pomluvy!Beaver píše: Krouťák v celým rozsahu je pěkná věc, nese sebou ovšem jistou nevýhodu. Obvykle člověku při klasické sportovní jízdě dělá radost procházet kvaltama a vytáčet motor (a nemusí to být do závratných otáček, ten můj třeba už při 5000 řve taky slušně) a cítit jak auto odlišně táhne, cítit připřažení turba atd. Proto je na můj vkus třeba takovej Dodge Viper "auto pro blbý", protože maximum krouťáku je k dispozici kdykoliv a řazení už je tam něco jako nutný zloJako auto bych ho proto třeba já nikdy nechtěl. To už jsem ale zase off-topic
viper nema plochu krivku krutaku.
max je v cca 4000. pri 2000 ma 95% maxima. pri 5200 len 90% a pri obmedzovaci (6200) uz len trapnych 75%...


viper je moja srdcovka

aj ked je pravda, ze ak ma motor plochu krivku krutaku, tak je trocha "nudny". predsalen tocit to do aleluja tomu sa len tak neco nevyrovna.