
vstriky na OOOO A4
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
vstriky na OOOO A4
ahoj, potrebuju vetsi vstriky na audi A4.. nyni tam je: 440 CC's / MIN @ 43.5 PSI.. neznate nekdo nejaky poradny stranky? (klidne i zahranicni) Dale otazka: co vse je nutne pozmenit po nainstalovani vstriku dejme tomu okolo 600 CC's / MIN?? Pozmenit RJ?? Piggyback? Byl by nejaky problem pri nainstalovani "vetsich" vstriku beze zmeny motoru? Byl by rozdil tech cca 200 440 CC's / MIN?? jinak vzduch neni problem- nyni turbo z T. supra 

- ladis.biker
- Příspěvky: 119
- Registrován: 23 bře 2007 22:11
- Bydliště: Nový Bydžov
- Kontaktovat uživatele:
při větších vstřikách a seriový mapě by se ti to mohlo na volnoběh a při malém tlaku turba uchcávat (bohatá směs)
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu
http://www.facebook.com/pages/Falcon-Ra ... 5952217077
Ford Sierra 2,0 Turbo 150kw, 290Nm
http://www.facebook.com/pages/Falcon-Ra ... 5952217077
Ford Sierra 2,0 Turbo 150kw, 290Nm
Re: vstriky na OOOO A4
ty 440 to mas bosch-ky?
pokud jo opis z nich cisla mozna bych mel o ne zajem
pokud jo opis z nich cisla mozna bych mel o ne zajem

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
motor je myslim 1.8T ta silnejsi verze.. turbo jede bez problemu- sice sme jezdili jenom kolem garaze zatim, ale nic spatnyho se v celym spektru otacek nedeje (ikdyz je to turbo zatim dost utazeny) Az bude hotov celej pneum. podvozek a brzdy tak pojedeme projet.. (auto neni moje psal isme to vcera s kamaradem)
Naposledy upravil(a) tsin dne 26 čer 2008 09:10, celkem upraveno 1 x.
Re: vstriky na OOOO A4
tsin píše:ahoj, potrebuju vetsi vstriky na audi A4.. nyni tam je: 440 CC's / MIN @ 43.5 PSI.. neznate nekdo nejaky poradny stranky? (klidne i zahranicni) Dale otazka: co vse je nutne pozmenit po nainstalovani vstriku dejme tomu okolo 600 CC's / MIN?? Pozmenit RJ?? Piggyback? Byl by nejaky problem pri nainstalovani "vetsich" vstriku beze zmeny motoru? Byl by rozdil tech cca 200 440 CC's / MIN?? jinak vzduch neni problem- nyni turbo z T. supra


a pokdu si sežral kecy typu že je po repasi a že ta repase vydrží tak držím palce


jenom mimochodem, max plnicí tlak té turbíny je u 3.0 šestihrnku kolem 3a více tis RPM , kolik tocí ten 1,8 že bude vubec to turbo využitelné v rozumném spektru otáček?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: vstriky na OOOO A4
ke vstřikum? ani ne, 1,8 T neznám tak ti nepovím, u supry stačí pro přecho na 550ccm vstřiky použít LExus AFM a máš zachovalý puvodní AFR - a ty vstřiky ti stačí k 500PS takže sem nikd ynic více nepotřeboval - samozřejem že u takovéhovýkonu se to už řídí pigginou ale to je snad samozřejmé že by to bylo nej řešení..
jen k tomu turbu, seš si jistej že je to CT26? na té fotce co si dal je sice obtaženo toyota, ale velikost mi moc nesedí - navíc originál CT 26 má na housingu krome toyota i typ a to se divím že by se s tím enkdo zabrušoval.
Nehlede na tu přírubu na výstupu vzduchu z turba- ne to není CT26 ze supry - nebo je tam už menený housing a není to origo turbína - CT26 nemá přírubu alejen trubku na kterou se nasazuje hadice a utahuje sponou - to samé na vstupu nasávaného vzduchu do turba
bud ti nekdo prodal zbastelené nebo přestavované turbo každopádne to není originál Suprácké turbo.
Ted ani nevím jak sem přišel na to že musí být z MK3
-
Mít přesné porovnání velikosti tipnul bych to na MKIV ale zase potom to turbo bude pro 1.8 T podle mne horší než originální turbína - jen odhaduji podle toho co sjou jiní schopni "vytlačit" z origo turba a kolik vytlačíš z toho malého "šnečka"
to už bys udelal lépe implantovat celou sekvenci a to by byl obrovský krok vpřed..
jen k tomu turbu, seš si jistej že je to CT26? na té fotce co si dal je sice obtaženo toyota, ale velikost mi moc nesedí - navíc originál CT 26 má na housingu krome toyota i typ a to se divím že by se s tím enkdo zabrušoval.
Nehlede na tu přírubu na výstupu vzduchu z turba- ne to není CT26 ze supry - nebo je tam už menený housing a není to origo turbína - CT26 nemá přírubu alejen trubku na kterou se nasazuje hadice a utahuje sponou - to samé na vstupu nasávaného vzduchu do turba

bud ti nekdo prodal zbastelené nebo přestavované turbo každopádne to není originál Suprácké turbo.
Ted ani nevím jak sem přišel na to že musí být z MK3

Mít přesné porovnání velikosti tipnul bych to na MKIV ale zase potom to turbo bude pro 1.8 T podle mne horší než originální turbína - jen odhaduji podle toho co sjou jiní schopni "vytlačit" z origo turba a kolik vytlačíš z toho malého "šnečka"

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
jj je to tusim z novy supry (skoda ze je ted majitel v praci).. tim poslednim odstavcem myslis- dat tam obe turba ze supry? coz o to on je ma ty turba ale uz takhle byl dost problem s mistem kvuli kvalitnim IC hadicim.. jeste posilam detail turba 

- Přílohy
-
- 372d036.jpg (35.16 KiB) Zobrazeno 1402 x
-
- 25d8312.jpg (18.64 KiB) Zobrazeno 1402 x
přesne tak, nevím co si od toho slibuješ ale to turbo je dost malétsin píše:jj je to tusim z novy supry (skoda ze je ted majitel v praci).. tim poslednim odstavcem myslis- dat tam obe turba ze supry? coz o to on je ma ty turba ale uz takhle byl dost problem s mistem kvuli kvalitnim IC hadicim.. jeste posilam detail turba


Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: vstriky na OOOO A4
celou sekvencí mylsím obe turba vč sekvenčního mezikusu a zachovat sekvenční režim by bylo bomba
( videl jsem to na 2.0 celde a masakr
)
nedostatek místa? neblbni je ho tam dost
jako vývody použij origo trubky z mkIV a ved trubky horem a potom dolu a máš po straostech s místem..


nedostatek místa? neblbni je ho tam dost

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: vstriky na OOOO A4
taky sem myslel ,že to bude CT26, které je pro 1,8t nepoužitelne. Dobrá volba je koupit nějaké GT28 s vhodným AR a trimem a ne volba typu pokus..
u supry měl idaho namysli lexus riemer..
jinak 440cc vstřiky by měli stačit tak pro 330-350k, při zachování tlaku paliva
u supry měl idaho namysli lexus riemer..
jinak 440cc vstřiky by měli stačit tak pro 330-350k, při zachování tlaku paliva
Re: vstriky na OOOO A4
ups ted jsem trosku mimo já - mel jsme na mysli AFM z Lexusu XX300 a čehokoliv vetšího ( v podstate jde jen o telo AFM, čidlo se do nej dá puvodní ze 7MGTE.. pouze v příade SC300 nebo GS300 není třeba vždy čidlo menit. Chceš-li ho použít na 2gen MK3 tak 100%, u 1gen ( nenosaté ) to neplatí vždy..blázen píše: u supry měl idaho namysli lexus riemer..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
mno podle mne stačí jedna velká... dvě turba jsou na takovej pidi objem moc... idaho tím jako myslel že když už s dvojkové supry tak obě ale nejsem si jist jestli je to pro 18ku to správné řešení... prostě ať ty turba prodá a koupí T28rs nebo něco takového...tsin píše:tak ja mu to pretlumocim, asi nebude moc stastnej to zas rozebirat.. takze vetsi vstriky jedine s novejma mapama a s turbem pryc a dat tam dve turbinky i s in/out IC vedenim..achjo ten mi dá
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
přesne tak, bylo myslěno že pokud už je má tak zabudovat obe ( neřekl bych že je to moc, videl jsem jak to funguje na 3SGE motoru, který díky tomu držel max boost od 2,5-3tis rpm do cca 8tis což ve spojení se 4x4 náhonem neskutečne drtilo MK4 supry s výkonem kolem 600PSů. Bohužel nevím jaký byl výkon te celdyelviiis píše:mno podle mne stačí jedna velká... dvě turba jsou na takovej pidi objem moc... idaho tím jako myslel že když už s dvojkové supry tak obě ale nejsem si jist jestli je to pro 18ku to správné řešení... prostě ať ty turba prodá a koupí T28rs nebo něco takového...tsin píše:tak ja mu to pretlumocim, asi nebude moc stastnej to zas rozebirat.. takze vetsi vstriky jedine s novejma mapama a s turbem pryc a dat tam dve turbinky i s in/out IC vedenim..achjo ten mi dá

samnozřejem upravy se netýkala pouze montáže turbínek ale také komplet upravy "vnitřku" jak bloku tak makovice, pokterém motor točil lehce pod 10tis RPM..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Hlavně mu potom zase napatlejte housing barvou, co na to, že to zbytečně zhoršuje tepelnou vodivost.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Musím souhlasit s beaverovou námitkou... nehledě na to že ta barva teplotou začne křehnout a loupat se... doporučuji hausing spíše vyleštit... když hceš aby byl hezkej a asi bych odbrousil nápis toyota...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
toto bude ten správnej šnek na pořádné výkony http://www.200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=147&t=13121