vstriky na OOOO A4

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

vstriky na OOOO A4

Příspěvek od tsin »

ahoj, potrebuju vetsi vstriky na audi A4.. nyni tam je: 440 CC's / MIN @ 43.5 PSI.. neznate nekdo nejaky poradny stranky? (klidne i zahranicni) Dale otazka: co vse je nutne pozmenit po nainstalovani vstriku dejme tomu okolo 600 CC's / MIN?? Pozmenit RJ?? Piggyback? Byl by nejaky problem pri nainstalovani "vetsich" vstriku beze zmeny motoru? Byl by rozdil tech cca 200 440 CC's / MIN?? jinak vzduch neni problem- nyni turbo z T. supra :)

Uživatelský avatar
ladis.biker
Příspěvky: 119
Registrován: 23 bře 2007 22:11
Bydliště: Nový Bydžov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladis.biker »

při větších vstřikách a seriový mapě by se ti to mohlo na volnoběh a při malém tlaku turba uchcávat (bohatá směs)
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu
http://www.facebook.com/pages/Falcon-Ra ... 5952217077
Ford Sierra 2,0 Turbo 150kw, 290Nm

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

bez úpravy ECU není možné použít jak větší vstřky tak to velké turbo ze supry.. na jaký to je motor?
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Dave0401
Příspěvky: 11602
Registrován: 10 kvě 2005 13:20
Bydliště: D.L. City
Kontaktovat uživatele:

Re: vstriky na OOOO A4

Příspěvek od Dave0401 »

ty 440 to mas bosch-ky?

pokud jo opis z nich cisla mozna bych mel o ne zajem :)
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Příspěvek od tsin »

motor je myslim 1.8T ta silnejsi verze.. turbo jede bez problemu- sice sme jezdili jenom kolem garaze zatim, ale nic spatnyho se v celym spektru otacek nedeje (ikdyz je to turbo zatim dost utazeny) Az bude hotov celej pneum. podvozek a brzdy tak pojedeme projet.. (auto neni moje psal isme to vcera s kamaradem)
Naposledy upravil(a) tsin dne 26 čer 2008 09:10, celkem upraveno 1 x.

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Příspěvek od tsin »

jj bosch, uvidime podle toho jak se to vsechno vyvine ;)

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: vstriky na OOOO A4

Příspěvek od Idaho »

tsin píše:ahoj, potrebuju vetsi vstriky na audi A4.. nyni tam je: 440 CC's / MIN @ 43.5 PSI.. neznate nekdo nejaky poradny stranky? (klidne i zahranicni) Dale otazka: co vse je nutne pozmenit po nainstalovani vstriku dejme tomu okolo 600 CC's / MIN?? Pozmenit RJ?? Piggyback? Byl by nejaky problem pri nainstalovani "vetsich" vstriku beze zmeny motoru? Byl by rozdil tech cca 200 440 CC's / MIN?? jinak vzduch neni problem- nyni turbo z T. supra :)
:lol: pokud to turbo narveš na 1.8 tak chci videt kdy ti bude zabírat, navíc volba tohoto turba byla sakra spatná - hezky uprav SW a vse ajk ti začne po 2-3 tis chcát z turba olej tak si připrav na martýrium s repasí, které po roce zabalíš a budeš vše předelávat na jiné turbo :)

a pokdu si sežral kecy typu že je po repasi a že ta repase vydrží tak držím palce :) a přeju pevné nervy :)

jenom mimochodem, max plnicí tlak té turbíny je u 3.0 šestihrnku kolem 3a více tis RPM , kolik tocí ten 1,8 že bude vubec to turbo využitelné v rozumném spektru otáček?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Příspěvek od tsin »

a neco k tem vstrikum bys nemel idaho?
Přílohy
53FU_37izS.jpg
53FU_37izS.jpg (57.1 KiB) Zobrazeno 1411 x

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: vstriky na OOOO A4

Příspěvek od Idaho »

ke vstřikum? ani ne, 1,8 T neznám tak ti nepovím, u supry stačí pro přecho na 550ccm vstřiky použít LExus AFM a máš zachovalý puvodní AFR - a ty vstřiky ti stačí k 500PS takže sem nikd ynic více nepotřeboval - samozřejem že u takovéhovýkonu se to už řídí pigginou ale to je snad samozřejmé že by to bylo nej řešení..

jen k tomu turbu, seš si jistej že je to CT26? na té fotce co si dal je sice obtaženo toyota, ale velikost mi moc nesedí - navíc originál CT 26 má na housingu krome toyota i typ a to se divím že by se s tím enkdo zabrušoval.
Nehlede na tu přírubu na výstupu vzduchu z turba- ne to není CT26 ze supry - nebo je tam už menený housing a není to origo turbína - CT26 nemá přírubu alejen trubku na kterou se nasazuje hadice a utahuje sponou - to samé na vstupu nasávaného vzduchu do turba :)
bud ti nekdo prodal zbastelené nebo přestavované turbo každopádne to není originál Suprácké turbo.
Ted ani nevím jak sem přišel na to že musí být z MK3 :) -
Mít přesné porovnání velikosti tipnul bych to na MKIV ale zase potom to turbo bude pro 1.8 T podle mne horší než originální turbína - jen odhaduji podle toho co sjou jiní schopni "vytlačit" z origo turba a kolik vytlačíš z toho malého "šnečka" :) to už bys udelal lépe implantovat celou sekvenci a to by byl obrovský krok vpřed..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Příspěvek od tsin »

jj je to tusim z novy supry (skoda ze je ted majitel v praci).. tim poslednim odstavcem myslis- dat tam obe turba ze supry? coz o to on je ma ty turba ale uz takhle byl dost problem s mistem kvuli kvalitnim IC hadicim.. jeste posilam detail turba ;)
Přílohy
372d036.jpg
372d036.jpg (35.16 KiB) Zobrazeno 1402 x
25d8312.jpg
25d8312.jpg (18.64 KiB) Zobrazeno 1402 x

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

tsin píše:jj je to tusim z novy supry (skoda ze je ted majitel v praci).. tim poslednim odstavcem myslis- dat tam obe turba ze supry? coz o to on je ma ty turba ale uz takhle byl dost problem s mistem kvuli kvalitnim IC hadicim.. jeste posilam detail turba ;)
přesne tak, nevím co si od toho slibuješ ale to turbo je dost malé :( neznám přesné parametry toho origo z 1,8T ale muj odhad bude že si moc nepomužeš spíše to bude krok zpet :( , no záleží co od toho očekáváš..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: vstriky na OOOO A4

Příspěvek od Idaho »

celou sekvencí mylsím obe turba vč sekvenčního mezikusu a zachovat sekvenční režim by bylo bomba :) ( videl jsem to na 2.0 celde a masakr :D )
nedostatek místa? neblbni je ho tam dost :) jako vývody použij origo trubky z mkIV a ved trubky horem a potom dolu a máš po straostech s místem..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: vstriky na OOOO A4

Příspěvek od blázen »

taky sem myslel ,že to bude CT26, které je pro 1,8t nepoužitelne. Dobrá volba je koupit nějaké GT28 s vhodným AR a trimem a ne volba typu pokus..

u supry měl idaho namysli lexus riemer..

jinak 440cc vstřiky by měli stačit tak pro 330-350k, při zachování tlaku paliva
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Taky nechápu naco tak velké vstřiky :nono: jinak idaho má pravdu turbo tam nacpeš tak na 250koní a vstřiky na 500 to není moc rozumný :wink:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: vstriky na OOOO A4

Příspěvek od Idaho »

blázen píše: u supry měl idaho namysli lexus riemer..
ups ted jsem trosku mimo já - mel jsme na mysli AFM z Lexusu XX300 a čehokoliv vetšího ( v podstate jde jen o telo AFM, čidlo se do nej dá puvodní ze 7MGTE.. pouze v příade SC300 nebo GS300 není třeba vždy čidlo menit. Chceš-li ho použít na 2gen MK3 tak 100%, u 1gen ( nenosaté ) to neplatí vždy..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Příspěvek od tsin »

tak ja mu to pretlumocim, asi nebude moc stastnej to zas rozebirat.. takze vetsi vstriky jedine s novejma mapama a s turbem pryc a dat tam dve turbinky i s in/out IC vedenim..achjo ten mi dá :D

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

tsin píše:tak ja mu to pretlumocim, asi nebude moc stastnej to zas rozebirat.. takze vetsi vstriky jedine s novejma mapama a s turbem pryc a dat tam dve turbinky i s in/out IC vedenim..achjo ten mi dá :D
mno podle mne stačí jedna velká... dvě turba jsou na takovej pidi objem moc... idaho tím jako myslel že když už s dvojkové supry tak obě ale nejsem si jist jestli je to pro 18ku to správné řešení... prostě ať ty turba prodá a koupí T28rs nebo něco takového...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

mihal.1
Příspěvky: 51
Registrován: 31 bře 2008 00:15

Příspěvek od mihal.1 »

a nejaky odkazy na stranky kde by se dalo sehnat zmineny turbicko? ze bycjh ho rovnou postavil pred hotovou vec?! diky za odpovedi..

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

elviiis píše:
tsin píše:tak ja mu to pretlumocim, asi nebude moc stastnej to zas rozebirat.. takze vetsi vstriky jedine s novejma mapama a s turbem pryc a dat tam dve turbinky i s in/out IC vedenim..achjo ten mi dá :D
mno podle mne stačí jedna velká... dvě turba jsou na takovej pidi objem moc... idaho tím jako myslel že když už s dvojkové supry tak obě ale nejsem si jist jestli je to pro 18ku to správné řešení... prostě ať ty turba prodá a koupí T28rs nebo něco takového...
přesne tak, bylo myslěno že pokud už je má tak zabudovat obe ( neřekl bych že je to moc, videl jsem jak to funguje na 3SGE motoru, který díky tomu držel max boost od 2,5-3tis rpm do cca 8tis což ve spojení se 4x4 náhonem neskutečne drtilo MK4 supry s výkonem kolem 600PSů. Bohužel nevím jaký byl výkon te celdy :( .

samnozřejem upravy se netýkala pouze montáže turbínek ale také komplet upravy "vnitřku" jak bloku tak makovice, pokterém motor točil lehce pod 10tis RPM..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

GT28 seženeš kdekoliv na netu, ale jeho cena se bude pohybovat tak od 18litru nahoru,takže nic levného.. dá se použít třeba T28, které nezvládne výkony jako GT28,ale bude stát polovinu..nebo se daj sehnat i jiná levnější turba,vhodná pro tvůj motor.myslím ,že rajdlosh něco někde prodával pro 300k
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Hlavně mu potom zase napatlejte housing barvou, co na to, že to zbytečně zhoršuje tepelnou vodivost.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Příspěvek od tsin »

achjo to mam rad takovy chytraky :D pocital si nekdy tepelnou vodivost?ze tady mas takovy smyslny prispevky? az si nekdy spocitas aspon jeden prostup tak neco povidej.. jelikoz je to auto na normalni jezdeni tak mu na cca ctvrt az pul stupni teplejsim nebo chladnejsim vzduchu nezalezi..

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Příspěvek od tsin »

jinak diky vsem ostatnim za cas pro odpovedi ;)

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Musím souhlasit s beaverovou námitkou... nehledě na to že ta barva teplotou začne křehnout a loupat se... doporučuji hausing spíše vyleštit... když hceš aby byl hezkej a asi bych odbrousil nápis toyota...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Příspěvek od tsin »

to je majiteluv problem jak to bude vypadat, reagoval jsem pouze na to jak se zhorsi prostup tepla stenou, ja sem termomechaniku studoval par let, tak trochu vim..

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

toto bude ten správnej šnek na pořádné výkony http://www.200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=147&t=13121
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“