TOY OCTAVIA
Napsal: 01 říj 2010 14:46
Tak vas tady zdravim, Taky bych chtel necoi malo pridat. Ikdyz nevim jestli sem patrim, ale snaha o tuning tam je.
Takze zacneme od zacatku, pise se rok 1996 a z vyrobniho pasu sjizdeji prvni oktavky a mezi nemai ta moje, konkretneji v prosinci. Vzhled na tu dobu byl perfektni, no kouknete se sami jak vypadala, sedivka moje
No jo, jenze cas de dal a na cestach stale vic a vic pribivaji dalsi a dalsi oktavky a zacinala byt potreba se odlisit. Vse to zacalo, kdyz okta najela na obrubnik a pri couvani se urval kus predku. Padla jasna volba na RS naraznik. A aby ten sportovni vzhled trosku ocenili i ti, kteri me vidi jen zezadu, take WRC kridlo si naslo sve misto na zadecku
Takze uz to nebyla tuctovka. Prikoupili se origo kola a z to bylo hned o necem jinem. Na zaver se jeste zatmavili okna a byla to parada .
Pise rok 2010, konkretneji unor. Blizi se moje narozky a co je nejlepsi darek na 18tiny? No jasne, ze ridicak a auto. Takze jsem se zacinal rozhlizet po rouznych autech, neco jako fabie, CRXka, civicy a podobne "sportacky". Kdyz jsem zahledl tudle sedivku, nijak moc me nezaujala. Vybrakl jsem si uplne jinou oktu, byla krasne modra, stresni okno, kuze . . . proste ta nej vybava. Cestou pro ni jsme se ale stavili podivat na tudle sedivku a ejhle, byla to tzv. laska na prvni pohled
Ani jsem s majitelel nemluvil a uz bylo jasne, ze ji chci mit doma za kazdou cenu . . .
No a tak byla okta konecne doma.
Byla to nadhera, co si budeme vykladat, mit v 18ti oktavku . . . Jenze uplynul nejaky ten mesic a okta uz ztracela svoje kouzlo
Stale se pro me uz dost okoukanou a tak sem premyslel, co udelat? Co nejvice zmeni auto? No jasne! Poradne kola. Rozhodoval jsem se mezi 16" a 17" . . . po diskuzy s kamaradama mi bylo receno, ze na ty 16" to nebude zase takovy prechod a bude to vypadat jak koza . . . no jo, jenze 17" ? Tak jsem se dival po par inzeratech a nakonec padl vyber na . . . 18"ky. Byly to kolecka z audi obute na pneu vpredu 225/40 a vzadu 235/40, na auto padly jako ulite, vycnivaji sice trosku ven, ale to se vyresi. Takze auto jiz vypadalo uchvatne.
Zase po nejakem case, me vzhled prestal "bavit" . . . vzal sem pilku a vyrizl do predniho narazniku velky otvor, zasel na urad pro US spzetku a udelal tak jedinecnou image auta
A melo to uspech, kazdy me pozna jiz z dalky a auto vypada mnohem agresivneji
K tomu se jeste supla maska od milotecu na kapotu a cumacek byl hotovej.
Na radu prisel zvuk . . . posvarovalo se par trubek a vyfuk bl na svete. Zvuk perfektni (dam odkaz)
Jedna z poslednich uprav byl stelovatelny podvozek
Ted se trosku stydim a bojim, ze me ukamenujete, ale berte to tak, ze jsem jen student, prijmy jsou 0kc . . . takze jsem zvolil stelovak od JOMu.Vse se namontovalo a seridilo tak, aby to vypadalo krasne. Bohuzel nase cesty jsou takove, ze jak mi trosku vylizaji zadni kola, tak vetsich nerovnostech pri vyssich rychlostech bouchalo kolo do lemu (ale ty mam v planu trosku povytahnout).
To by byly pro zacatek snad vsechny upravy.
Nyni pres zimu probiha velika zmena na aute. Vnitrni plasty pujdou kompletne do laku, sedacky a detaily do kuze. Prijde celolak auta + hodne detailu. A nazaver do kufur poradna hudba.
Pokud jste to docetli az sem, gratuluju a mate muj obdiv
casem budu pridavat jak fotky, tak info, jak to s mou TOYkou vypada.
[/color]
Takze zacneme od zacatku, pise se rok 1996 a z vyrobniho pasu sjizdeji prvni oktavky a mezi nemai ta moje, konkretneji v prosinci. Vzhled na tu dobu byl perfektni, no kouknete se sami jak vypadala, sedivka moje
No jo, jenze cas de dal a na cestach stale vic a vic pribivaji dalsi a dalsi oktavky a zacinala byt potreba se odlisit. Vse to zacalo, kdyz okta najela na obrubnik a pri couvani se urval kus predku. Padla jasna volba na RS naraznik. A aby ten sportovni vzhled trosku ocenili i ti, kteri me vidi jen zezadu, take WRC kridlo si naslo sve misto na zadecku

Pise rok 2010, konkretneji unor. Blizi se moje narozky a co je nejlepsi darek na 18tiny? No jasne, ze ridicak a auto. Takze jsem se zacinal rozhlizet po rouznych autech, neco jako fabie, CRXka, civicy a podobne "sportacky". Kdyz jsem zahledl tudle sedivku, nijak moc me nezaujala. Vybrakl jsem si uplne jinou oktu, byla krasne modra, stresni okno, kuze . . . proste ta nej vybava. Cestou pro ni jsme se ale stavili podivat na tudle sedivku a ejhle, byla to tzv. laska na prvni pohled

No a tak byla okta konecne doma.
Byla to nadhera, co si budeme vykladat, mit v 18ti oktavku . . . Jenze uplynul nejaky ten mesic a okta uz ztracela svoje kouzlo

Zase po nejakem case, me vzhled prestal "bavit" . . . vzal sem pilku a vyrizl do predniho narazniku velky otvor, zasel na urad pro US spzetku a udelal tak jedinecnou image auta


Na radu prisel zvuk . . . posvarovalo se par trubek a vyfuk bl na svete. Zvuk perfektni (dam odkaz)
Jedna z poslednich uprav byl stelovatelny podvozek

To by byly pro zacatek snad vsechny upravy.
Nyni pres zimu probiha velika zmena na aute. Vnitrni plasty pujdou kompletne do laku, sedacky a detaily do kuze. Prijde celolak auta + hodne detailu. A nazaver do kufur poradna hudba.
Pokud jste to docetli az sem, gratuluju a mate muj obdiv

[/color]