MK VII - cabrio by Goldies
Napsal: 14 srp 2011 12:53
Tak nadešel čas a začnu tady představovat svůj projekt. Dneska jsem s hrůzou zjistil, že mám kabrouška už od roku 2005
Takže jak to všechno začalo?
V listopadu 2005 sem začal pátrat po novém autě, v hledáčku jsme měl MK IV. kabrio vzhledem k ceně, která se tehdy pohybovala kolem 20tis. Ale v prosinci sem našel inzerát na MK VII v krásné žluté barvě v sociální výbavě s ukrutným motorem 1,4 za krásných 40tis! Takže 23.12.2005 sem vyrazil autobusem do Hradce Králové a hned na místě jsem se bezhlavě zamiloval! Okamžitě jsme si plácly a já si vezl auto domů do Brna. No jako správný kabrioleťák sem jel víc jak půlku cesty domů se střechou dole
Asi do května 2006 sem auto nechal v defakto stejném stavu jako při koupi, ale v hlavě už se rojili plány co se bude s kabrem dělat. Jako první přišly na řadu 15x7 kola značky RH (typ vážně neznám) ale dostaly se ke mě krásnou oklikou. Když sem totiž prodával Focuse, tak sem tam nahodil právě tyto kola a asi po roce od prodeje je majitel pouštěl dál do světa
Hned sem je vzal a dostaly nový komaxitový nástřik.
Ještě téhož roku jsem dal kabrouškovi novou střechu. Teď vím že to nebyla správná volba, ale v té době to byla pecka
V roce 2007 začala zásadní část úpravy kabra. Tak trochu sem zabředl do auto HI-FI a už se to se mnou vezlo
První pokusy byli nic moc, ale časem sem se dopracoval k tomu co jsem v té době chtěl. Zásadní změnou pak byla změna čalounení na kombinaci krémové a vínové kůže (později na předních sedadlech alkantara). Bohužel první pokusy o potažení palubovky nedopadly dobře a ani zatím poslední pokus není to co bych si představoval (teď je opět u čalouníka, tak uvidím co se povede).
Auto v té době jezdilo na pravidelné návštěvy do Jehnic za tenkrát ještě Angličákem a Mratinem. Po závažné konzultaci (to už byl bohužel pro mě Vašek už v Praze) sem se rozhodl že do kabra prostě musí "pořádnej" motor. Volba padla na 1,8 XR3i. Zdrojem byl překvapivě Angličák, kterej má snad všechno
Implementace do auta ovšem neproběhla zcela dle mých představa atáhla se snad půl roku. Nehledě an to, že pořád to nejede tak jak má
ale to se opět snad dá do kupy 
Zatím poslední fáze je kompletní rozebrání, vyvaření a nový celolak. Odladí se také interiér a dostane se i na novou střechu.
Takže současný stav je následovný:
Motor 1,8 XR3i
Kola 15x7 RH
Budíky z XR3i
Elektrické stahování všech okýnek
Interiér kompletně přečalouněn do kůže/alkantary
Zavařeny zámky ve dveřích
Zavařena anténa
Kompletní vyvaření
Přední mlhovky
A co nás ještě čeká:
Odladění motoru
Nový podvozek
Nová střecha
Zrcátka v elektrice
Alarm s centrálním zamykáním
Základní audio (jen trochu upravená)
Dokončení laku
Nový výfuk
Dokončení laku
Potáhnutí plastů v interiéru do karbon fólie
Níže přiložím zepár fotek

V listopadu 2005 sem začal pátrat po novém autě, v hledáčku jsme měl MK IV. kabrio vzhledem k ceně, která se tehdy pohybovala kolem 20tis. Ale v prosinci sem našel inzerát na MK VII v krásné žluté barvě v sociální výbavě s ukrutným motorem 1,4 za krásných 40tis! Takže 23.12.2005 sem vyrazil autobusem do Hradce Králové a hned na místě jsem se bezhlavě zamiloval! Okamžitě jsme si plácly a já si vezl auto domů do Brna. No jako správný kabrioleťák sem jel víc jak půlku cesty domů se střechou dole

Asi do května 2006 sem auto nechal v defakto stejném stavu jako při koupi, ale v hlavě už se rojili plány co se bude s kabrem dělat. Jako první přišly na řadu 15x7 kola značky RH (typ vážně neznám) ale dostaly se ke mě krásnou oklikou. Když sem totiž prodával Focuse, tak sem tam nahodil právě tyto kola a asi po roce od prodeje je majitel pouštěl dál do světa

Ještě téhož roku jsem dal kabrouškovi novou střechu. Teď vím že to nebyla správná volba, ale v té době to byla pecka


Auto v té době jezdilo na pravidelné návštěvy do Jehnic za tenkrát ještě Angličákem a Mratinem. Po závažné konzultaci (to už byl bohužel pro mě Vašek už v Praze) sem se rozhodl že do kabra prostě musí "pořádnej" motor. Volba padla na 1,8 XR3i. Zdrojem byl překvapivě Angličák, kterej má snad všechno



Zatím poslední fáze je kompletní rozebrání, vyvaření a nový celolak. Odladí se také interiér a dostane se i na novou střechu.
Takže současný stav je následovný:
Motor 1,8 XR3i
Kola 15x7 RH
Budíky z XR3i
Elektrické stahování všech okýnek
Interiér kompletně přečalouněn do kůže/alkantary
Zavařeny zámky ve dveřích
Zavařena anténa
Kompletní vyvaření
Přední mlhovky
A co nás ještě čeká:
Odladění motoru
Nový podvozek
Nová střecha
Zrcátka v elektrice
Alarm s centrálním zamykáním
Základní audio (jen trochu upravená)
Dokončení laku
Nový výfuk
Dokončení laku
Potáhnutí plastů v interiéru do karbon fólie
Níže přiložím zepár fotek
