By mě zajímalo ještě jaký plech by byl na odstínění vhodný.
Pozink?Ocel?Nerez?
Pozink = pozinkovaná ocel (povrchová úprava proti korozi)
Možná by nebyl špatný hliník, který má dobrý odvod tepla a používá se na pasivní chladiče v el.technice... Na druhou stranu, když se dá použít i plast, tak to nebude tak kritické a vybral bych to co se mi povrchem líbí...
Právě že hliník se mě zdá jako nepoužitelný. Hodně rychle naabsorbuje teplo a neoddělí ho.
Pozink vypadá pěkně,asi půjdu do něj,ale chtělo by to natřít protiteplotní barvou co by odrážela teplo.Existuje nějaká taková barva,která by dopomohla odrážet teplo?
Pokud ne tak budu muset spoléhat na přirozené vlastnosti daného plechu který použiji.
By mě zajímalo ještě jaký plech by byl na odstínění vhodný.
Pozink?Ocel?Nerez?
Pozink = pozinkovaná ocel (povrchová úprava proti korozi)
Možná by nebyl špatný hliník, který má dobrý odvod tepla a používá se na pasivní chladiče v el.technice... Na druhou stranu, když se dá použít i plast, tak to nebude tak kritické a vybral bych to co se mi povrchem líbí...
Právě že hliník se mě zdá jako nepoužitelný. Hodně rychle naabsorbuje teplo a neoddělí ho.
Pozink vypadá pěkně,asi půjdu do něj,ale chtělo by to natřít protiteplotní barvou co by odrážela teplo.Existuje nějaká taková barva,která by dopomohla odrážet teplo?
Pokud ne tak budu muset spoléhat na přirozené vlastnosti daného plechu který použiji.
co použít izolační pásku an svody skombuinací hliníkové trubkys... bude to lehké a ten hliník ti to teplo neabsorbuje.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
na odstínění bych plech nepoužíval vůbec! dobrej materiál je, jak už se někdo zmínil, taková ta lehká deska na kterou se lepí bannery a různý pouliční reklamy. lehká, plastová, dobře se řeže. vůbec neabsorbuje teplo. myslim, že se dá i tvarovat teplem..
...teď mě napadlo, co říkáte na pěněný polystyrén (tloušťka individuálně) a z obou stran nalepit tak 1mm hliníkový plech (případně nějaký druh plastu) pro zpevnění a lehčí připevnění?
Ps: Inspirace Lednička...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
pokud se inspirujes lednickou di o trchu dal a udelej si to z dvou vrtev hlinikoverho plechu bez toho plystyrenu, beztak by Ti v moptrovim prostoru dlouho nevydrzel - inspirace termoska nebo dute cihly
Fifi píše:
Pozink = pozinkovaná ocel (povrchová úprava proti korozi)
Možná by nebyl špatný hliník, který má dobrý odvod tepla a používá se na pasivní chladiče v el.technice... Na druhou stranu, když se dá použít i plast, tak to nebude tak kritické a vybral bych to co se mi povrchem líbí...
Právě že hliník se mě zdá jako nepoužitelný. Hodně rychle naabsorbuje teplo a neoddělí ho.
Pozink vypadá pěkně,asi půjdu do něj,ale chtělo by to natřít protiteplotní barvou co by odrážela teplo.Existuje nějaká taková barva,která by dopomohla odrážet teplo?
Pokud ne tak budu muset spoléhat na přirozené vlastnosti daného plechu který použiji.
co použít izolační pásku an svody skombuinací hliníkové trubkys... bude to lehké a ten hliník ti to teplo neabsorbuje.
Aha,ok. No a pak měl bych zájem o svody,ale na to je již jiná sekce
semysak píše:pokud se inspirujes lednickou di o trchu dal a udelej si to z dvou vrtev hlinikoverho plechu bez toho plystyrenu, beztak by Ti v moptrovim prostoru dlouho nevydrzel - inspirace termoska nebo dute cihly
V obou "Tvých" případech jde o to, že vzduch je v uzavřeném prostoru a tím pádem cirkuluje jen minimálně (i když Termodynamický zákon platí) a to by se ze dvou plechů těžko uskutečňovalo, proto jsem místo vzduchu navrhl pěněný polystyrén, i když netuším jaké teploty snese a jaké teploty se pod kapotou mohou vyskytnout... ...to už rovnou může dát místo přepážky zavřený kanystr...
Ps: Pouze můj názor.
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
panove tak moc to nereste. Pokud proste privedes chladnej vzduch k filtru tak je celkem jedno cim to odstinis to ze ta prepazka bude tepla neznamena ze preda teplo filtru navi c kdyz jste takovy detailisti tak byste museli odstinit i saci potrubi mezi prepazkou a klapkou. MAterial pouzijte takovej jakej sezenete a bude se vam to z nej dobre delat. a upravte si ho nejak barevne treba barvou auta.
takhle jsem to mel ja na 200sx
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
1. je nekde v ČR zastoupeni firmy Kingdragon, pripadne daji se u nas sehnat jejich produkty? Zajima me cela nabidka, ne jen filtry... Driv byla prodejna ve zline, ale uz hodne dlouho neni....
2. Kde najdu nejakou tabulku (treba pro filtry K&N) do jakeho vykonu je ktery typ pouzitelny?
Naposledy upravil(a) Franus dne 24 črc 2007 09:59, celkem upraveno 1 x.
Mno co se tabulek týče tak většina prodejců u filtrů píše do jakého výkonu jsou použitelné tzn u GREENU je třba napsáno do 110 KW do 150KW. Co se týče sortimentu KINGDRAGON seznam ahledat a hledat. Jinak pokud jsi spokojen z jejich filtrem tak si ho nech a kup jen kyt sání a nebo si ho skonstruuj sám s komponentů které lze snadno zakoupit. Navíc pokud máš auto které se moc neupravuje je malá šance že na něj seženš nějký kit nebo něco.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Prave, ze si chci ten kit udelat, jinak K&N ho nabizi, ale bohuzel nevim, jaky je tam pouzity typ filtru. Psal jsem do Riegger.cz at mi zjisti oznaceni, samozrejme, ze mi napsali, at jim ho zmerim... problem je ten, ze nikdo v okoli ten kit nema a ani na netu jsem nikoho nesehnal. Skoda, ze to rozdeleni tech vykonu neni popsane i u K&N.
mno to moc neřeš pokud nemáš nějakej hodně moc vysokej výkon tak ti běžný KN malé nebude.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
jo na sportovníchautodoplňcích má tam jacky jsou takové silikonovo plastové a má k tomu i trubky s ofrezovaným průměrem na dosednutí do těch spojek a stojí to pár kaček. Na atmosféru ti to stačí.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
elviiis píše:jo na sportovníchautodoplňcích má tam jacky jsou takové silikonovo plastové a má k tomu i trubky s ofrezovaným průměrem na dosednutí do těch spojek a stojí to pár kaček. Na atmosféru ti to stačí.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
no musíš vedet jakej hledáš, dobře setřídeno podle znacek to má www.riegger.cz takž tam najít kod co chceš a potom zadat ten kod u nas do vyhledávače a tadá - máš to
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Zdravim mám motor 1.8 16V a přijde mi že umístění filtru ,které jsem tam měl je dost nevhodné , jestli na takovém místě nemá málo studeného vzduchu a dostatečné množství. poraďte
navíc mi přijde nějaký mrňavý na to že musí dodávat vzduch 100Kw motoru , to i na favoritu jsem měl větší a to je 2x slabší motor
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Škoda Favorit 1.3 karbec -> Peugeot 205 1.4 -> Renault Clio 1.9D -> Renault Clio 1.8 16V 101Kw(černá vdova) -> Škoda Fabia RS 1.9Tdi 96kw ( ukradena ) - Renault Clio 1.5dci čmelák
elbi píše:já nechci celej kit, chci jen válcovej filtr se vstupním otvorem
hmm tak to mii hod do mahjlu jakej prumer a já se ti zítra podívám..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
kd zvládáme taky, jen nejsou v katalogu.. ( zatím )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Larry píše:Zdravim mám motor 1.8 16V a přijde mi že umístění filtru ,které jsem tam měl je dost nevhodné , jestli na takovém místě nemá málo studeného vzduchu a dostatečné množství. poraďte
navíc mi přijde nějaký mrňavý na to že musí dodávat vzduch 100Kw motoru , to i na favoritu jsem měl větší a to je 2x slabší motor
velikost stačí bohate jen to umístení je na prd..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Larry píše:Zdravim mám motor 1.8 16V a přijde mi že umístění filtru ,které jsem tam měl je dost nevhodné , jestli na takovém místě nemá málo studeného vzduchu a dostatečné množství. poraďte
navíc mi přijde nějaký mrňavý na to že musí dodávat vzduch 100Kw motoru , to i na favoritu jsem měl větší a to je 2x slabší motor
velikost stačí bohate jen to umístení je na prd..
no jo ale kam ho dát nebo co s nim? podle mě má být na druhé straně,ale ta kapota to nijak neumožňuje:(
Škoda Favorit 1.3 karbec -> Peugeot 205 1.4 -> Renault Clio 1.9D -> Renault Clio 1.8 16V 101Kw(černá vdova) -> Škoda Fabia RS 1.9Tdi 96kw ( ukradena ) - Renault Clio 1.5dci čmelák
Larry píše:Zdravim mám motor 1.8 16V a přijde mi že umístění filtru ,které jsem tam měl je dost nevhodné , jestli na takovém místě nemá málo studeného vzduchu a dostatečné množství. poraďte
navíc mi přijde nějaký mrňavý na to že musí dodávat vzduch 100Kw motoru , to i na favoritu jsem měl větší a to je 2x slabší motor
velikost stačí bohate jen to umístení je na prd..
no jo ale kam ho dát nebo co s nim? podle mě má být na druhé straně,ale ta kapota to nijak neumožňuje:(
improvizuj..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz