Mickael's Nissan 200SX S13
Napsal: 25 led 2013 21:24
Ahoj,tak po 9ti (!!!!!) letech na foru jsem se rozhodl zalozit topic o jednom ze svych aut.
Jde o Nissan 200SX, Evropsky model S13,rok nikdo nevi,nejspis '91. Vzdycky to byl muj mokry sen asi od 16ti let. Pak se plany trochu menily,hledaly se E30ky,E36ky,ale nakonec jsem se vratil k Japoncovi. Kdyz se objevilo na prodej tohle dvoukilo (8.4.2012),ktere jsem znal,bylo po GO motoru od cloveka s dobrymi referencemi,obvolal jsem 4 (ctyri !!!!) byvale majitele,vsichni mi plus minus rekli kolik melo auto najeto kdyz to prodavali,a protoze auto za tri roky najelo asi 8tis. km,nevahal jsem. Ikdyz bylo trochu predrazeny (ted bych do nej nesel za ty prachy),slepota byla silnejsi
pri rozhodovani taky pomohla nabidka spousty nahradnich dilu,jenze nakonec to bylo jen harampadi ktere na 200sx foru dava kazdy za flasku.
Upravy motoru udelaly jiz predesly majitele,nektere se mi libi,nektere jsou takovy bastl,ale nechci do toho ted moc zasahovat.Kdo zna motor CA18DET tak vi,ze ten motor je tak trochu zaklety,a proto jsem rad ze zatim funguje. Za zminku tedy stoji : Vetsi turbo T3,intercooler z nejakeho Saabu,vstriky 444c (nejspis Skyline GTR),chip Horsham dev.,svody XS power,fuel pump Walbro.Dle grafu z brzdy 265 HP.Ale podle me to bylo pri velkem plnicim tlaku.Ted tlacim skromnych 1.0 Bar.
No prvni jizdu z Teplic do Prahy jsem jel vysmatej od ucha k uchu,(auto bylo skoro uplne vykuchane,takze usi i celkem bolely) byl to zatim nejlepsi automobilovy zazitek.
Takhle auto vypadalo pri koupi.

Kdyz jsem si doma auto prohledl i zespoda,nadseni trochu opadlo

Za tohle bych majitele zabil,byl jsem rad ze jsem cestu prezil.
No proste dole je trochu orezlej,ale jen prahy a zadni kapsy,podlaha je bez rzi.A povrchova rez na prvkach naprav.
Po vystrizliveni jsem zjistil ze podvozek je hroznej,auto se houpalo i pri pridani plynu,pri otaceni kol skripaly ulozeni tlumicu,brzdy po smrti,no proste hruza.
No pak se opravily dulezite veci,jako nove desticky,kotouce,kapalina.Vymenil se homemade shortshift ze ktereho tekl prevodovy olej do interieru za shortshift JAPSPEED,vymenily se oleje v motoru a prevodovce a cinskej vzduch. filtr za filtr Apexi.
V lete se koupily jiny kola Borbet 16 a novy gumy Nankang NS-II,nandalo lizatko,koberec a nektere calouneni do interieru aby to nebyl takovej prasochliv,a dokonce se i trochu jezdilo
.
Zkouselo se i bokem (ale s otevrenym differencialem
: ta stara plecka vlevo

A auto vypada nejak takhle: ( 5. listopadu 2012)



To slo auto spinkat na zimu.
Jde o Nissan 200SX, Evropsky model S13,rok nikdo nevi,nejspis '91. Vzdycky to byl muj mokry sen asi od 16ti let. Pak se plany trochu menily,hledaly se E30ky,E36ky,ale nakonec jsem se vratil k Japoncovi. Kdyz se objevilo na prodej tohle dvoukilo (8.4.2012),ktere jsem znal,bylo po GO motoru od cloveka s dobrymi referencemi,obvolal jsem 4 (ctyri !!!!) byvale majitele,vsichni mi plus minus rekli kolik melo auto najeto kdyz to prodavali,a protoze auto za tri roky najelo asi 8tis. km,nevahal jsem. Ikdyz bylo trochu predrazeny (ted bych do nej nesel za ty prachy),slepota byla silnejsi

Upravy motoru udelaly jiz predesly majitele,nektere se mi libi,nektere jsou takovy bastl,ale nechci do toho ted moc zasahovat.Kdo zna motor CA18DET tak vi,ze ten motor je tak trochu zaklety,a proto jsem rad ze zatim funguje. Za zminku tedy stoji : Vetsi turbo T3,intercooler z nejakeho Saabu,vstriky 444c (nejspis Skyline GTR),chip Horsham dev.,svody XS power,fuel pump Walbro.Dle grafu z brzdy 265 HP.Ale podle me to bylo pri velkem plnicim tlaku.Ted tlacim skromnych 1.0 Bar.
No prvni jizdu z Teplic do Prahy jsem jel vysmatej od ucha k uchu,(auto bylo skoro uplne vykuchane,takze usi i celkem bolely) byl to zatim nejlepsi automobilovy zazitek.
Takhle auto vypadalo pri koupi.

Kdyz jsem si doma auto prohledl i zespoda,nadseni trochu opadlo


Za tohle bych majitele zabil,byl jsem rad ze jsem cestu prezil.
No proste dole je trochu orezlej,ale jen prahy a zadni kapsy,podlaha je bez rzi.A povrchova rez na prvkach naprav.
Po vystrizliveni jsem zjistil ze podvozek je hroznej,auto se houpalo i pri pridani plynu,pri otaceni kol skripaly ulozeni tlumicu,brzdy po smrti,no proste hruza.
No pak se opravily dulezite veci,jako nove desticky,kotouce,kapalina.Vymenil se homemade shortshift ze ktereho tekl prevodovy olej do interieru za shortshift JAPSPEED,vymenily se oleje v motoru a prevodovce a cinskej vzduch. filtr za filtr Apexi.
V lete se koupily jiny kola Borbet 16 a novy gumy Nankang NS-II,nandalo lizatko,koberec a nektere calouneni do interieru aby to nebyl takovej prasochliv,a dokonce se i trochu jezdilo

Zkouselo se i bokem (ale s otevrenym differencialem


A auto vypada nejak takhle: ( 5. listopadu 2012)



To slo auto spinkat na zimu.