sry ze ti do toho kecam ale na dvoulitr to je moooc malej intercooler .ten moc chladit nebude...((
Re: Fiat Bravo 2.0 20V HGT Turbo
Napsal: 10 čer 2012 10:08
od miras3000
proč myslíš ? podle výkonu cca 220 koní je to na dvoulitra turbo docela normální výkon v serii, tipuju cca 0,6Bar tlak v sání. vypadá to i na origo IC ,... na tlak do 0,5Bar prý ani IC být nemusí . na tenhle výkon bohatě stačí,ale na větší výkon bude malý
Re: Fiat Bravo 2.0 20V HGT Turbo
Napsal: 10 čer 2012 10:22
od mikey
miras3000 píše:proč myslíš ? podle výkonu cca 220 koní je to na dvoulitra turbo docela normální výkon v serii, tipuju cca 0,6Bar tlak v sání. vypadá to i na origo IC ,... na tlak do 0,5Bar prý ani IC být nemusí . na tenhle výkon bohatě stačí,ale na větší výkon bude malý
krasny cisla tu pises ale tou sou je odhady .
az tyhle cifry odbrzdis na brzde tak pak clovek muze pokracovat s dialogem.
to jestly musi ci nemusi byt intercooler to je sporny .
ale jak si psal na vetsi vykon rozhodne nedostacujici
ale neni to muj projekt tak mu do toho nemuzu kecat ...
Re: Fiat Bravo 2.0 20V HGT Turbo
Napsal: 10 čer 2012 16:03
od Ivan
Záleží, jaký výkon tam chce dostat. Na +/- sériový výkon to stačí.
Re: Fiat Bravo 2.0 20V HGT Turbo
Napsal: 13 čer 2012 10:57
od shragicz
Výkon tam je zatím série a nějakou dobu tam zůstane; co se týče IC, tak je tam IC z IVECA a věřím, že je dostačující
mmj k tomu původnímu chladiči - je to sériový chladič, takže pokud to uchladí na coupe, nechápu proč by to neměl uchladit na Bravu, když je to stejný...