Stránka 1 z 1
Zuzeni rafku?
Napsal: 17 čer 2007 03:30
od MedaRF
Vznikla dobra teoreticka otazka, je realne nechat alu rafek rozriznout, zuzit a znovu svarit beze strachu? Diky
Napsal: 17 čer 2007 04:24
od Beaver
Druha teoreticka otazka - kdo to bude ochotnej zaplatit, kdyz je asi jednodussi varianta koupit uzsi rafky. Nehlede na otazku, jak to posleze bude s pevnosti ve svaru a co na to nasledne vyvazeni.
Re: Zuzeni rafku?
Napsal: 17 čer 2007 10:23
od Shr3k
Re: Zuzeni rafku?
Napsal: 17 čer 2007 13:35
od MedaRF
Nejde o nove rafky, proto jdu touhle cestou. Navic se nikdy takhle ouzke nevyrabely, alespon bych mel jistotu, ze je nikdy na stejnem aute neuvidim

. Jde mi prave o tu pevnost..
She3k: diky
Re: Zuzeni rafku?
Napsal: 17 čer 2007 14:39
od jps
MedaRF píše:Nejde o nove rafky, proto jdu touhle cestou. Navic se nikdy takhle ouzke nevyrabely, alespon bych mel jistotu, ze je nikdy na stejnem aute neuvidim

. Jde mi prave o tu pevnost..
She3k: diky
až se ti rozlomí, tak budeš taky jedinej

Re: Zuzeni rafku?
Napsal: 17 čer 2007 17:10
od bohhy
Hodne rafku je svarovanejch ze dvou casti, at uz plechovy nebo hlinikovy, takze bych se nebal. De o to to rovnomerne upichnout a rovnomerne svarit. Nevidel bych v tom velkej problem. A kdyz muze bejt rafek sroubovanej tak proc by se svarovanej mel rozulomit......
Re: Zuzeni rafku?
Napsal: 17 čer 2007 21:51
od MedaRF
Tak a ted bych potreboval nekoho kdo s tim ma osobni zkusenost a jeste se mu to nerozlomilo

Re: Zuzeni rafku?
Napsal: 18 čer 2007 20:15
od Ludwig
MedaRF píše:Tak a ted bych potreboval nekoho kdo s tim ma osobni zkusenost a jeste se mu to nerozlomilo

V německu se normálně převářej jak plechový tak hliníkový disky. Problém je, že aby to nebyl bastl, tak to musí dělat někdo schopnej na spešl svářecim stroji... jinak je to sázka do loterie jestli ti to pak bude házet jak blázen nebo jestli se to náhodou povede...
Re: Zuzeni rafku?
Napsal: 18 čer 2007 20:53
od MedaRF
Predpokladam, ze tu nikdo asi nic takoveho nema..
Re: Zuzeni rafku?
Napsal: 18 čer 2007 21:41
od JirkaŠ
MedaRF píše:Predpokladam, ze tu nikdo asi nic takoveho nema..
Já řešil před lety obrácený problém.Potřeboval jsem 15" ráfek o šíři 9",který jsem vyrobil tak,že jsem úzký ráfek rozpíchnul na soustruhu,a vsadil prstenec (stočený a svařený z pásu duralu)a svařil.Viditelné sváry přetočil na soustruhu.Kolo jsem použil na motocyklový dragster,který má výkon 265 HP a jezdí 1/4 míle za 8,9sec.Maximálka 260km.Takže proč né

Napsal: 18 čer 2007 21:54
od jim.vw
když to jde takhle, tak to pujde i zůžit... teda jen jestli je tam dost materiálu kterej půjde odříznout (jestli chápeš co tim myslim

) ...

Re: Zuzeni rafku?
Napsal: 20 čer 2007 03:56
od MedaRF
Diky

Re: Zuzeni rafku?
Napsal: 20 čer 2007 07:57
od Uňak
tak na tomhle bych už radši nejezdil
Napsal: 20 čer 2007 12:52
od elviiis
90procent lidí maj s vaření hrůzu jako kdyby ja nevím co. Pokd je to vaření udělané kvalitně a skontrolované flourescenční kontolou jestli tam nejsou trhliny popřípadě skontrolováno ultrazvukem není se čeho bát. Tyto sváry jseou neskutečně pevné pokud jsou dobře udělané. a pokud se ta firma na to specializuje tak ti bez problémů ty kola svaří tak přesně že půjdou v pohodě vyvážit. Stačí jen pohledat na internetu firmu co se zabývá vařením a opravou elektronů ale bude to dost drahý bych řekl. Ale určitě se toho bát nemusí letadla jsou skoro celá s hliníku a taky jsou svařovaná a ne odlitá z jednoho kusu

Re: Zuzeni rafku?
Napsal: 21 čer 2007 00:41
od Šubi
pokud najdeš profíky co se tím zabývaj vůbec bych se nemál vzhledem k tomu že svát pokud je dobře udělanej je nejpevnější místo
Re: Zuzeni rafku?
Napsal: 08 črc 2007 12:30
od Rowan
nemusíš se bát. Pokud to bude dobře udělaný, tak se ti to rozhodně nerozlomí ve sváru...svár je pevnější jak ten zbytek!
Spíš bych se bál celkové nerovnoměrnosti.