Stránka 1 z 3

sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 05 dub 2014 22:41
od Juraj
vozidlo AR33 905 s predkem 907a

interier:
-zadni sedacky pryc,
-zadní rozpěra s kotvením pro bezp. pásy
-6ti bodové pásy
-hydraulická ruční brzda
-mereni teploty vzduchu za chladicem sani a 4xEGT
-hlavice radici paky z golfoveho micku :D
-budík greedy pro mereni tlaku v sani

exteriér:

- matný, odřený, s vyřezaným nárazníkem
- upravené otevírání kapoty směrem ke sklu


motor:
- 1.7 16V
- vetší sací ventily o 3mm
- bezkontaktní zapalování s MAP senzorem, priprava pro jednotku IMFsoft
- přeplnování kompresorem Eaton M90 3rd
- výměník pro water/air chlazení stlaceneho vzduchu
- prepousteci blow ventil s el. ovladanim pro regulaci plniciho tlaku
- celonerezový výfuk vc. zadniho sport. tlumice, svody omotané termopáskou
- vstriky audi S3, vstrikovaci cerpadlo octavia 1 WRC
-zakazkove celohlinikove chladice by marab
- 50A pidialternátor ze suzuki alto
- vyrobené řemenice a rozvody pro alternátor, vodní pumpu, servo a dmychadlo
- regulace tlaku paliva regulátorem tomei s manometrem + pancerove hadice
- sportovni filtr BMC CDA
- vyrobená duralová hlavní řemenice
- olejova vana motoru s upravenymi prepazkami proti odlevani a peneni oleje
- kovokeramická lamela, pritlacny talir pro vetsi pritlak.

podvozek:
-připravená AWD bez mezinápravového difu, s elektromagneticky odpojitelnym zadnim nahonem a volnobeznym loziskem v zadnim diferencialu 50/50, vzadu samosvorný diferenciál se svorností 60%
-zadni naprava s kotoucovymi brzdami 257mm
-ulození zadní nápravy unibal
-ulozeni predni napravy powerflex
-predek i zadek stavitelne tlumice koni
-snizene pruziny KW -40/-40
-demontovane ABS
-nově natažený brzdový systém (měď a pancéřově hadice)
. pripraveny predni brzdy brembo z alfy 166 kotouc 315mm z fabie S2000 plus upraveny stred

Re: Alfa romeo 33

Napsal: 05 dub 2014 22:43
od Juraj
par fotek,zbytek jak s emi bude chtit.

Re: Alfa romeo 33

Napsal: 05 dub 2014 22:49
od Juraj
vyroba remenice a snimani podtlaku/pretlaku plus rizeni regulace paliva a blow

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 06 dub 2014 16:34
od Marab
..prej by marab :D
Jinak dobry, moc by se mi libil ten kompresor.. :D
..tak at uz to jezdi.. 8)

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 06 dub 2014 16:44
od Juraj
nejaka s chladicema..

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 07 dub 2014 09:16
od Bufik
Tomu říkám projekt 8)

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 07 dub 2014 17:42
od Juraj
díky, takovéhle komenty potěší a nakopnou do další práce :-)

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 07 dub 2014 19:47
od Rostack
Paráda, fakt se mi líbí takovýhle projekty, držim palce 8)

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 07 dub 2014 19:54
od m.artty
Rád se budu dívat, ikdyž počítám, že tomu časem přestanu rozumět... Jako tomu BMW turbo projektu, tak už moc netuším o čem se bavíte :oops:

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 07 dub 2014 20:10
od Juraj
si nic nedel.. taky tomu nerozumim... jen se tak tvarim :lol: :lol: :lol: :alien:

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 07 dub 2014 20:36
od Marab
m.arrty_viš jak, jeden umí to a ten zas tohle..atd... :D

juraj_já se taky přidávám ke sledování, ale musí to být peklo!!! tak jak? kdy to pojede? :wink:

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 07 dub 2014 21:18
od Hondzik
sleduju už nějaký pátek na squadře. Držím pěsti

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 07 dub 2014 21:24
od posero
ty brzdy v mědi to neni úplně dobře, jinak budu sledovat

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 07 dub 2014 21:40
od Juraj
a v cem to je spatne? :-) pri tom najezdu co to auto najezdi to je uplne jedno :-)navic v medi je jen cca 50 cm pred kazdym zadnim kolem. jinak vse pancerova hadice.

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 07 dub 2014 21:57
od posero
pokud máš měď uvnitř v autě tak budiž, pokud venku pod autem tak to je tak na rok, myslím, že by se vyplatilo udělat to v origo materiálu kerej stojí 300kč/5m

jinak čím víc pancéřové hadice tím je to horší, tím už sem si prošel... jak máš zapojený okruh a ručku?

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 08 dub 2014 10:30
od Bufik
Proč je měď špatně? Měď přece nehnije nebo snad jo?

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 08 dub 2014 10:51
od Bohuš
Taboo píše:
kucik píše:POtřebuju radu.Udělal sem si komplet vedení brzdových a palivových tubiček pod autem z mědi,protože to je už na věky,jelikož měď nerezaví,ale jeden mechoš mě straší,že prý měď reaguje s brzdovkou a že mě to ty trubičky nebo gumičky v hlavním brzd. válci a ve třemenech sežere.Co je na tom pravdy? :?
Chces opravdu dobrou radu, ktera ti jednou muze pripadne zachranit i zivot? Brzdove trubky vyrobene z medi na auto v ZADNEM pripade nedavej. Nejenze med je za tepla velice mekka (a snadno prorazitelna kdejakym kamenem), za studena je naopak velice krehka a casem (tepelnymi cykly) tvrdne a praska (zvlaste v oblasti namahanych spojeni). Tlak v brzdach mnohdy prevysuje i 1,000 PSI - a v zime ti muze stacit jen mala microscopicka prasklina v potrubi k tomu, aby se to potrubi pri plnem tlaku brzd doslova roztrhlo... Z techto duvodu je pouziti medeneho potrubi v brzdovem anebo vysokotlakem palivovem systemu v mnoha zemich (vcetne USA) doslova nelegalni. Pokud chces potrubi, ktere bude spolehlive trvat na veky, pouzij nerez ocel. :wink:

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 08 dub 2014 17:34
od Juraj
s najezdem auta 1000km/rok to resit nebudu, pod autem med vede 5cm :-) o nice se neprorazi!!!


rucka je zapojena jako pruchozi z brzdoveho valce pro zadni napravu, funguje to naprosto bez chyby :-)

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 09 dub 2014 09:51
od Taboo
Nechci ti do toho sice moc mluvit anebo moralizovat, ale to je jako "neresit" L-rated pneumatiky odduvodnenim, ze 200km/h rychlosti na Autobahn jezdis pouze 1000km za rok. To medene potrubi urcene pouze pro nizkotlakove aplikace muze byt OK ten prvni rok, mozna i ten druhy - a nelegalnost jeho pouziti v brzdovych systemech se muze zdat byt naprosto neodduvodnena - az do chvile jeho selhani kdy to budes nejmene ocekavat a potrebovat. Proc jednoduse nepouzit potrubi, ktere je pro brzdove systemy primo urceno, napriklad cunifer (slitina mede, niklu a zeleza) s cilem co nejvyssi spolehlivosti jednoho z nejdulezitejsich systemu kazdeho vozu? Kazdy retez je pouze tak silny, jako jeho nejslabsi clanek... :wink:

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 09 dub 2014 09:57
od wesly.TDI
Kdo brzdí ten ztrácí :lol:

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 09 dub 2014 09:57
od crocjirka
ja teda nechci delat chytraka, ale to co rika taboo ma neco do sebe... a zrovna brzdy je pro me osobne to nejdulezitejsi na aute.. :)

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 09 dub 2014 09:59
od wesly.TDI
Juraj píše:a v cem to je spatne? :-) pri tom najezdu co to auto najezdi to je uplne jedno :-)navic v medi je jen cca 50 cm pred kazdym zadnim kolem. jinak vse pancerova hadice.
Juraj píše:s najezdem auta 1000km/rok to resit nebudu, pod autem med vede 5cm :-) o nice se neprorazi!!!


rucka je zapojena jako pruchozi z brzdoveho valce pro zadni napravu, funguje to naprosto bez chyby :-)
tak 5 nebo 50 ????? :? :? :?

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 09 dub 2014 14:14
od Libor12
Než ho tu roztrháte zaživa :lol: musím se juraje zastat. Je to jen o tom,že juraj použil brzdové trubky originál z tovarní fábie - jen tomu prostě říká "měd". Jeho "měd" je ve skutečnosti slitinu CuNiFe ta která se na výrobu brzd trubek běžně používá a vy máte na mysli 99.9% Cu ktera se používa u klimatizaci a instalatéři na vodu,vytápění. A že je to v našich končinách naprosto běžná věc,můžu jen potvrdit.

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 09 dub 2014 14:25
od Taboo
Libor12 píše:Než ho tu roztrháte zaživa :lol: musím se juraje zastat. Je to jen o tom,že juraj použil brzdové trubky originál z tovarní fábie - jen tomu prostě říká "měd". Jeho "měd" je ve skutečnosti slitinu CuNiFe ta která se na výrobu brzd trubek běžně používá a vy máte na mysli 99.9% Cu ktera se používa u klimatizaci a instalatéři na vodu,vytápění.
OK, tak to je vporadku 8) . Vice o cunifer slitine a normach brzdoveho potrubi tady:
viewtopic.php?f=158&t=55296&p=1970597&h ... r#p1970597" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 09 dub 2014 17:23
od Juraj
jak píše Libor... nejak mi nedoslo ze myslíte klasickou Cu :-) holt sem se nad tim proste nepozastavoval... :-)

trubky jsou dlouhe 50cm, podruhe mi vypadla nula omlouvam se :-)

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 12 dub 2014 14:31
od Juraj
zase sem vyhrabal neco z archivu...

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 13 dub 2014 20:55
od Juraj
dneska to bylo volnejsi.... predelaval sem rucni brzdu...

jeste dovarit, obrousit, láknout a smontovat... ale konstrukčně je vyřešená... jde krásně lehce :-)

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 13 dub 2014 21:14
od Gooder
Taky sleduju na squadře, moc zajímavý projekt 8)

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 13 dub 2014 21:18
od Marab
Juraj píše:dneska to bylo volnejsi.... predelaval sem rucni brzdu...
jeste dovarit, obrousit, láknout a smontovat... ale konstrukčně je vyřešená... jde krásně lehce :-)
pěkné, pěkné..jen je konstrukčně řešená za spodní díru na čep pro otáčení a vrchní 3díry jsou k volbě na trn do brzdového válečku..ty jsi to vyřešil jinak/obráceně a pokud funguje, není co řešit.. :) já už si jí taky konečně musím namontit...kovářova kobyla, no... :mrgreen:

Re: sleeper car - Alfa romeo 33

Napsal: 13 dub 2014 21:22
od Marab
jinak řešení konzole a celkové ustavení ručky super...jednoduché, účinné.. :)