uhlikova doska
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
uhlikova doska
Zdravim,
potreboval by som zohnat uhlikovu dosku 2.5 mm asi tak 100 x 300 mm
neviete o nejakom mieste kde by sa to dalo zohnat?
potreboval by som zohnat uhlikovu dosku 2.5 mm asi tak 100 x 300 mm
neviete o nejakom mieste kde by sa to dalo zohnat?
Desku z čistýho uhlíku pravděpodobně nikde neseženeš, leda bys někde v dolu na černý uhlí rozřezal nějakou uhelnou žílu na destičky.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Neni problem, děláme cokoli na zakázku z carbonu, carbon kevlaru, deska to je to nejjednodušší
Jsme z Prahy tak to musíme vymyslet jak to k tobě přepravit.
Jukni na naše stránky www.gms-composites.com tam je kontakt na Petra tak se mu v pondělí ozvy.
Jsme z Prahy tak to musíme vymyslet jak to k tobě přepravit.
Jukni na naše stránky www.gms-composites.com tam je kontakt na Petra tak se mu v pondělí ozvy.
Karbonové kola se požívají běžně pro cyklistiku a zavodní silniční motocykly. Ale pokud vím tak je na to speciální mašina, který uplete z těch vláken vhodnou strukturu, ze které se pak s přidáváním "pryskyřice" uplácá kolo. Ale kolo bohužel není carbonové zrcátko - musí být rovnoměrná vrstva kvůli vyvážení a pevnosti.
real tuning by Taboo Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,
Tak karbonový by určitě nebyli, to by musel být minimálně karbonkevlar aby se to nerozpadlo pod váhou auta a i tak by to nejspíš nebyla žádná prdel vyrobit. Poslední dobou lidi vymýšlí dost ptákovin, koukám že tak okolo toho věku 17 let nejvíc. Na chatu už se mě kdosi ptal na skleněný spoilery. Teďka karbonový kola... no aspoň je sranda
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
CCCO 1.8T píše:Tak už jsem Vám splašil tu uhlíkovou dosku
http://img.photobucket.com/albums/v176/ ... 191010.jpg
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
hovoril si neco?Beaver píše:Tak karbonový by určitě nebyli, to by musel být minimálně karbonkevlar aby se to nerozpadlo pod váhou auta a i tak by to nejspíš nebyla žádná prdel vyrobit. Poslední dobou lidi vymýšlí dost ptákovin, koukám že tak okolo toho věku 17 let nejvíc. Na chatu už se mě kdosi ptal na skleněný spoilery. Teďka karbonový kola... no aspoň je sranda
kazdy bol mlady (a niekto este je ) inak tie kolesa aj tak cele z karbonu nikdy nebudu.....
Jo tak to je celkem specialitka, to ti poví Petr. Obecně platí že vyrobit cokoli z carbonu neni problem, jediný co potřebuješ je vyrobit formu...tu si bud seženeš (což neni vždycky dostupný) anebo pučíš původní výrobek a my si tu formu odlejeme. Potom nám popíšeš na co se to bude používat a my podle toho použijeme druh vlákna a druh pryskyřice aby sme dali výrobku určitou tuhost. Na takovýhle speciality je výhodný se domluvit s více lidma, protože nejdražší na celém procesu je právě forma. Pokud se Vás domluví víc tak si náklady na její výrobu rozdělíte mezi sebe. Snad jsem to řek vše správně, mám s tim zkušenosti jenom když koukám Petrovy pod ruce takže přesnější info dostaneš od něj. Telefon má na stránkách...Šubi píše:2 martin: dokázali by ste vyrobit karbonový kola....tak 5 paprsků a límec...jednodílný samozřejmě
No já mám výhrady jen k lidem co se snaží vymyslet co neúchylnější věci, jinak pár známých okolo 17ti let mám a netvrdím, že každej má nutně šílený nápadyOndrejGTi píše:hovoril si neco?Beaver píše:Tak karbonový by určitě nebyli, to by musel být minimálně karbonkevlar aby se to nerozpadlo pod váhou auta a i tak by to nejspíš nebyla žádná prdel vyrobit. Poslední dobou lidi vymýšlí dost ptákovin, koukám že tak okolo toho věku 17 let nejvíc. Na chatu už se mě kdosi ptal na skleněný spoilery. Teďka karbonový kola... no aspoň je sranda
kazdy bol mlady (a niekto este je ) inak tie kolesa aj tak cele z karbonu nikdy nebudu.....
Celokarbonový ty kola opravdu těžko někdo udělá, mám za to, že v místě uchycení šroubů to asi nikdo nedokáže udělat tak, aby to bez úhony vydrželo dotažení a neprasklo a přitom to sneslo to namáhání. Ostatně, i v F1 se používají pořád litý kola.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Taky pridavam jeden odkaz kde se daji koupit kola s karbonem.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 72254&rd=1
Jinak myslim ze je to pro nase potreby az moc zbytecna vec
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 72254&rd=1
Jinak myslim ze je to pro nase potreby az moc zbytecna vec
Carbon fibre look takové imitace jsou opravdu zbytečná věcMaya_Man píše:Taky pridavam jeden odkaz kde se daji koupit kola s karbonem.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 72254&rd=1
Jinak myslim ze je to pro nase potreby az moc zbytecna vec
real tuning by Taboo Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,
Jiste proto sem sem napsal kola s karbonem ne z karbonu mozna to maj jen potazeny ale i kdyby bylo cely z karbonu k cemu by to na tom autu bylo kdyz nechce nekde jezdit sprinty nebo neco jinyho a proto snizovat vahu, at si kvuli tomu radeji vyhazi treba zadni sedadla nebo tapecirung akorat by to byla dalsi frajerinka jako karbonovy nenalakovyny kapoty atd dalsi vec kovany kolo je kovany kolo moc bych tomu karbonu neveril mel bych blbej pocit i kdyz verim ze je to i pevnejsi nez slitiny z kterejch se delaj kola. To bych radeji koupil magnesiovy.
"jen muj nazor"
"jen muj nazor"
On je to docela obrovský rozdíl ubrat na tzv. neodpružené hmotě - třeba o 2kg (x4 kola na autě) lehčí kolo nebo vyhodit tu samou váhu z interiéru . Má to velký vliv na setrvačnosti, gyroskopické efekty atd.
Jinak samozřejmě pokud by ty kola z kompozitních materiálů byly opravdu efektivní tak by určitě našly širší využití v automobilovém sportu, ale pokud vím tak se běžně nepoužívají
Jinak samozřejmě pokud by ty kola z kompozitních materiálů byly opravdu efektivní tak by určitě našly širší využití v automobilovém sportu, ale pokud vím tak se běžně nepoužívají
real tuning by Taboo Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,
- milos
- Příspěvky: 282
- Registrován: 07 bře 2005 19:47
- Bydliště: kousek od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
opravdu je obrovskej rozdíl mezi ubráním odpružené nebo neodpružené hmoty... pokud odlehčíš neodpružené hmoty tak kolo nebude mít takovou setrvačnost a líp kopíruje povrch - lepší trakce... proč by se jinak věnovala pozornost třeba váze brzdičů...
maya: hořčíkový slitiny se už téměř nepoužívaj - zákeřně praskaj a měli by se občas rentgenovat - právě kvůli odhalení prasklin..
jeden z důvodů proč se nepoužívaj uhlíkový kola (mimo ceny a náročnosti výroby) může bejt izolace!!! ALU kolo výborně odvádí teplo od brzd (protože alu je super vodič - teplo i elektrika) ale troufnu si tvrdit že kolo celé z uhlíku by neodvedlo téměř žádné teplo!!! no a neustále přehřáté brzdy nikdo nepotřebuje...
možná to bude jeden z hlavních důvodů, o namáhání to nebude. když může mít f1 ramena náprav z uhlíku, kdy horní váží asi 700g a dostane takovejch ran....
maya: hořčíkový slitiny se už téměř nepoužívaj - zákeřně praskaj a měli by se občas rentgenovat - právě kvůli odhalení prasklin..
jeden z důvodů proč se nepoužívaj uhlíkový kola (mimo ceny a náročnosti výroby) může bejt izolace!!! ALU kolo výborně odvádí teplo od brzd (protože alu je super vodič - teplo i elektrika) ale troufnu si tvrdit že kolo celé z uhlíku by neodvedlo téměř žádné teplo!!! no a neustále přehřáté brzdy nikdo nepotřebuje...
možná to bude jeden z hlavních důvodů, o namáhání to nebude. když může mít f1 ramena náprav z uhlíku, kdy horní váží asi 700g a dostane takovejch ran....