Stránka 1 z 2
Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 03 říj 2008 14:15
od Jose85
Napsal: 04 říj 2008 13:27
od Jose85
Napsal: 06 říj 2008 19:43
od Jose85
Napsal: 20 říj 2008 13:29
od Jose85
Napsal: 21 říj 2008 16:34
od Jose85
Napsal: 23 říj 2008 22:03
od Jose85
Napsal: 22 lis 2008 13:52
od Jose85
Re: Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 04 úno 2009 16:51
od Jose85
Re: Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 25 kvě 2009 17:39
od Jose85
Re: Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 17 črc 2009 20:03
od Jose85
1929 Stutz M-8
1934 Packard Twelve Sport Coupe

Re: Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 17 črc 2009 23:57
od m.artty
Rolls-Royce Phantom I s belgickou karosérií Jonckheere Coupé

Re: Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 22 črc 2009 23:00
od Jose85
a z jiného soudku-australská Cortina Mk1 Fastback

Re: Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 03 srp 2009 19:28
od Jose85
Re: Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 09 zář 2009 15:30
od Jose85
Re: Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 03 led 2011 19:50
od Jose85
Re: Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 04 led 2011 00:16
od masterblaster
Re: Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 08 led 2011 00:16
od Jose85
Re: Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 08 led 2011 14:48
od Sova
Chozé za mě sem v prvé řadě rád že to auto je zase v kupě tak jak má být a v tom nejvyšším lesku!Nežehral bych že je za hranicemi.Ten chlápek co to v těch Semilech měl to akorát zbastlil, zkurvil, rozebral a postrácel...
Nechci si dělat iluze, ale pochybuju, že by takovej pantáta provedl špičkovou renovaci jakou si ten skvost zaslouží....i když to samozřejmě není pravidlem, takový lidi jsou ale už vidím jak ten člověk shání v postkomunistickém Československu náhradní díly na francouzské haute couture...preci jen to není Tatra nebo Octavie Super.
Takových veteranskych skvostů co někdo zbastlil zkurvil a následně zesrotoval u nás určitě bylo po válce mnoho...myslím že můžeme být radi že tento krasavec existuje a je jedno v které zemi se nachazi
Kde například zmizelo tohle?

Re: Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 08 led 2011 16:37
od Jose85
Sova:
čertví
tohle kupé mi přijde hezčí než ty "Arizona" roadstery.
a můžeme pokračovat..
http://www.flat4.org/gal/albums/userpic ... _large.jpg
Re: Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 09 led 2011 02:03
od Jose85
Tohle se prý ještě vyskytuje kdesi v Rusku (zbastlený

),akorát nikdo neví,co to vlastně je (nebo spíš bylo, než se do toho pustili mužici)..

Re: Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 09 led 2011 08:16
od Aladin
Netík 600, Československo 1957
Dvoudveřový čtyřmístný vůz, motor vpředu a pohon
předních kol, řízení zadními koly. Dvoudobý řadový dvouválec, objem 616 cm³, vrtání 70 mm a zdvih 80 mm, komprese 6,0, výkon 15 kW (20 koní) při 3500 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, délka 4500 mm, hmotnost 800 kg, maximální rychlost asi 90 km/h.
Vozidlo postavil Ing. Franišek Netík. Stavbu
zahájil v roce 1953 a ukončil roku 1957. Zatáčecí byla zadní kola, zatímco přední
byla pevná. Řízení zadních kol obstarával lanový převod (na snímku). Mechanické brzdy působily pouze na přední kola. Celokovová samonosná karosérie měla centrální
nosnou rouru. K sériové výrobě
, která se plánovala v Brně v Královopolské strojírně, nedošlo. Vůz zůstal ve stádiu jediného prototypu.
a takto vypadá dnes:
(zdroj TF topic: Rezavé diamanty)
Re: Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 09 led 2011 08:22
od Aladin
Škoda 2000MI - prototypový motor Škoda OHC 1770 SSI. Řadový čtyřválec OHC, objem 1773 cm³, vrtání 87 mm a zdvih 74,5 mm, komprese 6,8, vstřikování paliva Schafer a přeplňování turbodmychadlem KKK, původní výkon 175 kW (238 koní) při 6000 ot/min byl později zvýšen na 199 kW (270 koní). Alternativně bylo možno použít nepřeplňovaný čtyřválec Škoda OHC o objemu 1997 cm³ (vrtání 87 mm a zdvih 84 mm) s výkonem 147 kW (200 koní). Vůz měl čtyřstupňovou převodovku.

Re: Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 09 led 2011 08:31
od Conscious
1979 Aston Martin Bulldog
Re: Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 09 led 2011 08:48
od Tiger.s
Ta Škodovka je užasná .. Kdyby tu nebyla komunistická nadvláda která zakazovala vše co bylo lepší než měli na východě.
By mě zajímalo co by tu bylo za auta
Když si vemu jeké skvosty jsou v muzeu v MB.

Re: Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 09 led 2011 11:07
od Aladin
nebo toto zvěrstvo...
Srdce vozu tvoří pětilitrový Chevrolet V8 o výkonu 425 k při 7500 ot/min doplněný pětistupňovou převodovkou Hewland DG 300 s brzdovými kotouči po stranách rozvodovky. Řazení je umístěno nezvykle na šikmé tyči ukotvené v přístrojové desce. Hmotnost bez paliva 865 kg. Přední pneu široké 12", zadní 16". Maximální rychlost 280 km/h.

Re: Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 09 led 2011 11:15
od Tiger.s
Ale tohle byla přestavba na nějakej anglickej šampionat kapotovanejch formulí myslím

Re: Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 09 led 2011 11:16
od Conscious
1971 Škoda 1100GT (7ks) a filmový Ferat

1100GT je zezadu tak hnusná že to sem ani nedávám,ale jinak moc pěkný.
Re: Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 09 led 2011 11:18
od Tiger.s
Jen to sem dej

má světla ze 100vky ne? Vyděl jsem ji kdysi na škoda srazu na hracholuskách fešák to auto

Re: Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 09 led 2011 11:28
od Aladin
škodovka měla mnoho zajímavých prototypů a nápadů, bohužel nerealizovaných

Škoda 990 STW

Škoda 1000 MB, typ 990 Roadster

Škoda 120 LS Furgonette - dnes v rukou soukromníka a co jsem slyšel, tak se na ni pracuje

Škoda Super Sport, typ 724 , ze které později vznikl prototyp škoda Ferrat (viz film Úpír z Ferattu)

Škoda Kirby Buggy

ač jich bylo něco málo přes tisíc, podle mě úžasné auto... Škoda 1000/1100 MBX

ÚVMV 1100 GT

Škoda Winetou

Škoda 720

Re: Kusovky,prototypy,unikáty..
Napsal: 09 led 2011 11:29
od Conscious
jjj,přesně... a eště nahoře a u sebe...

OK,hned. A tady máte škodofky (předchůdce 1000MB) pak 1000MB hardtop a šáde s motorem vepředu.
