Stránka 1 z 1
Silentbloky a nebo na tvrdo napravu?
Napsal: 22 říj 2007 17:47
od fakie vw
Ahoj mám dotaz. Stavím auto spíše jen na sportovní a závodní učely. Pro běžný provoz jen vyjímečně. Jde o golfa II a jsou na nápravách silentbloky už takové unavené a chci nové a přemyšlel jsem,že bych zadní nápravu dal natvrdo jakožto dal místo silentbloků válečky z mosazi protože železo rezivi a předek asi spíš na powerflexy a nebo taky na tvdro. CO mi poradíte a kdo co používáte?
Napsal: 22 říj 2007 18:04
od honza 2.0 16v
unibal ,případně vypatlat vše co jde PUčkem...
Re: silendbloky a nebo na tvrdo napravu
Napsal: 22 říj 2007 18:13
od milos
Nevim jak to má řešený golf, ale než mosazný tak určitě spíš bronzový futra, nebo ještě lépe třeba silonový (polyamid) či polyuretan kterej jako polotovar ale těžko seženeš.
To vypatlání polyuretanem je taky možnost, ale na nápravě nevěřim v dlouhou životnost, mám takhle vypatlaný silentbloky na motoru a ty teda držej a ztvrdlo to výrazně.
Jinak katalog např SKF a najdeš spoustu kulovejch ložisek, unibalů apod...
Napsal: 22 říj 2007 18:21
od m1tv
jen blbej dotaz co je PU polyuretan?
tak už je to jasny a kde se da sehnat ?
Re: silendbloky a nebo na tvrdo napravu
Napsal: 22 říj 2007 19:04
od Idaho
energy suspension, hyperflex a dlůaqsí výrobci.. najdete i u nás kompletní kity na ruzné vozy
http://www.dicompracing.com/ukaz.php?id=4889
gti
Napsal: 22 říj 2007 22:03
od fakie vw
To vypadá zajímavě o kolik procent jsou asi tvrdší než serie? A jaká je životnost asi?
gti
Napsal: 22 říj 2007 23:09
od fakie vw
co jsi myslel tím vše vypatlat PUčkem?
Napsal: 23 říj 2007 12:39
od luke.bean
www.silentbloky.cz - Praha Mám od nich skoro všechno na feldě,je to tam skoro 3 roky a všechno pořád jak má být. Měl jsem i unibaly,ale ty mi vydržely měsíc a pak jeden prasknul,tak to šlo dolů. Tohle bude asi nejtvrdší volba před silonem a unibalem,nebo pouzdrama. Jinak s Powerflexama nemám moc dobrou zkušenost,nedávno jsem si je dal na Oktávku do ramen a říkám tomu "taková lepší série".. Trochu mě to zklamalo a na závody bych to nedoporučoval.
Napsal: 23 říj 2007 12:47
od Anděl
luke.bean píše:www.silentbloky.cz - Praha Mám od nich skoro všechno na feldě,je to tam skoro 3 roky a všechno pořád jak má být. Měl jsem i unibaly,ale ty mi vydržely měsíc a pak jeden prasknul,tak to šlo dolů. Tohle bude asi nejtvrdší volba před silonem a unibalem,nebo pouzdrama. Jinak s Powerflexama nemám moc dobrou zkušenost,nedávno jsem si je dal na Oktávku do ramen a říkám tomu "taková lepší série".. Trochu mě to zklamalo a na závody bych to nedoporučoval.
Také jsem si od něj nechal dělat všechny silentbloky na motor a zatím vše OK. Perfektní jednání a rychlost.

Re: silendbloky a nebo na tvrdo napravu
Napsal: 23 říj 2007 13:17
od luke.bean
Akorát jsem zapoměl dodat cenu která se hýbe někde okolo 800Kč/ks a pak se cena odvijí od velikost,složitosti a výroby dalších nezbytných věcí,pouzder apod...
gti
Napsal: 23 říj 2007 14:39
od fakie vw
No pokud dám silentbloky ne celé auto tak by to vyšlo asi okolo 10 000. To je docelal palba.Ale aspon něco by se dalo od nich koupit. No pokusím se udělat něco z toho bronzu a něco objednat. Co bude levnější a učinnější má přednost.
Re: silendbloky a nebo na tvrdo napravu
Napsal: 23 říj 2007 15:53
od Idaho
jj s hyperflexem máme taé velice spatné zkusenosti, proto jsme přesli na energy suspension, který bohužel podporuje hlavne US auta..
Napsal: 24 říj 2007 19:45
od milos
tak "technologie vypatlání PUčkem"

původně tam bylo víc děr než gumy, tady už vyplněno, dělal jsem to sadou na lepení oken - měl by bejt fakt kvalitní a je k tomu i základ. Ztvrdlo opravdu fest, a drží už přes rok. Ale už mám připraveny další aby mi je udělali profi právě silentbloky.cz.
a dle mého docela efektivní a bezpečné řešení - chystám se na to...

Napsal: 24 říj 2007 23:16
od Bobik
třebas na fábii jsou takovýdle udělátka, tak je nahrazujeme zcela plnejma (gumy) z modelu Ibiza Cupra.... poohlédni se po GTi verzích Golfa... jeden takovejhle origo na cupru vyjde jen na 200 káčé
gti
Napsal: 25 říj 2007 23:56
od fakie vw
takže vypatlat sadou na lepení autoskel? Kolik takové lepidlo asi stojí?
Re: gti
Napsal: 26 říj 2007 10:10
od men
fakie vw píše:takže vypatlat sadou na lepení autoskel? Kolik takové lepidlo asi stojí?
400,-
Re: Silentbloky a nebo na tvrdo napravu?
Napsal: 26 říj 2007 12:42
od Dan Mag
nemělo by lepidlo na autoskla být naopak pružný pro umožnění dilatace skla ??? - tudíž jak potom bude ten silentblok "tvrdý"?
Re: Silentbloky a nebo na tvrdo napravu?
Napsal: 26 říj 2007 15:44
od Idaho
bude to tužší jak serie z toho duvodu že originál silentblok vetšinou není plná gu a le práve kvuli utlumení jsou v té gume prázdná místa. tim lepidlem, se tam neudelá takže to pevnejsí bude otázka je zda to bude lepší..
Re: Silentbloky a nebo na tvrdo napravu?
Napsal: 26 říj 2007 17:14
od milos
to lepidlo je dost tvrdý, řekl bych že tvrdší než původní guma co tam v mém případě byla, ale skutečně je to hlavně díky tomu že tam nenecháš žádné díry. U mě to bylo původně zaplněno max tak z půlky. Každopádně nechat je udělat profi nevyjde o moc dráž (za tu sadu sem dával cca litr)