Project Fajt VR6

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Uživatelský avatar
Flinta
Příspěvky: 1975
Registrován: 21 kvě 2006 08:55
Bydliště: Český Krumlov

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od Flinta »

vypada to dobre 8)

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od Tiger.s »

Moc pěkný! Škoda že zbytek auta není v absolutním civilu :)
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

Uživatelský avatar
redy
Příspěvky: 149
Registrován: 09 bře 2006 18:42
Bydliště: Náchod

Re: Project Fajt VR6+nové video

Příspěvek od redy »

Tady je to slíbené video:

http://www.youtube.com/v/TI776nVU558" onclick="window.open(this.href);return false;
Project Fajt VR6 kompresor

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od Lordík »

týýýýýýýýý jooooo bláznivá to pila :evil: parádní zvouček a ten zátah :rock: jedinné co mi vadí na videu hrozná písnička v nějakých částech jste měly nechat na plno zpívat motor :lol: nahoď tomu světla a šup do provozu :zadek:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od kubi »

Hluboce smekám, to je fakt nářez :potlesk: kdyby bylo ještě video bez té ducárny jen se zvukem motoru bylo by to úplně top ale ten stroj, fakt paráda :pifko:
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8218
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od m.artty »

Možná malinko škoda, že už na první pohled je vidět, že je "závodní" auto. Kdyby to byl na první pohled obyčejný Favorit, bude to ještě lepší 8)
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
catdavid
Příspěvky: 47
Registrován: 25 pro 2008 23:18
Bydliště: Olomouc

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od catdavid »

Vážil si to?
GIV HW já+soft TDIFUN=208PS-prodáno.
GII-PD 96kw HW já+soft TDIFUN 280ps/511Nm
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=161352
Tel:603742155 email:cat.david@seznam.cz

Uživatelský avatar
Rolljoin
Příspěvky: 1779
Registrován: 26 lis 2006 17:39
Bydliště: BV city?

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od Rolljoin »

mazec zvuk a vypadá to že to i jede :) asi to váží celkem prd ne?
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od wesly.TDI »

parádní stroj a projekt chlape 8) , doufám že se někdy uvidíme na šímasprint vrchu, aspoň bys zkusil jak se to chove v kopci :wink:

Uživatelský avatar
redy
Příspěvky: 149
Registrován: 09 bře 2006 18:42
Bydliště: Náchod

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od redy »

Díky 8)
Hmotnost zatím neznáme, fakt už by to chtělo zvážit... :P
Project Fajt VR6 kompresor

Uživatelský avatar
P.E.T.R
Příspěvky: 192
Registrován: 13 kvě 2012 14:01
Bydliště: Klatovy

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od P.E.T.R »

Takových projektů je spousta, ale málokdo to dotahne do konce, takže palec nahoru. Po rovině to jede pěkně, snad to bude fungovat i na kopcích.
Aktuálně: :D
2000 Citroen Saxo VTS 1.6 16V 150hp 791kg
2001 Peugeot 607 3.0 V6 152kW
2000 Citroen Saxo VTS 1.6 16V
1999 Citroen Saxo VTS 1.6 16V
2003 Mercedes-Benz Vito II 2.2CDI 110kW
???? Škoda 120S
podval

Uživatelský avatar
redy
Příspěvky: 149
Registrován: 09 bře 2006 18:42
Bydliště: Náchod

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od redy »

O víkendu jsme zkusili sprinty na Czechringu, ale výsledek žádná sláva...nejlepší čas na 400 m 14,85 s
Nově jsou na autě kola ATS 7,5x16 na hladkých slickách, brzdové světlo a zrcátka z motorky :)
Nedávno zváženo v JZD ještě na starých kolech = 890 kg
Díky kolům jsme mohli auto zase snížit
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Project Fajt VR6 kompresor

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od kubi »

Sice mě VR6tka nikdy nebrala, beru to jako těžce obyčejný motor ale tvoje auto a vše co se na něm odehrálo je opravdu bomba.... 8)
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od Ritchma »

Teda nevim jaký se tam jezdili časy, ale 14.85s zní vzhledem k váze jako tragédie :( Je motor OK nebo všichni jezdili horší časy? (dráha do kopce, divná časomíra, delší trať...)
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od wesly.TDI »

takový čas snad nemůže mít ani těžké corrado :wink: , takže buď na pikaču pneu,nebo je chyba mezi volantem a sedačkou :D , ale ten fazol je parádní 8)

Uživatelský avatar
redy
Příspěvky: 149
Registrován: 09 bře 2006 18:42
Bydliště: Náchod

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od redy »

Byly tam i horší :) nejlepší čas mitsu evo 11,45 s.
Moc se mě nedařilo, ještě nemám natrénováno a bylo to taky poprvé na menších pneu (nazuty v pátek, nasazeny v sobotu na místě) a hned jízdy naostro...Kvůli čerpadlu a řazení se "povedla" jen poslední jízda.
Tak třeba přístě se polepším :lol:
Project Fajt VR6 kompresor

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3337
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od Venca Brody »

Podle vídea to vypadá na velice živé vozítko, tak ten čas na sprintu si myslim, že půjde ještě vylepšit 8)
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

Uživatelský avatar
catdavid
Příspěvky: 47
Registrován: 25 pro 2008 23:18
Bydliště: Olomouc

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od catdavid »

Proč si tam nezustal na neděli já tam byl s golfem a jsem nad míru spokojen.
GIV HW já+soft TDIFUN=208PS-prodáno.
GII-PD 96kw HW já+soft TDIFUN 280ps/511Nm
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=161352
Tel:603742155 email:cat.david@seznam.cz

Uživatelský avatar
redy
Příspěvky: 149
Registrován: 09 bře 2006 18:42
Bydliště: Náchod

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od redy »

Jojo, bude to snad lepší, jen chce častěji jezdit...
V neděli byly ty okruhy, ale na ně jsem si zatím netroufnul. Přece jen ta trať je dost úzká a nemám to vůbec vyzkoušeno, mohlo by to skončit špatně :( ani jsme nepočítali, že tam zůstanem na čumendu, i když to mohlo být fajn pokoukání.
Project Fajt VR6 kompresor

Uživatelský avatar
redy
Příspěvky: 149
Registrován: 09 bře 2006 18:42
Bydliště: Náchod

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od redy »

Ještě jedno foto
autosport_vikend_1032.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Project Fajt VR6 kompresor

Uživatelský avatar
catdavid
Příspěvky: 47
Registrován: 25 pro 2008 23:18
Bydliště: Olomouc

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od catdavid »

Ty kola jsem chtěl brát na bazošu,ty je prodáváš?
GIV HW já+soft TDIFUN=208PS-prodáno.
GII-PD 96kw HW já+soft TDIFUN 280ps/511Nm
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=161352
Tel:603742155 email:cat.david@seznam.cz

qpc
Příspěvky: 1459
Registrován: 18 lis 2005 18:41
Bydliště: Praha

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od qpc »

hele,na sprinty asi dobré,ale na vrchy nevim nevim,těžkej motor,hodně vpředu a malé brzdy...Jak již někdo psal,bejt tam třeba 1,8T ,lépe by se to vyvážilo,takto to pujde po čumáku se zatáčky ven,a pokud to doženete na slušném podvozku,tak už schánějte lepší brzdy..
Ale jinak respekt,parádní kus práce.. 8)
Vectra i500(bejvalka)
Astra OPC (206kw,390Nm)

Uživatelský avatar
redy
Příspěvky: 149
Registrován: 09 bře 2006 18:42
Bydliště: Náchod

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od redy »

catdavid píše:Ty kola jsem chtěl brát na bazošu,ty je prodáváš?
Jestli myslíš ty ATS, tak jsem je z bazoše koupil. Prodávat nebudu :)
qpc píše:hele,na sprinty asi dobré,ale na vrchy nevim nevim,těžkej motor,hodně vpředu a malé brzdy...Jak již někdo psal,bejt tam třeba 1,8T ,lépe by se to vyvážilo,takto to pujde po čumáku se zatáčky ven,a pokud to doženete na slušném podvozku,tak už schánějte lepší brzdy..
Ale jinak respekt,parádní kus práce.. 8)
Jasný, auto nemá úplně nejlepší předpoklady, ale některý úpravy se ještě chystají, takže uvidíme pak. Zatím jsme neměli moc možností to vyzkoušet. Brzy snad vyrazíme aspoň na okruh otestovat...
Jinak díky za pochvalu, práce na tom bylo hodně a postupně budeme pokračovat v ladění:)
Project Fajt VR6 kompresor

Paulie22
Příspěvky: 2
Registrován: 01 bře 2008 04:13

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od Paulie22 »

Zdravim. Jak pokračujete? Tuhle jsem přemejšlel, že by bylo zajimavý postavit origo favorita s vr6tkou a našel jsem právě váš projekt a hodně se mi to líbí.

Uživatelský avatar
redy
Příspěvky: 149
Registrován: 09 bře 2006 18:42
Bydliště: Náchod

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od redy »

Zdravím,
dlouho jsem tu nebyl a tak doplním aspoň úpravy, které jsme na autě dělali v poslední době.
Na podzim 2013 jsme vyzkoušeli auto na autodromu ve Vysokým Mýtě, ale nebylo to ono. Místo pohonu 4x4 jsme se rozhodli pro samosvor. Lamelový samosvor jsem sehnal za slušný peníze a přes zimu jsme ho namontovali.
Jarní jízdy v Mýtě ukázaly, že rozdíl je patrný 8)
Bohužel se polámal synchron na 2°(už dříve byl problém s řazením...), takže jsme toho moc nenajezdili a teď dáváme dokupy převodovku.
Nově je na autě chladič oleje, řešíme ještě lepší chlazení kapaliny a přední nosník motoru bude šroubovací pro jeho lepší demontáž...

Vzhled auta se mnoho nezměnil.
Project Fajt VR6 kompresor

Uživatelský avatar
redy
Příspěvky: 149
Registrován: 09 bře 2006 18:42
Bydliště: Náchod

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od redy »

Zdar, pro ty, co je tohle téma zajímalo - projekt nekončil v zapomnění, ale makalo se hodně pomalu.
Převodovka dostala nový sychron (jeden ze dvou posledních na skladě :) ) a další menší doplňky jako kastlík baterie nebo hliníkovou nádrž a druhou lamino sedačku. Připravujeme odlehčení v podobě lamino kapoty a víka kufru.
Poslední úpravou byly silnější vstřiky (údajně 440 ccm) a malý kompresor eaton, plus nezbytný BOV, ukazatel poměru paliva, silnější čerpadlo, regulátor tlaku paliva s ukazatelem. Bohužel přes mechanické ladění nejsem schopný vyladit správný chod motoru a dusí se, špatně spaluje...
Zajímalo by mě, zda je možné si ještě pohrát s předstihem nebo je potřeba už s úpravami map a řídící jednotky :roll: Kde bych mohl případně nechat auto upravit?
Aktuální podoba:
Favorit VR6.jpg
20160728_192728.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Project Fajt VR6 kompresor

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Tohle Fáčko vypadá hodně nebezpčeně 8)

Na ladění přelňovaných VR6 určitě doporučím Digitun.pl 8) najdeš ho i na Facebooku
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od honza 2.0 16v »

mechanickým laděním nedosáhneš ničeho, musí se šáhnout do map a zde je otázka co dovolej seriový sensory a vstřiky - pokud tam jsou 440 a v serii byly nějaký 190tky (tipuju), tak to je uchcaný jak prase a ani v otáčkách to nemusí dokázat zpracovat to množství benzinu - to pak může začít prskat jak v omezovači o hodně dřív než nastane omezovač a o tom že to degraduje olej a likviduje povrch válců ani nemluvím.. že to ve spod nejede, přehody jsou na nic ani psát nemusím, když to píšeš :)

může to dopadnou tak že to budeš muset totálně předělat...

na ladění VR6 tu je třeba Libor12... ten má na svědomí docela divokýho beetla :) spek

Uživatelský avatar
redy
Příspěvky: 149
Registrován: 09 bře 2006 18:42
Bydliště: Náchod

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od redy »

Co třeba ještě těsnění pod hlavu pro snížení kompr. poměru?

Jestli by bylo možný u někoho v Čechách nechat odměřit na brzdě a pokud by mi poradil, co dál...
Bohužel nemám v kapse 50000 nazbyt, proto bych ocenil nějaké řešení doplnění/naladění stávající ecu :|

Díx!
Project Fajt VR6 kompresor

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2286
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš

Re: Project Fajt VR6

Příspěvek od Libor12 »

Jak napsal Honza. Rada je a nikde jinou nedostaneš,že mechanickou úpravou ničeho nedosáhneš. Sw té jednotky žádné velké úpravy nepodporuje,celé ty mapy jsou určené pro atmo plnění a ne přeplnování a jsou diametrálně odlišné a je dost dobře možné,pokud s tím jezdíš,že jsi motor už poškodil. 50000 na programovatelnou ecu nepotřebuješ,stačí ti mnohem méně.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Zpět na „Projekty“