Stránka 1 z 2

Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 03 črc 2011 09:49
od G3-Lower
Kluci nemáte někdo zkušenost s brzdama Hart? Pry jsou to polaci a dělají to dost precizně a hlavně levně což nejde moc dohromady. Kdyby někdo měl, znal, věděl....cokoliv tak pište

Chcu to na O1 RS - nejsem zavodnik (sem tam to samozřejmě protáhnu), ale nerad bych je po 2000km měnil (zvlnění). Jinak jdu do vrtanych Zimmermann.

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 03 črc 2011 16:01
od barry
Zimmermann bych nebral a za kolik jsou tyhle brzdy když říkáš že za dobré love?

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 03 črc 2011 18:16
od G3-Lower
barry píše:Zimmermann bych nebral a za kolik jsou tyhle brzdy když říkáš že za dobré love?
Proc ne Zimmermann? Spatna zkusenost? Mel jsem a spokojenost a koutoc 312mm vyjde na 1790,- coz neni zle na to kolik to stalo kdysi.
Cenu Hart budu vedet behem tydne, ale klasika 256 a 280 je tusim pod tisic kc jestli jsem to dobre pochopil, kdyz jsem se bavil s mechosem (mam od nej slevy).

Dva lidi je maji na GIII (256 nebo 280) a spoko, ale nejsou to zavodnici, jinak vypadaji velice slusne na zivo tak me zajima jestli se s nimi nekdo setkal. Kdyby vydrzely treba 30tis km tak mi to staci to mam na 3-4roky s mym jezdenim a za tu dobu auto mit ani nebudu, spise mi jde o to, aby hned nezvadly a nezkroutily se...

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 03 črc 2011 21:33
od Beaver
Pokud je nechceš brzo měnit, tak neber vrtaný.

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 03 črc 2011 21:56
od G3-Lower
Beaver píše:Pokud je nechceš brzo měnit, tak neber vrtaný.
Proč? protože popraskaji kolem děr? Zimmermanny už jsem měl a neměl jsem problem. S8, Porsche atd maji vrtane kotouče a sposta dalších aut taky tak kde je problem?

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 03 črc 2011 22:14
od F.l.a.n.e.l.
no porsche asi nebude mít brzdy za tisíc korun :-D viz podívej se na rozdil A4 vs. RS4 :-D

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 03 črc 2011 22:15
od Jord
sežen origo z cupry bremba 8) taky si na ně brousim zuby

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 03 črc 2011 22:21
od Berry
F.l.a.n.e.l. píše:no porsche asi nebude mít brzdy za tisíc korun :-D viz podívej se na rozdil A4 vs. RS4 :-D
Jak pise flanel, jukni i na rozdil klidne A4 a S4 take RS4, to je proste jina liga, ten material proste je cenove znat :wink:

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 03 črc 2011 22:30
od awaj12
Ono vůbec nevím proč kupovat na ,,obyč´´ auto děrované kotouče, kort , když nejsi závodník, kvalitní plné nebudou určitě horší ale de hlavně o to, že těmi ,,prolisy a dírečkami´´ zbytečně zmenšuješ brzdnou plochu...

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 03 črc 2011 23:06
od G3-Lower
awaj12 píše:Ono vůbec nevím proč kupovat na ,,obyč´´ auto děrované kotouče, kort , když nejsi závodník, kvalitní plné nebudou určitě horší ale de hlavně o to, že těmi ,,prolisy a dírečkami´´ zbytečně zmenšuješ brzdnou plochu...
Ono zase auto co ma 200koni neni zase tak obyc (tim nechcu rict, ze je RS raketa, protoze neni, ale vetsine aut ujede...) Brzdou plochu zmensis o neco, teplotu zmensis taky o neco a drazkou zarovnavas povrch desticky a udrzujes ji cistou bez leskleho pripeceneho povrchu takze by to melo brzdit vice. Design hraje taky svou roli...

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 03 črc 2011 23:09
od G3-Lower
Jord píše:sežen origo z cupry bremba 8) taky si na ně brousim zuby
Nepotrebuju vicepistky ani vetsi kotouc, myslim, ze 312mm bohate postacuje. Nove brzdy jsou potreba, ale kotouce a desky budou stacit bohate :-) verim, ze brzdy z cupry budou brzdit o neco lepe, ale jejich potencial zatim nepotrebuju, mel jsem plany dostat RS na 250-260ps, ale za ty prachy mi tech 50koni nestoji. To lepsi prodat RS a pridat prachy a koupit neco co ma treba 260-300ps...

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 04 črc 2011 00:56
od Butcher
Praskaji i na Porsche a kdekoliv jinde...vrtany kotouce maji smysl jen na zavodnim aute ktery lita po okruhu a ma za sebou sponzory, kteri si muzou dovolit hned po objeveni prasklin(coz muze byt pekne brzo), nasadit kotouce novy...ani WRC nemaji derovany kotouce :?: ...ani ja ne :lol:

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 04 črc 2011 02:10
od Stanley
.

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 04 črc 2011 07:40
od Beaver
G3-Lower píše:Ono zase auto co ma 200koni neni zase tak obyc (tim nechcu rict, ze je RS raketa, protoze neni, ale vetsine aut ujede...) Brzdou plochu zmensis o neco, teplotu zmensis taky o neco a drazkou zarovnavas povrch desticky a udrzujes ji cistou bez leskleho pripeceneho povrchu takze by to melo brzdit vice. Design hraje taky svou roli...
200 koni ma dneska kde co. Kolem 300 koni maji Supry a navic jsou tezsi, pres to zadna generace Supry derovane brzdy nepouziva. Kde delame chybu ? Vysvetli mi to prosim, evidentne tomu rozumis lip.

Teplotu derovanim nezmensis, naopak ji zvetsis, protoze uberes material co pohlcuje to teplo vznikle behem brzdeni. Mimo jine se tu Taboo o tom zminoval uz mnohokrat a jedna se o tzv. tepelne nasyceni - min materialu proste ohrejes za kratsi dobu. Chlazeni kotoucu zajistuje fakt, ze pri otaceni nabira vzduch do zeber (pokud to neni uplne plny kotouc), vrtani je z boku a tim padem k chlazeni nijak zvlast neprispiva. Ty diry maji pouze vyznam jako odlehceni a odvadeni plynu z azbestovych desticek, pricemz tvoje seriove kotouce odlehcovat je blbost, protoze nejsou vetsi a pripravujes se jen o tu brzdnou plochu a azbestove desticky se uz nepouzivaji peknych par let, takze zadne plyny netreba odvadet.

Jedine v cem mas pravdu je to, ze drazkovani srovnana desticky - o to castejc je ovsem budes menit.

Suma sumarum mi furt vychazi, ze tam z cisteho pozerstvi chces dat "supersport" kotouce.

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 04 črc 2011 08:02
od G3-Lower
Beaver píše:
G3-Lower píše:Ono zase auto co ma 200koni neni zase tak obyc (tim nechcu rict, ze je RS raketa, protoze neni, ale vetsine aut ujede...) Brzdou plochu zmensis o neco, teplotu zmensis taky o neco a drazkou zarovnavas povrch desticky a udrzujes ji cistou bez leskleho pripeceneho povrchu takze by to melo brzdit vice. Design hraje taky svou roli...
200 koni ma dneska kde co. Kolem 300 koni maji Supry a navic jsou tezsi, pres to zadna generace Supry derovane brzdy nepouziva. Kde delame chybu ? Vysvetli mi to prosim, evidentne tomu rozumis lip.

Teplotu derovanim nezmensis, naopak ji zvetsis, protoze uberes material co pohlcuje to teplo vznikle behem brzdeni. Mimo jine se tu Taboo o tom zminoval uz mnohokrat a jedna se o tzv. tepelne nasyceni - min materialu proste ohrejes za kratsi dobu. Chlazeni kotoucu zajistuje fakt, ze pri otaceni nabira vzduch do zeber (pokud to neni uplne plny kotouc), vrtani je z boku a tim padem k chlazeni nijak zvlast neprispiva. Ty diry maji pouze vyznam jako odlehceni a odvadeni plynu z azbestovych desticek, pricemz tvoje seriove kotouce odlehcovat je blbost, protoze nejsou vetsi a pripravujes se jen o tu brzdnou plochu a azbestove desticky se uz nepouzivaji peknych par let, takze zadne plyny netreba odvadet.

Jedine v cem mas pravdu je to, ze drazkovani srovnana desticky - o to castejc je ovsem budes menit.

Suma sumarum mi furt vychazi, ze tam z cisteho pozerstvi chces dat "supersport" kotouce.
Vubec se nechcu hadat o vykonech aut, RS neni raketa to uz jsem psal. Ano vrtane kotouce chcu i kvuli vzhledu jako vetsina lidi co je ma, protoze to vypada hypersupersportovne i na aute se 75ps :D

Najedu autem tak 8-10tis km rocne max. Na zimu mam druhe auto takze kdybych po 30tis km (cca 3roky) menil desky nebo i kotouce tak me to moc nese*e. Mam to auto pro radost na jezdeni do prace a zpet a sem tam nejaky vylet. Nezivi me.

Chtel jsem zjiskat zkusenosti s kotouci HART SPORT a dostal jsem sadu, ze vrtane je na h*vno, ze obyc ATE je nejlepsi takze jsem se toho moc nedozvedel.
Slo mi o to jestli nekdo Hart sport jezdil at nejsem testovaci manicka :D Jak rekl kolega flanel: Brzdit bude vse a je to jen o tom jak se k brzdam chovas (brzdeni 200 - 20km/h atp) a verim, ze v tomdle ma pravdu a zkrouti se kdejake kotouce, kdyz dostanou cocku z nejakych serpentin atd.

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 07 črc 2011 22:18
od TomGTI
Ty kotouče Hart Sport jsme dostali na vyzkoušení,máme je na autě s kterým jezdíme závody,i při opakovaném plném brždění na letištní ploše z maximální rychlosti na nulu pří zkoušení auta,či na erzetě se zatím neprojevilo nějáké pokroucení,párkrát hrály všema barvama,jediná vada na kráse je jak už tu padlo to že klasicky popraskají u toho kde jsou navrtané.Myslím si ale že na běžné a občasné svižné ježdění plně dostačující pokud se ti líbí i jejich vzhled.

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 08 črc 2011 08:08
od G3-Lower
TomGTI: díky za info! Konečně názor od někoho kdo je má na autě ne od "jedna paní povídala" že jedině brembo atd :D

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 08 črc 2011 18:11
od TomGTI
Ještě jsem zapoměl dodat že za tu cenu je to podlě mě dobrá koupě.Naopak špatnou zkušenost mám s kotouči Brembo Max,nevím jestli je k nim potřeba závodní desky ale měl jsem na nich desky od tří výrobců a brzdný účinek byl nula ani jsem nezablokoval kola,podlě mě by ale měly fungova i s obyčejnýma deskama,vím že je jezdí několik lidí a všichni jsou velice spokojení ale jezdí je na sportovních či závodních deskách,tak nevím,možná jsem měl nějáký špatný kus a rezaví stejně jako obyč.kotouč i přes jejich High-tech černou barvu :D

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 09 črc 2011 19:39
od LowBoost
mužete hodit info kdo je prodává, případne kdo je importuje do čech ?

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 09 črc 2011 22:02
od JRD McLAREN
BTW: po 10tkm a par okruhoch, slalomoch, sprintoch.

Obrázek

na IMAGE su dobre...

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 09 črc 2011 23:00
od Stanley
.

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 10 črc 2011 12:11
od blázen
ty na té fotce jsou teda pěkně domrdaný.. to jsi brzdil čím?
já mám sjetý na superbu a drží v pohodě.. nic neprasklý.. jsou to tuším bremba

možná by pomohlo kotouče nechat zmrazit..

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 13 črc 2011 10:38
od Beaver
Ehhhh, ty otvory vrtání takhle blízko vnitřní hrany... to prostě musí prasknout už z principu.

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 13 črc 2011 13:56
od Eon
Beaver: Taky si říkám, že výrobce asi moc nepřemýšlel :D

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 15 črc 2011 17:45
od G3-Lower
Ty tvoje kotouce musely zazit dost, verim, ze i jine kotouce by mohly prasknout, kazdopadne kolem der prasklinky nejsou. Ja okruhy ani zadne RZty atp. nepojedu a tech 200 na dalnici ubrzdi i oktavka s mensima obyc brzdama...Napisu pristi rok az na nich neco najedu...

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 15 črc 2011 18:54
od xciba
ja mam taky derovane od te doby co se auto koupilo a zatim zadnej problem zadne praskliny jsou fakt dobre vzhledove ale opravdu to zere desky:D

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 15 črc 2011 21:33
od JRD McLAREN
G3-Lower píše:Ty tvoje kotouce musely zazit dost, verim, ze i jine kotouce by mohly prasknout, kazdopadne kolem der prasklinky nejsou. Ja okruhy ani zadne RZty atp. nepojedu a tech 200 na dalnici ubrzdi i oktavka s mensima obyc brzdama...Napisu pristi rok az na nich neco najedu...
budem rad, ked sem casom das nejake info ci fotky tych tvojich kotucov..

tie moje jaksik po tych skoro dvoch rokoch a jazdeni po kdejakych "hobby-racingoch" dopadli tak jak dopadli...
je tam vidiet tepelna unava materialu, dosticky som zodral hadam aj stvore.. ..
ked boli nove, tak oproti povodnym to brzdilo super.... ale...

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 16 črc 2011 22:49
od elviiis
Tak popraskaly by i kvalitni kotouce o tom zadne ze jsou tohle sracky o tom take zadna... ze jsou designove v hajzlu o tom take zadna ta dira zasahujici vnitrniho radiusu to je engenering jak prase :lol: kdyz uz tak drazkovane ale ne derovane... totiz vseci mimo jine zapominate na to ze ty ferrari apd maji diry stejneho prumeru ale kotouc o 100mm v prumeru vetsi... ty brzdy maji pri zahrati tak velkou teplotu ze plocha navic kterou ziskas odvrtanim neni schopna vyvazit uber materialu natoz tak prispet k schlazeni... ja ma na sve toyote brzdy o prumeru 325mm a 4pistky od wilvood a svete div se mam hladky kotouc bez drazek a direk :lol:

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 19 črc 2011 16:20
od G3-Lower
Takze Hart Sport jsem v 312x25 5x100 nesehnal takze jsem objednal Zimmermann + textar desky tak uvidime...

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Napsal: 19 črc 2011 21:15
od Beaver
Komu není rady, až se ucho utrhne... :D