Stránka 1 z 2

Vliv vetsich kol na vykon

Napsal: 21 říj 2006 20:40
od Taboo
Smazano

Napsal: 21 říj 2006 20:49
od Beaver
Snad mu tu ztrátu vykompenzují o něco lepší schopnosti průjezdu zatáčkou :D

Napsal: 21 říj 2006 21:05
od Taboo
Smazano

Napsal: 21 říj 2006 21:15
od JonnY
Taboo píše:Prave ze ne :nono: . Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
:wink:
pane Taboo, si z nas robite srandu.
kazdy predsa vie, ze kola robia auto. cim vecsie kola, tym lepsie. a kedze su lepsie, tak to jede rychlejsie a v zakrute daleko lepsie drzi.
no ne?



ked si zoberem, ze toto si asi urcita skupina ludi naozaj mysli :shock: :(

Napsal: 21 říj 2006 21:16
od T-O-M
Taboo píše:
Beaver píše:Snad mu tu ztrátu vykompenzují o něco lepší schopnosti průjezdu zatáčkou :D
Prave ze ne :nono: . Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
:wink:

a to tady nikdo pořád nechápe, každej by chtěl "18 a přitom nebere v potaz 60HP pod kapotou

Napsal: 21 říj 2006 21:18
od honza 2.0 16v
tak tak.. pro příští sezonu OZ ultralegera + nějaký lepivky... Borbety co jsou na coupečku ted jsou celkem těžký :nono:

ale konečně někdo dokázal jak to vlastně je s výměnou kol 8) a už se jen nedohadujem

Napsal: 21 říj 2006 21:21
od Beaver
Taboo píše:
Beaver píše:Snad mu tu ztrátu vykompenzují o něco lepší schopnosti průjezdu zatáčkou :D
Prave ze ne :nono: . Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
:wink:
V tomto případě už ho může hřát teda jen to, že auto líp vypadá - pokud teda navíc nejsou i hnusný :D

Napsal: 21 říj 2006 21:22
od Anděl
A proto mám na autě 195/50/15 . Sice je orig. 175/70/13 ale na tom se už nedá skoro jezdit. :D Na Megane je tento rozměr ideální. 8)

Napsal: 21 říj 2006 21:24
od Laconi
Kua tak to hned zejtra běžim koupit 12" kola...

Napsal: 21 říj 2006 21:52
od Taboo
Smazano

Napsal: 21 říj 2006 22:20
od Jardafox
T-O-M píše:
Taboo píše:
Beaver píše:Snad mu tu ztrátu vykompenzují o něco lepší schopnosti průjezdu zatáčkou :D
Prave ze ne :nono: . Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
:wink:

a to tady nikdo pořád nechápe, každej by chtěl "18 a přitom nebere v potaz 60HP pod kapotou
:lol: :lol:

Napsal: 21 říj 2006 22:21
od Jardafox
k zamyšlení leda tak páč myslím že většině "tunerů" v česku je to u prdele, patřím mezi ně :lol: :lol:

Napsal: 21 říj 2006 22:25
od Anděl
toitoi píše:k zamyšlení leda tak páč myslím že většině "tunerů" v česku je to u prdele, patřím mezi ně :lol: :lol:
Konečně jsi to na sebe prásknul. Jsem to nechtěl říci jako první. :)

Napsal: 21 říj 2006 23:17
od GReddy
co ma vetsi vliv na ztratu vykonu ? hmotnost nebo vetsi obvod?...asi hmotnost ne? napr u 160hp auta

Napsal: 21 říj 2006 23:25
od biker
ty jo ja myslim ze na tohle nebyl treba dukaz
ale aspon jsou tu udany hodnoty takze fajn

ja ale z F:195 50 15" na 7x15"
R 205 50 15" na 8x15"
prelezu na F+R 215 40 16" s tim ze tam budou 7x16 takze si myslim ze to bude jeste v klidku zadne brutalnosti

Napsal: 21 říj 2006 23:38
od jim.vw
T-O-M píše:
Taboo píše:
Beaver píše:Snad mu tu ztrátu vykompenzují o něco lepší schopnosti průjezdu zatáčkou :D
Prave ze ne :nono: . Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
:wink:

a to tady nikdo pořád nechápe, každej by chtěl "18 a přitom nebere v potaz 60HP pod kapotou
tady taky nikdo pořád nechápe že auto někdy vypadá líp i na malejch kolech :o)

Napsal: 21 říj 2006 23:43
od biker
jim.vw píše:
T-O-M píše:
Taboo píše: Prave ze ne :nono: . Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
:wink:

a to tady nikdo pořád nechápe, každej by chtěl "18 a přitom nebere v potaz 60HP pod kapotou
tady taky nikdo pořád nechápe že auto někdy vypadá líp i na malejch kolech :o)
nj pan mam "WW" co? :o) v TjUnInK StILO alá R፠a KeLŤ vid?

Napsal: 22 říj 2006 00:09
od duval
jim.vw píše:
T-O-M píše:
Taboo píše: Prave ze ne :nono: . Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
:wink:

a to tady nikdo pořád nechápe, každej by chtěl "18 a přitom nebere v potaz 60HP pod kapotou
tady taky nikdo pořád nechápe že auto někdy vypadá líp i na malejch kolech :o)
Ja sem mel na aute 13" a vypadalo jak nakupni košík , ted tam mam 15" a uz to vypada jako auto :D , a mimochodem ty 15" (195/55/) jsou lehci nez ty 13" (175/75)

Re: Vliv vetsich kol na vykon

Napsal: 22 říj 2006 04:28
od Zemi
Jeste ze moje 15ky i s gumama maji 28lbs. :D A obvod defakto jako seriovy sprcky z fabriky... Vetsi jak 15 (krom nejaky VOLK, MUGEN, RAYS...) na my auto nesmi... Zbytecnost...

Re: Vliv vetsich kol na vykon

Napsal: 22 říj 2006 11:10
od Břéťa
No ja presel z origo OZ 7x15 s pneu 195/50 15,5kg na ATS 7x15 s pneu 195/45 12,5kg... A rozdil fakt velkej...

Napsal: 22 říj 2006 11:36
od Yaris WRC
JonnY píše:
Taboo píše:Prave ze ne :nono: . Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
:wink:
pane Taboo, si z nas robite srandu.
kazdy predsa vie, ze kola robia auto. cim vecsie kola, tym lepsie. a kedze su lepsie, tak to jede rychlejsie a v zakrute daleko lepsie drzi.
no ne?



ked si zoberem, ze toto si asi urcita skupina ludi naozaj mysli :shock: :(

a je aj skupina ktora si mysli to co ty no ja som v tej tretej skupine :)

Napsal: 22 říj 2006 11:38
od Los AnáhozZ
Koukám ale že váha kola nepatří mezi standartně dodávaný informace výrobcem... :( Co nejvíc ovlivňuje hmotnost? Počet paprsků nebo větší cena = lepší a lehčí materiál????

Re: Vliv vetsich kol na vykon

Napsal: 22 říj 2006 16:08
od SPEEDY
hihi, já přešel z 155/65 R13 na 195/45 R15 a auto objektivně líp drží v zatáčkách.. Ztrátu výkonu jsem nepostřehl ;)

Re: Vliv vetsich kol na vykon

Napsal: 22 říj 2006 16:54
od sejki
SPEEDY píše:hihi, já přešel z 155/65 R13 na 195/45 R15 a auto objektivně líp drží v zatáčkách.. Ztrátu výkonu jsem nepostřehl ;)
Jestli hulis tu kyticku co mas v avataru a ses vysmatej jak ten smajl tak se nedivim ze si nic nepostrehl...

Re: Vliv vetsich kol na vykon

Napsal: 22 říj 2006 17:58
od ondrasic@
sejki píše:
SPEEDY píše:hihi, já přešel z 155/65 R13 na 195/45 R15 a auto objektivně líp drží v zatáčkách.. Ztrátu výkonu jsem nepostřehl ;)
Jestli hulis tu kyticku co mas v avataru a ses vysmatej jak ten smajl tak se nedivim ze si nic nepostrehl...
:smich:

Re: Vliv vetsich kol na vykon

Napsal: 22 říj 2006 17:59
od SPEEDY
Nehulím to svinstvo !

Re: Vliv vetsich kol na vykon

Napsal: 22 říj 2006 18:19
od G3-Lower
Břéťa píše:No ja presel z origo OZ 7x15 s pneu 195/50 15,5kg na ATS 7x15 s pneu 195/45 12,5kg... A rozdil fakt velkej...
V cem konkretne?

Re: Vliv vetsich kol na vykon

Napsal: 22 říj 2006 18:42
od Bordel
G3-Lower píše:
Břéťa píše:No ja presel z origo OZ 7x15 s pneu 195/50 15,5kg na ATS 7x15 s pneu 195/45 12,5kg... A rozdil fakt velkej...
V cem konkretne?
0:02.156s na Mosteckym autodromu :smich2:

Re: Vliv vetsich kol na vykon

Napsal: 22 říj 2006 20:00
od Ivan
Až mě, blbečkové, zase budete přemlouvat, ať si na Nexii dám místo 15" sedmnáctky, tak Vám vytisknu tento příspěvek od Taboo, abyste to měli černé na bílém :-)

Netušil jsem, že ten rozdíl bude až tak markantní.

Napsal: 22 říj 2006 22:46
od spyker
a jakej by to mělo dopad na výkon kdyby seriový byly 15" a já bych tam dal 13" tomu snad taky ubírají výkon ne?