V6 od PSA a RENAULT
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
V6 od PSA a RENAULT
Rad by som zistil ci ma niekto skusenosti s tunovanim V6(24v) od PSA a Renautu(ten isty motor). Ja len viem ze musketier roby Bi-turbo kit ale ze kam ho da a kde da medzichladic? tam ani srobovak neprepadne.
Ak by niekto o niecom vedel tak sem s tym.
Ak by niekto o niecom vedel tak sem s tym.
- Přílohy
-
- XanitaV6small.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 495 x
otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej 
hlada sa nahrada za xantijku

hlada sa nahrada za xantijku
No vidim ze si z Komarna... No ked to uobis tak to bude urcite
nebude to najlacnejsie ale nato si asi pripaveny...
nieco som nasiel na: http://www.musketier.com/html/xantia.html
Bohuzial (premna) len v nemcine...Bi-turbo tam nevidim, ale ked im napisem cez mail, tak sa ti urcite sa ozvu
PS:ked si to urois,tak potom my to na zraze ukazes




nieco som nasiel na: http://www.musketier.com/html/xantia.html
Bohuzial (premna) len v nemcine...Bi-turbo tam nevidim, ale ked im napisem cez mail, tak sa ti urcite sa ozvu

PS:ked si to urois,tak potom my to na zraze ukazes



- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
V6 atmosféry se upravujou velice špatně a nákladně když už s Citrónama teda zkušenosti nemám, ale dle mě to bude to samý ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
no foter mal predtym starsiu generaciu 20turbo a komplet musketier bodykit+ 2+2 vyfuky musketier +kola musketier+polepy pristrojovky musketier a bolo to drahe jak svina, a teraz si kupil C5 tak mne ostala xantia V6 bo sa to neoplati predat, nove to bolo 1 550 000 a teraz ked to niekto bude chciet za 200 000. A furt garazovane, ten najlepsi servis aky mohol byt,..... to sa neoplati predat. Do tohto uz len vrazit dalsie mega
otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej 
hlada sa nahrada za xantijku

hlada sa nahrada za xantijku
No i takto to zere jedny letne+zimne rocne, a gumi si viem zohnat v celkom dobrych cenach, 4zimne+4letne dunlopy (cisto nove 205/? R15) 16 000,- Takze tento problem neriesim (drachsie vide ked ti kamienok rozbije 3-5x rocne celne sklo), jazdit som sa ucil na tomto aute a vyskusal som aj silnejsie a narast 40-50koni mi nestaci, ked idem obcas na matkynej 1.4 tak sa mi to zda moc lezerne takze ja chcem viac. Kamosova M5 sa mi dost pozdava takze aj ja chcem aspon 400 kobil.JonnY píše:to ma nahon dopredu? potom sa ti biturbo oplati tak maximalne ked sa volas michelin.....
mne sa zda byt schodnejsie ist atmosferickou cestou. ale bude to drahe, tak ci tak...
otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej 
hlada sa nahrada za xantijku

hlada sa nahrada za xantijku
Jenže M5 má oproti tobě poháněnou správnou nápravuGeeTee píše:No i takto to zere jedny letne+zimne rocne, a gumi si viem zohnat v celkom dobrych cenach, 4zimne+4letne dunlopy (cisto nove 205/? R15) 16 000,- Takze tento problem neriesim (drachsie vide ked ti kamienok rozbije 3-5x rocne celne sklo), jazdit som sa ucil na tomto aute a vyskusal som aj silnejsie a narast 40-50koni mi nestaci, ked idem obcas na matkynej 1.4 tak sa mi to zda moc lezerne takze ja chcem viac. Kamosova M5 sa mi dost pozdava takze aj ja chcem aspon 400 kobil.JonnY píše:to ma nahon dopredu? potom sa ti biturbo oplati tak maximalne ked sa volas michelin.....
mne sa zda byt schodnejsie ist atmosferickou cestou. ale bude to drahe, tak ci tak...

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Ak si si nevsimol tak toto auto bolo kupene ako nove a predat to za 200.000,- tak to radsej strelim o strom! Motor na economi run zere 9-10 ked nahanam 16-18 takze auto na vylety to nebude.JonnY píše:lool 400hp na predok?
sak na svetlach zaradis, pustis spojku a mozes vytacat jeden stupen za druhym. a pritom sa nepohnes z miesta.
ako 400hp na prednej naprave je hovadina. da sa to, ale ma to tolko nevyhod ze az.
a v zime sa ani nepohnes.
A to ze ma len predny nahon sa da viriesit a trocha penazi a casu a bude 4wd (ale to az sa nebude dat rozbehnut, len na trojke)
Atmosfericke upravy za vela penazi malo koni (jedine ze bi ste o niecom zaujmavom vedeli na Xantiu), a nitro odmietam.
PS: na 2 - 8000ot/min 120km/h
4 - 8000ot/min 230km/h
otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej 
hlada sa nahrada za xantijku

hlada sa nahrada za xantijku
rob jak myslis. nepopieram ze bude velmi zaujimave V6biturbo a prerabka na 4wd. len si skus spocitat co to bude stat penez a ake auto by za to bolo...GeeTee píše: Ak si si nevsimol tak toto auto bolo kupene ako nove a predat to za 200.000,- tak to radsej strelim o strom! Motor na economi run zere 9-10 ked nahanam 16-18 takze auto na vylety to nebude.
A to ze ma len predny nahon sa da viriesit a trocha penazi a casu a bude 4wd (ale to az sa nebude dat rozbehnut, len na trojke)
Atmosfericke upravy za vela penazi malo koni (jedine ze bi ste o niecom zaujmavom vedeli na Xantiu), a nitro odmietam.
PS: na 2 - 8000ot/min 120km/h
4 - 8000ot/min 230km/h
Uz ked das do toho 100.000 tak potom dalsich 150.000 a potom 200.000 a potom...
Toto iste som mal aj zo scoot, stal 115.000 po 4 rokoch sa dal predat za 35.000 tak som si povedal ze si ho necham, dal som don 12.000 za LASER chromovy vyfuk, neskor 30.000 za kluku 70ccm kit, 3000 za zavodne soft pneu, 5.000 za variator+remen, 5.000 za novy lak, 11.000 za hudbu, dalsich 2.000 za nove loziska na kluku + zadne prevody, 1.300 oblozenia, 7.000 nove cerpadlo+pochromovanie brzd. paciek+ predne cire smerovky s led diodamy....... a takto by som mohol pokracovat a tuto zimu do toho idem nasipat dalsie prachy.
No a takto to bude aj s touto xantiou aby ukojila moje chutky po pozdlznom a priecnom pretazeni.
Toto iste som mal aj zo scoot, stal 115.000 po 4 rokoch sa dal predat za 35.000 tak som si povedal ze si ho necham, dal som don 12.000 za LASER chromovy vyfuk, neskor 30.000 za kluku 70ccm kit, 3000 za zavodne soft pneu, 5.000 za variator+remen, 5.000 za novy lak, 11.000 za hudbu, dalsich 2.000 za nove loziska na kluku + zadne prevody, 1.300 oblozenia, 7.000 nove cerpadlo+pochromovanie brzd. paciek+ predne cire smerovky s led diodamy....... a takto by som mohol pokracovat a tuto zimu do toho idem nasipat dalsie prachy.
No a takto to bude aj s touto xantiou aby ukojila moje chutky po pozdlznom a priecnom pretazeni.
otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej 
hlada sa nahrada za xantijku

hlada sa nahrada za xantijku
len tak s pi.eZemi píše:Co s tim?GeeTee píše:PS: na 2 - 8000ot/min 120km/h
4 - 8000ot/min 230km/h
ale n petke neviem kolko ide lebo tachac ma len do 240 a potom je este takych 10km miesto a potom sa rucicka zastavi o kolik. + este niaka odchilka ( teda skor -)
otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej 
hlada sa nahrada za xantijku

hlada sa nahrada za xantijku
mne ide o to, ze ked kupis napr eclipsa 2.0T s 4x4 v serii tak za a) budes rychlejsi a b) asi to bude lacnejsie.
ale samozrejme ked chces tunit xantiu tak poho. len aby sa nahodov nestalo, ze napr zadres motor a auto do ktoreho si narval xyz penez bude stat bo oprava by stala zopar desiatok tisic.
ale je to na tebe.
ale samozrejme ked chces tunit xantiu tak poho. len aby sa nahodov nestalo, ze napr zadres motor a auto do ktoreho si narval xyz penez bude stat bo oprava by stala zopar desiatok tisic.
ale je to na tebe.
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz to bude poradne tlacit tak to pujde klidne na 10k, ale buh mu zehnej...JonnY píše:nj len ked das biturbo tak to asi bude chciet piesty z nizsou kompresiou. a ak chces 400hp, tak pravdepodobne komplet cele vnutornosti. a uz to 8000tocit nebude...


(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
to jo, len seriovy ostane tak maximalne blok 
neviem. o seriovom V6 tociacom 8k som nepocul. ale netvrdim ze to byt nemoze....
tak teda akych 8000 ? 

neviem. o seriovom V6 tociacom 8k som nepocul. ale netvrdim ze to byt nemoze....
There is simply excellent throttle response and torque on offer from the transversely-mounted 24 valve quad cam 3.0 V6. Pushing out a lively 140kW at 5500 rpm, the ES9J4 engine also hasn't got the torque shorts - 267Nm at 4,000 rpm, with 88 percent of those Nm available from as low as 2000 revs. The supremely flexible V6 allows the Xantia to easily keep up with traffic from standstill up to 60 km/h without ever needing to go over 2000 rpm!


ty bi si svoju kocku predal a vimenil za niaku kurvu z bordelu (k tomu autu mam citovy vztah a za menej ako 800 000 by som ho urcite nepredal takze som sa rozhodol pre vyzmychanie co sa len da)bob ash píše:A není lepší to prodat a za těch 200K koupit jiný auto, který taky stálo nový třeba mega a půl, ale dá se slušně ladit? Jsou i auta, kde by ti těch 200tis mohlo stačit na koupi i poladění na takovejch 300+ hp.
Nerieste ci je to auto dobre abo nie ale poradte kde a odkial na to zohnat veci!
Napriklad pre zaciatok take skratene riadenie a podobne.
PS: pri 8000+nieco je obmedzovac ale cervene pole zacina myslim 6500, musim sa mrknut lebo som si neni na 100% isty)