Skoda Octavia 1.9 TDi 66KW jak na t???

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomasss
Příspěvky: 59
Registrován: 01 črc 2005 16:55
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Skoda Octavia 1.9 TDi 66KW jak na t???

Příspěvek od tomasss »

Chtel sem se zeptat jake upravy byste doporucili???? a kolik by to asi priblizne stalo. Protoze kazdy tady upravuje benzinaky tak sem se chtel zeptat jak byste to delali s dieselem.

rostama
Příspěvky: 20
Registrován: 31 pro 2004 18:41

Příspěvek od rostama »

V první řadě bych udělal něco s výkonem motoru, těch 66kW na octavii nic moc. Asi nejvhodnější i když zase budou něktří remcat že je to blbost, je nechat upravit software v řídící jednotce, tzv. chip. Mi osobně to dělal Karel Sobek z Bosch servis Frýdek Místek i když já mám 81 kW ale jsem max. spokojen.
Záleží co od auta čekáš, jestli výkon, aby Ti lépe brzdilo, aby lépe sedělo na cestě ( upravit podvozek ) atd. Ale motor bych určitě nechal chipnout, je to úplně jiné svezení.
R.

Uživatelský avatar
tomasss
Příspěvky: 59
Registrován: 01 črc 2005 16:55
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomasss »

rostama píše:V první řadě bych udělal něco s výkonem motoru, těch 66kW na octavii nic moc. Asi nejvhodnější i když zase budou něktří remcat že je to blbost, je nechat upravit software v řídící jednotce, tzv. chip. Mi osobně to dělal Karel Sobek z Bosch servis Frýdek Místek i když já mám 81 kW ale jsem max. spokojen.
Záleží co od auta čekáš, jestli výkon, aby Ti lépe brzdilo, aby lépe sedělo na cestě ( upravit podvozek ) atd. Ale motor bych určitě nechal chipnout, je to úplně jiné svezení.
R.
ok za tim chlapkem zajedu kde presne to ma ??? v Mistku nebo frydku? bydlim v Ceskem tesine a chatu mam v mistku takze to mam kousek....

Katoo
Příspěvky: 4
Registrován: 10 črc 2005 08:38

Příspěvek od Katoo »

Zajimalo by mě,jak se takové přečipování odrazí na spotřebě

Mr.Bean
Příspěvky: 515
Registrován: 05 črc 2005 14:17

Příspěvek od Mr.Bean »

Doporucuju cely precist. je to sice dlouhy ale dost zajimavy.
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2004061301
Ja bych se na chiptuning vykaslal.
Do you love me?
. _____
/__|___\___
\(o)____(o)/

Katoo
Příspěvky: 4
Registrován: 10 črc 2005 08:38

Příspěvek od Katoo »

Ten skok u Octavie 1.9TDI 66KW na 96KW je celkem velký!
Já se o to nijak nezajimám,ale moji rodiče ji mají (66KW) a mě jako laika by zajimalo,jaký dopad to může mít na motor samotný,těch 30KW navíc se musí nějak projevit.Nebo se jedná o stejný motor jako u 96KW verze,jen ten motor je odzkoušený na 66KW.
Ten článek je zajimavý a velmi poučný,zajimaly by mě však reakce lidí co todleto podstoupili.

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fazeey »

hmm těch 130k z toho asi nevyždíme ale řek bych tak těch 115k je realna hodnota.. 66kw a 96kw sou dva uplně rozdílný motory..
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Katoo
Příspěvky: 4
Registrován: 10 črc 2005 08:38

Příspěvek od Katoo »

O to mi jde,jestli je 66KW motor konstrukčně stejný jak ten 96KW.

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fazeey »

neni
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Dukes
Příspěvky: 97
Registrován: 06 dub 2005 21:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dukes »

to Fazzey Těch 96kw by se dalo dosáhnout,ale bude za tebou černo :D

to Katoo 96kw a 66kw jsou dost odlišný.96kw je o krok dál.

Jo ABCtuning bych nedoporučoval taky sem neslyšel dobrý hodnocení.Jinak jsou to všechno programy ze západu a tady ty rádoby chiptuneři to tam perou jak Baťa cvičky a nic moc o tom nevědí. :wink:

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fazeey »

Dukes píše:to Fazzey Těch 96kw by se dalo dosáhnout,ale bude za tebou černo :D
no jasně když někdo udělá program na míru tak to určo pude i když ty trysky tam toho stejně moc nepustěj
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

Fazeey píše:hmm těch 130k z toho asi nevyždíme ale řek bych tak těch 115k je realna hodnota.. 66kw a 96kw sou dva uplně rozdílný motory..
115koni se zdala rozumna hodnota i me dokud mi neodeslo turbo :lol:

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bordel »

eric píše:
Fazeey píše:hmm těch 130k z toho asi nevyždíme ale řek bych tak těch 115k je realna hodnota.. 66kw a 96kw sou dva uplně rozdílný motory..
115koni se zdala rozumna hodnota i me dokud mi neodeslo turbo :lol:
tys mel ale v zakladu 66ps :lol: :wink:

jinak, kouri ze za kazdym dieslem, kort kdyz je čiplej
96kw oproti 81kw ma vetsi kotouce jak predni tak i zadni
81kw oproti 66kw ma vzadu kotouce (ale jsou snad nejaky vyjimky u prvnich modelu)
a 96kw ma vzadu a na motoru cerveny D i I :wink: :lol:
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

tojebordel: detail :lol: stejne mi chrochtafka 90hp neujela ,jinak sem mel68!! :lol:

Mark
Příspěvky: 51
Registrován: 30 črc 2004 20:36
Bydliště: Ostrava - Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mark »

eric píše:tojebordel: detail :lol: stejne mi chrochtafka 90hp neujela ,jinak sem mel68!! :lol:
Ericu, nemáš se nahánět z důchodcema, kteří jedou s kytkou na hřbitov :lol:

Jinak 96kW motor je úplně jiné kafe.
A z 66 na 96 :( , to snad ne...
Octavia 1.9TDi,81 kw
http://forum.skodahome.cz

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

marku,ted uz ale mohu i za duchodcema ze :lol:

jestli jde jen o vykon u toho TDi,tak jdi do zpet mechaniky, koukal sem na jednu dieselovou jettu a teda nevim nevim jestli bych ji dal i s VTickem...

pozn. ten kour je tam dodnes...

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fazeey »

tojebordel píše:
eric píše:
Fazeey píše:hmm těch 130k z toho asi nevyždíme ale řek bych tak těch 115k je realna hodnota.. 66kw a 96kw sou dva uplně rozdílný motory..
115koni se zdala rozumna hodnota i me dokud mi neodeslo turbo :lol:
tys mel ale v zakladu 66ps :lol: :wink:

jinak, kouri ze za kazdym dieslem, kort kdyz je čiplej
96kw oproti 81kw ma vetsi kotouce jak predni tak i zadni
81kw oproti 66kw ma vzadu kotouce (ale jsou snad nejaky vyjimky u prvnich modelu)
a 96kw ma vzadu a na motoru cerveny D i I :wink: :lol:
volé vod kdy sou zadní kotouče částí motoru :lol: a mluvíš asi jenom o ochcávkách, třeba audi maj vzadu kotouče i na 66kw.. a to červený D a I má i Passat, a to má 115k wink wink :lol:
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Dukes
Příspěvky: 97
Registrován: 06 dub 2005 21:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dukes »

tojebordel píše:
eric píše:
Fazeey píše:hmm těch 130k z toho asi nevyždíme ale řek bych tak těch 115k je realna hodnota.. 66kw a 96kw sou dva uplně rozdílný motory..
115koni se zdala rozumna hodnota i me dokud mi neodeslo turbo :lol:
tys mel ale v zakladu 66ps :lol: :wink:

jinak, kouri ze za kazdym dieslem, kort kdyz je čiplej
96kw oproti 81kw ma vetsi kotouce jak predni tak i zadni
81kw oproti 66kw ma vzadu kotouce (ale jsou snad nejaky vyjimky u prvnich modelu)
a 96kw ma vzadu a na motoru cerveny D i I :wink: :lol:
Bordeli my se tady nebavíme o tom jaký je rozdíl ve velikosti kotoučů nebo jakou barvou je tam napsáno TDI!! :wink:

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bordel »

vim ze kotouce nejsou soucasti motoru, ale pokud ho bude takhle upravovat tak, tak asi nebude dobry z tech vyssich rychlostech brzdit bubnama, ze :D

fazi bordel v tom delas ty, bavime se jen o Oktavce tak nevim proc sem zase tahas, ze audina 66kw ma vzadu taky kotouce :? a to cerveny D a I ma i passat 74kw PDcko :lol: stejne nej je to mit mordy :smich:
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fazeey »

tojebordel píše:vim ze kotouce nejsou soucasti motoru, ale pokud ho bude takhle upravovat tak, tak asi nebude dobry z tech vyssich rychlostech brzdit bubnama, ze :D

fazi bordel v tom delas ty, bavime se jen o Oktavce tak nevim proc sem zase tahas, ze audina 66kw ma vzadu taky kotouce :? a to cerveny D a I ma i passat 74kw PDcko :lol: stejne nej je to mit mordy :smich:
vole to beru, ale von se pta jak upravit "oktavku" a ty mu napíšeš že 96kw ma oproti 81kw větší brzdy a že má vzadu označení s červenym D a I.. to jako aby si tam dokoupil ty červeny písmenka - to je přesně ta úprava kterou on chce :smich:
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Katoo
Příspěvky: 4
Registrován: 10 črc 2005 08:38

Příspěvek od Katoo »

Tak to jsem rád,že jste mi to potvrdili.Jsem totiž zastáncem teorie,že to co je nastaveno ve výrobní hale,mělo by tak i zůstat.Co jsem totiž s tou Octavii měl možnost najezdit (asi cca 3000Km)dálnice,město,kopce.
Na dálnici mi to stačilo,zkoušel jsem a 180km/h úplně v pohodě a to auto perfektně sedí i v zatáčkách (né jako můj favorit :-))) )Samozdřejmě,že v kopcích se tomu už moc nechce,hlavně,když je větší náklad.

Na tom autě je naježděno 12 000km a průměrná spotřeba 4,6l což je fakt super!
Akcelerace při rozjezdu se mi taky zdá jako velice dobrá,i když je auto dost těžké .....zase jsem ale neměl možnost porovnat s jinými auty.Turbo je super věc ;-) ,celkově na mě ´ten diesel nechal dobrý dojem a kdybych si měl kupovat auto,tak bych se TDI nebránil :-) 8)

blah
Příspěvky: 860
Registrován: 23 úno 2005 08:50

Příspěvek od blah »

jj taky mam jen 66kw tdi na golfu iv a vubec me to netrapi ^^

dsaaa

xx

Příspěvek od dsaaa »

Mark píše:
eric píše:tojebordel: detail :lol: stejne mi chrochtafka 90hp neujela ,jinak sem mel68!! :lol:
Ericu, nemáš se nahánět z důchodcema, kteří jedou s kytkou na hřbitov :lol:

Jinak 96kW motor je úplně jiné kafe.
A z 66 na 96 :( , to snad ne...

xxxxx

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“