Stránka 1 z 1

Konfigurace zapojeni hlavniho brzdoveho valce

Napsal: 09 bře 2011 10:57
od PhoB
Teoreticky, auto ma klasicky hlavni brzdovy valec se 4 vyvody (2x2). Trubicky vedou ke vsem kolum samostatne. Otazka zni, jake je nejvhodnejsi zapojeni? Krizem nebo predek/zadek (a do kterych vyvodu)...? Diky

Re: Konfigurace zapojeni hlavniho brzdoveho valce

Napsal: 09 bře 2011 16:03
od honza 2.0 16v
z bezpečnostních důvodů křížem, protože samotným zadkem nezastavíš (1 předním kolem ale ano..i když s eauto bude trochu štorcovat..)

z praktických důvodů (kvůli kapalinový ručce a tiltonu) u závoďáků jdeme cestou primární komora předek, sekundární zadek a to proto, že mezi komorama je lehká diference, cca 1-2,5 baru.. tudíš vyšší tlak posíláme na předek, zadek je stejně stažen tiltonem.