najveci kopanec dava 3500-5500 a potom to uz len taha jak jebnute ale ziadna divocinaJonnY píše:to jo, len seriovy ostane tak maximalne blok
neviem. o seriovom V6 tociacom 8k som nepocul. ale netvrdim ze to byt nemoze....There is simply excellent throttle response and torque on offer from the transversely-mounted 24 valve quad cam 3.0 V6. Pushing out a lively 140kW at 5500 rpm, the ES9J4 engine also hasn't got the torque shorts - 267Nm at 4,000 rpm, with 88 percent of those Nm available from as low as 2000 revs. The supremely flexible V6 allows the Xantia to easily keep up with traffic from standstill up to 60 km/h without ever needing to go over 2000 rpm!tak teda akych 8000 ?
V6 od PSA a RENAULT
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Este jeden detail to mas udaje asi zo stareho motora pretoze tento ma seria 142kW Viem to na 100% pretoze som to chcel dat poistit podla vykonu a akurat do 140kW je za 10.000 a ja mam 142kW tak musim platit 15.000 rocne (vzdy lepsie ako podla objemu co platil otec doteraz (26.000))Anonymous píše:najveci kopanec dava 3500-5500 a potom to uz len taha jak jebnute ale ziadna divocinaJonnY píše:to jo, len seriovy ostane tak maximalne blok
neviem. o seriovom V6 tociacom 8k som nepocul. ale netvrdim ze to byt nemoze....There is simply excellent throttle response and torque on offer from the transversely-mounted 24 valve quad cam 3.0 V6. Pushing out a lively 140kW at 5500 rpm, the ES9J4 engine also hasn't got the torque shorts - 267Nm at 4,000 rpm, with 88 percent of those Nm available from as low as 2000 revs. The supremely flexible V6 allows the Xantia to easily keep up with traffic from standstill up to 60 km/h without ever needing to go over 2000 rpm!tak teda akych 8000 ?
otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej 
hlada sa nahrada za xantijku

hlada sa nahrada za xantijku
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Tolik nema ani M3 E36...GeeTee píše:8000 ot/minZemi píše:takJonnY píše:tych 8000 bude nejaky bug.
ak mas cervene na 6500 tak obvykle je obmedzovac na max 7000...


(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
a)tak sem slepej a nevim rozoznat 7 od 8
b)od vyroby je vadny otackomer
c)nije to BMW
d)paranormalni jav
Ted kera je spravna odpoved uz neviem vdaka vam ani ja.
PS: Moc vam dakujem ze mi pomahate v hladani hardcore tuning dielov na toto ojedinele auto.
b)od vyroby je vadny otackomer
c)nije to BMW
d)paranormalni jav
Ted kera je spravna odpoved uz neviem vdaka vam ani ja.
PS: Moc vam dakujem ze mi pomahate v hladani hardcore tuning dielov na toto ojedinele auto.
otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej 
hlada sa nahrada za xantijku

hlada sa nahrada za xantijku
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=91399
udaj o redline tam chyba.
takze zacinam mat pocit ze v citroene nevedia spravit obmedzovac otacok....
udaj o redline tam chyba.
takze zacinam mat pocit ze v citroene nevedia spravit obmedzovac otacok....

ja tam nikde nevidim max ot alebo nie to si chcel povedat tim odkazomJonnY píše:http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=91399
udaj o redline tam chyba.
takze zacinam mat pocit ze v citroene nevedia spravit obmedzovac otacok....

otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej 
hlada sa nahrada za xantijku

hlada sa nahrada za xantijku
inak ta maximalka moze bit real (v tom odkaze) pretoze ked na 4 dam po cervene a dam 5 tak motor nevladze a pomali sa rozbieha, a ked dosiahnem cervene pole na 5 tak sa rucicka ide opriet na konci tacho co by malo bit 250 (ale asi treba dat odchilku -10%) ale ked tocim 4 po tych 8000 tak mi 5 padne nieco pod 5000 a uz sa hned taha do otacok a max som to usoferoval po 7500 ot ale to uz je mazec teda fakt.
Toto som samozrejme robil na sukromnej ceste za asistencie zachranneho zboru, na verejnej komunikacii by ma to ani nenapadlo
)
Toto som samozrejme robil na sukromnej ceste za asistencie zachranneho zboru, na verejnej komunikacii by ma to ani nenapadlo

otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej 
hlada sa nahrada za xantijku

hlada sa nahrada za xantijku
Shr3k píše:Ladit toto auto je IMHO nesmysl a nejlepší radou je ta "prodat a koupit jiné":
-s dostatkem místa pod kapotou nebo s turbodmychadlem už v základu
-s pohonem na správná kola (tzn. zadní, nebo všechny čtyři)
-bez hydropneumatiky


Cool down kámo, naposledy jsem měl na týden půjčený na test C5 2.0 HDI v plné výbavě ( http://automix.centrum.sk/testy/clanek.phtml?id=6530 ). Táta měl asi čtyři XMka co se pamatuju, z toho to první v roce 1990, z toho dvě ještě má a jedno je dokonce registrovaný na mě. Já ti jen sdělil realistický pohled na věc a vůbec ti neberu, že Xantie V6 je super kára (na cestování - ne na tuning).Anonymous píše:Shr3k píše:Ladit toto auto je IMHO nesmysl a nejlepší radou je ta "prodat a koupit jiné":
-s dostatkem místa pod kapotou nebo s turbodmychadlem už v základu
-s pohonem na správná kola (tzn. zadní, nebo všechny čtyři)
-bez hydropneumatikybuzi vzivote si nesiel v aute s hydraulikou (alebo aspon fungujucou) a to auto nepredam a nepredam.
Gr33N MoNsT3R
Hehe, ber to tak, že jsi ho varoval, můžeš mít klid v duší, on na to přijde časem sámShr3k píše:Cool down kámo, naposledy jsem měl na týden půjčený na test C5 2.0 HDI v plné výbavě ( http://automix.centrum.sk/testy/clanek.phtml?id=6530 ). Táta měl asi čtyři XMka co se pamatuju, z toho to první v roce 1990, z toho dvě ještě má a jedno je dokonce registrovaný na mě. Já ti jen sdělil realistický pohled na věc a vůbec ti neberu, že Xantie V6 je super kára (na cestování - ne na tuning).Anonymous píše:Shr3k píše:Ladit toto auto je IMHO nesmysl a nejlepší radou je ta "prodat a koupit jiné":
-s dostatkem místa pod kapotou nebo s turbodmychadlem už v základu
-s pohonem na správná kola (tzn. zadní, nebo všechny čtyři)
-bez hydropneumatikybuzi vzivote si nesiel v aute s hydraulikou (alebo aspon fungujucou) a to auto nepredam a nepredam.

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"