Stránka 1 z 1

uprava zadni vlecne napravy

Napsal: 16 zář 2016 06:43
od lukin66
Máte někdo zkušenosti s touto úpravou zadní nápravy? Jaké jsou vlastnosti při zatáčení? Díky za každé rady.
Tady odkaz http://www.clubgti.com/showthread.php?2 ... ject/page2" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: uprava zadni vlecne napravy

Napsal: 17 zář 2016 19:42
od honza 2.0 16v
jelikož ty vzpěry jsou na unibalech, tak při zatáčení by to nemělo jezdit po 3, jako to je čatso vidět na nápravnicích, kde nějakej doveda vyvaří/uzavře profil, nebo navaří větší 3uhelník.. tohle by mělo vyztužit rameno, který by nemělo při zatáčení pružit dovnitř/ven

Re: uprava zadni vlecne napravy

Napsal: 19 zář 2016 13:13
od lukin66
Právě,ze jsem hodně viděl třeba na zavodech do vrchu ,že měli vyvarene trojúhelníky a ještě uzavřenou tu traverzu uprostřed plechem navarenym,proto se zajímám o vyztužení touto cestou s unibaly,ale nedokážu si představit ,že se při zatáčení ta náprava az tak vyhne,ze se změní odklon,ikdyz na sliku a pri prujezdech ostrých esicek to možná uhne. Ma někdo zkušenosti ještě s touto úpravou?

Re: uprava zadni vlecne napravy

Napsal: 19 zář 2016 21:08
od Angličák
Myslím, že na TF to nebude mít odzkoušené nikdo. Ale originál FWD Kit Cary měly podobný systém a fabrika ví co dělá. Docela dost věřím tomu, že se to při plném zatížení dovede s uložením kola vychýlit. Dle mého zpevňování zkrutky není to, co by se mělo dít, tahat kolo vzduchem asi jízdu nezlepší.

Projeď si fotky Kit Carů na netu a najdeš další nápovědu.
Ibiza Kitcar Evo 2 - 1.jpg