Stránka 1 z 1

Výměna 2 pneu

Napsal: 17 bře 2008 14:18
od Uriell
Zajímalo by mě, jak to vidíte. Když máte předokolku a budete chtít měnit jenom dvě gumy... dáte ty nové dopředu nebo dozadu? Po přečtení tohohle rádce sem z toho najednou nějak na vážkách. Protože prej je lepší dát nový dozadu...
:ja_nic:

Napsal: 17 bře 2008 16:02
od MComb
Asi na hnanou nápravu...

Napsal: 17 bře 2008 16:06
od crazyape
Ty jo zajimavy... a ja bych taky zrovna rekl na hnanou napravu.. kort vpredu kde ti to zataci a drzi stopu ze jo

Napsal: 17 bře 2008 20:49
od Uriell
Hm, tak moc sem se toho zatím nedozvěděla. A nemáte s tím někdo zkušenost pro srovnání z praxe?

Napsal: 17 bře 2008 21:36
od bóďa
zepředu dát dozadu a dopředu dát nový, protože přední se samozrejme vic sjizdej, kor u predokolky.

Napsal: 17 bře 2008 21:49
od fonz
taky bych dal dopredu nove

Re: Výměna 2 pneu

Napsal: 17 bře 2008 22:37
od Rudi
je to otázka, když dáš nový dopředu, získám tím lepší trakci, ale pak ti může ulítnout prdel bo sjetej zadek nebude stíhat, když dáš nový dozadu, budeš vědět, co si můžeš maximálně dovolit s předkem, čili jak moc ti poberu zatáčku ( nebo s tím většinou počítaj), takže pojedeš podle toho :D

Napsal: 17 bře 2008 23:03
od infinity
Zalezi na rozlozeni hmotnosti, ja mam zadek treba hodne lehkej takze se ty gumy nenamahaji tak jako ve predu (mam FWD). Co jsem blbnul na letisti tak nejvetsi sodu dostali samozrejme predni (zataceni, brzdeni) zadni byli pomerne ok.
A co se tyce uletu zadku, tak bych radeji chytal zadek nez predek :D

nuze...koukneme se co pise radce:

* chování automobilu se změní, protože se poruší rovnováha mezi předními a zadními koly; - A to se asi nestane kdyz das nove dozadu?

* řidiče, který byl zvyklý na auto s menší přilnavostí předních kol, by tato skutečnost mohla nepříjemně zaskočit - nechapu co neprijemne zaskoci? Vetsi prilnavost predku? aha

* na kluzké vozovce ztratí zadní kola trakci dříve než přední kola - to by se stalo i opacne...

* protože řidič ztratí možnost ovládat zadní kola, bude v pokušení dále zvyšovat rychlost a tím se smykový účinek jenom zesílí. Z takovéto nebezpečné situace se podaří vyváznout jenom zkušeným řidičům... Ovladat zadni kola? Pokud je auto FWD tak me napada jenom malo podstatne brzdeni (rikam malo, protoze vaha jde stejnak dopredu). dle me je mnohem lepsi ovladat otaceni, plyn ,brzdy na predku


reseni: koupit sadu

Re: Výměna 2 pneu

Napsal: 21 bře 2008 14:46
od bóďa
Rudi píše:je to otázka, když dáš nový dopředu, získám tím lepší trakci, ale pak ti může ulítnout prdel bo sjetej zadek nebude stíhat, když dáš nový dozadu, budeš vědět, co si můžeš maximálně dovolit s předkem, čili jak moc ti poberu zatáčku ( nebo s tím většinou počítaj), takže pojedeš podle toho :D
vsak vzadu nebudes mit tak sjety, dyk sem rikal, dopredu dat dovy a ty puvodni zepredu dat dozadu. delam to takhle a dela se to tak snad bezne ne? nebo v nouzi ze se jenom prehodej zadni gumy dopredu..
:twisted:

Napsal: 22 bře 2008 11:20
od Mirda
Už od 2,5mm stojí guma pěkně za hovno, mi ukažte člověka co to sjíždí na 1,6 či ještě míň... :shutup:

Napsal: 23 bře 2008 11:42
od Rolljoin
Mirda píše:Už od 2,5mm stojí guma pěkně za hovno, mi ukažte člověka co to sjíždí na 1,6 či ještě míň... :shutup:
já když měl fijata tak předen napul hladký, napůl 1mm od oka a zadek napul dráty a zbytek nic. Pak jsem přezul na zimu dopředu nový nejlevnější co bylo a dozadu jetý.

A taky to jezdilo....