úprava ET
Napsal: 22 črc 2011 14:14
Zdravím. Vzhledem k nadcházející montáži štelováku vyvstává na mym autě trochu problém s mírou snížení vs. kola a lemy. Kola mám 9" a et15. Lemy jsou tahaný, ale přesto lezou kola mírně přes. Rád bych se dostal na takový snížení, kdy to bude ležet na hubě,ale zároveň bude podvozek fungovat a neležet jen na dorazech. Což se stávajícím et není dost dobře realizovatelný. Ideální by bylo et 30, ale s 25 bych se taky spokojil.
Zapojil jsem tedy mozkovnu a jako jediný možný řešení mi vyvstalo tohle.
Otázkou je, zda to bude mít smysl se do toho pouštět. Zadek ten je jednoduchej, stočí se ta čelní hrana, masa je tam vcelku dost, nějakejch 16mm, takže když bych vzal dolu 6, 10mm by tam zbylo. Předek rozměřenej nemám ale počítám, že by to tam mohlo vycházet podobně. Nicméně by s touhle úpravou bych musel řešit i podložku pod držák třmenu ve stejný tloušťce, o kolik bych ubral na náboji, abych zachoval souosost kotouče a třmenu. Jedinej větší zádrhel očekávám na předních kotoučích, že se pravděpodobně budou dotýkat těhlice (vyznačeno kroužkem). Nestudoval jsem to ještě, takže si nejsem jistej, kolik tam je místa a jestli by se to dalo nějak ubrat na něhlici. Třetí částí jsou kola - tam je masa cca 10mm, takže kdybych ubral 4 mm, mohlo by to bejt ještě bezpečný...??
Těmahle korekcema bych se dostal na et 25 a už by to snížení mohlo bejt funkční podle mejch představ.....
A nebo je to celý blbost a nemá smysl se do toho pouštět?
Zapojil jsem tedy mozkovnu a jako jediný možný řešení mi vyvstalo tohle.
Otázkou je, zda to bude mít smysl se do toho pouštět. Zadek ten je jednoduchej, stočí se ta čelní hrana, masa je tam vcelku dost, nějakejch 16mm, takže když bych vzal dolu 6, 10mm by tam zbylo. Předek rozměřenej nemám ale počítám, že by to tam mohlo vycházet podobně. Nicméně by s touhle úpravou bych musel řešit i podložku pod držák třmenu ve stejný tloušťce, o kolik bych ubral na náboji, abych zachoval souosost kotouče a třmenu. Jedinej větší zádrhel očekávám na předních kotoučích, že se pravděpodobně budou dotýkat těhlice (vyznačeno kroužkem). Nestudoval jsem to ještě, takže si nejsem jistej, kolik tam je místa a jestli by se to dalo nějak ubrat na něhlici. Třetí částí jsou kola - tam je masa cca 10mm, takže kdybych ubral 4 mm, mohlo by to bejt ještě bezpečný...??
Těmahle korekcema bych se dostal na et 25 a už by to snížení mohlo bejt funkční podle mejch představ.....
A nebo je to celý blbost a nemá smysl se do toho pouštět?
