Stránka 1 z 1
Keramické brzdy - Audi S8 ???
Napsal: 23 črc 2006 22:16
od Wheelman
Byl jsem pověřen zjistit jak je to s keramickýma brzdama na nový S8, i když to bude u všech aut asi stejný, takže obecně s keramickýma brzdama.
Známý chystá koupi a řešil právě brzdy že je možný za příplatek keramika.
Dotaz je hlavně na to jak je to s provozní teplotou těhle brzd, jak dlouho vydrží oproti serii a jak moc velký rozdíl v brždění oproti serii.
Předem díky

Napsal: 23 črc 2006 23:11
od zviratko
Já jsem jí obdivoval u Exnera v pátek a je to dost velký mazel , byla na 20" ALu , keramický brzdy, muzika od bank&olufsen v hodnotě cca 170,000kč , obsah 5,2 , hmmmm moc pěkná byla. Mám fotky akorát z telefonu , jelikož jsem jí tam nečekal.

Napsal: 23 črc 2006 23:14
od zviratko
Napsal: 23 črc 2006 23:15
od zviratko
Re: Keramické brzdy - Audi S8 ???
Napsal: 23 črc 2006 23:31
od mr.modena
Wheelman píše:Byl jsem pověřen zjistit jak je to s keramickýma brzdama na nový S8, i když to bude u všech aut asi stejný, takže obecně s keramickýma brzdama.
Známý chystá koupi a řešil právě brzdy že je možný za příplatek keramika.
Dotaz je hlavně na to jak je to s provozní teplotou těhle brzd, jak dlouho vydrží oproti serii a jak moc velký rozdíl v brždění oproti serii.
Předem díky

v červencovým čísle bylo přímo porovnání
(případně to můžu přefotit, ale až zítra)
závěr:
- keramické kotouče - za velmi citelný příplatek 276 000 Kč sice nezískáte větší brzdný účinek, zato však vyšší odolnost proti namáhání a delší životnost. Pro kotouče z karbidu křemíku hovoří i přesnější a stabilnější bod závěru a možnost přeciznějšího dávkování síly
- litinové kotouče - standardní výbava Audi A8 W12 za normálních okolností podává velmi dobré výkony. Klasické kotouče ale nejsou tak odolné vůči extrémnímu namáhání a rychleji se opotřebovávají. Jimi osazené brzdy se dají relativně hůře dávkovat, na druhou stranu mají kratší odezvu za deště.,
Re: Keramické brzdy - Audi S8 ???
Napsal: 24 črc 2006 13:26
od JonnY
tak v principe keramika ma vacsiu zivotnost, ale ak sa teplota kotucov dostane nad urcitu hodnotu, tak dost rychlo "zhoria".
netusim ci to je este problem, a myslim ze porsche gt2 s tym malo problem, ze na okruhu brzdy znicil a bol zreli na vymenu za par stoviek tisic...
ale v normalnej premavke by sa to urcite stat nemalo...
Napsal: 24 črc 2006 18:14
od mr.modena
Napsal: 24 črc 2006 23:14
od Wheelman
Super, díky moc
Jenom prosim, co to je za časák řeknu mu ať si to rovnou koupí

Napsal: 24 črc 2006 23:38
od mr.modena
Wheelman píše:Super, díky moc
Jenom prosim, co to je za časák řeknu mu ať si to rovnou koupí

Auto Motor a Sport, ale myslím, že už ho nesežene, protože je to předposlední číslo