Toyota Supra MA70 => JZA70 LHD
Napsal: 08 pro 2014 21:14
Průběžně aktualizovaný spec list:
'90 Toyota Supra Mk.III
původně 7M-GTE stock motor (zaklepal na klice a žral olej)
nyní 1JZ-GTE twinturbo (původem z JZX90 - Mark II nebo Chaser) s přehozenou rear sump olejovou vanou
nové rozvody, nová vodní pumpa 2JZ-GTE (zrušený hydrofan)
kompletní nová těsnící sada motoru
sériová 1JZ ECU
2JZ-GTE MAP senzor
2JZ-GTE igniter
custom 3" sací potrubí + sportovní filtr vzduchu
custom 3" nerezová downpipe s portem pro WB lambdu
custom 3" nerezový výfuk - trubka až dozadu, zakončeno HKS HiPower tlumičem
mezichladič XSPOWER 600x300 core, 3" tloušťka
custom 3" nerez potrubí mezichladiče
Ford Contour/Mondeo el. větráky se saharou
dvouteplotní BMW spínač + custom spínací okruh vlastní výroby pro sekvenční spouštění větráků
modifikované silentbloky motoru JZA80 97+ (pevnější, odolnější)
R154 sériová 5spd převodovka
1JZ/R154 bellhousing
TRD CrMo setrvačník
ARP šrouby setrvačníku
seriová spojka přeobložená materiálem HDS
sériový lamelový LSD diferenciál 3.73:1
USDM zadní světla
pancéřované brzdové hadice (teflon-guma-nerez-silikon)
8x18" kola DBV, obuto na 225/40/18
šedý kožený interiér mínus přední kožené sedačky
OttoR polohovatelné sportovní sedačky
lišty zalakované do barvy auta
decentní šedý polep přes křídlo a boky
rádio + CD měnič ze 7gen Celicy
Zatím koupeno, ale není v/na autě:
Třídílná kola Racing Hart Delorizon 8.5x18" a 9x18" (JDM kola vyráběná pro Racing Hart ve fabrice SSR - kdo zná, ten ví...
)
Brembo čtyřpístky na předek + 330mm kotouče
adaptér pro napojení čidla tlaku oleje z MA70 (JZA70 má jinak jen kontrolku nízkého tlaku, místo tlakoměru je pak voltmetr)
pancéřovaná hadice mezi stock hardline a pomocný spojkový váleček
GReddy Profec boost controller
GReddy 60mm měřák bohatosti směsi s funkcí varování
GReddy 60mm měřák teploty oleje s funkcí varování
GReddy 60mm mechanický boost měřák
nerez high-flow Y pipe mezi stock turba (kvůli své (ne)kvalitě se nejspíš ani nepoužije)
čiré lampy do mrkaček
čiré boční blinkry do lišt
HKS 180 km/h Speed Limit Defencer
Auto koupeno jako takřka sériová Supra Mk.III, mám ji od roku 2003/2004... S ohledem na stav 7M-GTE motoru proběhnul swap za 1JZ-GTE, plus tam přibude něco málo koní...
Plán:
- patrně nějaké ty BPU, např. zvednout boost, intake apod. (pak se uvidí co s tím dál...)
- trocha kosmetiky (upravit boční lišty, čirý do mrkaček, crystal blinkry, atd.)
- přidat klimatizaci (bohužel mám relativně raritní verzi bez ní)
- nejspíš nějaký ty JDM kola
- v budoucnu posílení výkonu (nové turba, silnější palivová pumpa, vstřiky, spojka,atd.)
'90 Toyota Supra Mk.III
původně 7M-GTE stock motor (zaklepal na klice a žral olej)
nyní 1JZ-GTE twinturbo (původem z JZX90 - Mark II nebo Chaser) s přehozenou rear sump olejovou vanou
nové rozvody, nová vodní pumpa 2JZ-GTE (zrušený hydrofan)
kompletní nová těsnící sada motoru
sériová 1JZ ECU
2JZ-GTE MAP senzor
2JZ-GTE igniter
custom 3" sací potrubí + sportovní filtr vzduchu
custom 3" nerezová downpipe s portem pro WB lambdu
custom 3" nerezový výfuk - trubka až dozadu, zakončeno HKS HiPower tlumičem
mezichladič XSPOWER 600x300 core, 3" tloušťka
custom 3" nerez potrubí mezichladiče
Ford Contour/Mondeo el. větráky se saharou
dvouteplotní BMW spínač + custom spínací okruh vlastní výroby pro sekvenční spouštění větráků
modifikované silentbloky motoru JZA80 97+ (pevnější, odolnější)
R154 sériová 5spd převodovka
1JZ/R154 bellhousing
TRD CrMo setrvačník
ARP šrouby setrvačníku
seriová spojka přeobložená materiálem HDS
sériový lamelový LSD diferenciál 3.73:1
USDM zadní světla
pancéřované brzdové hadice (teflon-guma-nerez-silikon)
8x18" kola DBV, obuto na 225/40/18
šedý kožený interiér mínus přední kožené sedačky
OttoR polohovatelné sportovní sedačky
lišty zalakované do barvy auta
decentní šedý polep přes křídlo a boky
rádio + CD měnič ze 7gen Celicy
Zatím koupeno, ale není v/na autě:
Třídílná kola Racing Hart Delorizon 8.5x18" a 9x18" (JDM kola vyráběná pro Racing Hart ve fabrice SSR - kdo zná, ten ví...

Brembo čtyřpístky na předek + 330mm kotouče
adaptér pro napojení čidla tlaku oleje z MA70 (JZA70 má jinak jen kontrolku nízkého tlaku, místo tlakoměru je pak voltmetr)
pancéřovaná hadice mezi stock hardline a pomocný spojkový váleček
GReddy Profec boost controller
GReddy 60mm měřák bohatosti směsi s funkcí varování
GReddy 60mm měřák teploty oleje s funkcí varování
GReddy 60mm mechanický boost měřák
nerez high-flow Y pipe mezi stock turba (kvůli své (ne)kvalitě se nejspíš ani nepoužije)
čiré lampy do mrkaček
čiré boční blinkry do lišt
HKS 180 km/h Speed Limit Defencer
Auto koupeno jako takřka sériová Supra Mk.III, mám ji od roku 2003/2004... S ohledem na stav 7M-GTE motoru proběhnul swap za 1JZ-GTE, plus tam přibude něco málo koní...
Plán:
- patrně nějaké ty BPU, např. zvednout boost, intake apod. (pak se uvidí co s tím dál...)
- trocha kosmetiky (upravit boční lišty, čirý do mrkaček, crystal blinkry, atd.)
- přidat klimatizaci (bohužel mám relativně raritní verzi bez ní)
- nejspíš nějaký ty JDM kola
- v budoucnu posílení výkonu (nové turba, silnější palivová pumpa, vstřiky, spojka,atd.)