám jak to jde :) ale o te druhé firmě jsem rposte nevěděl nic.. Co se týče čínských turb asi bych mel také strach, na druhou stranu si stále myslím že ceny kolem 1500USD za turbo jsou poměrně přehnané a jiste to pujde sehnat lépe..

dík zy rady, jak zas ena něco naradím tak se opět zeptám, ted už vím že těmhle dvěma se mám vyhýbat..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
hIGGI
Příspěvky: 340
Registrován: 11 srp 2004 23:32
Kontaktovat uživatele:

Re: Poradte s turbem

Příspěvek od hIGGI »

kvalitni turbo bez kulickovych lozisek poridis od $700-800 i docela velky, pokud chces GT turba, tak holt musis priplatit (dolar je skoro zadarmo, tak nevim co resis, me turbo vyslo na na asi 70 000kc a dnes bych za to diky zmene kurzu mel skoro dve :()
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Poradte s turbem

Příspěvek od Idaho »

jj bejt to na mě tak těch 800 zaplatím, jenže turbo a turbo kit si vybírá zákazník, a pokdu mu nezduvodním proč samotné turbo za 1000usd místo kitu za 700 tak má porste pocit že s eho snažím obrat :( takže radši se ptám, portože i on má své fin. limity, a pokud ho natlačím do turba za 1000usd ( ted mluvím včetne přepravy cla, dph atd.. ) tak mu proste nezbydou penéíze na další práci...

Na druhou stranu poku dněkteré věci omezím ( třeba mu řeknu at zatím enchá seriové IC, že sice nebude takovej výkon ale na zástavbu to nemá až tak velkej vliv a IC at dokoupí z peněz klidne 2 měsíce po přestavbe tak jsou to peníze co muže vrazit jinam..).

Uff doufám že jste mne pochopily..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
hIGGI
Příspěvky: 340
Registrován: 11 srp 2004 23:32
Kontaktovat uživatele:

Re: Poradte s turbem

Příspěvek od hIGGI »

V tom pripade je potreba zakaznikovi vysvetlit ze i kdyz je turbo za $1000 tak jeho cena je zanedbatelna ve srovnanim s tim co stoji to ostatni okolo toho aby to fungovalo SPOLEHLIVE.

Proste power tuning neni autohifi a stoji VYRAZNE vic - a na rozdil od hifi se jakekoliv osizeni primo promitne do te spolehlivosti, pripadne se i prodrazi (o novy motor atd :)

Seriozne nema cenu vubec nekomu nabizet nejakou instalaci turbo kitu pokud zakaznik nema realnou predstavu o tom kolik tydle veci stojej a pouze si nekde precetl ze tamdle muze koupit za $700 'nejakej super kit'. To mu tam rovnou namontuj elektricky turbo :D
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Příspěvek od raddy »

Idaho: pokial zakaznik netrva na novom turbe ale bude spokojny aj s tovarenskym repasom, tak tu vies kupit za velmi prijatelne peniaze turbo ktore je v podstate nove.....Hlavne v USA existuju seriozne shopy ktore predavaju repasovane turba, zo zarukou atd...

Co sa tyka xspower alebo ssautochrome T70 turbo kitu....Vela ludi si mysli ze je to GARRETT T70, co samozrejme nie je pravda....

O kvalite tychto firiem (naozaj ide v podstate o tu istu firmu) sa uz vela popisalo, boli spokojny zakaznici ale ovela viac bolo tych nasratych. Turba sa vyznacuju velmi nizkou kvalitou spracovania (uchytenie wastegate, zvary dvoch roznych kovov, ZLEPENY housing atd...)

Podobne konstatovanie sa tyka aj ich nerez zvodov (jedny mam aj ja-hadaj kolkokrat som ich zvaroval?)...V poslednej dobe sa ich kvalita zvodov zlepsila, ale stale by som ich nebral.

Na druhej strane ale musim povedat ze ich intercoolery su uplne v pohode a za fakt dobru cenu, podobne ako downpie....Tam asi nie je co pokaslat :?:

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

raddy píše:Idaho: pokial zakaznik netrva na novom turbe ale bude spokojny aj s tovarenskym repasom, tak tu vies kupit za velmi prijatelne peniaze turbo ktore je v podstate nove.....Hlavne v USA existuju seriozne shopy ktore predavaju repasovane turba, zo zarukou atd...
bohužel tady jsme na nikoho takového nenarazil :( a co s etýče záruky z US.. tak ta se orpavdu vyplatí jen poslat to zpet pro vařízení záruky bude stát opět 1/3 ceny nového turba ( ted myslím turbo do lepší firmy )..

takže celkově si říkám jeslti vůbec má cenu něco kupovat..

Vím že exisuje sposuta lidí co to sem dostanou načerno se sníženým nebop žádným clem a dph ale to je mi k ničemu, pokdu to mám oficiálně prodat dál .. :(

EDIT: Sere mne když musím někoho odmítnout, ale pořád lepší odmítnout než potom mít na triku že jsme odvedli špatnou práci..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Příspěvek od raddy »

Jasne rozumiem.
Ale nove turbo pod cca 600-700USD nekupis a to hovorim o turbach s klznymi loziskami.
Za gulickove si este hodne priplatis....

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“