..::Toyota Celica GTi 3S-GE - komplet tuning::..

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

jo a kolik se do ST18tek 89-91 montovalo generaci...sem se dovazely 4AGE do 1.6ky a 3SGE do 2.0 a 3SGTE do CS...tak co je mi platna generace 3SGE z generace 1993-> ????
abys pochopil.ja celou dobu mluvim o motorech v celice ktera se vyrabela od roku 1989 do roku 1991..me je jasny ze do ctyrocka nedali 3SGE motor ze 5kovy celiny...

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

tak tys napsal ze si mel drhuou generaci se 156konma...nerek si generaci motoru a pokud vim tak sem jeste nevidel nikohoo aby mluvil v souvislostech celicach o generacich motoru ale vseobecne o generacich auta celkove tak jestli chces slovickarit tak to jdi nekam hele :o) :o)
jak sem rek do 5 generace celicy se montovali jak si rek ty druhy generace 3S-GE...tecka...necekal sem ze bdes mluvit o generacich motoru apc to nedela nikdo kdyz akzdej tady vi ze vlastnim jistou celinu ktera ma urcitej motor a nebudu tam rvat motor ze ctyrocka nebo ty jiny ne?kdyz mam mrkacku...

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

mno třeba do Camara 4.gen 97-02 co má LS1 se klidně dává motor LT1 neb má litinovej blok, takže nevidím problém v tom dát motor z jiný gen ne ? pokud tím člověk něco získá ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

vzhledem ze to auto mam na denni jezdeni tak bych tam nechtel zatim cpat jinej motor..kvuli tehcniky-uz ted mi ji nechteli dat (a to je znamej) kuli vetsim kolum nez bych tam mel mit...chci upravit jen stavajici...

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

heh tak to nechápu když tam máš známýho, to už můžeš jezdit jinam ... jinak sem neviděl ještě STK která by poznala, že tam máš jinej motor pokud nemáš Škodovku, jasně pokud tam má bej 4-vál a bude V8 to pozná každej, ale jestli je tam Toyota 2,0 litr z roku 92 a nebo 98 dle mě nepozná ani náhodou ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

2 GReddy: Znova ti tu píši, že já jsem měl gen2 3sge a teďka mám gen4. Vše pasuje přesně na místo. Od začátku vymontování původního motoru až po nastartování nového motoru to trvalo mě a mému kamarádovi 14 hodin! A co se týká technické, vůbec jsem to neřešil. Nechal jsem si udělat výmaz čísla motoru a pohoda. Technikovi je úplně u prdele co tam mám za motor. Jo jsem si vzpoměl, výmaz jsem dělal až po první technické s tím novým motorem. Krásně jsem si vychutnal technika, když asi 10 minut prolézal motor a snažil senajít jeho číšlo :-))) Pak to vzdal a do papíru napsal zakapotováné :-))))
A promiň, všude po světě se právě baví o generacích motorů, protože to je nejdůležitější s ohledem na to, kolik má motor v sérii výkonu a jaká je jeho podpora na aftermark díly.
Kdyby to někdo řešil tak jak ty, tak nikdo nenahradí 2,2 litru 5sfe motor motorem 3s-gte gen3 245 koní v sérii.

Lander

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

GReddy píše:vzhledem ze to auto mam na denni jezdeni tak bych tam nechtel zatim cpat jinej motor..kvuli tehcniky-uz ted mi ji nechteli dat (a to je znamej) kuli vetsim kolum nez bych tam mel mit...chci upravit jen stavajici...
Mimochodem, já mám také auto na denní ježdění do práce, na nákupy (třeba pro basy piv) či jen tak na blbnutí po městě)

Lander

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

GReddy píše:tak tys napsal ze si mel drhuou generaci se 156konma...nerek si generaci motoru a pokud vim tak sem jeste nevidel nikohoo aby mluvil v souvislostech celicach o generacich motoru ale vseobecne o generacich auta celkove tak jestli chces slovickarit tak to jdi nekam hele :o) :o)
jak sem rek do 5 generace celicy se montovali jak si rek ty druhy generace 3S-GE...tecka...necekal sem ze bdes mluvit o generacich motoru apc to nedela nikdo kdyz akzdej tady vi ze vlastnim jistou celinu ktera ma urcitej motor a nebudu tam rvat motor ze ctyrocka nebo ty jiny ne?kdyz mam mrkacku...
Psal jsem:
"3s-ge a 3s-gte jsou naprosto rozdílné motory!!!!! I převodovky jsou rozdílné. Uchycení do kastle však stejné.

Měl jsem jak gen2 se 156 koňma (po úpravách cca 175 koní), tak i dodělaný turbokit na něj z dílů z 3s-gte. Teď mám gen4 3sge s 200 koňma v sérii, po úpravách cca 220 koní. "

Pokud z tohoto nechápeš že v souvislosti u gen2 mluvím o verzi motoru (u gen 4 je už napsané 3sge), tak nevím....
A ještě jedna věc mě tak napadla. Proč tady na tomto fóru žádáš pomoc o tuning 3sge, když ti musí být jasné, že ho skoro nikdo neupravuje. Není jednodušší prolézt fóra v USA, Australii, UK či Německu, kde se během krátké doby dovíš co a jak?

Lander

Uživatelský avatar
Leňulka
Moderátor
Příspěvky: 925
Registrován: 06 dub 2004 16:42
Bydliště: Březová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leňulka »

Heh...dalo to praci to po vas prelouskat...ale pobavila sem se...oba mate pravdu ale jeden se bavi o voze a druhy o koze...rozlisuji se generace kastli a generace motoru...

Jinak OT...na pristi sezonu mam pro vsechny prekvapko...tento vikend sem prehodnotila svoje plany...a od dalsiho vikendu se na tom zacina pracovat... 8)
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

hehe uz je to jasne. lander vie o autach prd.... :lol: :smich:

only joking ;)

Uživatelský avatar
Leňulka
Moderátor
Příspěvky: 925
Registrován: 06 dub 2004 16:42
Bydliště: Březová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leňulka »

JonnY píše:hehe uz je to jasne. lander vie o autach prd.... :lol: :smich:

only joking ;)
no snad to tak ode me nevyznelo...vim jak je na tom Lander s vedomostma ohledne aut... 8) tim samozrejme nechci urazit GReddyho :nono:
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

Leňulka: ujuj to nebolo na teba :)
mne islo o
GReddy píše:koukam ze o tom vis leda prd......

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

jezis kdyz uz chcete stourat tak si to rpectene..ta reakce ze o tom vi prd byla pouze na tuhle vetu-nerek sem nikde ze nesouhlasim s jeho informacema o motorech..
landers rek presne tohhle

"A 5 generace celicy už nemá dvoulitr, ale 1,8čku... "

coz neni pravda...5. generaci celicy mam ja..nrek 5. generace motoru ale celicy a to je vseobecne auto jako celek...mrkacka..takze sem reagoval na tohle..a uz to nereste proboha

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

JonnY píše: only joking ;)

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“