Přestavby N/A na turbo

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Taboo »

smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 10:12, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

No ja bych se asi řešení pnp vyhnul kvůli vyloučení chyb na stávajícím kabelovém svazku a použil hall snímače pro polohu kliky a vačky. Výkres pro triger disk 58-2 ti můžu poslat. Je duležité dodržet i velikost a vzdalenost zubu aby hall spravne pracoval.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

Část elektriky jsem tady už dával, série vypadá takto: http://img22.imageshack.us/img22/8456/ecuz16xe.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; - Snímač kliky "39" a vačky "40".

Já chci ale použít Ford EDIS, jednak jsem k němu už MS II při stavbě přímo přizpůsobil a taky je na netu spousta informací k tomu jak nastavit megatune s tímto systémem a tak se mi to zdá nejjednodušší na zprovoznění... Dříve jsem si psal s Liborem a ten se mě snažil přesvědčit, aď EDIS nepoužívám, že je to zastaralý, nedokonalý a nepřesný systém etc... já s tím souhlasím, ale v tomto "projektu" nejde o každého koně a tak jednoduchost instalace a doufám že i zprovoznění prostě vyhrálo...
Tady něco k EDIS: http://www.megamanual.com/ms2/EDIS.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Co se týče toho PnP, tak jsem zatím ani neodstranil přípravu pro AFC Neo, takže to je zatím ve hvězdách jak to dopadne...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Taboo »

smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 10:12, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

Vím, že je to krok zpět, ale chci co nejméně zasahovat do sériové elektroniky, protože se to auto bude jednou prodávat... Tím, že použiji Edis, budu mít další systém nezávislý na sériovém a po jeho odinsalaci před případným prodejem auta nebude problém. Ze stávajícího systému použiju jen COP (ve schématu "11"), takže z Edisu vlastně jen jeho jednotku, VR snímač a 36-1 Wheel. Má vize je taková, že zprovozním MS a Edis s použitím originální COP a do konektoru který byl původně zapojený do originál COP a vedoucí dále do sériové ECU připojím "oblbovák" tak, aby jsi sériová ECU myslela, že zapalování pořád řídí ona. Podobně to chci udělat se vstřikovači, nainstaluji ty větší co mám a nechám je ovládat Megasquirtem, do nyní už nadbytečných konektorů po originálních vstřikovačích půjdou "oblbováky" také... Takže seriová ECU nepozná, že motor už neřídí a neměla by ani "házet" chyby, jediné, co bude v její režii bude škrtící klapka, protože mám elektronický plyn a ten MS neumí... K ostatním snímačům co bude MS potřebovat se napojím (stejně jako dříve s AFC Neo) paralelně na hlavní svazek u sériové ecu, kterou chci k vůli ostatním věcem jako je např. palubní Pc zachovat. Uvedení auta do původního stavu, co se týče elektroniky bude čítat zacvaknutí pár konektorů na jejich původních "protikusů"... Jak jsem již mnohokrát psal, tohle je auto s kterým nepočítám do budoucna... Doufám, že to neberete tak, že se snažíte pomoct/poradit a já na to pak "kašlu", protože tak to rozhodně není! :wink: Edis sice není žádný zázrak, ale na druhou stranu MS taky ne a vzhledem k tomu jak je mapa pro předstih malá, nevěřím, že by záměna Edisu za "synchronizaci kliky a vačky" přinesla až tak výraznou změnu k lepšímu. Vím, že tohle je slabá argumentace, ale aut s MS+EDIS je na youtube dost a některé jezdí pěkně, i když nepopírám, že by mohly jezdit ještě lépe. Mým cílem není to dotáhnou do maxima, ale obstojně to "rozchodit"...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

Jdeš na to moc složitě bych řekl. Zajímá Te pořád cena,kolik budes platit edis? 4 tužkové cívky jsem Ti můžu nabídnout za 1600. Je to samostatný výkonový modul. Jen na ně připojiš napětí a z msg vezmeš ovládací 5V signál. To že chceš něco připojit paralelně není dobré,do stávajícího svazku půjde také napětí,to by mohlo přinést dalsi problém.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

Slovo složitě bych možná nahradil slovem netradičně, ale jinak máš pravdu. Edis preferuju z důvodu, že jsem ho myslím pochopil a tak se mi nezdá vůbec složitý jak na zapojení, tak na nastavení... To co popisuješ se mi jeví edisu podobné... Jestli jsem to pochopil správně: Tvoje verze měří rpm nezávisle pomocí snímačů na klice a vačce, tyto údaje jdou hned do msq, ten rozhodne podle mapy a vyšle signál do výkonového modulu a ten pošle jiskru na správný válec. Edis: Pomocí VR změří rpm, ty pošle do edis modulu, ten je zpracuje a pošle do msq, ten je zpracuje a podle mapy vyšle signál do edis modulu, ten vyšle signál do COP kde se jiskra objeví na jednom dobrém a jednom "zbytečném" válci... To s tím paralelním zapojením jsem měl na mysli signály z např. TPS, IAT atd. tam by neměl nastat problém, v autě je jen jedna gnd...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

Je to ten systém o kterém píše Taboo - direct ignition a msq by ji měl zvládnout. Už nepotřebuješ nic jiného. Pencil coil na svůj samostatný interní výkonový modul a msq ji jen řekne na základě údajů z čidel cam a cas kdy a která má pálit. To není boj o každého koně,ale jak to zjednodušit a vyloučit co nejvíce možných chyb a problémů.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

Nevím proč, ale teď mi stávkuje google překladač, prostě mi nepřekládá nic z msq webu, píše to něco ohledně zablokované IP adresy, tak se toho moc nedočtu, ale něco mi říká, že při direct ignition+MS-II je problém, když není rozdělovač (můj případ) tak je to schopno ovládat jen jeden válec, tak jsem to našel, mělo by to být hned v první větě http://www.megamanual.com/ms2/vb921.htm" onclick="window.open(this.href);return false; . V případě 4válce to bude pracovat podobně jako edis, tedy "wasted spark". Nevím, jsem z toho zmatený, oproti tomu k edisu mám už msq fyzicky nastavený/poskládaný a zapojím ho bez jakýchkoli obtíží...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od tsin »

ja mam pocit ze pro tento pripad potrebujes jeste jednu jednotku, ale lepsi se presvedcit na jejich webu ja ted nemam cas.. ale mam pocit ze to tak resej na motorkach ze k msq kupujou jeste microsquirt...
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Taboo »

smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 10:12, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

Taboo píše: ze by se za to melo odsuzovat k analni elektrokuci.. :lol:
tak takhle dlouho už jsem se nezasmál. :lol: excelentní výrok!
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

Prosímtě Fifi jaká je teď sériová konfigurace zapalování? Cívky a kabely nebo tužkové cívky na každém válci?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

Jediný důvod proč chci edis ve spojení s MSQ je velice prostý: Vím jak to zapojit a zdá se mi to jednoduché i když ne ideální, ale to tu všichni víme a taky mám msq pro edis nachystaný... Na druhou stranu vůbec netuším, jak to udělat s tím co mám v sérii, proto chci jít cestou té "zastaralé koncepce hodné odsouzení k analni elektrokuci.. :lol: " Mechanická instalace edisu nebude problém, stejně tak výroba různých držáku etc... Jakým stylem udělám harness ještě netuším, ale určitě tak aby bylo možno dosáhnout v co nejkratším čase sériový stav a řízení sériovou ECU... Když už se tady ten EDIS tak hodně pomlouvá, v čem tedy spočívá jeho hlavní nedostatek? Libor mi psal něco o tom, že je nepřesný ve smyslu snímání 36-1 kola, že tam je nějaký rozptyl otáčku od otáčky, resp. tak jsem to pochopil... Díky.

Edit: Každý válec má svou cívku, mám zapalovací lištu, tuhle: http://www.autokelly.cz/#PATH=3761801;1 ... |SD=0|ST=0|" onclick="window.open(this.href);return false;
A někde v předchozích postech je foto zapojení mé sériové elektriky...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

Úplně největší chyba je samotný vr snímac. Když ho připojiš na osciloskop je jeho signál otáčku od otáčky jiný a ta odchylka činí až 5st natočení kh,což zvlášť při řízení předstihu je hodně podstatná věc. Jednotky sériových aut s tou odchylkou kde tyto snímace byly počítají a mají to zprůměrované. Taky to potom není žádný zázrak. Ta lišta je ok.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Taboo »

smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 10:13, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

Fyzická instalace a první "testy" proběhnou nejdříve až v létě a tak mám dost času to ještě nastudovat a od EDISu upustit (zatím to tak ale nevidím)... Doteď jsem byl smířený s EDISem a tak jsem nic dál nestudoval a tak zatím nevím jakým způsobem upravit konfiguraci na pcb Megasquirtu etc právě pro řízení pomocí "trigger/home"... Jistě, časem to budu muset nastudovat/pochopit, protože jak píšeš - rozhodně nechci u edisu zůstat a bezhlavě ho "plácat" do případných budoucích aut - to by bylo rozhodně špatně a nic by mi to do budoucna nedalo/nepřineslo... Kdybych napsal, že jsem pochopil to co jsi napsal hned po prvním přečtení, tak bych lhal, ovšem většinu jsem myslím pochopil dobře. Mám ale otázku: Když dá hall snímač vačkové hřídele (který je tedy přesný) podnět VR snímači na klikové hřídeli (který je nepřesný), aby začal počítat zuby zbývající do TDC (protože kolo nemá vynechaný zub), tak tam přece musí taky vzniknout nepřesnost, protože ty zuby počítá právě VR co mám originál a ten je podle vás nepřesný, kdybych měl na klikové hřídeli Hall taky, tak bych chápal, že to bude znatelně přesnější než edis... Zdá se mi, že je rozdíl pouze v tom, jak se to počítání zubu spouští, v tvém případě ho spustí Hall z vačkové hřídele a v případě edisu vynechaný zub. V obou případech by (v mé situaci) ale to konečné počítání zubů do TDC prováděl stejně ten nepřesný VR senzor (v tvé verzi originální VR a ve verzi s edisem VR "externí"/přidaný)... Chápu to tedy dobře nebo jsem teď za blbce? Díky.
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

Nejsi za blbce,pochopil jsi to správně. Vzhledem ke stáří auta bych řekl že jak na snímáni polohy kliky tak vačky jsou použity hall snímače. To ale musíš zjistit ty fyzickou prohlídkou.
Naposledy upravil(a) Libor12 dne 01 bře 2010 22:48, celkem upraveno 1 x.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

Jinak jsem ted prochazel schemata od msq a skutečně to potřebuje ještě nějakou krabičku aby jsi mohl použít to co máš na autě. Samotný je chopen řídit pouze rozdělovač.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

Libor12 píše:Jinak jsem ted prochazel schemata od msq a skutečně to potřebuje ještě nějakou krabičku aby jsi mohl použít to co máš na autě. Samotný je chopen řídit pouze rozdělovač.


Právě, něco takového se asi píše v odkazu co jsem dával někde výše, ale nebyl jsem si jistý, protože google překladač mi jaksi stávkuje a se slovníkem jsem přeložil jen pár vět a víc se mi nechtělo... MSQ je schopen dát podnět jen k jedné jiskře aď už signálem nebo přímo do cívky "silově", problém je v tom, že tak by to fungovalo pouze na jednoválci, pro více válců potřebuje nějakou chytrou krabičku nebo rozdělovač, aby tu jiskru poslal/poslala na ten správný válec resp. dvojici válců...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

To jsou přesně věci které mi v začátku vůbec nedojdou a asi i Taboo je opomenul. Já prostě vezmu 4 tužkové cívky s modulem nebo třeba tvoji listu připojím ji na napětí plus signál z ecu v sw zvolím aux out ignition a je hotovo. To jsou ty "drobné" rozdíly. Vůbec mě nenapadlo že msq ničím takovým nedisponuje.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

Njn, "dostal jsem pouze to, co jsem zaplatil"... Ono to nějak vymyslet jde, vím, že se dají dokoupit nějaké IO a ty k MS externě "přidrátovat", zatím jsem nezjistil podrobnosti, ale nijak intenzivně jsem po tom nepátral... On je ten EDIS fakt (v mé situaci) asi nejjednodušší na zprovoznění i když to není žádný zázrak... Až jednou koupím profi ECU, tak to budu řešit tak, jak píšete, k MS to ale stále vidím na ten EDIS... :(
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Taboo »

smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 10:13, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

Asi je to tak, MS má v základu pouze jeden výstup pro zapalování, oproti tomu Microsquirt má v základu 2 výstupy. Jelikož Microsquirt vychází právě z MS-II tak je možné tuto "funkci" dvou výstupů do MS-II dodělat, problém je v tom, že je potřeba zásah do "dother board" nebo jak se to píše a i v případě stavebnice se "dother board" dodává sestavená, protože tam je velké riziko jejího poškození při skládání, vše tam je v smd provedení a citlivé snad i na škaredý pohled... To je jeden z důvodů, proč se netroufám na tuhle úpravu a také, že jsem ji úplně nepochopil... Není to o tom, že by jste mě nepřesvědčili, ale o tom, že prostě nevím a netroufám si to provést jinak než právě s Edis, kdybych věděl jak na to s tím trigger/home, tak bych to tak provedl... Diskuzi o tom, že MS není ve výsledku tak levný, jak se na první pohled zdá a že nesahá profi ECUs ani po kotníky, netřeba znovu začínat, to jsme probrali už dříve a vím jaký na to máš názor :wink:
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od semysak »

myslimze megasquirt nebyl puvodne mysleny na rizeni zapalovani - puvodne byl delany tak ze pouzival signal z civky na trigger pro vstrikovace, to ze podporuje jednu civku je asi nejaky vysledek vyvoje

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

Asi tak, stačí si uvědomit, že MS-I vůbec zapalování neumí, zatímco MS-II (jakožto výsledek onoho vývoje) už ano, ale pouze v téhle tolik "diskutované a diskutabilní" verzi...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

Taboo píše:To, ze Megasquirt nedokaze bez nejakych modifikaci pracovat ani s wasted spark zapalovanim z 90tych let mne teda dostalo... :kladivo:
tak když jsem včera začal procházet megamanual a schema zapojeni tak jsem take koukal "jak tele na nová vrata" :) vůbec mě nenapadlo,že by to mělo jen jeden výstup :shock: a my už tu rozebírame jak co nastavit :D tak a ted mi teda řekněte kde je ta uspora???? v4x od wolf 22300,- s s tím že zadna konfigurace ani připojení mu nedela problem. za 20h ho mam v aute bez problemu. msq 2 7000 zaklad aby melo alespon zakladní wasted spark další krabička za 5000 pokud jsem to spravně pochopil a dalši cidla plus moduly zapalovaní cca 5000 a jsme na 17000,- s tim že tam je milion dratu,spoju a veci k vzajemnemu sladení. a kde je ten čas ktery se straví nad oživením?? no Fifi snad ti to s tím edis bude fungovat a pokročíme do dalšího levelu :) ja byt tebou tak už to do auta dam ted,a zkoušim funkci i bez turba.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

No finančně to v mém případě vidím výrazně příznivěji než těch 17000kč, protože kdyby mě to nakonec na tolik vyšlo, tak to je zralé na mašli, protože úspora vůči profi by byla zanedbatelná, věřím, že to s EDIS rozchodím za méně než polovinu ceny wolfu... MS-II 7000Kč + Edis do 2500kč na ebay (snad to vytáhnu někde na vrakovišti levněji) + kabely na metráž z místního elektra na vlastní svazek do 500kč? + asi 5x více času na to dát to dohromady vůči wolfu... Tipuji, že se mi to za cca 10-11000kč podaří do auta dostat tak, aby to vše pracovalo jak má resp. dostat do stádia, kdy už nebude potřeba cokoli fyzicky upravovat a budu kolem toho běhat pouze s ntb... Takže výsledek: Polovina ceny, bohužel 4-5ti násobek času a funkčnost vůči profi nic moc, přesto asi dostačující k tomu aby to "jakš-takš" pracovalo, co je hlavní, cena srovnatelná s AFC Neo co jsem prodal a funkčnost nesrovnatelně lepší, takže jsem zase o kousek dál, ale profi se zdaleka nepřibližuji... Jak jsme si psali po sz, Favorit i Ferari jsou auta, dokonce mají i stejné první písmeno, ale tam ta podobnost končí... :wink: Čas a účtenky ukážou jestli jsem koupi MS prohloupil nebo nikoli...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Taboo »

smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 10:14, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

No a to je to, co my jakožto málo zdatní "elektronici" bohužel neovlivníme... Myslím si, že pro lidi, kteří MS vymysleli by nebyl až tak velký problém to zdokonalit, ale asi nemají důvod, jestli jim to teď vydělává, tak proč se namáhat s něčím novým... Třeba já jsem k vůli MS minulý týden koupil ntb s COM portem protože jsem nechtěl riskovat, že to nebude komunikovat přes převodník USB to COM... :roll: A to jsou ty "maličkosti" jak psal Libor, co se pak ve výsledku sečtou a všechno prodraží...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“