Stránka 1 z 4

Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 19 srp 2013 12:56
od Bufik
Ahojky jsem tu nový tak bych chtěl prvně všechny pozdravit :) V pátek jsem si přivezl tuhle čertovu krabičku z Frýdku Místku, což mám od domova asi tak 400km, tuhle dálku kadett zvládnul s malou újmou na zdraví (na D1 se uklepalo abs, tak jsem ho odpojil vytažením relátka) a s krásnou spotřebou 7,5l/100km. jedná se o 2.0 16V C20XE 110kw r.v.1990 po druhém majiteli, najeto poctivých 152K. Podlaha u řidiče a tlumiče vyvařený. Prahy načatý, ošetřeno gumoasfaltem. Příjezd v 5:27 a vstávání v 6 do práce lahůdka, ale stálo to za to :D V pátek odpoledne vyměněny svíčky za BOSH Platinum a vzduchový filtr. Zhoršil se chod už tak špatného volnoběhu, takže jsem v sobotu mazal pro NGKčka. Chod se zlepšil, ale stále to není ono, zkusím koupit ještě nový kabely a uvidím. Taky jsem sundal přebytečný nálepky a vyměnil děravej střední tlumič za kousek z nexie, kterej jsem dostal od minulýho majitele k autu. Nevím proč, ale stále se mi z katu při určitých otáčkách takové vrčení a meluzína, ale vysypanej není klepal jsem do něj kladívkem a nic. Auto bude sloužit jako civil, když na to přijde tak možná i hobby rally car :)

Plány:

-lehká kola tvrdá kola - done
-podvozek s tuhostní stavitelností
-lepší kotouče a desky done
-hydraulická ručka
-koncák Remus nebo něco průchozího
-lyžina pod motor
-rozpěra mezi přední tlumiče
-semišový volant done
-vícebodové pásy - done
-originál gsi nárazník
-short shift
-zamračení kapoty? a umístění zámků
-polepy
-přídavná dálková světla
-PU uložení náprav
-hasičák ke spolujezdci
-rozebíratelný rám

Obrázek
Obrázek

Re: Opel Kadett GSi C20XE (Kladno)

Napsal: 19 srp 2013 14:07
od LiberaleMiguel
Snesou se origo sedačky s vicebodovyma pasama ?

Re: Opel Kadett GSi C20XE (Kladno)

Napsal: 19 srp 2013 14:10
od miras3000
další oplík :)
problém s nepravidelným volnoběhem (až "tvrdým") jsem řešil taky, nakonec se mi nejvíc osvědčily tyto svíčky: http://zapalovaci-svicky.heureka.cz/zap ... dc-plus_2/" onclick="window.open(this.href);return false; s odtrhem elektrody na 0,7 - 0,8 mm 8)

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 19 srp 2013 14:17
od Bufik
Třiboďáky by měly 8) http://gizmi.rajce.idnes.cz/Uchyceni_pasu_v_Golf_IV
Kamarád v kelly mi doporučil bkr6ek že je má v závodní Hondě a že šlapou jak fík :wink: Dneska jedu ještě pro kabely tak uvidím no, potom už může být chyba asi jedině v rozdělovači? A ještě se mi projevuje takový jako zhoupnutí skoro až k chcípnutí, ale to určitě nebude svíčkama :roll:

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 19 srp 2013 14:29
od LiberaleMiguel
Jedna věc je, ze tam ty pasy namontujes, druha věc je, jestli se ta sedačka při bouračce nezborti a neudělá z tebe krypla 8)

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 19 srp 2013 14:32
od miras3000
bkr6ek svíčky jsou v opelu vyhozený prachy, koukám že mají 2 elektrody. vyzkoušel jsem hodně svíček ,jak na 8V tak 16V a v životě si už na sériový (neupravený) motor nedám jiný svíčky než jednoelektrodový . nesrovnávat upravenou hondu s neupraveným opelem. ale klidně to zkus :wink:
to pohupování bude někde v podtlaku, nejspíš ale mezi škrtící klapkou a váhou vzduchu, praská tam ta gumová hadice "harmonika" , pak to takhle houpe. :)

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 19 srp 2013 14:46
od Bufik
Mrknu na ní, svíčky už mám namontovaný a jede to dobře :) Ještě dneska koupím ty kabely a uvidím. Tak ty pásy jsou kotvený v karosérii a ne v sedačce, tak nechápu proč by se měla bortit :roll: btw. čím byste nahradili kat, kterej je už asi po smrti? Holá roura, rezonátor nebo sportovní kat?

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 19 srp 2013 15:28
od kubi
Další kolega, vítej 8) máme tu i spešl sekci tak tam koukni 8)

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 19 srp 2013 15:47
od Ritchma
Bufik píše:Mrknu na ní, svíčky už mám namontovaný a jede to dobře :) Ještě dneska koupím ty kabely a uvidím. Tak ty pásy jsou kotvený v karosérii a ne v sedačce, tak nechápu proč by se měla bortit :roll: btw. čím byste nahradili kat, kterej je už asi po smrti? Holá roura, rezonátor nebo sportovní kat?
Jenže harness ti půjde skrz sedačku a ta na to není stavěná. Teď si představ, že na tu sedačku při nehodě vyvine tlak a jednoduše ti jí "sklopí" nebo poškodí opěrku a pás se ti roztáhne do stran, čili tě pustí. A teď si představ že nabouráš, při prvním nárazu ti to zničí sedačku, dostaneš se z pásu ven a náraz tě třeba sundá ze silnice a ty budeš lítat po autě...
Tenhle projekt na mě zatím moc dobře nepůsobí, ale uvidíme co se z toho vyvine.
Budu hádat. První auto?

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 19 srp 2013 17:19
od Bufik
No tak jsem myslel že je chrouplej kat a on to dělá ten tlumič z nexie... Takže buď zalátám originál jestli taky není vysypanej nebo tam dám rouru no :( První určitě ne :wink: Já pořád nechápu jak ty pásy můžou na tu sedačku vytvořit tlak, když jsou jen protažený pod opěrkou. Dal bych skořápky, ale na delší cesty to bude asi dost nepohodlný ne?

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 19 srp 2013 17:31
od LiberaleMiguel
Však pasy te při bouračce zamacknou do sedačky a když ta sedačka není stavena na dany typ pasu, tak ji to proste může zbortit - jednoduše řečeno.
Skořepiny mam ve svoje aute a nemam problém v tom najet 600km na jeden zátah. Pokud nemáš, nějakého podivného důvodů, potřebu za volantem ležet, tak jsou skořepiny velice pohodlná věc. Kdybys mel zájem, tak mi napiš SZ, umím nové, kvalitní za sympatické ceny. Aji ty pasy k nim ti dodám 8)

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 19 srp 2013 17:37
od Motor
Pěkný oplík, jen nevím jestli bych ho hned zprznil pretahnutim kapoty a zamku. exterier i intros bych se snazil nechat v serii, spis bych auto uvedl do puvodniho stavu, nez znehodnotil tuningem. udelej motor, vyfuk podvozek, kola. spis bych se snazil vyvarit nacate lemy, nez tahat kapotu a bile zasterky...
Ber to jen jako radu :D
tuzingovka se z toho da udelat jednoduseji a rychleji nez se zda

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 19 srp 2013 21:49
od Bufik
Na to aby tě to jak ty píšeš zatlačilo do sedačky by musel bejt naviják vybavej pyropatronou.

Abych pravdu řekl, taky mě napadlo že bych ho dotáhnul do seriovýho stavu a udělal z něj mazla. Ale to auto jsem koupil s tím že se s ním bude i závodit a počítám že ho někde omotám, takže proč to dělat vratný úpravy?

Prvně chci řešit bezpečnost, viz. kola, gumy, pásy. Zástěrky jsou čistě funkční věc, děsně nerad meju zaházený auto a stojej pár peněz :D imho když budou pásy uchycený jak maj bejt, tedy na originál oka vpředu a vzadu na sloupek nemá se jejich vlivem sedačka jak zbortit. Podvozek je na tom velice dobře, takže zatím nemám potřebu měnit. Až doslouží přijde výměna za sportovní, to samý s brzdama. Motor zatím vylepšovat nehodlám, výkonu má dost. Dostal zatím jen trochu péče v podobě svíček a filtru, olej byl nedávno dělanej a rozvody jakbysmet. Na ty lemy jsem zatím koupil zastavovač rzi od loctitu a až se někdy bude dělat klempířina, tak se třeba udělá i to přetažení kapoty a zámky, jestli se mi to tou dobou ještě bude líbit :)

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 19 srp 2013 22:55
od JRD McLAREN
sam som "robil z dvoch GSI sedaciek jednu funkcnu" ..
pri buracke sa dolame bud sedak alebo operadlo ..alebo oboje.. aj pri seriovych pasoch..
..a neplati to len pri tychto sedadlach.. ale vseobecne..

takze...
neviem co ma potom spolocne uchytenie pasov (ci ich konstrukcia),
a ich pripadna sila/schopnost udrzat "cloveka" pri naraze
spolocne so samotnou silou konstrukcie sedadla, ci uz serioveho alebo sportoveho..

ked sa raz ma to sedadlo zlomit, tak sa zlomi... a je jedno ake bude..
(pristup k technike a technologii formuly 1 tu nikto znas nema)

asi ide "len o to", ze 4 ci 6 bodove pasy cloveka lepsie urdzia v sedadle,
pri posobeni roznych odstredivych / dostredivych sil ..
(pri prejazde zakrutami, prip. smyku a pod..)
..
si myslim, ze v pripade nehody, pri pripadnom "zborteni konstrukcie sedadla"
budu uz davno "zbortene" klby, rebra, chrbtica atd.

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 19 srp 2013 23:11
od Ritchma
Taky jsem se bál že skořepiny budou hrozně nepohodlný. Koupil jsem sparco pro 2000 a nemohl jsem si je vynachválit.
Teď mám v autě tohle http://1.bp.blogspot.com/-TijtT-YCS5Q/T ... cudb_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
a okamžitě bych to měnil za skořepinu...

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 20 srp 2013 07:31
od Bufik
Zatím vezmu od Gizmiho 3bod s el. navijákem a skořápku třeba pořídím časem. Ale Teď se sháním spíš po kolech/gumách protože ty co tam jsou teď jsou na mokru životu nebezpečný. Aneb výjezd z kruháče bokem, při nájezdový rychlosti 60km/hod tachometrových. :? Dnešní ranní start byl bídnej, takže odpolko zajedu pro ty kabely, snad to bude ok. Bosh za ně chce peněz, jak kdyby to mělo bejt na s-classe :kladivo:

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 20 srp 2013 08:27
od LiberaleMiguel
Tyhle kompromisy nikdy nebudou ideální....
Když na to přijde, tak aji kolem skořepiny se da protáhnout do zadu(mam 115kg a 186cm) a se skořepinou je vzadu víc místa na nohy(opěrka proste není tak tlustá)

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 20 srp 2013 08:31
od Bufik
No, ale když na to přijde chci si v tom autě i zaš*kat že jo :mrgreen:

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 20 srp 2013 08:37
od LiberaleMiguel
Takže to bude zavodak, daily car, šmajchl kabinet....co ještě? :?
Dyť říkám, ze vzadu diky tomu bude víc místa :-)

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 20 srp 2013 08:43
od Bufik
Jídelní vůz, stěhovák a pojízdná diskotéka, to je jasný :lol: Je to daily car, s kterou chci odjezdit aspoň pár RZ v sezóně http://www.amaterrally.cz čili závodění opravdu pro radost bez nějakejch ambicí :wink:

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 23 srp 2013 07:29
od Bufik
Vysypanej kat i střeďák, nahrazeno trubkou. Zvuk super ale přijde mi že to nějak nejede. Spotřebu se dozvím v příštích dnech. Když jsme to dělali cápek si vedle mě stříkal bodyčko tak, že jsem od toho měl zaházenou celou pravou stranu a vršek auta. Takže jsem si dal hodinku fetování ředidla a pucování auta. Večer jsem tomu byl ještě protáhnout pérka a začaly se od PP kola ozývat rány, který jsou při brždění slyšet víc. Mám podezření že to nevydejchal kotouč. :kladivo:

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 23 srp 2013 09:08
od Tiger.s
Co se týče trubky až dozádu a jen koncáku. Když poladíš komplet sání místo toho blbího sfi boxu tak poznáž změnu. stratil si krouták v nízkejch táčkách :D

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 23 srp 2013 09:25
od Bufik
Co myslíš tím polazeným sáním? Zatím jsem viděl jen nějaký ty sací domky, který toho asi moc nepřidaj a pak sání od Lexmaulu a ty jsou zase pěkně mastný :oops: Ten krouťák bych rád dostal zpátky :mrgreen:

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 23 srp 2013 10:21
od Lukin_GSi
Vítej, ty tomu autu dáváš pokuřit hned ze startu.. (2 sada svíček) :D kdybys koupil rovnou origo GM, nemusíš nic řešit.. Nevím jestli už to víš, ale v přístrojovce je taková magická kontrolka check control, tak se rozsvítí.. když je nějaká závada, ten nepravidelný volnoběh bych spíše viděl na zanesený volnoběžný regulátor, případně nějaký rozpadlý podtlak. Co se týče úprav toho motoru a auta všeobecně.. nestojí to za to. Výrobce udal laťku hodně vysoko, ten motor jezdí nejlépe v původním stavu a auto vypadá nejlépe sériově. Vyplatí se opravdu upravit jen podvozek, případně brzdy. Tím, že jsi kat nahradil trubkou.. jsi možná něco získal ve vysokých otáčkách, ale na úkor toho ztratil v nízkých 8) Takže je nejlepší tam ten kat nechat, nechat origo středový tlumič a dozadu dát max. Rémus, který se vyráběl přímo pro Tvůj bourák :) S tím sáním to asi vůbec nemá cenu řešit, pokud nejsi hodně ve vatě a byl bys ochotný dát řekněme 10tis za jeté sání Lexmaul s nárustem výkonu 0,prd prd. Leda že bys byl pózer a chtěl ho z frajeřinky :D To je auto, které Tě prostě nenechá jet normálně.. budeš s tím furt lítat a užívat si toho.. teda pokud sis to k vůli toho pořídil :) Takže si fakt vyřeš jenom tech. stav a dobré gumy. Co se týče pásů, to bych vůbec neřešil.. stejně je ani dobře neukotvíš, dokud nevytáhneš zadní sedačky a dozadu nepřiděláš rozpěru.. To auto je jak z papíru, tak si v tom raději vůbec nepřej bourat a důvěřuj tomu origu pásu.

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 23 srp 2013 10:38
od Bufik
Jen když dáš autu hned po koupi sodu tak zjistíš co všechno je vlastně na odchodu :) Na originál díly nemám žádnou slevu ale u kelly 40% tak proto ta druhoška. Ten nepravidelnej běh je jako kdyby občas nějaká ta svíčka nehodila jiskru mi přijde. V pondělí budu mít kabely od Janmoru, tak uvidím. To že jsem ztratil v nízkejch jsem bohužel dost pocítil, ale v katu už jen lítal zbytek vložky, takže to bylo stejně špatný a střeďák zase rezonoval :( Káru mám prvořadě na daily ježdění, takže jedinej způsob jak ten spodek nahnat z5 je koupit origo střeďák a kat? :? Ve vatě právěže nejsem :mrgreen: Ten koncák Remus tam snad mám ne? Dvě čtverhrané koncovky :)

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 23 srp 2013 10:56
od Lukin_GSi
Proto se s dílama musíš obracet na mě :D

Takový výfuk tam máš?

Obrázek

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 23 srp 2013 11:02
od Bufik
Ne :( Ale chtěl bych mít 8)

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 23 srp 2013 11:16
od Lukin_GSi
Bych Ti ho možná i prodal :)

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 23 srp 2013 11:41
od Bufik
Jsou tu důležitější věci než hezkej koncák s pěkným zvukem a já beru jen průměrnej plat :D

Re: Opel Kadett GSi 16V (Kladno)

Napsal: 23 srp 2013 15:20
od fereros2
Lukin_GSi píše:Proto se s dílama musíš obracet na mě :D

Takový výfuk tam máš?

Obrázek

ááá tak už vím co mi leží ve sklepě za Rámuse, mám úplně ten samej, chtěl jsem ho na svoje auto, ale nepásne..kolik tak má cenu? Klidně bych ho prodal za hezký peníz