Stránka 1 z 1

Význam vícedílných kol

Napsal: 03 dub 2012 11:41
od bóďa
protože jsem si pořídil dvoudílná kola, docela by mě zajímalo, jaký je vlastně smysl vícedílných kol. já mám konkrétně zvlášť středy a zvlášť "zbytek", nemá to tedy ani límce, ale jen patku, takže kvůli tomu, aby se na to daly montovat různě široké límce to není. někde jsem četl, že se to dělá z důvodu rozdílných pevností materiálů, je to pravda?

Re: Význam vícedílných kol

Napsal: 06 dub 2012 09:43
od Fazeey
pevnější + nižší váha

Re: Význam vícedílných kol

Napsal: 06 dub 2012 10:06
od Michelin
proto budou evidentne zavodni kola jednodilny? :-D
To mi prijde jako blbost...

Re: Význam vícedílných kol

Napsal: 06 dub 2012 10:20
od AR166
.. zlevneni nakladu na opravu, pripadna vymena pouze poskozene casti disku. moznost pouziti rozdilnych materialu na vyrobu, lehky stred a tvrdsi limce...

Re: Význam vícedílných kol

Napsal: 06 dub 2012 10:23
od BIGPAPA
spousta šroubečků v kole :lol: :lol:

Re: Význam vícedílných kol

Napsal: 06 dub 2012 11:42
od bóďa
AR166 píše:.. zlevneni nakladu na opravu, pripadna vymena pouze poskozene casti disku. moznost pouziti rozdilnych materialu na vyrobu, lehky stred a tvrdsi limce...
zlevneni nakladu na opravu u tech mejch asi neni, protoze podle me to ani po dilech neprodavaj, ale s temi materialy je tedy mozne, ze ten "limec" (v mem pripade proste cela cast, na ktere je nazuta pneu) je tvrší za cenu vyšší hmotnosti a střed je zase lehčí za cenu nižší pevnosti, která u něj ale není tak potřeba? že by byly ale nějak moc lehký se taky říct nedá, jsou to 8x18 a maj 12,5 kg...