Stránka 1 z 1
Vrtané x normální kotouče - životnost
Napsal: 06 dub 2007 21:29
od Mafox
Čau, čekají mě měnit všechny 4 kotouče a přemýšlím nad sportovními, potažmo vrtanými. Můj styl jízdy je velice klidný a pořádný účinek brzdy využiji spíše v krizových situacích. 60% si nabrzdím motorem a stylem jízdy. De mi o to jestli tímhle stylem ježdění, sjedu dříve klasické nebo sportovní. Jsou nějaké zkušenosti?
Napsal: 06 dub 2007 21:35
od Anděl
I kdyby si sjel "obyč" dříve, tak stejně cena je úplně jinde.

Já jsem např. kupoval Brembo a za dva kotouče jsem dal cca 10tis.

Takže u tebe bych to neřešil a koupil normální.

Re: Vrtané x normální kotouče - životnost
Napsal: 07 dub 2007 01:03
od Ivan
Je taky fakt, že většina lepších brzdných systémů má lepší nástupy až po zahřátí, takže nic vhodného do města...
Re: Vrtané x normální kotouče - životnost
Napsal: 07 dub 2007 05:39
od Beaver
Ivan píše:Je taky fakt, že většina lepších brzdných systémů má lepší nástupy až po zahřátí, takže nic vhodného do města...
To jde ale spis o desticky nez o kotouce.
gti
Napsal: 08 dub 2007 14:13
od fakie vw
můžu ti poradit od ATE power disc. Dáváme je lidem na auta spokojenost jsou jen drážkované,ale dávají se na ně seriové desky a jsou jen o asi 200 - 300 dražší než serie a mají lepší učinek hlavně v mokru je dřívější nástup brzdné sily.

Re: gti
Napsal: 09 dub 2007 18:49
od Ivan
fakie vw píše:můžu ti poradit od ATE power disc. Dáváme je lidem na auta spokojenost jsou jen drážkované,ale dávají se na ně seriové desky a jsou jen o asi 200 - 300 dražší než serie a mají lepší učinek hlavně v mokru je dřívější nástup brzdné sily.

S tím mokrem to nikterak nepozoruji...

Napsal: 09 dub 2007 20:03
od Beaver
Drážkovaný kotouče a sériový měkký destičky, to je fakt výborná kombinace

Asi jako doporučit na utírání zadku šmirgpapír

Napsal: 09 dub 2007 21:25
od Ivan
Beaver píše:Drážkovaný kotouče a sériový měkký destičky, to je fakt výborná kombinace

Asi jako doporučit na utírání zadku šmirgpapír

Co Ty víš, může to fakt dobře brzdit... Životnost je věc druhá...
gti
Napsal: 09 dub 2007 22:58
od fakie vw
ale power discy nejsou drážkované kotouče jako jiné. A hlavně záleží druhu materialu kotouče. Výrobce těchto kotoučů uvadí seriové desky tak to asi ví proč.

Napsal: 10 dub 2007 14:33
od Beaver
Ivan píše:Beaver píše:Drážkovaný kotouče a sériový měkký destičky, to je fakt výborná kombinace

Asi jako doporučit na utírání zadku šmirgpapír

Co Ty víš, může to fakt dobře brzdit... Životnost je věc druhá...
To si piš, že to bude dobře brzdit, než se to teda ohobluje, drážky se zaplní prachem a ten se tam zapeče, takže jako by tam nebyly
fakie vw píše:ale power discy nejsou drážkované kotouče jako jiné. A hlavně záleží druhu materialu kotouče. Výrobce těchto kotoučů uvadí seriové desky tak to asi ví proč.

No to je právě ono - ty kotouče jsou z úplně obyčejnýho materiálu, tvrdý desky by je nadměrně likvidovaly. De facto vezmeš normální kotouč, nafrézuješ do něj drážky a máš "tuningový" kotouč, který dobře vypadá, ale šmirgluje měkký destičky a kroutí se s tvrdýma

gti
Napsal: 10 dub 2007 19:26
od fakie vw
no kdyžto tak vemeš tak to je pravda. Ale chlazení toho kotouče je lepší než normál

Re: Vrtané x normální kotouče - životnost
Napsal: 10 dub 2007 23:29
od Mafox
takže vrtané jsou lepší než drážkované ja?
Re: Vrtané x normální kotouče - životnost
Napsal: 11 dub 2007 00:37
od Ivan
Mafox píše:takže vrtané jsou lepší než drážkované ja?
Říká se, že ano, ale já to neměl možnost v praxi otestovat...
Re: Vrtané x normální kotouče - životnost
Napsal: 11 dub 2007 07:27
od Beaver
Mafox píše:takže vrtané jsou lepší než drážkované ja?
V podstate ano, ale zase plati, ze by mely byt od slusneho vyrobce - ten si nedovoli navrtat kotouc, ktery stoji za prd. Pokud jsou totiz vrtane kotouce vystavene situaci, kdy se nevrtane krouti, potom maji tendenci praskat. Takze je to vzdycky neco za neco - drazkovane nefungujou tak dobre a v drazkach se zapeka prach z desticek, vrtane zas muzou praskat kdyz je upeces jako kure.
Re: Vrtané x normální kotouče - životnost
Napsal: 11 dub 2007 09:26
od Anděl
Beaver píše:Mafox píše:takže vrtané jsou lepší než drážkované ja?
V podstate ano, ale zase plati, ze by mely byt od slusneho vyrobce - ten si nedovoli navrtat kotouc, ktery stoji za prd. Pokud jsou totiz vrtane kotouce vystavene situaci, kdy se nevrtane krouti, potom maji tendenci praskat. Takze je to vzdycky neco za neco - drazkovane nefungujou tak dobre a v drazkach se zapeka prach z desticek, vrtane zas muzou praskat kdyz je upeces jako kure.
Přesně tak.

Hodně lidí mě od vrtaných odrazovalo právě kvůli možnosti prasknutí. Brembo by ale snad mělo vydržet.

Napsal: 11 dub 2007 14:48
od Mafox
no mám v merku Zimmerman + desko ferodo