Stránka 1 z 1
KOmbinace kotoučů a desek
Napsal: 15 led 2007 13:28
od Idaho
Co říkáte na kombinaci kasických ocelových kotoučů ( vetraných s drážkama a otvory ) např. EBC Sport rotors nebo Power Slot spolu s keramickými deskami?? Je to použitelné ?
Osobně se mi to nezdá vhodné, radši bych zákazníkovi doporučil kevlarové ale vzhledem k tomu že vím o brzdách ho*no tak proste nevím co mu na to říci

Re: KOmbinace kotoučů a desek
Napsal: 15 led 2007 13:52
od Břéťa
A ja mel za to ze klasicke kotouce jsou litinove, o ocelovych slysim poprvy...
Re: KOmbinace kotoučů a desek
Napsal: 15 led 2007 14:20
od Idaho
Břéťa píše:A ja mel za to ze klasicke kotouce jsou litinove, o ocelovych slysim poprvy...
bud to blbě překládám nebo se výrobce trošku sekl
Rotor Material: Iron
Rotor Finish: Gold zinc plated
Re: KOmbinace kotoučů a desek
Napsal: 16 led 2007 12:19
od hIGGI
Iron je litina
Napsal: 16 led 2007 18:06
od kentoya
a iron man je litinový muž, tzv radiatorman
Re: KOmbinace kotoučů a desek
Napsal: 16 led 2007 20:55
od Brutus
No rozhodně ocel je steel...iron je železo nebo litina

Re: KOmbinace kotoučů a desek
Napsal: 16 led 2007 21:09
od sotomaior
iron je zelezo-litina,, a litina je ted uz tak propracovana ze mnohdy ma lepsi vlastnosti nez ocel,viz treba LKG,ADI apod. litiny...
Re: KOmbinace kotoučů a desek
Napsal: 16 led 2007 21:27
od Brutus
záleží na použití

Re: KOmbinace kotoučů a desek
Napsal: 16 led 2007 21:56
od Idaho
Brutus píše:záleží na použití

no j epotřeba aby brzdy dlouho vydržely a vydržely i vysokou teplotu a dlouhodoubou zátež ( okruhové ježdění, spíše endurance jízdy ), práve rozhoduej mezi keramikou a kevlarem..
Re: KOmbinace kotoučů a desek
Napsal: 16 led 2007 23:33
od kentoya
Brutus píše:No rozhodně ocel je steel...iron je železo nebo litina

anebo slitiny železa at je to kompletní
a metal je kov
Re: KOmbinace kotoučů a desek
Napsal: 17 led 2007 15:12
od sotomaior
on se na brzdy dava kevlar??? kdyz porsche lamba apod stoji keramicke brzdy take prachy tak to rozhodne neco vydrzi( ale je pravda ze prvni gen. u porsche na okruhu zhorela - co sem cetl)
Napsal: 17 led 2007 16:36
od barry
jak dáš keramické desnky na litinové kotouče tak kotouče půjdou brzy srát! Můj názor
Re: KOmbinace kotoučů a desek
Napsal: 17 led 2007 19:08
od Idaho
kevlarové desky sou celkem už běžná záležitost, otázka zda na kotouče bdeu lepší kevlar enbo keramika, životnost kotoučů neřeším, jde spíše o to jak se to bude chovat na vytrvalostních závodech

hmmmmmmm a cena ?
Napsal: 20 led 2007 00:41
od Scou
Cena těchto keramických desek ? od seriových

Re: KOmbinace kotoučů a desek
Napsal: 20 led 2007 01:29
od Shr3k
Pane, kombinace EBC gold zinc plated, slotted kotoučů versus jakýchkoliv závodních brzdových materiálů je vražedná. Na takové relativně obyčejné kotouče patří Red nebo Green desky od EBC a je to. Pokud chce zákazník brzdit s racing deskama (nevím teda od koho) na vytrvalostních závodech, tak na takové desky patří plovoucí kotouče s duralovým středem, jinak ty obyčejné kotouče utaví. Viz. Galfer Racing, Tar-ox Racing...

... atd
Re: KOmbinace kotoučů a desek
Napsal: 20 led 2007 02:21
od GTRunner
Shr3k píše:Pane, kombinace EBC gold zinc plated, slotted kotoučů versus jakýchkoliv závodních brzdových materiálů je vražedná. Na takové relativně obyčejné kotouče patří Red nebo Green desky od EBC a je to. Pokud chce zákazník brzdit s racing deskama (nevím teda od koho) na vytrvalostních závodech, tak na takové desky patří plovoucí kotouče s duralovým středem, jinak ty obyčejné kotouče utaví. Viz. Galfer Racing, Tar-ox Racing...
..a proc?

no prave ze Green-stuff a Red-stuff desky jsou hodnoceny jako docela naprd..(ja bych je pouzil tak maximalne na zadni napravu).
To ze je kotouc plovouci s duralovym stredem jeste neznamena, ze jsou odolne vuci "utaveni"...i klasickej kotouc muze velice dobre fungovat (pokud je z kvalitniho materialu) s "racing" destickama a naopak, i plovouci se muze (a ze se to stava casto) zkroutit a popraskat.
Jinak tyhle kotouce Tar-ox na obrazku nejsou plovouci

Re: KOmbinace kotoučů a desek
Napsal: 20 led 2007 03:05
od Shr3k
GTRunner píše:..a proc?

no prave ze Green-stuff a Red-stuff desky jsou hodnoceny jako docela naprd..(ja bych je pouzil tak maximalne na zadni napravu).
No právě že EBC Green a Red Stuff jsou hodnocený jako docela naprd a skvěle sedí k "docela naprd" okrasným kotoučům EBC. Aspoň tak mi to doporučili, když jsem se na ptal na
http://www.ebcbrakesdirect.com/ na zinc platted & slotted koutouče + Red desky na svou Mazdu jako takovou lepší kombinaci cit. "for street use".
Jistě, dvoudílné kotouče nejsou pravidlem a ani nic nezachrání, nejlepší asi bude použít takovou kombinaci racing destiček/kotoučů, kterou doporučuje výrobce. Tzn. jako Galfer X-Treme, Tar-Ox Track Day Kit apod.
Ale teď jsem se schválně mkrnul k EBC, mají tam nový evropský katalog na 2007 a už asi vím odkud vítr vane. Oni tam právě Red Stuff označují jako CERAMIC verzi takže odtud jsou asi ty "keramické" destičky Idaha. A ty "karbonové" jsou ve skutečnosti EBC DPC "CARBON" pro dodávky a náklaďáky - s prodlouženou životností.
Takže závěr je, pokud ony keramické destičky jsou Red Stuff od EBC, bez problémů lze použít na ony pozinkované zlaté kotouče EBC Turbo. Nicméně k závodnímu použití má tato kombinace trochu daleko.
Re: KOmbinace kotoučů a desek
Napsal: 20 led 2007 20:12
od Idaho
GTRunner píše:Shr3k píše:Pane, kombinace EBC gold zinc plated, slotted kotoučů versus jakýchkoliv závodních brzdových materiálů je vražedná. Na takové relativně obyčejné kotouče patří Red nebo Green desky od EBC a je to. Pokud chce zákazník brzdit s racing deskama (nevím teda od koho) na vytrvalostních závodech, tak na takové desky patří plovoucí kotouče s duralovým středem, jinak ty obyčejné kotouče utaví. Viz. Galfer Racing, Tar-ox Racing...
..a proc?

no prave ze Green-stuff a Red-stuff desky jsou hodnoceny jako docela naprd..(ja bych je pouzil tak maximalne na zadni napravu).
To ze je kotouc plovouci s duralovym stredem jeste neznamena, ze jsou odolne vuci "utaveni"...i klasickej kotouc muze velice dobre fungovat (pokud je z kvalitniho materialu) s "racing" destickama a naopak, i plovouci se muze (a ze se to stava casto) zkroutit a popraskat.
Jinak tyhle kotouce Tar-ox na obrazku nejsou plovouci

Právě zákazník má silne omezené finace a s kompletním kitem brzd počítá avšak udajně až po květnu, do té doby potřebuej něco co mu vydrží jeden závod a jeho poptávka znela čistě na EBC

Brzdy na 205GTI
Napsal: 18 dub 2007 12:55
od Franus
Zdravim, chci misto stavajicich vetranych kotoucu poridit nejake sportovni. Puvodne jsem chtel poridit klasicke OMP pro skupinu N (3560.-Kč + 2.173,-Kč desky do 971°C ) dale jsem zjistil, ze OMP dela i tzv radu tuning ( kotouče 4.126,-Kč + desky 985,- Kč) tyto tuningove kotouce by mely byt oproti eN-kovym drazkovane a vrtane (ale nevim, jakou snesou zatez). Tak se chci zeptat, ktere by mely byt lepsi pro sportovni vyuziti, jestli mate s OMPckama zkusenosti. Dale by me zajimalo, srovnani OMP a kotoucu Zimmerman. Proste piste, sve zkusenosti, diky.
Re: KOmbinace kotoučů a desek
Napsal: 18 dub 2007 16:06
od Vecernicek
litina je tvrdší oproti pružné oceli to je jasné. Ale taky je křehká. Jinak by se už dávno používala ve stavebninách. Ale baráky musí být pružný tudíž ocel.
Brzdy by neměly být pružný proto tvrdé materiály... keramika, litina, kevlar...