Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
Napsal: 17 bře 2013 01:58
Zdravím všechny,
vzhledem k tomu, že toto fórum navštěvuji již delší dobu, rozhodl jsem se tady představit jeden ze svých projektů (ten druhý je o něco zajímavější co se týče úprav a má velmi pestrý příběh, ale k představení také dojde).
Jedná se o Alfu Romeo GTV 3.0 V6 24V v limitované sérii, která byla určena pouze pro německý trh a nesla označení "Edizione Sportiva". V této limitované edici bylo vyrobeno 500 kusů. Od "běžného" GTV se lišila v první řadě odstínem "Black Excellente" (černa metalíza), předními blatníky s odvětráním brzd Zender, černými bočními blinkry, lakovanými prahy a spodky nárazníků. Auto jezdilo na pružinách Eibach - 30mm a tlumičích Koni. Další změny se odehrály také i v interiéru - elektricky ovládané sedačky Recaro s vyhříváním v černé kůži prošívané červenou nití, ve stejném provedení pak jsou i výplně dveří, volant, manžeta řadící páky a ruční brzdy, dále pak červený koberec a defakto maximální možná výbava jaká se dala do tohoto auta pořídit (navigace atd.).
Auto jsem koupil v listopadu 2011 v Německu, kde bylo také částečně upraveno firmou Engstler (profi úpravce Alfy Romeo). Zde sloužilo pravděpodobně jako předváděcí auto a bylo zde do svých 70 000 km servisováno. Provedené úpravy byly následující:
-18" ráfky Engstler, pneu 225/40/18
- 4 pístkové brzdy Brembo z Porsche 993 Turbo s pancéřovanými hadicemi
- duplexní nerezový koncový díl výfuku Engstler
- spodní díl zadního nárazníku umožňující použití duplexního výfuku
- chromované kryty vnitřních prahů
- alu doplňky interiéru Zender (hlavice řadící páky, madlo ruční brzdy, pedály a opěrka nohy)
- látkové koberečky Engstler
Všechny tyto úpravy jsou zapsány v TP.
Moje auto bylo rok výroby 2002 a mělo najeto cca 105 000 km, poslední prohlídka byla dle servisky v 90 000 km, takže počáteční investice byla jasná. Ale s tím jsem počítal. Takže po příjezdu do nového domova šlo auto na dílnu. Proběhla výměna rozvodového řemenu včetně kladek a vodní pumpy, nové svíčky, termostat, přední ramena, manžety poloos zadní osa dostala kulové čepy + silentbloky Powerflex. Vzhledem k tomu, že auto stálo pravděpodobně delší dobu venku, vyměnili se všechny zpuchřelé hadičky, zkorodované podvozkové díly (na některé ještě dojde řada - všechno nejde hned), prostřední tlumič výfuku (byl už před smrtí, tak jsem objednal nerezový díl Ragazzon v limitované edici Alfisti.net, který měl pouze takový "minitlumič") a dokonce i tepelná izolace na motorové stěně (hrozný opruz - musela dolů nápravnice, vypustit klimu atd.). Vzhledem ke světlé výšce auta byla také malinko pomuchlaná chladičová příčka, kterou jsem koupil novou a nechal ji nalakovat do černé barvy. Dále se vyměnila plastová mřížka v předním nárazníku ,která byla rozlámaná pravděpodobně od nějakého kamene atd atd. Samozřejmostí byla také výměna oleje Selénia Racing 10W 60, výměna všech filtrů, nové naplnění klimy atd. Některé díly jsem měnit ani nemusel, ale chtěl jsem to auto mít ve 100% stavu, takže to co bylo poškozené nebo "spotřebák" se prostě vyměnilo. Na autě bylo potřeba ještě vyměnit zadní pružiny a kotouče, ale k tomu se dostanemu později.
Zde jsou nějaké fotky těsně po koupi auta:
vzhledem k tomu, že toto fórum navštěvuji již delší dobu, rozhodl jsem se tady představit jeden ze svých projektů (ten druhý je o něco zajímavější co se týče úprav a má velmi pestrý příběh, ale k představení také dojde).
Jedná se o Alfu Romeo GTV 3.0 V6 24V v limitované sérii, která byla určena pouze pro německý trh a nesla označení "Edizione Sportiva". V této limitované edici bylo vyrobeno 500 kusů. Od "běžného" GTV se lišila v první řadě odstínem "Black Excellente" (černa metalíza), předními blatníky s odvětráním brzd Zender, černými bočními blinkry, lakovanými prahy a spodky nárazníků. Auto jezdilo na pružinách Eibach - 30mm a tlumičích Koni. Další změny se odehrály také i v interiéru - elektricky ovládané sedačky Recaro s vyhříváním v černé kůži prošívané červenou nití, ve stejném provedení pak jsou i výplně dveří, volant, manžeta řadící páky a ruční brzdy, dále pak červený koberec a defakto maximální možná výbava jaká se dala do tohoto auta pořídit (navigace atd.).
Auto jsem koupil v listopadu 2011 v Německu, kde bylo také částečně upraveno firmou Engstler (profi úpravce Alfy Romeo). Zde sloužilo pravděpodobně jako předváděcí auto a bylo zde do svých 70 000 km servisováno. Provedené úpravy byly následující:
-18" ráfky Engstler, pneu 225/40/18
- 4 pístkové brzdy Brembo z Porsche 993 Turbo s pancéřovanými hadicemi
- duplexní nerezový koncový díl výfuku Engstler
- spodní díl zadního nárazníku umožňující použití duplexního výfuku
- chromované kryty vnitřních prahů
- alu doplňky interiéru Zender (hlavice řadící páky, madlo ruční brzdy, pedály a opěrka nohy)
- látkové koberečky Engstler
Všechny tyto úpravy jsou zapsány v TP.
Moje auto bylo rok výroby 2002 a mělo najeto cca 105 000 km, poslední prohlídka byla dle servisky v 90 000 km, takže počáteční investice byla jasná. Ale s tím jsem počítal. Takže po příjezdu do nového domova šlo auto na dílnu. Proběhla výměna rozvodového řemenu včetně kladek a vodní pumpy, nové svíčky, termostat, přední ramena, manžety poloos zadní osa dostala kulové čepy + silentbloky Powerflex. Vzhledem k tomu, že auto stálo pravděpodobně delší dobu venku, vyměnili se všechny zpuchřelé hadičky, zkorodované podvozkové díly (na některé ještě dojde řada - všechno nejde hned), prostřední tlumič výfuku (byl už před smrtí, tak jsem objednal nerezový díl Ragazzon v limitované edici Alfisti.net, který měl pouze takový "minitlumič") a dokonce i tepelná izolace na motorové stěně (hrozný opruz - musela dolů nápravnice, vypustit klimu atd.). Vzhledem ke světlé výšce auta byla také malinko pomuchlaná chladičová příčka, kterou jsem koupil novou a nechal ji nalakovat do černé barvy. Dále se vyměnila plastová mřížka v předním nárazníku ,která byla rozlámaná pravděpodobně od nějakého kamene atd atd. Samozřejmostí byla také výměna oleje Selénia Racing 10W 60, výměna všech filtrů, nové naplnění klimy atd. Některé díly jsem měnit ani nemusel, ale chtěl jsem to auto mít ve 100% stavu, takže to co bylo poškozené nebo "spotřebák" se prostě vyměnilo. Na autě bylo potřeba ještě vyměnit zadní pružiny a kotouče, ale k tomu se dostanemu později.
Zde jsou nějaké fotky těsně po koupi auta: