Termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
zajímaly by mne vaše názory na termoizolační pásky na laděné svody u atmosferického motoru
výrobci samozřejmě tvrdí že to snižuje teplotu pod kapotou, zlepšují vyplachování válců díky vyšší teplotě a kdoví co
z druhé strany se ozývají hlasy, že nadměrné teplo nesvědčí hlavě motoru a výkon se dokonce po aplikaci snížil (prý i změřeno na brzdě...)
jak se k tomu stavíte tady?
má někdo osobní zkušenost?
výrobci samozřejmě tvrdí že to snižuje teplotu pod kapotou, zlepšují vyplachování válců díky vyšší teplotě a kdoví co
z druhé strany se ozývají hlasy, že nadměrné teplo nesvědčí hlavě motoru a výkon se dokonce po aplikaci snížil (prý i změřeno na brzdě...)
jak se k tomu stavíte tady?
má někdo osobní zkušenost?
Shark Racing team
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
bohužel mám zkušneost jen na turbo motoru ( velice dobrou ) a na jednom rapidovi ( výbornou ), - ten má sání vzadu u motoru a doslo k rapidnímu poklesu teploty v mot prostoru ( meřeno teplomerem ) ale výkon jsem nemeřili a subjektivne jsme nic nezaznamenali ( majitel a le trvdí že to jede "jako prase" )..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- milos
- Příspěvky: 282
- Registrován: 07 bře 2005 19:47
- Bydliště: kousek od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
jezdil jsem ty samý svody i bez omotání, skutečně docela sníží teplotu v motorovém prostoru, výkon se neměřil, subjektivně nic
mám je takhle neomotaný, izolovat by to mělo líp než zalitý barvou, ale trochu se to cuchá hlavně pod motorem
jinak na to vyšlo přesně jedno balení
jo, po vyhřátí jsou podstatně tmavší
k té poznámce ohledně tepla a hlavy... mám mezi svodama a hlavou takový to profilovaný těsnění ze dvou slabejch nerez plechů a hlava na to neříká nic...
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
DC píše:zajímaly by mne vaše názory na termoizolační pásky na laděné svody u atmosferického motoru
výrobci samozřejmě tvrdí že to snižuje teplotu pod kapotou, zlepšují vyplachování válců díky vyšší teplotě a kdoví co
z druhé strany se ozývají hlasy, že nadměrné teplo nesvědčí hlavě motoru a výkon se dokonce po aplikaci snížil (prý i změřeno na brzdě...)
jak se k tomu stavíte tady?
má někdo osobní zkušenost?
Tohle jsou moje svody. Kde se tam vzali.
Jinak velké plus je, že se opravdu sníží teplota v motorovém prostoru.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
tepelna paska udržuje vyšši teplotu ve svodech a tim rychlejši pruchod plinu ale pocit v aute ti to nejak nezmeni to je spiš pokud honiš koniky
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
nechápu poznámku svojí materiálovou vlastností suplují vlastnosti pásky??? Nerezů je tisíce druhů a tudíž tisíce vlastností. To že je to nerez znamená že nerezeví ale už ti nepíší jestli jsou s obsahem molybdenu chormu obojího nebo trochu niklu atd atd... Takže je blbost tvrdit že má nějakej nerez lepší izolační vlastnosti než ocel... Co se praskání týče tak s tím toho nemá páska nic moc splečného... Většina "černých" ocelí jsou prostě jen pružnější než běžné nerez oceli a proto nepraskají (ty nerez svody by praskli i bez pásky) navíc většinou ty svody prasknou ve svaru jelikož nerez je obtížnější vařit než běžné oceli... A drahé svody z drahých nerez ocelí a kvalitně zpracované by vyšli na ranec a proto je většina lidí nemá a pak tvrděj že praskaj samo titan je titan ... Vyšší teplota nerezu způsobena izolací páskou nevadí jelikož nerez oceli mývají většínou vyšší teplotní odolnost a těch pár stupňu jim nevadí a ani pří případném tapltoním šoku (po kontaktu ze studenou vodou apd) by neměli způsobit prasknutí (izolované svody dle mne nedostávají takové tepelné šoky jako svody neizolované)...
Takže já hlasuji pro pásku zvláště v případě kdy saný vzduch bude mít teplotu vzduchu pod kapotou...
Takže já hlasuji pro pásku zvláště v případě kdy saný vzduch bude mít teplotu vzduchu pod kapotou...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
elvis: lip bych to ale fakt nenapsal, naivne predpokladam ze svody budu ze zarupevne/zaruvzdorne nerez oceli se zvysenym obsahem niklu-cislo vis urcite z hlavy, tyhle materialy maji urcite mensi schopnost akumulovat teplo jak bezna ocel a tim ten efekt pasky supluji nebo ne?
A jak spravne narazis vetsina lidi maj levne nerez svody made in china a ja mel za to ze sou krehke a ta paska to fixne stahne atd... takze rikas ze mi to praskne i bez pasky?
A jak spravne narazis vetsina lidi maj levne nerez svody made in china a ja mel za to ze sou krehke a ta paska to fixne stahne atd... takze rikas ze mi to praskne i bez pasky?
kdyz kecam ptakoviny tak mne jednoduse ignorujte
DC: jestli bys chtel jit jeste vic do podrobna, tak existuji i termo natery na blok a hlavu motoru, ktere take eliminuji teplotu v motor. prostoru.
Ohledne kvality svodu si myslim, ze vetsina lidi tady ma stejne svody prumerne, od zazitych vyrobcu, ktere svoji kvalitou nijak nevynikaji a nezanikaji. A ktere jsou delane z bezne dostupnych a bezne dodavanych nerez oceli.
A nema treba na kvalitu nerezovych svodu vliv i smer vlaken v materialu?
Ohledne kvality svodu si myslim, ze vetsina lidi tady ma stejne svody prumerne, od zazitych vyrobcu, ktere svoji kvalitou nijak nevynikaji a nezanikaji. A ktere jsou delane z bezne dostupnych a bezne dodavanych nerez oceli.
A nema treba na kvalitu nerezovych svodu vliv i smer vlaken v materialu?
- milos
- Příspěvky: 282
- Registrován: 07 bře 2005 19:47
- Bydliště: kousek od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
hřála se chladící kapalina: neřekl bych, to teplo vyjde vejfukem v podobě teplejšího vzduchu, dle mého není důvod aby se teplo vracelo zpět do motoru
fiestu mám chlazením tak akorát, takže by to bylo poznat
já osobně v podstatě nevidím žádnou zásadní výhodu nerez svodů, vzhled nepočítám, když se to omotá je to fuk, a zevnitř je stejně vyleštěný nikdo neudrží?
fiestu mám chlazením tak akorát, takže by to bylo poznat
já osobně v podstatě nevidím žádnou zásadní výhodu nerez svodů, vzhled nepočítám, když se to omotá je to fuk, a zevnitř je stejně vyleštěný nikdo neudrží?
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76
- ARV6
- Moderátor
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 01 dub 2005 22:29
- Bydliště: Chodov u KV
- Kontaktovat uživatele:
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
No nez jsem ted poridil Maserati tak na jednom US foru varovali ze po omotani ty svody rady praskaji, ze se jim lip osvedcila ta glazura... Cert vi
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
problém bude asi v tom že seriové svody neomotáš bo tam nejsou mezery na pásku.... možná nějak jako celek ale nedovedu si to dost dobře představit...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skutečně se na tu pásku dá sáhnout, ale pozor na spony který tu pásku drží ty rozpálený jsou. Sám jsem se o ně spálil, au.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Neboj se toho. Taky jsem se bál šáhnout, ale nic to nedělá.milos píše:to budu muset zkusit po půl hodině na okruhu když jsou vevnitř svody málem dočervena a jestli se popálim podám na vás žalobu
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
já jsem uvažoval, že omotám celé potrubí co mám až dozadu(nerez) až po koncák, mnělo by to nějaký smysl.
Jinak taky se vám ta páska po namontování vypalovala? když jsem to dal před 3,nebo4 rokama na commo tak jsem zajel asi 2km na benzínku a myslel jsem, že mi hoří motor
Jinak taky se vám ta páska po namontování vypalovala? když jsem to dal před 3,nebo4 rokama na commo tak jsem zajel asi 2km na benzínku a myslel jsem, že mi hoří motor
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i