Vliv vetsich kol na vykon
Napsal: 21 říj 2006 20:40
Smazano
Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
pane Taboo, si z nas robite srandu.Taboo píše:Prave ze ne. Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
Taboo píše:Prave ze neBeaver píše:Snad mu tu ztrátu vykompenzují o něco lepší schopnosti průjezdu zatáčkou. Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
V tomto případě už ho může hřát teda jen to, že auto líp vypadá - pokud teda navíc nejsou i hnusnýTaboo píše:Prave ze neBeaver píše:Snad mu tu ztrátu vykompenzují o něco lepší schopnosti průjezdu zatáčkou. Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
T-O-M píše:Taboo píše:Prave ze neBeaver píše:Snad mu tu ztrátu vykompenzují o něco lepší schopnosti průjezdu zatáčkou. Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
a to tady nikdo pořád nechápe, každej by chtěl "18 a přitom nebere v potaz 60HP pod kapotou
Konečně jsi to na sebe prásknul. Jsem to nechtěl říci jako první.toitoi píše:k zamyšlení leda tak páč myslím že většině "tunerů" v česku je to u prdele, patřím mezi ně![]()
tady taky nikdo pořád nechápe že auto někdy vypadá líp i na malejch kolechT-O-M píše:Taboo píše:Prave ze neBeaver píše:Snad mu tu ztrátu vykompenzují o něco lepší schopnosti průjezdu zatáčkou. Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
a to tady nikdo pořád nechápe, každej by chtěl "18 a přitom nebere v potaz 60HP pod kapotou
nj pan mam "WW" co?jim.vw píše:tady taky nikdo pořád nechápe že auto někdy vypadá líp i na malejch kolechT-O-M píše:Taboo píše: Prave ze ne. Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
a to tady nikdo pořád nechápe, každej by chtěl "18 a přitom nebere v potaz 60HP pod kapotou
Ja sem mel na aute 13" a vypadalo jak nakupni košík , ted tam mam 15" a uz to vypada jako autojim.vw píše:tady taky nikdo pořád nechápe že auto někdy vypadá líp i na malejch kolechT-O-M píše:Taboo píše: Prave ze ne. Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
a to tady nikdo pořád nechápe, každej by chtěl "18 a přitom nebere v potaz 60HP pod kapotou
JonnY píše:pane Taboo, si z nas robite srandu.Taboo píše:Prave ze ne. Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
kazdy predsa vie, ze kola robia auto. cim vecsie kola, tym lepsie. a kedze su lepsie, tak to jede rychlejsie a v zakrute daleko lepsie drzi.
no ne?
ked si zoberem, ze toto si asi urcita skupina ludi naozaj mysli![]()
Jestli hulis tu kyticku co mas v avataru a ses vysmatej jak ten smajl tak se nedivim ze si nic nepostrehl...SPEEDY píše:hihi, já přešel z 155/65 R13 na 195/45 R15 a auto objektivně líp drží v zatáčkách.. Ztrátu výkonu jsem nepostřehl
sejki píše:Jestli hulis tu kyticku co mas v avataru a ses vysmatej jak ten smajl tak se nedivim ze si nic nepostrehl...SPEEDY píše:hihi, já přešel z 155/65 R13 na 195/45 R15 a auto objektivně líp drží v zatáčkách.. Ztrátu výkonu jsem nepostřehl
V cem konkretne?Břéťa píše:No ja presel z origo OZ 7x15 s pneu 195/50 15,5kg na ATS 7x15 s pneu 195/45 12,5kg... A rozdil fakt velkej...
0:02.156s na Mosteckym autodromuG3-Lower píše:V cem konkretne?Břéťa píše:No ja presel z origo OZ 7x15 s pneu 195/50 15,5kg na ATS 7x15 s pneu 195/45 12,5kg... A rozdil fakt velkej...