"Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohicans 2"

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

tajné to není částka, je jak výplata z kauflandu + eletrika která je poměrně hodně levná kvůli mnohem nižšímu měsíčnímu paušálu. platí se to měsíčně takže na konci roku žádný doplatky nic. je to super místo pro mě osobně doslova exklusivní kde člověk má vše pohromadě :mavani:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

tak rozproudíme stojaté vody co vy na to? :) jedna ze zmiňovaných opravdu velkých změn jsou brzdy.

1, první foto opráším ze své sbírky aby to mělo pěkně návaznost, nebo-li toto byl brzdový set v poslední verzi jak ho známe.
přední 8píst brembo (phaeton / audi RS - R8 / gallardo) 360x30mm MD components / zadek 4píst brembo (touareg / Q7 / cayenne) 300x20mm MD components chlazený

...uběhla nějaká doba a naskytla se příležitost (spíš se pro něco hrozně rychle nadchnu a jdu do toho po hlavě někdy je to až na obtíž než výhodou) pořízení jiných zadních třmenů tím došlo na narůst velikost i zadního kotouče. proto zadní 4píst a 300x20mm kotouč šel z domu.

2, došlo k výhodnému koupení rotorů AP racing průměru 380x32mm, úkol tedy zněl jasně dodělat středy a napálit to na auto, samozřejmě z původních 360mm předních se najednou staly 360mm zadní :lol:

toto byl plán který se hned začal řešit. aby vznikl pomyslný set 380x32mm předek a 360x30mm zadek
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Lordík dne 10 pro 2017 21:43, celkem upraveno 2 x.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

spousty fotek ať člověk ví "vo co gou" spek
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
petrsk
Příspěvky: 201
Registrován: 02 pro 2006 22:50
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od petrsk »

Krása,to se dá použít i na letadlo, neee?? 8)
Rover 825 SD .V kůži a dřevě. R.I.P
Autocrossovy Swišť 1.3 prodáno
Daewoo Nubira 2.0

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

petrsk nevím možná se k tomu taky dostanu, třeba bude spousty síly i v tomto autě třeba už se na tom pracuje co ty víš :) :lol:

aby se posunula etapa brzdy v ruce jsem držel rotory 380mm které jsem opět odvezl do firmy MD components po předhození svých návrhů a rovnou vizuální úpravě i zadní kotoučů, slovo dalo slovo a čekalo se na odpovědi a nějaký nástřel cenovky dodělání středů a úpravu rotorů předních i zadních) proto jsem začal testovat, ale jelikož jsem muž činu ihned jsem měl šablonu a šlo se na měření spek
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

bez podložky maličko na chlup ale prostoru dost :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

... po té co jsem si vše krásně vymyslel a naměřil ke mě přistála částka výroby středů kdy byla o něco málo menší než výroba celých nových kotoučů. nebylo dlouhé rozhodování byl jsem pro nové kompletní kotouče. říkám si ano na druhou stranu proč ne, namlsanej evropských tuningů padla varianta rotory AP racing 380mm prodat a nechat vyrobit 400mm přední kotouče, hrozně mě lákalo překonat tuto magickou hranici :)

s p.Kábrtem z MD Components jsme měli osobní schůzku kam jsem dostavil jak třmen těhlici tak zadní rameno pro výrobu na nový větší třmen připoužití 360mm kotouče.

proběhla debata že chci něco nejvíc extravagatního nejhezčí designově co mu kdy vyjelo z dílny a nejvíc TOP! do mailu mě došlo toto jako nejvíc aktuálně "trendy" :) k novým přední kotoučům by se vizuálně doupravil i zadek aby to bylo stejné. :lol:

priorita bylo mít wave, lehčené středy a veliký doslova obří průměr.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

potom co mě přistálo v mailu ten maximální trendy kotouč, vůbec ale vůbec to se mnou nehlo. říkám si jako vážně!? na netu jsem pohledal mraky designových úprav kotouču a jelikož neumím ze žádným photoshopem a ničím podobným přečmáral jsem to v malování pro představu to muselo stačit. spek

priority.

*wave
*lépe odlehčené středy
*frézovaný vnitřek kotoučů
*tloušťka 30 místo původních určených 32 pro třmeny.
*drážkování a vrtání

měl ze mě radost co vám budu povídat :zadek:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8218
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od m.artty »

A přitom by na to stačily brzdy z Kadetta 1,7 D :lol: ¨

Máš nějak pořešenou dokladovou legalizaci? V celku mě to zajímá, protože s technickýma to začíná být dost v prdeli a brečí už při seriovém autě, který má jiný pružiny :(
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
SomČarovný
Příspěvky: 478
Registrován: 13 srp 2014 23:27

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od SomČarovný »

Dělat brzdy podle toho ať jsou co největší a hlavně trendy? Fúúha :roll:
7GTD

Uživatelský avatar
Angličák
Příspěvky: 832
Registrován: 02 pro 2005 18:27
Bydliště: Opava

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Angličák »

Úlet, ale je to každého věc že :D Jediné co mne taky zajímá je ta STK.
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Já v květnu udělal STk "bez problémů" a to jsem tam dojel jen se svodama :D zbytek výfuku nebyl na ně přišroubovaný :D když tak SZ

Jinak já tohle chápu, Lordik z toho chce mít show car na maximální WOOOOW efekt prostě. Tady se o funkčnosti nepřemýšlí ani vteřinu. Stejně je smířený s tím, že to bude jen těžítko :D 8)
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

m.artty píše:A přitom by na to stačily brzdy z Kadetta 1,7 D :lol: ¨

Máš nějak pořešenou dokladovou legalizaci? V celku mě to zajímá, protože s technickýma to začíná být dost v prdeli a brečí už při seriovém autě, který má jiný pružiny :(
to někdo řeší? mě prošla astra f s motorem C20let papírově 1,6 55kw , 16" kola snížená brzdy porsche prý na jedničku :lol: a neplatil jsem ani korunu navíc, na emisích prej dlouho neměli tak v pořádku auto :lol:

kluci STK neřeším rozhodně u tohoto auta kde výfuk chci mít vyveden kapotou. na stk bych nechal zapsat kola brzdy výfuk normálně a ofigo bych to i protáhl, ale nepotřebuju. :mavani:
SomČarovný píše:Dělat brzdy podle toho ať jsou co největší a hlavně trendy? Fúúha :roll:
jedno je moje představa druhé je realita s rozměry jsem byl drobet utlumen. a trendy? co na tom vidíš špatně? přitom každá vzhledová úprava ať už wave tak frézování vnitřku rotoru, frézování a odlehčení středu sráží váhu dolů. velký 8pístkový třmenje snad stejně těžký jako originál jednopístkovej litinovej hnuj. žádám vysvětlení pokud jsem to blbě pochopil. hlavně nevytvářím něco co u nás běžně nejezdí co se týče brzd konkrétně :)

ano přesně tak na show car s max woow efektem, ale na druhou stranu o fukčnosti se přemýšlí až až prostě jsou věci co nejdou ojebat a musí se udělat pořádně s citem a když k tomu parádně vypadají je to velký plus. :pifko:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

poskočíme :) potom co jsem podal svojí představu nejvíc sexy kotoučů upraveném v malování s tunou popisků mě ani ne do týdne došel 3D model finální podoby. v tuto chvíly začalo mazání medu kolem mé huby. (zapamatujte si tento pojem, rozhodně ho použiji a né jednou budoucnu) "a co udělat nové i zadní kotouče protože úprava starých je složitá a zbytečně drahá. (říkám si ano proč ne, pro už hotové kotouče mám uplatnění na daily omeze šel jsem do toho) udělám Vám lepší cenu na zadky" slovo dalo slovo domluvilo se vše od kotouču, po destičky směsi někde mezi DS2500-3000 přes držáky na přední zadní třmeny. já byl spokojený složil jsem zálohu 10 000kč a stačilo jen čekat. :cry: při rozměrech jsem byl maličko zkrocen a usídlilo se to na 390mm předek a 375mm zadek. (takže nic co by nejezdilo na "běžných autech" čti supersportech) :lol:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Goldies
Příspěvky: 2701
Registrován: 04 čer 2004 06:18
Bydliště: Brno

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Goldies »

ty wole, ty to natahujes :-D
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Příběhy o Kabrtovi nejsou nikdy krátké :lol: to jen já měl asi, jako jediný, to štěstí, že jsem s ním neměl jediný problém :D
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

natahuju to záměrně ať víte jak jsem na hovno jsem se cítil :lol: mazání medu kolem huby pokračovalo hned jak byla uhrazena záloha 10tis a následně to začalo! uběhl 1 měsíc! uběhl 2 měsíc! já natěšený na finální produkt a ejhle ono hovno! psal jsem mail bez odpovědi která přišla třeba za 14dní. uběhl 3 měsíc! uběhl 4 / 5 / 6 měsíc stále nic. po 4ř měsíčním zpoždění s p.Kábrta vypadlo že se vše naměřuje že se do toho opře. v 8 nebo 9 měsíci už polotovar měl být u soustruháře, ale samozřejmě vše leželo necelý rok jen na papíře ze kterého se to nehlo! když už jsem začal silně attakovat p.Kábrt slíbil že desky udělá jako čekací bonus zadarmo. říkám si ok co mě zbývá bež brzd se nehnu nikam. (bez brzd nedám kolo bez kola nevím podložku bez podložky nevím kam vyjde kolo bez dané pozice na kolo nemůžu předělat lem, bez předělaného lemu nemůžu kitovat a auto dohnat do laku. atd.) ale jak říkám mazání medu kolem mojí huby akorát pokračovalo. po roce a 3 měsících čekání p.Kábrt zaslal foto hotových rotorů zašlo se blejskat na lepší časy? je třeba si všimnout datumu! od té doby uběhl další měsíc pak další pak další měsíc pryč opět kontaktuji p.K sliboval hory doly soustruhář nemocen, pak mimo čr a bůh ví co všechno. pak přišla rána p.K zda si nechci zbytek dodělat někde jinde že na to prostě nemá čas. :kladivo: po mém silném mailu řekl že zakázku tedy rozvrhne do posledních zakázek tohoto roku. opět uteklo pár měsíců až jsem si koupil kotouče jiné (k těm se dostaneme někdy dobudoucna) napsal p.K že už nevěřím tomu že to někdy dodělá že chci vrátit jak peníze, tak mé díly. bylo mi odpovězeno ať si to tedy vyzvednu, ale hotové rotory si nechám místo zálohy. povídám že rotory mi jsou stejně k hovnu jako jemu ať si je prodá když výrobní hodnota byla vyčíslená na 17 000kč že chci své peníze a díly. p.K ale nechtěl moc tuto variantu slyšet. proto raději přestal komunikovat úplně (zda je to kvůli svátkům dovolené budiž. počkám opět mi nic jiného nezbývá. takže do dnešního dne je to skoro 2roky! kurva čtěte dva roky! od počátku výroby a já jako sedlák u chlumce mám totální hovno nemám ani hotovou šílenost ani prachy no není to super jako dárek pod stromeček? :|
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od LiberaleMiguel »

No co chceš, jsi holt náročný klient :lol: hlavně, že se s tím nezapomněl pochlubit na svém webu :lol:
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Ritchma »

Tohle nepochopim. Jak muzes cekat dva roky? Uprimne bych mu osobne dojel slapnout do ksichtu...
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

tak víš co, on na to nebyl furt čas, nebo moc práce nebo jiné zájmy a čas prostě plynul, pak rok nebyla dílna, ale "výrobní čas" už dávno běžel... :roll: nějaké kroky budou muset podstoupit. protože tohle chování mě hlava nebere. :kladivo:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od janos666 »

Trochu se divím, že jsi do toho vůbec šel, když na netu jsou o Kábrtovi tuny stížností a negativních zkušeností. Osobně jsem podle doporučení zvolil jeho bývalého kolegu Pavlíčka, který se právě z těchto důvodů v minulosti oddělil. S ním jsem měl naopak dobré zkušenosti a za mě mohu doporučit.
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Za to možná můžu tak trochu já :lol: ode mě dostal dobré reference :D mě udělal dvě sady kotoučů bez problémů, sám od sebe dal slevu a když byl s jedním kotoučem problém, tak ho zdarma a rychle vyřešil..... No asi jsem měl fakt štěstí :D
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

jeden pár kotoučů jsem od něj už nechal dělat, nakoupil jsem u něj i další věci a vždy bez problémů. :wink: byl jsem u p.Pavlíčka jenže jak mě viděl a donesl jsem tehdá právě pár udělaný od p.Kábrta ihned změnil. a to jsem chtěl udělat jak další kotouče tak držáky, desky. nevím proč, ale zničeho nic p.Pavlíček náhle změnil na totálního arogatního s prominutím ču*áka kdy na mě z nejasného důvodu hlásil proč si to neudělám sám nebo ať mi to udělá franta vedle ze stodoly, dovršil to tím že bude radši když si vše naložím a nebude to muset dělat. :kladivo: v tu chvíly jsem nějakého p.Pavlíčka chtěl nakopat pod jeho ponk v jeho dílničce! nehledě na to cenovka za debilní držáky na pár třmenů byla pokud si dobře pamatuji 3 000kč? mi řekl. všechno hrozný problém přitom p.Kábrt je takovej pohodář nic není problém u krávovin co jsem si navymýšlel. takže asi proto.

p.Pavlíček si v přepočtu za stejnou práci řekl snad o 15 000kč více jak p.Kábrt proto tehdá to rozhodnutí, neměl jsem důvod měnit. Miguel byl jeden ze mnoha kteří jsou spokojení.

co s toho plyne? s panem K. jsem skončil a až bude někdy chuť tento nápad dokončit musím vyslat někoho jiného za panem P. protože jít tam osobně už by pan P. neudělal jedinou sadu nikomu :lol:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od janos666 »

Těžko říct, co stálo za tou jeho reakcí, možná ta zmínka o p. Kábrtovi... za mě mohu říct že jsem u něj zažil pouze velice slušné jednání a celkový přístup a to nejen já, ale i pár mých dalších kamarádů. Asi nerad slyší že si ho někteří lidé stále spojují s Kábrtem. Co se týče cen, myslím že velice slušné a v dobré kvalitě, což u Kábrta se objevilo mnoho případů kde byl problém právě s kvalitou komponent, ale osobně nemám zkušenost. Osobně mám od p.Pavlíčka komplet kotouče, 2 páry redukcí a destičky, vše už dostalo řádně zabrat a zatím bez problémů. Otázkou je, zda se Pavlíčkovi budě chtít do takových šíleností, které sis zde navymýšlel... (myslím to v dobrém... :mrgreen: ) Myslím že v tomhle se více drží při zemi a dokáže poradit co a jak zvolit a spíš je pro funkční řešení, takže co jsem si všiml, například vůbec téměř nedělá vrtané kotouče a i na drážky má svůj názor, což v tomto ohledu jsem právě zvolil zcela hladké kotouče a mám klid.
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

....přesně jak říkáš těžko říct. protože jsem za ním rozhodně nepřišel jak nějakej idiot namachrovanej, ale slušně s ním prokonzultovat možné a nemožné cenovky a řešení. o p.K jsem se vůbec nezmiňoval. a vše se upravuj stroj proto jestli fréze namaluje takovej nebo makovej tvar je úplně jedno vše je to o napsaným programu. hold co se dá dělat, jeho chování bylo jaké bylo. proto jsem se sebral a jel pryč. :wink:


proto jsem vyřešil celé brzdy jinou variantou pro mě ne moc uspokojující, ale i tak dobrou. takový uvaření z vody. jak se to vrátí od soustruhaře hned to tu napálím :)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

jedna dochovalá fotka pořízení alternativních kotoučů Audi RS3 wave 370x34mm nebo-li jeden pár ten vzhledově horší už něco pamatoval, ale pro přehled páry mám dva pro předek a zadek :)

na foto stav při pořízení!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

aktuální stav po soustruhaři. zvětšené středovky a z původních 370x34 ubráno na 370x30mm na všech kusech + můj drobný očistec a zbroušení středu od rejhanců :rock:

stav před leštěním a lakováním! :mavani:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

ať je na co koukat. :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8218
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od m.artty »

Pěkný kytičky :lol: oproti tvému návrhu jsou ale takové moc "roztomilé", ne?
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Angličák
Příspěvky: 832
Registrován: 02 pro 2005 18:27
Bydliště: Opava

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Angličák »

Tolik času stráveného brzdami, to chce fakt zápal pro věc. Sice nechápu, ale smekám.
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW

Zpět na „Projekty“