323F V6 by Nigtmare
Napsal: 31 říj 2013 01:37
Konečně jsem se dostal k tomu, založit si "projekt" i na tuningforu, po tom co sem chodím asi 6 let
Mazdu jsem si koupil v roce 2007 jako svoje první auto, bez jakýchkoliv znalostí a zkušeností ohledně aut
Buhužel (teď bych řekl spíš naštěstí) jsem si vybral ten největší vrak co byl v republice zrovna na prodej a tak jsem hned od začátku dostával tvrdou školu. Auto vpodstatě sotva dojelo po koupi domů na 4 válce.. Z motoru kapal olej, cukalo to, vynechávalo, kolísal volnoběh a žralo to 12litrů. Protože stav mého účtu po koupi mazdy byl = 0 Kč a nemám žádného "znémého mechanika" musel jsem začít studovat knihy - jak vlastně ten motor funguje a přece to zas nemůže být tak složité:) Postupně jsem to během půl roku dal do pojízdného a použitelného stavu..
Ale protože motor žral litr oleje na 500km a na motor KF (2,0V6) toho nešlo moc sehnat, rozhodl jsem se že tam zrovna swapnu KL (2,5V6). Ten se mi povedlo koupit a začlo asi roční období kdy jsem seděl u google, běhal s multimetrem kolem auta a vymýšlel jak tam ten motor zapojit, když je jiná celá elektrika atd.. Mechanicky to až takový problém nebyl, tak jsme ho tam šoupli a zhruba další půl roku se ladilo a hledaly dráty a řešily problémy. Bohužel KL které jsem koupil za strašně moc peněz a mělo být v "top stavu" byl napůl přidřený šrot, který žral opět zhruba litr oleje na 500km. Takže se dělala komplet generálka a zrovna se upravilo vše co na tom motoru rozumně upravit šlo. Na úpravu hlav jsem sice čekal půl roku ale myslím že to stálo za to..
Pak jsem s autem nějakou dobu jezdil, jen do té doby než jsem se rozhodl, postavit to celé od znova, podle svých představ (nakonec z původního auta zbyla jen holá kastle, kapota, zadní okna a poloosy. - vše ostatní se vyhodilo a nahradilo dílama z jiných mazd co jsem měl na ND, nebo novýma dílama případně se vyrobilo/upravilo)
teď nějaké ty fotky
bohužel stav po koupi byl tak tragický, že jsem to moc nefotil, ale něco ilustračního...


Pořídil jsem originální spoiler a 17" kola Drifz

Chystání KL motoru na swap..



Tady je motor v autě a ještě se nevědělo, že brzo pude opět ven a bude se dělat GO


Mazdu jsem si koupil v roce 2007 jako svoje první auto, bez jakýchkoliv znalostí a zkušeností ohledně aut

Ale protože motor žral litr oleje na 500km a na motor KF (2,0V6) toho nešlo moc sehnat, rozhodl jsem se že tam zrovna swapnu KL (2,5V6). Ten se mi povedlo koupit a začlo asi roční období kdy jsem seděl u google, běhal s multimetrem kolem auta a vymýšlel jak tam ten motor zapojit, když je jiná celá elektrika atd.. Mechanicky to až takový problém nebyl, tak jsme ho tam šoupli a zhruba další půl roku se ladilo a hledaly dráty a řešily problémy. Bohužel KL které jsem koupil za strašně moc peněz a mělo být v "top stavu" byl napůl přidřený šrot, který žral opět zhruba litr oleje na 500km. Takže se dělala komplet generálka a zrovna se upravilo vše co na tom motoru rozumně upravit šlo. Na úpravu hlav jsem sice čekal půl roku ale myslím že to stálo za to..
Pak jsem s autem nějakou dobu jezdil, jen do té doby než jsem se rozhodl, postavit to celé od znova, podle svých představ (nakonec z původního auta zbyla jen holá kastle, kapota, zadní okna a poloosy. - vše ostatní se vyhodilo a nahradilo dílama z jiných mazd co jsem měl na ND, nebo novýma dílama případně se vyrobilo/upravilo)
teď nějaké ty fotky
bohužel stav po koupi byl tak tragický, že jsem to moc nefotil, ale něco ilustračního...
Pořídil jsem originální spoiler a 17" kola Drifz
Chystání KL motoru na swap..
Tady je motor v autě a ještě se nevědělo, že brzo pude opět ven a bude se dělat GO