Stránka 1 z 4

Autoveteráni na prodej

Napsal: 18 pro 2007 22:47
od Jose85
Na začátek něco trochu dražšího. :lol: I když pokud platí ta cena ,co uvádí MF DNES, tak je to docela výhodná koupě. :)
http://auto.idnes.cz/jedna-ze-tri-unika ... jetiny_fdv

Napsal: 19 pro 2007 09:38
od leeri
taky něco mám:
Obrázek
OLDSMOBIL DYNAMIC 66 HYDRAMATIC za 325 000
8)

totok bych jednou chtěl
Obrázek
Porche 356 Roadster


a toto je vítěz
Obrázek
1914 Ford Model T Speedster

Napsal: 25 pro 2007 23:45
od Jose85

Re: Autoveteráni na prodej

Napsal: 27 pro 2007 13:35
od Sova
Jose85 píše:Na začátek něco trochu dražšího. :lol: I když pokud platí ta cena ,co uvádí MF DNES, tak je to docela výhodná koupě. :)
http://auto.idnes.cz/jedna-ze-tri-unika ... jetiny_fdv
Auto s takovou historií za tolik peněz?By mně zajímalo, kterej blázen si to koupí :roll: Já být multimulionář-miliardář, tak bych to rozhodně nechtěl

Re: Autoveteráni na prodej

Napsal: 27 pro 2007 16:02
od Jose85
Sova píše:
Jose85 píše:Na začátek něco trochu dražšího. :lol: I když pokud platí ta cena ,co uvádí MF DNES, tak je to docela výhodná koupě. :)
http://auto.idnes.cz/jedna-ze-tri-unika ... jetiny_fdv
Auto s takovou historií za tolik peněz?By mně zajímalo, kterej blázen si to koupí :roll: Já být multimulionář-miliardář, tak bych to rozhodně nechtěl
Obávám se že většina podobných aut bude mít velmi "bohatou" historii, i když tohle už je extrém.I tyhle auta měly období ,kdy to byly jen levný rychlý a komfortní auta ,závodilo se s nima ,prošly různejma úpravama a potom nedejbože skončily na vrakovišti.A i s těma renovacema to bude všelijaký.
Tady článek na podobné téma (je to dlouhý a anglicky )
http://www.car-nection.com/yann/Dbas_txt/16hrtm.htm

Napsal: 27 pro 2007 16:05
od Ozzy_Vita
Ale je to pecka.. 8)

Napsal: 27 pro 2007 17:22
od Sova
Já si myslím, že takové auta jako je ten Atlantic, nebyly nikdy levný...podle nový stalo možná i víc než 5 luxusně vybavených vil

Napsal: 27 pro 2007 17:44
od Jose85
Sova píše:Já si myslím, že takové auta jako je ten Atlantic, nebyly nikdy levný...podle nový stalo možná i víc než 5 luxusně vybavených vil
V určitým období určitě levný byly (cca 40tá-60tá léta),byly to prostě levný starý krámy (jako dneska E32,E34,W126.. a podobný auta ,který jako nový taky stály to co slušnej barák).

Napsal: 27 pro 2007 18:51
od Sova
Jo tak to jo...vubec mi to nedošlo...třeba pan Samohýl ze Zlína tímto zpusobem získal většinu svých nejcennějších kousků...

Napsal: 27 pro 2007 19:20
od Breakthru
Jose85 píše:
Sova píše:Já si myslím, že takové auta jako je ten Atlantic, nebyly nikdy levný...podle nový stalo možná i víc než 5 luxusně vybavených vil
V určitým období určitě levný byly (cca 40tá-60tá léta),byly to prostě levný starý krámy (jako dneska E32,E34,W126.. a podobný auta ,který jako nový taky stály to co slušnej barák).
no, to bych netvrdil.Ty auta hodnotu v těch dobách měla, to se neboj.Třeba u nás a ve východním bloku zas tak ne,ale na západě měla ta auta ohromnou cenu.Jinak i u nás ty auta nepatřila k nejlevnějším...bohužel je to škoda, jelikož od nás odešla spousta klenotů, idkyž možná bohudík, kdo ví, jak by na tom byla ta auta dnes?...

Napsal: 27 pro 2007 20:11
od Jose85
Breakthru píše:
Jose85 píše:
Sova píše:Já si myslím, že takové auta jako je ten Atlantic, nebyly nikdy levný...podle nový stalo možná i víc než 5 luxusně vybavených vil
V určitým období určitě levný byly (cca 40tá-60tá léta),byly to prostě levný starý krámy (jako dneska E32,E34,W126.. a podobný auta ,který jako nový taky stály to co slušnej barák).
no, to bych netvrdil.Ty auta hodnotu v těch dobách měla, to se neboj.Třeba u nás a ve východním bloku zas tak ne,ale na západě měla ta auta ohromnou cenu.Jinak i u nás ty auta nepatřila k nejlevnějším...bohužel je to škoda, jelikož od nás odešla spousta klenotů, idkyž možná bohudík, kdo ví, jak by na tom byla ta auta dnes?...
A proč by měly mít v tý době nějakou velkou hodnotu ? Kdo chtěl (samozřejmě v té svobodné části světa ) rychlý auto a měl na to ,koupil si novýho Jaga XK, E Type,MB Gullwinga ap. ,kdo chtěl limuzínu ,koupil si nový RR,MB Pullman ap. Ty auta v tý době byly 10-30 let starý a první veteránisty zajímaly možná tak auta z počátku století.Těch pár nadšenců byla asi podobná skupina lidí jako dneska ti,co mají E30 nebo hothatche z 80s.Asi to nebyly nejlevnější ojetiny na trhu ,ale rozdíl v ceně mohl být asi jako je teď mezi E30 325i a Golfem II 1.6D. :)

Východní blok tam byla jiná situace,vzhledem k nedostatku aut byla snaha udržet v provozu kdeco,jenže pochopitelně nebyly díly (u domácí předválečný produkce a zahraničních velkoseriovek (např.Oply Olympia,Kadett , vojenský VW) to asi nebyl problém udržovat v provozu kanibalizací) a tak vznikaly různý monstra ,který stejně většinou skončily ve šrotu ,když si lidi konečně koupili toho Spartaka/Octavii/1000MB.Ale ty různý domaděly jsou taky zajímavá kapitola historie.

Jinak tady je stránka s bastlama z býv. SSSR,ještě jsem věděl o jedný z Pobaltí ,to byl větší nářez ,ale teď tu adresu nemůžu najít. :oops:
http://www.samohod.com.ua/collection/zarubej.htm

Napsal: 28 pro 2007 01:43
od Jose85
Bugatti fotogalerie-hromada fotek,akorát jsou z vodoznakem .
Atlantic je Album 19-Typ 57S ,a neseděj ty 3 vyrobený kusy úvaděný na idnesu a ve spoustě dalších zdrojů.A je vidět že ty auta procházely v průběhu let úpravama.Škoda že k tomu není nějakej souvislejší popis. :(
http://www.bugatti-trust.co.uk/photographs/main.php

Napsal: 28 pro 2007 11:02
od Breakthru
Jose85 píše:
Breakthru píše:
Jose85 píše: V určitým období určitě levný byly (cca 40tá-60tá léta),byly to prostě levný starý krámy (jako dneska E32,E34,W126.. a podobný auta ,který jako nový taky stály to co slušnej barák).
no, to bych netvrdil.Ty auta hodnotu v těch dobách měla, to se neboj.Třeba u nás a ve východním bloku zas tak ne,ale na západě měla ta auta ohromnou cenu.Jinak i u nás ty auta nepatřila k nejlevnějším...bohužel je to škoda, jelikož od nás odešla spousta klenotů, idkyž možná bohudík, kdo ví, jak by na tom byla ta auta dnes?...
A proč by měly mít v tý době nějakou velkou hodnotu ? Kdo chtěl (samozřejmě v té svobodné části světa ) rychlý auto a měl na to ,koupil si novýho Jaga XK, E Type,MB Gullwinga ap. ,kdo chtěl limuzínu ,koupil si nový RR,MB Pullman ap. Ty auta v tý době byly 10-30 let starý a první veteránisty zajímaly možná tak auta z počátku století.Těch pár nadšenců byla asi podobná skupina lidí jako dneska ti,co mají E30 nebo hothatche z 80s.Asi to nebyly nejlevnější ojetiny na trhu ,ale rozdíl v ceně mohl být asi jako je teď mezi E30 325i a Golfem II 1.6D. :)

Východní blok tam byla jiná situace,vzhledem k nedostatku aut byla snaha udržet v provozu kdeco,jenže pochopitelně nebyly díly (u domácí předválečný produkce a zahraničních velkoseriovek (např.Oply Olympia,Kadett , vojenský VW) to asi nebyl problém udržovat v provozu kanibalizací) a tak vznikaly různý monstra ,který stejně většinou skončily ve šrotu ,když si lidi konečně koupili toho Spartaka/Octavii/1000MB.Ale ty různý domaděly jsou taky zajímavá kapitola historie.

Jinak tady je stránka s bastlama z býv. SSSR,ještě jsem věděl o jedný z Pobaltí ,to byl větší nářez ,ale teď tu adresu nemůžu najít. :oops:
http://www.samohod.com.ua/collection/zarubej.htm
:lol: :lol: nesrovnával bych dnešní dobu a dobu před 40 lety....Vem si třeba sbírku bratří Schlumpfů, kde je přes 100 těhle skvostů a už v tý době se renovovaly tyhle auta a prodávala za poměrně velký ceny sběratelům, kteří to neměli jako nějakej sporťák nebo luxusní auto, kterým by oslńovali ostatní,ale jako uměleckej kousek.Proč lidi sbírají obrazy, sochy atd.?Protože jde o umění a tohle ty auta byla.Před druhou válkou se auta karosovala, takže co kus, to originál-nemluvím samozřejmě o každým.Navíc ty auta byla ručeně vyráběná a šlo o skvosty.Závodní, sporotovní nebo luxusní auta a pochop, že za války jich byla spousta zničená nebo odvezena na východ.Takže tu cenu měla.Pro spoustu sběratelů po celém světě měla nevyčíslitelnou hodnotu a když to teda srovnáváš třeba se starým golfem nebo BMW, tak kdo yb ti dneska za starýho golfa nabídl dva roky starýho MB S-klasse a ještě by byl rád, jak laciny by to dostal? :lol:

jinak ty stránky znám.Doma mám tak přes 1000 fotek aut v nálezovým stavu a je tam dost bastlů.Holt, nějak ty auta musela přežít...

Napsal: 28 pro 2007 11:05
od Breakthru
samozřejmě jsme mluvil o Bugatti
tu litevskou stránku už před rokem zrušili :wink:

Napsal: 28 pro 2007 19:29
od Jose85

Napsal: 28 pro 2007 21:36
od Jose85

Napsal: 28 pro 2007 22:28
od Breakthru
tak to je paráda, před rokem mi to hlásalo stránka nenalezena...resp. to anglický not found, bo jak se to píše, neumím anglicky :lol:

Napsal: 29 pro 2007 01:07
od fonz

Napsal: 29 pro 2007 12:40
od Jose85
Tahle Anglia už je na prodej dlouho ,čert ví co za ní chtěj. :?

Napsal: 29 pro 2007 13:04
od Jose85

Napsal: 31 pro 2007 21:47
od Jose85

Napsal: 31 pro 2007 22:02
od Jose85

Napsal: 04 led 2008 13:01
od bob ash
Jose85 píše:
no, to bych netvrdil.Ty auta hodnotu v těch dobách měla, to se neboj.Třeba u nás a ve východním bloku zas tak ne,ale na západě měla ta auta ohromnou cenu.Jinak i u nás ty auta nepatřila k nejlevnějším...bohužel je to škoda, jelikož od nás odešla spousta klenotů, idkyž možná bohudík, kdo ví, jak by na tom byla ta auta dnes?...
A proč by měly mít v tý době nějakou velkou hodnotu ? Kdo chtěl (samozřejmě v té svobodné části světa ) rychlý auto a měl na to ,koupil si novýho Jaga XK, E Type,MB Gullwinga ap. ,kdo chtěl limuzínu ,koupil si nový RR,MB Pullman ap. Ty auta v tý době byly 10-30 let starý a první veteránisty zajímaly možná tak auta z počátku století.Těch pár nadšenců byla asi podobná skupina lidí jako dneska ti,co mají E30 nebo hothatche z 80s.Asi to nebyly nejlevnější ojetiny na trhu ,ale rozdíl v ceně mohl být asi jako je teď mezi E30 325i a Golfem II 1.6D. :)

Východní blok tam byla jiná situace,vzhledem k nedostatku aut byla snaha udržet v provozu kdeco,jenže pochopitelně nebyly díly (u domácí předválečný produkce a zahraničních velkoseriovek (např.Oply Olympia,Kadett , vojenský VW) to asi nebyl problém udržovat v provozu kanibalizací) a tak vznikaly různý monstra ,který stejně většinou skončily ve šrotu ,když si lidi konečně koupili toho Spartaka/Octavii/1000MB.Ale ty různý domaděly jsou taky zajímavá kapitola historie.

Jinak tady je stránka s bastlama z býv. SSSR,ještě jsem věděl o jedný z Pobaltí ,to byl větší nářez ,ale teď tu adresu nemůžu najít. :oops:
http://www.samohod.com.ua/collection/zarubej.htm[/quote]

Používáš trošku blbý příklady - levná ojetina moh bejt třeba obyčejnej Mercedes nebo možná ještě BMW 328, ale jakýkoliv Bugatti, Duesenberg, Delahaye nebo cokoliv takhle nóbl bylo sice v tý době mnohem levnější než jako nový, ale neodpovídalo to dnešní ceně E30 325i, ale třeba dnešní ceně (a vůbec postavení) takovýho Ferrari Testarossa nebo Rolls-Royce Camarque - což jsou sice 20-30 let starý oježděný plečky, ale pořád stojej peníze, za který by byl byt.

A těch lidí, co si koupili novýho Gullwinga, Pullmana nebo Rollse bylo ještě míň než je teď těch, co si koupěj nový SLR, Maybacha nebo Phantoma. Z toho co jsi zmiňoval byl RELATIVNĚ dostupný auto jen ten E-type...

Napsal: 04 led 2008 21:05
od Jose85
bob ash:
No nebudeme se hádat. :D Přesných prodejních cen z let těsně poválečných jsem na netu moc nenašel.U toho Cadillacu V16 s karoserií Hartmann jsou uváděny ceny řádově ve stovkách USD (60tá léta) ,pravda za nepojízdné auto. O Duesenbergách byl tuším thread na JalopyJournalu a taky tam byly zmiňovaný podobný ceny (stovky až jednotky tisíc dolarů).

Zrovna to BMW 328 je dneska asi nejdražší BMW vůbec (možná 507 bude
dražší).

Toho Gullwinga,Pullmanna,RR jsem zmiňoval jako příklad nástupců předválečných luxusních aut,ne jako příklad dostupnýho auta. :D

A zajímalo by mně, jaká bude dneska prodejní cena předválečných čs. skvostů (Tatra 70,Tatra 80,Walter Royal).Jestli by to bylo zhruba stejný jako u Bugatti T57,Delahaye 135... :?

Napsal: 04 led 2008 21:52
od Breakthru
tak přesně ty tři auta, co jsi zmínil, mají cenu nevyčíslitelnou.Možná za tu 70 by se dala nějaká vyčíslit, ale pokud by jsi našel Tartu 80, tak věř, že do konce života nebudeš muset dělat a budeš moci porušovat většinu křesťanskýho desatera svým prostopášným životem po několik generací.Těhle aut bylo celkem vyrobeno 26 kusů a dnes se zachovaly tři exempláře.Jeden patří sbírce NTM a jeho cena je nevyčíslitelná.Když nedávno vycestoval na výstavu do Vídně, tak se rakouský stát za to auto musel dokonce zaručit.Navíc každý z těhle aut je originál, dva kousky karosoval Sodomka.
No a pokud jde o toho Royale, tak vznikli celkem tři exempláře.Dvě limuzíny a kabriolet.Dochoval se tuším jen jeden kousek.
Rozhodně tedy Tatra 80 a Walter Royal patří mezi klenoty, který mají nevyčíslitelnou cenu tj., že ta cena se odvíjí od exempláře a poptávce po těch autech.Nikdo ti teda nezaručí, že to auto může stát třeba víc, než tëbou jmenovaný Bugatti.

Jo a abych nezapomněl, když sjem byl ve Zbuzanech, tak nám bylo řečeno, že Praga T.G.M z 20.let má cenu někde kolem 60 000 000 :wink:

Napsal: 05 led 2008 11:01
od bob ash
Jose85 píše:bob ash:
No nebudeme se hádat. :D Přesných prodejních cen z let těsně poválečných jsem na netu moc nenašel.U toho Cadillacu V16 s karoserií Hartmann jsou uváděny ceny řádově ve stovkách USD (60tá léta) ,pravda za nepojízdné auto. O Duesenbergách byl tuším thread na JalopyJournalu a taky tam byly zmiňovaný podobný ceny (stovky až jednotky tisíc dolarů).

Zrovna to BMW 328 je dneska asi nejdražší BMW vůbec (možná 507 bude
dražší).

Toho Gullwinga,Pullmanna,RR jsem zmiňoval jako příklad nástupců předválečných luxusních aut,ne jako příklad dostupnýho auta. :D

A zajímalo by mně, jaká bude dneska prodejní cena předválečných čs. skvostů (Tatra 70,Tatra 80,Walter Royal).Jestli by to bylo zhruba stejný jako u Bugatti T57,Delahaye 135... :?
No to v podstatě jen potvrzuje to, co jsem říkal - Cadillac V16 nebyla zdaleka taková specialita jako Atlantique - Atlantique bylo auto cenově a výjimečností na úrovni dnešního Veyronu, ale ještě vzácnější, Cadillac V16 byl tak na úrovni starší nabušený S-klasse (dejme tomu W116 450SEL 6.9 - to už je tak specialitka, ale ještě chvíli zpátky nebyly úplně drahý). A cena v "maximálně jednotkách tisíc $" v šedesátejch letech je na nepojízdnou starou plečku kurva hodně - za asi $2500 jsi měl novýho Mustanga, za $4000 velkej sedan a nad $10.000 stály jen opravdu luxusní auta (novej Cadillac stál $5500). A když mluvíš o stovkách dolarů za nepojízdný auto, plně funkční zachovalej nebo zrenovovanej kus musel stát dost podobný peníze jako tehdy novej Cadillac...

A věci jako Bugatti Atlantique, Mercedes SSK apod. jsou ještě úplně jinde - ty už tehdy stály jak barák. A třeba Mercedesů SSK se už tehdy dělaly padělky z rozšířenějších modelů.

Napsal: 05 led 2008 11:07
od bob ash
Breakthru píše:tak přesně ty tři auta, co jsi zmínil, mají cenu nevyčíslitelnou.Možná za tu 70 by se dala nějaká vyčíslit, ale pokud by jsi našel Tartu 80, tak věř, že do konce života nebudeš muset dělat a budeš moci porušovat většinu křesťanskýho desatera svým prostopášným životem po několik generací.Těhle aut bylo celkem vyrobeno 26 kusů a dnes se zachovaly tři exempláře.Jeden patří sbírce NTM a jeho cena je nevyčíslitelná.Když nedávno vycestoval na výstavu do Vídně, tak se rakouský stát za to auto musel dokonce zaručit.Navíc každý z těhle aut je originál, dva kousky karosoval Sodomka.
No a pokud jde o toho Royale, tak vznikli celkem tři exempláře.Dvě limuzíny a kabriolet.Dochoval se tuším jen jeden kousek.
Rozhodně tedy Tatra 80 a Walter Royal patří mezi klenoty, který mají nevyčíslitelnou cenu tj., že ta cena se odvíjí od exempláře a poptávce po těch autech.Nikdo ti teda nezaručí, že to auto může stát třeba víc, než tëbou jmenovaný Bugatti.

Jo a abych nezapomněl, když sjem byl ve Zbuzanech, tak nám bylo řečeno, že Praga T.G.M z 20.let má cenu někde kolem 60 000 000 :wink:
"Nevyčíslitelná cena" je jen kec muzeí a spol., související spíš s tím, že to má takovou historickou hodnotu, že by to stát nebyl ochoten prodat, než s nemožností aktuálně cenu vyčíslit. Cena u aut, kterejch je pár a už dlouho se žádný neprodalo se určuje blbě, ale přibližně se odhadnout dá vždycky - a stejně jako u všeho závisí na nabídce a poptávce, jinak to nejde.
Nicméně u starý Tatry nebo Waltera to nikdy nebude na úrovni výjimečný Bugattky, Mercedesu nebo Bentley, protože těch aut je sice málo, ale nejsou tak populární - a ochota zaplatit za něco hodně peněz je daná nepoměrem mezi počtem lidí, který něco chtěj, a počtem lidí, který to můžou mít. Aut, který se vyrobily nebo dochovaly klidně i v jednom nebo dvou kusech, je spousta. Aut, který se dochovaly a málo kusech a chce je moře lidí, už je míň - a pokud půjde o podobně rozšířený auta (třeba Atlantique vs. Walter Royal), bude vždycky dražší ta Bugattka.

Napsal: 20 led 2008 14:56
od Jose85
Inzerce z Ruska,leze to pomalu,ale jsou tam docela pecky :shock: :
http://www.autobuy.ru/nite.php?aid=75&a ... &numstr=40

Napsal: 20 led 2008 16:09
od Breakthru
bob ash píše:
Breakthru píše:tak přesně ty tři auta, co jsi zmínil, mají cenu nevyčíslitelnou.Možná za tu 70 by se dala nějaká vyčíslit, ale pokud by jsi našel Tartu 80, tak věř, že do konce života nebudeš muset dělat a budeš moci porušovat většinu křesťanskýho desatera svým prostopášným životem po několik generací.Těhle aut bylo celkem vyrobeno 26 kusů a dnes se zachovaly tři exempláře.Jeden patří sbírce NTM a jeho cena je nevyčíslitelná.Když nedávno vycestoval na výstavu do Vídně, tak se rakouský stát za to auto musel dokonce zaručit.Navíc každý z těhle aut je originál, dva kousky karosoval Sodomka.
No a pokud jde o toho Royale, tak vznikli celkem tři exempláře.Dvě limuzíny a kabriolet.Dochoval se tuším jen jeden kousek.
Rozhodně tedy Tatra 80 a Walter Royal patří mezi klenoty, který mají nevyčíslitelnou cenu tj., že ta cena se odvíjí od exempláře a poptávce po těch autech.Nikdo ti teda nezaručí, že to auto může stát třeba víc, než tëbou jmenovaný Bugatti.

Jo a abych nezapomněl, když sjem byl ve Zbuzanech, tak nám bylo řečeno, že Praga T.G.M z 20.let má cenu někde kolem 60 000 000 :wink:
"Nevyčíslitelná cena" je jen kec muzeí a spol., související spíš s tím, že to má takovou historickou hodnotu, že by to stát nebyl ochoten prodat, než s nemožností aktuálně cenu vyčíslit. Cena u aut, kterejch je pár a už dlouho se žádný neprodalo se určuje blbě, ale přibližně se odhadnout dá vždycky - a stejně jako u všeho závisí na nabídce a poptávce, jinak to nejde.
Nicméně u starý Tatry nebo Waltera to nikdy nebude na úrovni výjimečný Bugattky, Mercedesu nebo Bentley, protože těch aut je sice málo, ale nejsou tak populární - a ochota zaplatit za něco hodně peněz je daná nepoměrem mezi počtem lidí, který něco chtěj, a počtem lidí, který to můžou mít. Aut, který se vyrobily nebo dochovaly klidně i v jednom nebo dvou kusech, je spousta. Aut, který se dochovaly a málo kusech a chce je moře lidí, už je míň - a pokud půjde o podobně rozšířený auta (třeba Atlantique vs. Walter Royal), bude vždycky dražší ta Bugattka.
v tom tě chápu, ale tou nevyčíslitelnou cenou jsem to bral spíš tak, že se žádný takový auto neobjevuje v katalozích na aukci a ani se zatím neprodali.Všechno má svou cneu, tak bych se nebál, že by se nějaká tomu danýmu kousku nevyčíslila.To je třeba případ těch osmdesátek, který na prodej ještě nebyly a Walter se renovuje.Ale i tak nemůžeš nikdy zcela vyloučit možnost, že by to auto cenou přesáhlo ostatní auta.Taky netvrdím, že když je auto jen v jednom, dvou nebo třech exemplářích, tak jde o ohromnej klenot, to ne.Je to auto od auta.Rozhodně ten Royale a 80 by se mohli s těma zahraničníma směle srovnávat.A jinak Tatry jsou v zahraničí docela známé.I v U.S.A. , ale to jsou hlavně aerodynamický kousky 77,87,97, 600 a 603....

Napsal: 31 led 2008 19:07
od Jose85