Stránka 1 z 1
menší posilovač brzd
Napsal: 12 pro 2011 19:25
od tom28
ahoj potřebuji vyřešit problém s místem v motorovém prostoru..... konkrétně mi vadí posilovac brzd. Viděl jsem už u nějakého auta že měl posilovač o menším průměru ale byl podstatně "hlubší" ani nevím jestli se dělají nějaké dvou membránové či co..... změnu systému na hydraulický nebo přesouvání stávajícího posilovače bych bral jako krajní řešení......
Má někdo z vás nějaký tip..... zajímá mě které auto to má v serii a zda tyto posilovače mají podobnou účinnost... děkuji
Re: menší posilovač brzd
Napsal: 13 pro 2011 01:54
od 0martin0
co zkusit mensi prumer brzdoveho valce a vypodkladat desticky? delali to kluci na vrchovym facku, meli vypalene plechy ruzne tloustky ve tvaru brzdove desticky a aby pedal nemel moc dlouhej krok strkali to mezi pistek a desticku v trmenu. samo ze tam byli kovem opletene brzdove hadicky ktere se taky temer nenafukujou a udrzej krok v rozumne delce i s malym valcem. a taky to facko bylo lehci nez vzduch a je otazkou jak velkej tlak bylo potreba v systemu vyvinout, treba to u tveho auta nebude realne protoze budes potrebovat vetsi tlak a krok uz bude neunosne dlouhej... jo a pointa je samozrejme takova vynechat posilovac uplne

Re: menší posilovač brzd
Napsal: 13 pro 2011 05:45
od honza 2.0 16v
dělám ve vývoji posilováčů, tak poradím
1) potřebuješ posilovač se stejnou zástavbovou mírou pístní tyče a jejím tvarem
2) ten menší/delší je tandemový posilovač, zpravidla o průměrech do 8/8 palce (VW amarok má ale např 10/10palec, což je pro malej tank..) singly posilovače se dělaj od 6 do 11 palců s tím že jsou ve vývoji i jiný rozměry
3) určitě jde takovej posilovače sehnat (často se dává do RHD verzí , kde je na pravo málo místa kvůlu motoru..), je třeba si pohlídat tu dýlku pístní tyče.. bohužel to nejde jen tak tu pístní tyč vyměnit..
Re: menší posilovač brzd
Napsal: 13 pro 2011 11:09
od tom28
no ten 8 palec by můj problém vyřešil....... jen se fakt nemohu dopídit, do jakého auto se takový dával....
Re: menší posilovač brzd
Napsal: 13 pro 2011 17:47
od honza 2.0 16v
třeba u fiatu to šlo v pohodě... např. u přechodu z tipa na bravo jde použít tandem z HGT místo singlu původně v tipu to smaý kombinace uno punto, různý AR...je pravda že takhle mezi generacema může nejt jinak nastavenej pedal feeling (což pro 99% populace je zjednodušeně ostrost brzd).
ty máš nějaký BMW ? šlo by teoreticky použít něco menšího třeba singl 8" z nějakýho menšího auta/slabší motorizace.. takže to chce buď prolejzat vrakáče, katalogy ND,...
každej posilovač je pro každý auto nebo i motorizaci jinak nastavenej, ať co se týče pedal feelingu tak výstupních tlaků (při určitým množství objemu daným velikostí spotřebiče..)...zde by mohl nastat problém...