Stránka 1 z 1

Komaxit a leštění

Napsal: 28 zář 2012 10:42
od Mr.Stilisimo
Chci nechat nalakovat alu kola celé do komaxitu a potom vyleštit čelní plochy, aby mi vnitřky zůstali v laku. Je to blbost je lakovat komaxitem a pak ho brousit dolů, nebude tedy lepší obyč lak ?

Re: Komaxit a leštění

Napsal: 28 zář 2012 10:44
od Phob.
sice s leštěním zkušenosti nemám, ale podle mě je lepší nejdřív vyleštit čelní plochy a pak to dát lakýrovi ať si to oblepí a lákne jen vnitřky, ale třeba se pletu...

Re: Komaxit a leštění

Napsal: 28 zář 2012 11:01
od Mr.Stilisimo
u lakování by to tak bylo, ale při lakování komaxitem to musí zbavit původního laku, popráškovat a pak vypálit do pece, takže s oblepováním aje to nemožný

Re: Komaxit a leštění

Napsal: 28 zář 2012 11:51
od rejchy
Ale není,oblepit se to dá normálně,jen to musíš oblepit papírovou nebo teplotně odolnou páskou.

Re: Komaxit a leštění

Napsal: 29 zář 2012 21:01
od bóďa
nechal bych to dát na komaxit a pak bych ty čelní plochy obrousil a vyleštil

Re: Komaxit a leštění

Napsal: 29 zář 2012 21:08
od ...
asi tak cele to striknout a potom se zbrousi celni plocha (kdyz jsem delal napisu na viku ventilu ve stylu alfi romeo tak se to strikalo barvou a pak prez prkno zbrousilo aby byla celni plocha stribrna)

Re: Komaxit a leštění

Napsal: 30 zář 2012 14:51
od SPEEDY
A já bych to asi vyleštil a poslal do lakovny na klasickej nástřik :ja_nic:

Re: Komaxit a leštění

Napsal: 30 zář 2012 20:50
od Mr.Stilisimo
proč uvažuju o komaxitu a ne o laku, protože můžu mít komax za pár šlupek. ale zas na druhou stranu, mi nepříjde rozumný ho pak z těch čelních ploch brousit, je sice dost odolný, ale když ho narušíš tak se začně loupat co je na tom pravdy? ještě mi někdo říkal, že by ten prášek po nastříkání z čelních ploch setřeli a pak teprv dali vypálit?

Re: Komaxit a leštění

Napsal: 30 zář 2012 21:26
od Jarbi
Brousit po vypálení je blbost právě kvůli tomu loupání, vždycky se odloupne větší část, takže jestli tam má být přechod komaxit a hned obroušený tak se to bude dělat blbě, jestli teda nechceš aby se odloupl kde necheš. Setřít by šel ale dělat bych to nechtěl :D, lepší bude koupit papírovou pásku, oblepit a máš pokoj 8) . Ale v lakovně sem byl chvilu takže nic nezaručuju :lol:

Re: Komaxit a leštění

Napsal: 30 zář 2012 22:11
od SPEEDY
Mně se taky zdá jako blbost, brousit komaxit, ten je po vypálení tvrdej, ale křehkej, takže to by bylo jak brousit keramickej hrníček. Vůbec bych se s tím nesral a hodil to do lakovny, když se to udělá pořádně, tak to bude pěkný 8)

Re: Komaxit a leštění

Napsal: 01 říj 2012 09:31
od Berry
Presunuto do spravne sekce :D

Re: Komaxit a leštění

Napsal: 02 říj 2012 22:18
od Mr.Stilisimo
takže ve finále mi je jasný, že brousit komaxit z čelních ploch je blbost, tak je nechám stříknout normál lakem a bude, jen ještě někoho sehnat

Re: Komaxit a leštění

Napsal: 20 říj 2012 18:46
od martin51253
mam kola tomason a ty jsou ze zadu černé boky paprsků stříbný a čelní strana je leštěná. je to v barvě, a je poznat že nejdřív lakovaly a pak obrousily čelní plochu a následně komplet kolo zalakovaly bezbarvým lakem. tím ti odpadá neustále leštění čelních ploch :)

Re: Komaxit a leštění

Napsal: 20 říj 2012 18:53
od DcSpeedi
myslíte že borec lakuje v peci ? :D
tak snad ta páska která bude překrývat části které se lakovat nebudou strhne :D

Re: Komaxit a leštění

Napsal: 22 říj 2012 21:55
od bóďa
martin51253 píše:mam kola tomason a ty jsou ze zadu černé boky paprsků stříbný a čelní strana je leštěná. je to v barvě, a je poznat že nejdřív lakovaly a pak obrousily čelní plochu a následně komplet kolo zalakovaly bezbarvým lakem. tím ti odpadá neustále leštění čelních ploch :)
tak se delaji kola s "leštěnými" čelními plochami z výroby. ve skutečnosti jsou jen soustružené a zalakované a ten lak se časem krásně loupe 8)

Re: Komaxit a leštění

Napsal: 03 lis 2012 12:25
od Mr.Stilisimo
zalakovávat rozhodně ne, jednak to ztratí část lesku a pak se to může loupat, stačí leštěný plochy čas od času přeleštit