Thermo spacers znáte ?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Thermo spacers znáte ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jj dáš to mezi sání a motor, tím přerušíš tepelnej přenos mezi sáním a motorem tím pádem se sání neohřívá ..
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Prostě sníží tepelný tok z hmoty motoru do hmoty sacího potrubí, ovšem otázka je jak moc? Při tlouštce co jsem vyčetl z fotky a která bude asi stejná jako u orig těsnění bych žádné zázraky nečekal.
Cougar od potomků Henryho Forda s sto sedmdesáti lučními kobylkami - doufám, že nějaký nechcípli
Gathering a car-toy information...
Gathering a car-toy information...
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
cože ? třeba pro Mazdu V6 je to silný skoro 1cm, navíc těsnění se s tímhle nedá srovnávat to není z hmoty která je stavěná proti přenosu tepla ... Kdyby to bylo stejně tlustý jako těsnění nedávali by k tomu dlouhý štefty to dá rozum ...
for Skejt - ať máš sání jakýkoliv je ti to nahovno když taháš teplej vzduch, třeba Northstar má spěsl sání z kompozitu celý a taky je daleko míň teplý jak klasika hliník ...
for Skejt - ať máš sání jakýkoliv je ti to nahovno když taháš teplej vzduch, třeba Northstar má spěsl sání z kompozitu celý a taky je daleko míň teplý jak klasika hliník ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Jasně, i z těchto schémat je jasná větší tloušťka. Tak toby mělo nějaký teplo odizolovat.
- Přílohy
-
- intakecool.gif (0 bajtů) Zobrazeno 670 x
-
- intakehot.gif (0 bajtů) Zobrazeno 670 x
Cougar od potomků Henryho Forda s sto sedmdesáti lučními kobylkami - doufám, že nějaký nechcípli
Gathering a car-toy information...
Gathering a car-toy information...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Hehe, ja mam v Matizu taky kompozitove sani
. Otazka jake mnozstvi tepla se do sani dostava primo z hlavy (a to odstini tenhle bazmek) a jake prostym salanim v motorovem prostoru... A kdo pouzije tohle, mel by taky urcite odpojit vyhrivani klapky chladici kapalinou.

|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
obávám se že by to mohlo být trošku kontraproduktivní při některých aplikacích
třeba u mýho motoru je hliníkový sání s vyhřívanou klapkou aby se zabránilo kondenzaci paliva v sání
když odpojím vyhřívání klapky dosáhnu studenějšího sání a kondenzace paliva
když k tomu ještě dám tyhle spešl těsnění budu mít sání ještě studenější a tím pádem tam bude ještě větší kondenzace = problém
neníliž pravda?
třeba u mýho motoru je hliníkový sání s vyhřívanou klapkou aby se zabránilo kondenzaci paliva v sání
když odpojím vyhřívání klapky dosáhnu studenějšího sání a kondenzace paliva
když k tomu ještě dám tyhle spešl těsnění budu mít sání ještě studenější a tím pádem tam bude ještě větší kondenzace = problém
neníliž pravda?
Shark Racing team
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
asi takhle u Probe sem odpojil předehřev klapky a místo kovovýho těsnění mezi hlavou sem dal "z nouze" takový papírový ale o dost vyžší jak origo - to je jak žiletka, tohle mělo tak 2 mm a jel napodzim po dálnici do Prahy, auto jelo doslova neuvěřitelně, zastavil sem na benzínce a sáhnu na sání a totálně ledový, auto sem pak prodával a měnil nějaký vedení chlazení mezi hlavama a dal origo těsnění a zapojil předehřev a už to nebylo ono a to jako velikej rozdíl, u Camara i Vette se taky odpojuje předehřev a mělo by to něco přidat každopádně u Probe to byl neuvěřitelnej rozdíl ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Vsechny detaily se scitaji. I presto, ze ten phenolic spacer muze prispet k zvyseni vykonu motoru jen jednim procentem, dvacet takovych malych jednoprocentnich detailu dela rozdil mezi 500 a 600 HP motorem.SkejT píše:to uz je az moc do detailu.
Ja pouzivam phenolic spacer mezi hlavou a intake manifoldem a doporucil bych ho zejmena pro preplnovane aplikace.

IQ stylingem nenahradis.
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Výdech horkýho vzduchu od chladiče bys vrznul taky mezi 1 procento ? A potom mě zaujala intercooler block off plate nad prostorem mezi chladičem a IC, což by mělo údajně zlepšovat proudění vzduchu, respektive usměrňovat ho co nejvíc skrz chladič, místo toho, aby fičel nad ním.Taboo píše:Vsechny detaily se scitaji. I presto, ze ten phenolic spacer muze prispet k zvyseni vykonu motoru jen jednim procentem, dvacet takovych malych jednoprocentnich detailu dela rozdil mezi 500 a 600 HP motorem.SkejT píše:to uz je az moc do detailu.
Ja pouzivam phenolic spacer mezi hlavou a intake manifoldem a doporucil bych ho zejmena pro preplnovane aplikace.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Vím že někteří u Swiftů používají spešl těsnění které se vyrábí z teflonu a výsledkem je, snížení teploty sacích svodů...
Na mém motoru BEAMS 3s-ge VVTi už je takový gumový mezikus mezi hlavou motoru a svody sání. Tloušťka cca 3 - 4 cm, takže mé sací svody se vůbec od motoru nezahřívají... Holt někde už na tom zamakali v sérii.
Lander
Na mém motoru BEAMS 3s-ge VVTi už je takový gumový mezikus mezi hlavou motoru a svody sání. Tloušťka cca 3 - 4 cm, takže mé sací svody se vůbec od motoru nezahřívají... Holt někde už na tom zamakali v sérii.
Lander
Ten jednoprocentni zisk byl samozrejme jen prikladBeaver píše: Výdech horkýho vzduchu od chladiče bys vrznul taky mezi 1 procento ? A potom mě zaujala intercooler block off plate nad prostorem mezi chladičem a IC, což by mělo údajně zlepšovat proudění vzduchu, respektive usměrňovat ho co nejvíc skrz chladič, místo toho, aby fičel nad ním.



IQ stylingem nenahradis.
To s tou kapotou znám v jiné variantě - někteří lidi vyndávají gumový těsnění, aby tak dosáhli vytvoření toho výdechu.
Ten výdech za chladičem (spolu s block-off plate) vidím jako pozitivum z důvodu zlepšení proudění vzduchu a teoreticky tak mírné zvýšení účinnosti IC - což už by na výkonu zapracovat mohlo.
Jinak je to jasný a je samozřejmý, že tyhle kombinace drobných detailů potom dělají rozdíl mezi prvním a druhým místem
Ten výdech za chladičem (spolu s block-off plate) vidím jako pozitivum z důvodu zlepšení proudění vzduchu a teoreticky tak mírné zvýšení účinnosti IC - což už by na výkonu zapracovat mohlo.
Jinak je to jasný a je samozřejmý, že tyhle kombinace drobných detailů potom dělají rozdíl mezi prvním a druhým místem

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Jo to těsnění mezi kapotou a kastlí u předního skla pomáhá zvýšit proudění vzduchu motorovým prostorem. Také jsem ho odstranil na swiftu....Beaver píše:To s tou kapotou znám v jiné variantě - někteří lidi vyndávají gumový těsnění, aby tak dosáhli vytvoření toho výdechu.
Ten výdech za chladičem (spolu s block-off plate) vidím jako pozitivum z důvodu zlepšení proudění vzduchu a teoreticky tak mírné zvýšení účinnosti IC - což už by na výkonu zapracovat mohlo.
Jinak je to jasný a je samozřejmý, že tyhle kombinace drobných detailů potom dělají rozdíl mezi prvním a druhým místem
Každý detail rozhoduje....
Lander
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: