Slícování - jaký nástroje ?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Slícování - jaký nástroje ?

Příspěvek od MarauderZ28 »

Chystám se na slícování hlav neb origo je doslova totální tragédie. Jaký nástroje použít, napadá mě Dremel, ale tuším že s ním by to byla mravenčí práce, potřebuju něco brutálnějšího a Dremelem to případně doladit. Hlavy sou z hliníku. To černý je těsnění a kolem je vidět ty šílený přesahy ...

Obrázek
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Tak to je celkem slušnýho materiálku navíc....V tomhle případě fakt nevim a taky by mě to celkem zajímalo....Mapadá mě brusnej kotouček do vrtačky nebo zubařská frézka...Zase ale aby tam nevznikalo nežádoucí zvíření,možná nahrubo frézkou a pak doleštit......
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

I Dremel by mel na normalni slicovani hlinikovych hlav stacit. Pokud budes potrebovat neco trochu silnejsiho (predpokladam elektricky - ne air - grinder), Makita vyrabi high-speed grinder stredni velikosti. Pak tam je trochu vetsi Chicago Electric grinder a industrialni Craftsman, ktery my pouzivame na turba, O2 housings, etc., ale ten potrebovat nebudes. Vpodstate vsechno na 20,000 RPM bude pracovat dobre.
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Když vidim ty kanálky,tak mě napadá dotaz jak je to s vyleštěním sacích i výfukových kanálků??,jak se tam dostat abych je vyleštil,nebo se nedoporučuje leštění?hlavně na mim dvoulitru sou kanálky krapet menší než na tomhle meganasávadle.......
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

kamos pouziva dokonceni...jinak na hruby opracovani pouziva takovou ocelovou frezu kuzelovyho tvaru (nekde v historii tu probehly fotky z uprav hlavy na favoritovi a tam vyfocena byla..jens emi to nechche hledat) , ktera fakt bere.....

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Jak se ale dostaneš nad sedla ventilů?To je pak k ničemu mít vyleštěný kanálky ze 75%......
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

no phledal sem a tomhle tematu je ten link

/viewtopic.php?t=17312&postdays=0&posto ... c&start=30

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“